
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
«Τους πείραξε ο Παπαδόπουλος, επειδή είπε αλήθειες. Οι αλήθειες πονάνε!».
Ετσι σχολίασαν στον ΟΦΗ, αυτά που υποστήριξαν στον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό, ως "απάντηση" για το επεισόδιο του προπονητή του ΟΦΗ Νίκου Παπαδόπουλου και μελών της διοίκησης του ΟΦΗ , με τον πρόεδρο της ομάδας των Χανίων Αντώνη Ροκάκη, στον οποίο ο ΟΦΗ καταλόγισε προκλητική συμπεριφορά, στα αποδυτήρια μετά το παιχνίδι στα Περβόλια.
«Ποιος είναι ο Ροκάκης που θα ασχοληθεί με τον ΟΦΗ, ποιος είναι ο ΑΟΧανιά/Κισσαμικός που θα ασχοληθεί με τον Παπαδόπουλο. Χάρη τους κάνουμε!» λένε στον ΟΦΗ για τα όσα συνέβησαν στα Χανιά.
Πάντως στον ΟΦΗ, υποστηρίζουν ότι υπάρχει και ένα ηχητικό, από τα αποδυτήρια, στο οποίο ακούγεται ο πρόεδρος της ομάδας των Χανίων, να εκτοξεύει απειλές στους ανθρώπους του ΟΦΗ, με τις απόψεις να διίστανται, αν τα είπε όλα αυτά απο εκνευρισμό ή συμβαίνει κάτι άλλο.
Η πλευρά του ΑΟΧανιά/Κισσαμικού επέκρινε την ένταση στα αποδυτήρια και την επίθεση που έκανε ο Νίκος Παπαδόπουλος στον Ροκάκη, αναφέροντας ότι «καλό είναι να ασχολείται μόνο με το προπονητικό κομμάτι και όχι με άλλα ζητήματα, αλλά αν γνωρίζει κάτι τότε ας προσφύγει στη δικαιοσύνη να καταθέσει όσα φώναζε έξω από τα αποδυτήρια ότι ξέρει.Να μη σπιλώνει το όνομα της ομάδας μας και να μην αφήνει ανυπόστατες φήμες, θίγοντας το πάθος των νεαρών ποδοσφαιριστών μας. Επειδή έθιξε και το ματς με τον Άρη αν το παρακολούθησε τότε θα διέκρινε ότι η ομάδα μας είχε ακόμα καλύτερη απόδοση σε σχέση με το χθεσινό παιχνίδι και αδικείται από το τελικό αποτέλεσμα».
Δεν μας λένε πάντως στον Κισσαμικό, για τα παιχνίδια με Παναχαική και Εργογτέλη, για τα οποία έγιναν επίσης αναφορές στον "καυγά" των αποδυτηρίων.
Παιχνίδια στα οποία, η ομάδα τους, αποδοκιμάστηκε απο τον κόσμο για την αποδοση και την...ήττα της.
Πήραν, όμως, στον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό, την πληρωμένη απάντηση από τον Παπαδόπουλο και τον ΟΦΗ:
"Οι αλήθειες πονάνε!".
Στον ΟΦΗ, τονίζουν ότι κοιτάνε μπροστά, η ομάδα προς απογοήτευση πολλών, παραμένει πρώτη και σκορπά απλόχερα… απογοήτευση και πίκρα, σε όσους δεν θέλουν το καλό της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Αυξάνονται οι επιλογές του Νίκου Παπαδόπουλου, για το παιχνίδι της Πέμπτης (26/4, 5μμ), με τον Παναιγιάλειο στο Γεντί Κουλέ. Μετά τους Βουό και Παπαστεριανό, "παρών" φώναξε και ο Μαχαίρας. Εκτός έμεινε ο Λεάλ και οι τιμωρημένοι Νάστος, Ποτουρίδης και Κουτσιανικούλης.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Μετά τον Παπαστεριανό και τον Βουό, οι οποίοι γυμνάζονται κανονικά και ο Μαχαίρας, ακολούθησε την Τρίτη (24/4) το κανονικό πρόγραμμα και τέθηκε στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας, για την αναμέτρηση της Πέμπτης (26/4, 5μμ) με τον Παναιγιάλειο στο Γεντί Κουλέ.
Πάντως και για τους τρείς ο Νίκος Παπαδόπουλος θα αποφασίσει οριστικά στην τελευταία προπόνηση που θα γίνει την Τετάρτη (25/4) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Κανονικά γυμνάστηκε την Τρίτη (24/4) και ο Κοιλιάρας.
Αντίθετα, ο Λεάλ, που έχει ενοχλήσεις στον αυχένα, συνέχισε το ατομικό και τη θεραπεία και δεν υπολογίζεται για την αναμέτρηση με τον Παναιγιάλειο.
Το ίδιο και οι τραυματίες Μονιάκης, Δερμιτζάκης, Οικονόμου, αλλά και οι τιμωρημένοι Νάστος, Ποτουρίδης και Κουτσιανικούλης.
Ο ΟΦΗ θα ολοκληρώσει την προετοιμασία του για το παιχνίδι με τον Παναιγιάλειο, με προπόνηση που θα γίνει την Τετάρτη (24/4) το απόγευμα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Μετά το τέλος της προπόνησης, ο Νίκος Παπαδόπουλος θα ανακοινώσει την αποστολή για το παιχνίδι.

Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη
Για προκλητική συμπεριφορά του προέδρου του ΑΟΧανιά/Κισσαμικού Αντώνη Ροκάκη, στα αποδυτήρια των Περιβολίων, έκαναν λόγο, οι άνθρωποι του ΟΦΗ.
Μετά το 1-1 στα Περβόλια, ο Ροκάκης επιτέθηκε στους παράγοντες του ΟΦΗ, στα αποδυτήρια με άσχημες εκφράσεις.
Οπως έλεγαν στον ΟΦΗ "δεν σεβάστηκε ούτε το όνομα του ΟΦΗ, ούτε κανένα. Είναι ντροπή μια τέτοια συμπεριφορά απο πρόεδρο ομάδας της Κρήτης".
Μάλιστα απειλήθηκε επεισόδιο με τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιώργο Αλετρά, αλλά και τον τεχνικό διευθυντή της ΠΑΕ Παύλο Αδάμο, οι οποίοι δεν άφησαν αναπάντητα, τα όσα έλεγε ο πρόεδρος της ομάδας των Χανίων.
Μόλις αντιλήφθηκε το επεισόδιο ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, έγινε έξαλλος.
«Εσυ θα μιλήσεις ρε, για τον ΟΦΗ; Δεν είμαστε χθεσινοί. Ξέρουμε τι έχετε κάνει!» απάντησε στον Ροκάκη σε σκληρό ύφος ο προπονητής του ΟΦΗ, μέχρι να απομακρύνουν τον πρόεδρο της ομάδας των Χανίων, κάποιοι.
Το πρόβλημα του Ροκάκη, σύμφωνα με τους ανθρώπους του ΟΦΗ, ήταν το πανό που άρπαξε φίλαθλος του ΟΦΗ, μετά το τέλος του αγώνα.
Οι άνθρωποι της διοίκησης του ΟΦΗ, του είπαν ότι δεν τους εκφράζει αυτή η ενέργεια και δεν έχουν ευθύνη.
Στον ΟΦΗ, έχουν παράπονα απο τη φιλοξενία της ομάδας στα Χανιά και όπως έλεγαν ειρωνικά «με άλλες ομάδες, δεν είχαν τον ίδιο πάθος».
Το παράπονο των ανθρώπων του ΟΦΗ, όπως έλεγαν ήταν ότι στο παιχνίδι του πρώτου γύρου, συμπεριφέρθηκαν με τον καλύτερο τρόπο στην αποστολή της ομάδας των Χανίων και περίμεναν καλύτερη φιλοξενία, σε ανταπόδοση, αυτής του ΟΦΗ, στον αγώνα του πρώτου γύρου.
Παρ' όλα αυτά, η ισοπαλία αντιμετωπίστηκε με ψυχραιμία, απο τους ανθρώπους του ΟΦΗ.
«Δεν έγινε τίποτα. Συνεχίζουμε. Πάμε για τη νίκη την Πέμπτη με τον Παναιγιάλειο. Λίγο έμεινε για να τελειώνουμε με την άνοδο» έλεγαν στον ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ