karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

«Αποκαλύψεις που δεν έπεισαν κανένα».

Ετσι σχολίασαν στον ΟΦΗ τις πολυδιαφημισμένες αποκαλύψεις του Θωμαίδη, για το παιχνίδι ΟΦΗ-Αιγινιακός 6-0.

Σύμφωνα με τους ανθρώπους της ομάδας, κανένα από τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στην εκπομπή, δεν αποδεικνύουν ότι έγινε στοιχηματική απάτη, στο επίμαχο παιχνίδι.

«Πολύς θόρυβος, χωρίς ουσία», τονίζουν χαρακτηριστικά στην κρητική ομάδα.

Στον ΟΦΗ, τονίζουν ότι έχουν στη διάθεση τους, όλα τα στοιχεία, τα οποία αν χρειαστεί θα καταθέσουν, για να αποδείξουν, ότι η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ουδεμία σχέση έχει, με αυτές τις κατηγορίες.

Στον ΟΦΗ αναφέρουν ότι δεν έχουν κληθεί από καμία αρχή, σε ότι αφορά την υπόθεση αυτή.

Αν κληθεί ο ΟΦΗ, θα καταθέσει τα στοιχεία που πρέπει και τα οποία έχει στη διάθεση της, η νομική υπηρεσία της ομάδας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

"Βόμβες" της πλάκας για τον ΟΦΗ!

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ανθρακας ο θησαυρός!

Δεν ακούσαμε τίποτα καινούργιο, στην πολυδιαφημισμένη εκπομπή του Θωμαίδη, στο ΣΚΑΙ, για το παιχνίδι ΟΦΗ-Αιγινιακός 6-0.

Ο δημοσιογράφος είχε υποσχεθεί συνταρακτικές αποκαλύψεις, αλλά οι «βόμβες» που είχε διαφημίσει, αποδείχθηκαν …τζούφιες!

Ενώ, δεν έπεισε κανένα, ότι τα στοιχεία τα οποία έχει στη διάθεση του, αποδεικνύουν ότι έγινε στοιχηματική απάτη, στο παιχνίδι.

Εβγαλε ένα αναλυτή στοιχημάτων, να σχολιάσει τις… φάσεις του αγώνα και τον τρόπο που μπήκαν τα 6 γκολ του ΟΦΗ! (Τρομερή αποκάλυψη!).

Στον ΟΦΗ, απέφυγαν να τοποθετηθούν για τις περιβόητες αποκαλύψεις του δημοσιογράφου και αρκέστηκαν να πούν ότι έχουν στη διάθεση τους, όλα τα στοιχεία, τα οποία αν χρειαστεί θα καταθέσουν, για να αποδείξουν, ότι η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ουδεμία σχέση έχει, με αυτές τις κατηγορίες.

Την ώρα που ο Θωμαίδης, κάνει «σαματά» για την υπόθεση αυτή, ο ΟΦΗ δεν έχει κληθεί από καμία αρχή, ούτε έχει ενημερωθεί για τίποτα, σε ότι αφορά την υπόθεση αυτή.

Αν κληθεί ο ΟΦΗ, να είναι σίγουρος ο κ. Θωμαίδης, θα καταθέσει τα στοιχεία που πρέπει και τα οποία έχει στη διάθεση της, η νομική υπηρεσία της ομάδας.

Τα πραγματικά στοιχεία και όχι αυτά που κάνουν …κρότο, χωρίς ουσία.

Στις «αποκαλύψεις» του Θωμαίδη, διαπιστώθηκαν σοβαρές ενστάσεις.

Για παράδειγμα για την… αλλοδαπή εταιρεία, στο όνομα της οποίας κόπηκε –όπως είπε ο Θωμαίδης, το τιμολόγιο του ξενοδοχείου όπου διέμενε η αποστολή του Αιγινιακού στο Ηράκλειο της Κρήτης (σύμφωνα με τον Θωμαίδη νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας αυτής ήταν ο Φώτης Τσάλος, τότε πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΠΑΕ ΟΦΗ).

Ενώ ο κ. Πυρουνάκης, (που αναφέρει ως "κουμπάρο" του Τσάλου) και ο οποίος πάντα σύμφωνα με τις αποκαλύψεις Θωμαίδη "πλήρωσε τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια των μελών της αποστολής του Αιγινιακού (Πειραιάς – Ηράκλειο)", ουδεμία θεσμική θέση είχε ποτέ με το Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ούτε υπήρξε ΠΟΤΕ μέλος της διοίκησης αυτής.

Ακόμη ο Θωμαίδης, επικαλέστηκε μια ανακοίνωση της Διοικούσας Επιτροπής της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 για τον Τσάλο, η οποία ανέφερε ότι «διαχωρίζει τη θέση της από τις ενέργειες και πρακτικές του κ. Τσάλου», ωστόσο… ξέχασε να αναφέρει ότι η ανακοίνωση αυτή είχε βγεί, όπως αναφέρεται καθαρά μέσα σε αυτήν « για την ακατάσχετη και κακόγουστη εμμονή του κ. Τσάλου, να ανεβάζει στο Facebook φωτογραφίες που συνδέονται με τον ΟΦΗ και να νοσταλγεί την επιστροφή του στα διοικητικά της ομάδας μας» και όχι σε αυτά που θέλει να υπονοήσει ο δημοσιογράφος, για τους δικούς του λόγους.

Ο Θωμαίδης αποκάλυψε ακόμη, ότι έχει λίστα με 15 ματς της Footballleague και του Κυπέλλου Ελλάδος, τα οποία ερευνώνται από τρείς εισαγγελείς -όπως είπε-για στοιχηματική απάτη.

Ασχολήθηκε εκτενώς όμως, ΜΟΝΟ με το παιχνίδι του ΟΦΗ.

Για τα υπόλοιπα, θα ασχοληθεί, όπως είπε σε… άλλη εκπομπή.

Ας ελπίσουμε ότι θα έχει την ίδια ευαισθησία, που έδειξε με τον ΟΦΗ, αλλά και περισσότερα στοιχεία, με πραγματικές «βόμβες» και όχι της πλάκας.

Σκληρή ανακοίνωση για τα όσα συνέβησαν στα Περβόλια, εξέδωσαν οι συνδεσμίτες του ΟΦΗ.

Στην ανακοίνωση τους, αναφέρουν προς τους Χανιώτες φιλάθλους που βρέθηκαν το Σάββατο στα Περβόλια στο παιχνίδι με τον ΟΦΗ, ότι  "δεν είστε αοχ/κισσαμικός – είστε οπαδοί του ποκ και τίποτα παραπάνω", ενώ τους καταλογίζουν ότι "βρίσατε το νησί μας, βρίσατε την πόλη μας" και τους χαρακτηρίζουν "ντροπές των Κρητικών οπαδών". 

Στην ανακοίνωση τους οι συνδεσμίτες του ΟΦΗ, εξαιρούν τα «αδέρφια από τα Χανιά που γνωρίζουν ότι η μόνη μεγάλη ομάδα της Κρήτης είναι ο ΟΦΗ και ποτέ δεν μπήκαμε στην διαδικασία να βρίσουμε την πόλη. Αν υπάρχει μια ομάδα πάνω στο νησί που το ενώνει από την Σητεια μέχρι και τα Χανιά αυτή είναι ο ΟΦΗ". 

 

Οι συνδεσμίτες του ΟΦΗ, στην ανακοίνωση τους, αναφέρουν:

Είστε οι ντροπές των Κρητικών οπαδών.

Μετά από όλα όσα έγιναν στα Περιβόλια, καλούμαστε να πάρουμε θέση και να τοποθετηθούμε δημόσια προκειμένου να μην γίνει ξανά το «άσπρο – μαύρο». Αν και τα «ασπρόμαυρα» είναι τα χρώματα της ζωής μας και αυτά που θα μας συνοδεύουμε μέχρι το τέλος της ζωής μας, ακόμα και μετά από αυτό.
Ο κόσμος του ΟΦΗ έδωσε το παρόν στο γήπεδο των Περιβολίων δίχως να προκαλέσει με την συμπεριφορά του αλλά αντίθετα έδωσε (ασπρόμαυρο) χρώμα σε ένα γήπεδο που όλη την χρονιά φιλοξενεί 50 – 100 άτομα. Χάρη σας κάναμε που ήρθαμε και είδατε από κοντά πως είναι να γεμίζει το γήπεδο από 900 Κρητικούς και όχι από 900 «γενίτσαρους» όπως έχετε μάθει να φιλοξενείτε όλα αυτά τα χρόνια.

Εμείς έχουμε «αδέρφια» από τα Χανιά που γνωρίζουν ότι η μόνη μεγάλη ομάδα της Κρήτης είναι ο ΟΦΗ και ποτέ δεν μπήκαμε στην διαδικασία να βρίσουμε την πόλη. Αν υπάρχει μια ομάδα πάνω στο νησί που το ενώνει από την Σητεια μέχρι και τα Χανιά αυτή είναι ο ΟΦΗ. Ούτε ο πλατανιάς, ούτε ο αοχ/κισσαμικός. Δεν θα μπούμε καν στην διαδικασία να συγκριθούμε μαζί σας γιατί είστε ανύπαρκτοι ακόμα και μέσα στην ίδια σας την πόλη.

Όμως το Σάββατο ξεπεράσατε κάθε όριο. Βρίσατε το νησί μας, βρίσατε την πόλη μας. Ο γενιτσαρισμός σε όλο του το μεγαλείο. Δεν είστε αοχ/κισσαμικός – είστε οπαδοί του ποκ και τίποτα παραπάνω.

Είστε οι ντροπές των Κρητικών οπαδών. Φροντίστε να χειροκροτήσετε τους «γαβροβάζελους» την επόμενη φορά που θα έρθουν – αν και οδεύετε προς αφανισμό και για να δείτε τις ομάδες σας θα πρέπει να έρθετε στο «Γεντί Κουλέ». Και αυτό μπορείτε να το κάνετε είτε αν είστε αλεξιπτωτιστές, είτε αν είστε αρσενικοί. Και δυστυχώς για εσάς (αλλά και για εμάς) δεν είστε τίποτα από τα δύο.

Βάλτε το καλά στο μυαλό σας. Εδώ είναι Κρήτη, εδώ είμαστε ΟΦΗ. Οτιδήποτε άλλο δεν μας εκφράζει και είμαστε απέναντι του. Εσείς δεν μπορείτε να μιλήσετε για εμάς. Είστε πολύ ΜΙΚΡΟΙ για να το κάνετε.

Εμείς δεν σας βλέπουμε καν και δεν θα μπαίναμε καν στην διαδικασία να ασχοληθούμε μαζί σας αλλά ξεπεράσατε κάθε όριο ξεφτίλας όταν βρίσατε το Ηράκλειο επειδή σας θίξαμε τις αγαπημένες σας ομάδες. Εμείς νιώθουμε Κρητικοί και το εννοούμε με πράξεις, όχι με λόγια. Βάλτε το καλά στο μυαλό σας. Μιλάμε όχι γιατί αξίζε να ασχοληθούμε μαζί σας – δεν σας βλέπουμε – δεν ΥΠΑΡΧΕΤΕ καν. Όμως όλα όσα είπατε αναδεικνύουν το πόσο ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ είστε. Κρητικοί πάντως όχι. Αν ήσασταν Κρητικοί δεν θα ξερνούσατε εμετό κατά της πόλης μας, κατά του ΟΦΗ μας.

Πουθενάδες οπαδοί ασχολούμαστε μαζί σας έτσι για να σας δείξουμε ότι μπορούμε σε εργάσιμη ημέρα να έρθουμε μέσα στο σπίτι σας και να σας δείξουμε ότι κουμάντο στο νησί κάνουμε ΕΜΕΙΣ.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ.

Υ.Γ: Ολοκληρος Ν.Χανιων δεν ειστε αξιοι να γεμισετε ενα γηπεδο 2.000 θεσεων, υποστηριζοντας την ομάδα της πόλης σας..

SNAKES 4 HERAKLION CLUB
ΚΡΗΤΕΣ 4 ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
OMIΛΙΤΙΚΟ ΣΤΕΚΙ ΑΡΧΑΝΩΝ

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi