karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Το παιχνίδι του ΟΦΗ στα Χανιά, τελείωσε.

Οτι έγινε, έγινε και ο καθ’ ένας έβγαλε τα συμπεράσματα του, για τα γεγονότα.

Αυτή η εικόνα μίσους και κόμπλεξ, δεν πρέπει να εκφράζει κανένα, που θέλει μια Κρήτη ενωμένη.

Οι εκ των υστέρων εξηγήσεις που δόθηκαν εκατέρωθεν, απέδωσαν την ένταση των προσώπων, σε στιγμιαίο εκνευρισμό, ωστόσο είναι σαφές, ότι ο καθ΄ ένας μας, έχει διαμορφώσει την άποψη του.

Σε ένα θα συμφωνήσω: «Δεν πρέπει να γίνονται αυτά μεταξύ ομάδων της Κρήτης».

Ακόμα όμως και αν έχουν περάσει μέρες από το παιχνίδι του Σαββάτου και η προσπάθεια που επιχειρείται να «πάμε παρακάτω» με βρίσκει σύμφωνο, ένα από τα ζητήματα που δεν έχουν αποκατασταθεί, είναι το unfair προς τον Χάρη Κοντοπυράκη.

Ο Χανιώτης παράγοντας, καταγγέλει ότι χτυπήθηκε από συντοπίτες του στα Χανιά, οι οποίοι δεν σεβάστηκαν τα χρόνια του, αλλά και την ιστορία του, στην ομάδα των Χανίων.

Εξι χρόνια πρόεδρος στον Κισσαμικό, επίτιμος πρόεδρος στην ομάδα, ο άνθρωπος που συνδίασε το όνομα του, με την κατασκευή του γήπεδο του Κισσαμικού και να μετατραπεί ένα χωράφι της παραλίας σε γήπεδο…χτυπήθηκε από κάποιους, που του χρέωσαν ότι «έπαιξε το παιχνίδι του ΟΦΗ» και «έφερε τους φιλάθλους του ΟΦΗ στα Χανιά» , όπως του καταλόγισαν.

Ακόμη χειρότερο, το γεγονός ότι επισήμως ο ΑΟΧανιά/Κισσαμικός, όχι μόνο δεν καταδίκασε το περιστατικό,  ότι ένας πρώην πρόεδρος του Κισσαμικού χτυπήθηκε, αλλά σε μια προσβλητική επίσημη θέση, τον αποκάλεσαν «εν λόγω κύριο, που όλη την εβδομάδα μέσω των social media αλλά και σε ποδοσφαιρικά στέκια των Χανίων προκαλούσε, κάτι που συνέχισε και μετά την ολοκλήρωση του αγώνα», ενω απέδωσαν το περιστατικό σε "προσωπικές διαφορές συντοπιτών".

Ο Χάρης έχει ένα θέμα-είναι αλήθεια- με το Facebook και πιθανόν να μην έχει κατανοήσει ακριβώς τους κινδύνους, αλλά ουδέποτε προκάλεσε, παρά μόνο προσπαθούσε, να υπάρξει ένα ήρεμο κλίμα στο παιχνίδι.

Σε κάθε περίπτωση, δεν υπάρχει τίποτα που να δικαιολογεί το να χτυπηθεί ή να του βρίζουν χυδαία τους…πεθαμένους του, επειδή έκανε το…λάθος να συμμετάσχει, πριν από λίγο καιρό στη Διοικούσα Επιτροπή του ΟΦΗ και στην προσπάθεια σωτηρίας της ομάδας.

Ο Χάρης είναι…Κισσαμικός. Μάλλον όμως δεν χωράει στην …ιδέα του ΑΟΧΑΝΙΑ/Κισσαμικού, καθώς φαίνεται ότι η συνένωση έφερε και τις σχετικές…αλλοιώσεις.

Το 1992, πριν από 26 χρόνια δηλαδή, περίπου τέτοια εποχή, ΟΦΗ και Κισσαμικός, είχαν γίνει…αδελφά σωματεία.

Η πρωτοβουλία, ανήκε στον Χάρη Κοντοπυράκη, τότε πρόεδρο της ομάδας των Χανίων, αλλά και την διοίκηση του ΟΦΗ, εκείνης της εποχής.

Κοιτάζει την πλακέτα σήμερα και δικαιολογημένα μελαγχολεί, ο Χανιώτης παράγοντας, ο οποίος, έχει προσπαθήσει πολύ και έχει δώσει τις μάχες του, όλα αυτά τα χρόνια, ώστε οι ομάδες από την Κρήτη, να είναι ενωμένες.

Λογικό. Δεν έχουν όλοι τα ίδια μυαλά με τα δικά του, όπως φάνηκε (και) στα Περβόλια το περασμένο Σάββατο.

Την τιμητική τους είχαν στην προπόνηση της Δευτέρας (23/4), οι...Γιώργηδες του Εργοτέλη, οι οποίοι έστησαν μπάρμπεκιου, για τους συμπαίκτες τους. Το κλίμα στον Εργοτέλη είναι πολύ καλό, καθώς μετά τη νίκη επί της ΑΕ Καραισκάκης, η ομάδα ουσιαστικά εξασφάλισε την παραμονή της.

Τωρα έχει μερικές μέρες ξεκούρασης, καθώς παίρνει χωρίς αγώνα τους βαθμούς με Αχαρναικό και Βέροια.

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ Εργοτέλης αναφέρει:

Εορταστικό ήταν το κλίμα στην σημερινή προπόνηση του Εργοτέλη στο Παγκρήτιο Στάδιο.

Συγκεκριμένα, ο Γενικός Διευθυντής της ΠΑΕ Γιώργος Τουτζάρης και οι παίκτες μας Χανιωτάκης, Αγγελόπουλος, Μανουσάκης, και Λυδάκης , δέχτηκαν τις ευχές όλων και φρόντισαν να τους ευχαριστήσουν οργανώνοντας μπάρμπεκιου όπου και επιμελήθηκαν τα… ψητά.

Παίκτες, τεχνικό τιμ και διοίκηση παρουσία και του μεγαλομετόχου Μαγκέτ Σάμι μέσα σε πολύ ζεστό κλίμα απόλαυσαν τα εδέσματα χαλάρωσαν για λίγες ώρες ενώ δεν έλειψαν και τα πειράγματα.

Στα αγωνιστικά, δεν προέκυψε κάποιο πρόβλημα από τον νικηφόρο αγώνα με την ΑΕ Καραϊσκάκης. Όλοι οι παίκτες βρέθηκαν σήμερα στο βοηθητικό του Παγκρητίου σταδίου. Όσοι αγωνιστήκαν και στα 90’ του παιχνιδιού κόντρα στους Αρτινούς έκαναν αποθεραπεία ενώ οι υπόλοιποι παίκτες ακολούθησαν κανονικό πρόγραμμα προπόνησης.

Εν τω μεταξύ έξι παίκτες μας και πιο συγκεκριμένα Μπουτσάκης, Μπάτζιος, Νικολακάκης, Σταμόπουλος, Σταματάκος και Μπρούς συμπλήρωσαν κάρτες στο ματς με την ΑΕ Καραϊσκάκης. Βάση λοιπόν του προγράμματος που ακολουθεί οι παίκτες μας θα δηλωθούν με Αχαρναϊκό και Βέροια αντίστοιχα να εκτίσουν τις ποινές τους έτσι ώστε να είναι στην διάθεση του Τάκη Γκώνια στην συνέχεια του πρωταθλήματος και την εκτός έδρας αναμέτρηση με την Σπάρτη.

Για αύριο Τρίτη έχει προγραμματιστεί ρεπό ενώ η επιστροφή στις προπονήσεις θα γίνει την Τετάρτη το πρωί.

«Νίκη για την πρωτιά, νίκη για την άνοδο» αναφέρει η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στην αναγγελία της για το παιχνίδι του ΟΦΗ, την προσεχή Πέμπτη (26/4) στο Γεντί Κουλέ, με αντίπαλο τον Παναιγιάλειο.

Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει :

ΟΦΗ-Παναιγιάλειος, Πέμπτη 26/4, 5μμ.

Ραντεβού την Πέμπτη στο Γεντί Κουλέ!

Νίκη για την πρωτιά!

Νίκη για την άνοδο!

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi