Με Βουό, Μαχαίρα και Παπαστεριανό στην αποστολή, ο ΟΦΗ θα παραταχθεί κόντρα στον Παναγιάλειο (Πέμπτη 26/4, 5μμ), στο Γεντί Κουλέ, με στόχο τη νίκη, που θα φέρει πιο κοντά τον ΟΦΗ στην άνοδο. Ο ΟΦΗ εξακολουθεί να ζητάει 4 πόντους για να κλειδώσει και μαθηματικά το στόχο και αν κερδίσει την ομάδα του Αιγίου, σφραγίζει και μαθηματικά την άνοδο, με μια ισοπαλία την Κυριακή στην Καλαμαριά.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με προπόνηση που έγινε την Τετάρτη (25/4) το απόγευμα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του , για την αναμέτρηση με τον Παναιγιάλειο (Πέμπτη 26/4, 5μμ).
Στην αποστολή του ΟΦΗ βρίσκονται οι Βουό, Παπαστεριανός και Μαχαίρας, οι οποίοι ξεπέρσαν τα προβλήματα τραυματισμού, που αντιμετώπισαν.
Στα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας δεν είναι οι τραυματίες Λεάλ, Μονιάκης, Δερμιτζάκης, Οικονόμου, οι τιμωρημένοι Νάστος, Ποτουρίδης, Κουτσιανικούλης και οι Παναγιώτου, Πλευράκης, Νοικοκυράκης.
Μετά το τέλος της προπόνησης ο Νίκος Παπαδόπουλος, επέλεξε 19 παίκτες.
Την αποστολή του ΟΦΗ απαρτίζουν οι: Στρέζος, Γιαγκιόζης, Φαζός, Κοιλιάρας, Κομεσίδης, Μπολάκης, Βαφέας, Αργυρόπουλος, Παπαστεριανός, Κοντογιάννης, Πουρτουλίδης, Παπατόλιος, Μαχαίρας, Κοέλιο, Περογαμβράκης, Μάνος, Ντίνας, Τοπούζης, Βουό.
Εκτός αποστολής έμειναν οι: Δερμτζάκης, Παναγιώτου,Μονιάκης, Ποτουρίδης, Νάστος, Οικονόμου, Πλευράκης, Λεάλ, Κουτσιανικούλης, Νοικοκυράκης.
Το παιχνίδι που πιθανόν να κρίνει την άνοδο του ΟΦΗ και μαθηματικά, αλλα ίσως και τον τίτλο στην Football league, δεν θα καλυφθεί τηλεοπτικά!
O ΟΦΗ χρειάζεται 4 βαθμούς για να σφραγίσει και μαθηματικά την άνοδο και αν κερδίσει τον Παναιγιάλειο την Πέμπτη (26/4) στο Γεντί Κουλέ, θα χρειάζεται ένα πόντο στην Καλαμαριά, για να πανηγυρίσει και μαθηματικά την επιστροφή του στην Α' Εθνική.
Αυτήν την παράξενη απόφαση, έλαβε η ΕΡΤ, η οποία στις τηλεοπτικές μεταδόσεις της 29ης αγωνιστικής δεν έχει συμπεριλάβει το Καλαμαριά-ΟΦΗ!
Ούτε μέσω της ΕΡΤ3, ούτε διαδικτυακά μέσω απο την WEB ΕΡΤ.
Τα τηλεοπτικά της 29ης αγωνιστικής, που έχουν επιλεγεί είναι το Καλλιθέα - Σπάρτη (28/4, 5μμ ΕΡΤ3) και το Αιγινιακός - Αναγέννηση Καρδίτσας.
Διαδυκτιακά απο τη WEB ΕΡΤ θα καλυφθεί το παντελώς αιδάφορο Απόλλων Λάρισας - Δόξα Δράμας!
Είναι να απορεί κανεις, με αυτήν την απόφαση!
Και αυτό γιατί, η κρατική τηλεόραση, είχε στις βασικές της επιλογές εδώ και καιρό τον ΟΦΗ, ο οποίος είναι πρώτος και παίζει την καλύτερη μπάλα της κατηγορίας, αλλά και -να μη γελιόμαστε-προσφέρει και νούμερα τηλεθέασης λόγω της δυναμικής του.
Στις τηλεοπτικές επιλογές, δεν είναι ούτε το παιχνίδι ΑΕΚαραισκάκης-Αρης, που επίσης είναι σημαντικό για την άνοδο και τον τίτλο.
Για φανταστείτε, να πανηγυρίζει την επιστροφή του στην Σούπερ Λίγκ ο ΟΦΗ, στην Καλαμαριά και να μην υπάρχει...εικόνα.
Αυτό δεν θα είναι, καθ' όλου τιμητικό, για την κρατική τηλεόραση.
Αξιόλογα τα παιχνίδια για την μάχη της σωτηρίας, έχουν και αυτά τη σημασία τους, αλλά η μάχη της ανόδου και του τίλου, είναι πιο σημαντική.
Εχω την αίσθηση, ότι αυτή η αδικία πρέπει να αποκατασταθεί, έστω και με διαδικτυακή μετάδοση του αγώνα του ΟΦΗ στην Καλαμαριά ή με μια παράλληλη σύνδεση μέσω της ΕΡΤ3 στα παιχνίδια του ΟΦΗ και του Αρη, που δίνουν μάχη για τον τίτλο και διαδικτυακή μετάδοση, στο ντέρμπι σωτηρίας Αναγέννηση-Αιγινιακός.
Μπορεί και πρέπει να γίνει!
Αναλυτικά οι μεταδόσεις που έχουν επιλεγεί για την 29η αγωνιστική:
Σάββατο 28 Απριλίου
Καλλιθέα - Σπάρτη (17:00 ΕΡΤ3, Δημ. «Γρ. Λαμπράκης»)
Κυριακή 29 Απριλίου
Αιγινιακός - Αναγέννηση Καρδίτσας (17:00 ΕΡΤ3, «Γ. Παραλυκίδης»)
Απόλλων Πόντου - ΟΦΗ (17:00, Γήπεδο Καλαμαριάς)
Τρίκαλα - Πανσερραϊκός (17:00, Δημ. Στάδιο Τρικάλων)
Απόλλων Λάρισας - Δόξα Δράμας (17:00 WEB ΕΡΤ, Γήπεδο Φιλιππούπολης)
Καραϊσκάκης Άρτας - Άρης (17:00, Δημ. Αγίων Αναργύρων)
Εργοτέλης - Βέροια Δ.Δ.
Παναχαϊκή - Αχαρναϊκός Δ.Δ.
Δευτέρα 30 Απριλίου
ΑΟΧ Κισσαμικός - Παναιγιάλειος (17:00, Δημ. Περιβολίων)
Το ένα απο τα τρία συνολικά, τελευταία φετινά εντός έδρας παιχνίδια, δίνει ο ΟΦΗ την Πέμπτη (26/4. 5μμ) στο Γεντί Κουλέ, με αντίπαλο, τον Παναιγιάλειο (τα άλλα δυο είναι με τον Απόλλωνα Λάρισας και τη Σπάρτη τελευταία αγωνιστική).
"Ας δώσουμε την τελική ώθηση που χρειάζεται η ομάδα μας, για να πάρει το πρωτάθλημα και την άνοδο.
Κανείς και τίποτα δεν θα μας εμποδίσει!" αναφέρει στην ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Στα 10 και 15 ευρώ οι τιμές των εισιτηρίων.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Σε κυκλοφορία τέθηκαν τα εισιτήρια του αγώνα ΟΦΗ-Παναιγιάλειος, που θα γίνει την Πέμπτη (26/4, 5μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Οι τιμές των εισιτηρίων είναι:
-10 ευρώ στις θύρες 1,4,5.
-15 ευρώ στις θύρες 2,3,7,8.
Ελεύθερη είναι η είσοδος μόνο σε παιδιά, που συνοδεύονται.
Φίλαθλοι του ΟΦΗ,
Εμειναν τρία παιχνίδια στο γήπεδο μας, για να ολοκληρώσουμε το στόχο μας.
Ας δώσουμε την τελική ώθηση που χρειάζεται η ομάδα μας, για να πάρει το πρωτάθλημα και την άνοδο.
Κανείς και τίποτα δεν θα μας εμποδίσει!
Ραντεβού στο Γεντί Κουλέ την Πέμπτη!
