karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

«Δεν έχουμε τίποτα με τον κόσμο των Χανίων. Μόνο με εκείνους που δεν σέβονται την ιστορία του ΟΦΗ, αλλά και εκείνους που ξεστόμισαν αντεθνικά συνθήματα, για το Ηράκλειο, στο παιχνίδι που έγινε στα Περβόλια».

Αυτά τα λόγια είπε στον πρόεδρο του ΑΟΧανιά/Κισσαμικού Αντώνη Ροκάκη, ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιώργος Αλετράς, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν.

Η επικοινωνία έγινε με πρωτοβουλία του προέδρου της ομάδας των Χανίων, σε μια προσπάθεια να «πέσουν οι τόνοι» και να το θέμα που δημιουργήθηκε, να θεωρηθεί «λήξαν».

Ο κ. Ροκάκης μετέφερε στον πρόεδρο του ΟΦΗ, για το επεισόδιο που έγινε στα αποδυτήρια, ότι ήταν εκνευρισμένος και πιθανόν να είπε πράγματα που δεν έπρεπε να ειπωθούν.

Οι δυο άνδρες μίλησαν σε ήρεμο ύφος για αρκετή ώρα και συμφώνησαν ότι «δεν είναι καλό να γίνονται όλα αυτά μεταξύ δυο ομάδων, από το ίδιο νησί».

Στον ΟΦΗ έτσι και αλλιώς έχουν αφήσει πίσω τους το παιχνίδι στα Χανιά, καθώς έχουν σημαντικά θέματα να ασχοληθούν, όπως η μαθηματική εξασφάλιση της ανόδου και η κατάκτηση του πρωταθλήματος της Football league.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Οι αλήθειες πονάνε!

"Εσύ θα μιλήσεις ρε για τον ΟΦΗ;"

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Σε αυτόν τον πόλεμο λάσπης , που παρακολουθούμε τα τελευταία 24ωρα, να πέφτει πάνω στον πρωτοπόρο της Footballleague και αδιαμφισβήτητο κυρίαρχο της κατηγορίας, τον ΟΦΗ, δεν χρειάζεται πανικός.

Ο κόσμος του ΟΦΗ, θα πρέπει να είναι προσεκτικός απέναντι σε δημοσιεύματα και τηλεοπτικές εκπομπές, που φιλοξενούν «αποκαλύψεις», οι οποίες υποτίθεται ότι έχουν κατασκευαστεί με προσοχή για να βάλουν εμπόδια στην ομάδα, αλλά έχω την αίσθηση ότι με τον τρόπο που παρουσιάζονται, ακόμα και ένα μικρό παιδί διακρίνει ότι δεν συντρέχει ΚΑΝΕΝΑΣ λόγος ανησυχίας.

Δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ από όλα αυτά, που παρουσιάζονται ως "βόμβες", που μπορεί να κάνει ζημιά στον ΟΦΗ, καθώς φαίνεται ξεκάθαρα, ότι όχι μόνο δεν υπάρχουν οι αποδείξεις που αναμασάνε ορισμένοι, αλλά αμφιβάλω ακόμα και αν υπάρχουν ενδείξεις, πάνω σε αυτά που επικαλούνται.

Το χειρότερο είναι, ότι εκτίθενται κι’ όλας, καθώς φαίνεται καθαρά πλέον ότι ΣΟΒΑΡΑ στοιχεία, που θα μπορούσαν να στηρίξουν τις περιβόητες αποκαλύψεις τους, δεν υπάρχουν.

Μετά την παταγώδη αποτυχία της τηλεοπτικής δίκης της Δευτέρας (23/4), όπου ακόμα και οι καταγγέλοντες δεν έδειχναν να πιστεύουν, ότι με αυτές τις αστειότητες θα πειράξουν τον ΟΦΗ, ήρθε μια ακόμη… απομυθοποίηση, της φάρσας, που έχει στηθεί σε βάρος της ομάδας.

Οι …καταγγέλοντες προχώρησαν σε μια ακόμη ΜΕΓΑΛΗ αποκάλυψη!

Οπως μετέδωσαν, ο πρώην πρόεδρος του ΟΦΗ, μετά τις δικές τους αποκαλύψεις, συνελήφθη μαζί με άλλα δυο άτομα!

Αυτό έγραψαν και το έκαναν... σημαία!

«Ξέχασαν» όμως πάνω στην… χαρά τους, να αναφέρουν ότι η σύλληψη αυτή, του εν λόγω επιχειρηματία, δεν είχε να κάνει με τον ΟΦΗ, αλλά έγινε για κάποιες «μαιμού» τσάντες και άλλα προιόντα, που εμπορεύεται και όχι για θέματα του ποδοσφαίρου!

Μάλιστα η «πιάτσα» στο Ηράκλειο, γνωρίζει ότι ο εν λόγω επιχειρηματίας, κάνει συχνά την… διαδρομή για τα κρατητήρια, καθώς είναι σε ανοιχτή δικαστική διαμάχη με γνωστή (ξένη) εταιρεία τσαντών και …κάθε λίγο και λιγάκι, η υπόθεση αυτή, έχει τη συγκεκριμένη κατάληξη.

Δεν είναι καν… είδηση, δηλαδή πλέον!

Ενώ, είναι σαφές, ότι  δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ σχέση με τον ΟΦΗ.

Πως θα στηριχθεί όμως η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ απο τα σαίνια;

Ορισμένοι νομίζουν, ότι απευθύνονται σε πρόβατα, αλλά ο διάβολος έχει πολλά ποδάρια.

Τι σχέση μπορεί να έχει ο ΟΦΗ με μαιμού τσάντες; 

Μήπως θα στηθεί και κανένα πάνελ, επ' αυτού;

Τι άλλο θα δούν τα μάτια μας και θα ακούσουν τα αυτιά μας, δεν ξέρω.

Δεν έχουν ΤΙΠΟΤΑ σε βάρος του ΟΦΗ και συνεχίζουν να ρίχνουν λάσπη.

Και καλά ο κόσμος, που έχει αισθητήριο και καταλαβαίνει, ότι κάποιοι δεν είναι για να τους παίρνεις στα σοβαρά με αυτά που γράφουν και λένε.

Υπάρχει και κόσμος, που δεν ασχολείται με το ίδιο πάθος και αρκεί να του «σερβίρουν» μια από τις ανοησίες που ακούγονται τελευταία, για να τσιμπήσει και να δημιουργηθούν εντυπώσεις.

Πιστεύω ότι η διοίκηση της ΠΑΕ, θα κάνει αυτό που πρέπει να σταματήσει αυτό το...ανέκδοτο, το οποίο καθημερινά γίνεται όλο και πιο κακόγουστο.

Η νομική υπηρεσία της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, θα πρέπει να δεί πλέον με ΜΕΓΑΛΗ σοβαρότητα την κατάσταση αυτή, γιατί έχει ξεφύγει.

Οφείλει να υπερασπιστεί, τα συμφέροντα και το όνομα της ομάδας.

Κανείς δεν έχει το ΔΙΚΑΙΩΜΑ να προσβάλει τον ΟΦΗ με αυτόν τον τρόπο.

Ακόμα και αν κανείς δεν τους παίρνει, πλέον στα σοβαρά...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

"Βόμβες"  της πλάκας για τον ΟΦΗ

Σεμινάριο διαιτησίας, με όλες τις νέες αλλαγές κανονισμών, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την Τρίτη (24/4) πριν την προπόνηση, οι παίκτες του ΟΦΗ.

Το σεμινάριο έγινε από τον καθηγητή διαιτησίας Μιχάλη Γαρεφαλάκη, στην αίθουσα τύπου του Γεντί Κουλέ και το παρακολούθησε όλο το ποδοσφαιρικό τμήμα του ΟΦΗ.

Ο Μιχ. Γαρεφαλάκης, ανέλυσε με σαφήνεια, όλους τους νέους κανονισμούς στους παίκτες του ΟΦΗ και τις αλλαγές που έχουν γίνει και απάντησε στις ερωτήσεις τους.

Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με ανακοίνωση της ευχαριστεί για μια ακόμη φορά τον Μιχ. Γαρεφαλάκη για την ενημερωτική και χρήσιμη αυτή συνάντηση.

Η φωτογραφία είναι από το σεμινάριο διαιτησίας.

Πηγή:ofi1925.gr

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi