karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Το 7-0 στο Γεντί Κουλέ, ήταν μια βαριά ήττα για τον ιστορικό Παναιγιάλειο, ο οποίος βρίσκεται σε δύσκολη θέση, σε ότι αφορά την παραμονή του, στην κατηγορία. "Δίκαια ανεβαίνει ο ΟΦΗ" ανέφερε ο προπονητής της ομάδας του Αιγίου Πέτρος Δημητρίου. "Συγγνώμη απο τον κόσμο μας, η ήττα είναι βαριά" υπογράμμισε για το βαρύ και ασήκωτο 7-0.

O προπονητής του Παναιγιάλειου, Πέτρος Δημητρίου ανέφερε στη συνέντευξη τύπου μετά την ήττα με 7-0 απο τον ΟΦΗ, στο Γεντί Κουλέ:

 «Είμαστε πολύ στενοχωρημένοι, είναι πολύ βαρύ το σκορ για την ιστορία μας. Είχαμε ελλείψεις πολλών παικτών και το μόνο κέρδος που είχαμε είναι ο πιτσιρικάς ο Σακκελαρόπουλος και κάποια άλλα παιδιά που πήραν χρόνο συμμετοχής. Ζητάμε συγνώμη από τον κόσμο μας για τη βαριά αυτή ήττα. Πριν τρεις ημέρες είχαμε μια μεγάλη εμφάνιση και νίκη επί της Δόξας Δράμας και δεν μπορώ να καταδικάσω τα παιδιά.

Όταν σου λείπουν έξι παίκτες σίγουρα δεν υπάρχουν οι απαιτούμενες ισορροπίες, αλλά δεν είναι δικαιολογία. Στο 4-0 υπήρξε απογοήτευση και τα χάσαμε όλα. Όταν χάνει μια ομάδα την πιο μεγάλη ευθύνη την έχει ο προπονητής.

Αυτά τα παιδιά που πριν 3 μέρες με έκαναν υπερήφανο και δεν μπορώ να τους καταδικάσω τώρα. Ο ΟΦΗ είναι πολύ καλή ομάδα και δίκαια ανεβαίνει κατηγορία, συγχαρητήρια σε όλους και ευχαριστούμε για τη φιλοξενία.

Εμείς σε τρεις ημέρες παίζουμε με τον ΑΟΧ/Κισσαμικό. Όταν πέφτεις κάτω παίζει ρόλο πόσο γρήγορα θα σηκωθείς και για εμένα αυτό μετρά, να σηκώσουμε το κεφάλι να δούμε τα επόμενα ματς για να σωθούμε».

Από τους παίκτες του Παναιγιάλειου ο Δημήτρης Δοξάκης ανέφερε: «Συγνώμη από τον κόσμο για την κακή εμφάνιση που είχαμε και τη βαριά ήττα. Την ευθύνη την αναλαμβάνουμε εμείς».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Χάθηκε η μπάλα-Γκολάρες στο Γεντί Κουλέ (VIDEO)

Εβαλε τα δυο πρώτα του γκολ με τον ΟΦΗ στο 7-0 επί του Παναγιάλειου στο Γεντί Κουλέ. Και ήταν και τα δυο υπέροχα, με προσποιήσεις και σούτ στην εστία.

Ο Πορτογάλος Κοέλιο ...άνοιξε λογαριασμό με τον ΟΦΗ και ήταν "ανεβασμένος" στην συνέντευξη τύπου μετά το παιχνίδι. "Είναι ωραίο συναίσθημα" ανέφερε για τα δυο πρώτα του τέρματα στην Ελληνική Football league.

Ο Ζόσε Κοέλιο ανέφερε αναλυτικά στην συνέντευξη τύπου μετά τη νίκη του ΟΦΗ με 7-0 επί του Παναιγιάλειου:

«Παρά το 7-0 ξέραμε ότι δεν θα είναι ένα εύκολο παιχνίδι. Ο αντίπαλος δεν είναι στην καλύτερη κατάσταση. Εμείς κάναμε εύκολο το παιχνίδι, με τα τρία γκολ στο πρώτο ημίχρονο. Αυτά τα παιχνίδια αν δεν σκοράρεις νωρίς, μπορεί να είναι πιο δύσκολα. Εμείς βάλαμε τρία γκολ στο πρώτο ημίχρονο, αλλά παίξαμε στο δεύτερο ημίχρονο με τη νοοτροπία, σα να είναι 0-0".

Για τα πρώτα του δυο γκολ με τον ΟΦΗ:

«Νοιώθω ωραία. Είναι ωραίο συναίσθημα. Είναι καλό για μένα να παίζω και να βοηθάω την ομάδα».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Χάθηκε η μπάλα-Γκολάρες στο Γεντί Κουλέ (VIDEO)

Η αποβολή με δεύτερη κίτρινη κάρτα του Δημήτρη Μάνου στο 7-0 του ΟΦΗ με τον Παναιγιάλειο, σκόρπισε απορίες, καθώς ο πρώτος σκόρερ της ομάδας και της κατηγορίας, θα χάσει το σημαντικό παιχνίδι στην Καλαμαριά, όπου ο ΟΦΗ, θέλει να σφραγίσει την άνοδο και να κάνει σημαντικό βήμα για τον τίτλο.

Ωστόσο, ο Νίκος Παπαδόπουλος, στην συνέντευξη τύπου, μετά το τέλος του αγώνα, εξήγησε ότι η αποβολή του Μάνου, ήταν δική του εντολή, καθώς ο παίκτης είναι τραυματίας, παίζει με ενέσεις στη φτέρνα και θα ήτα δύσκολο να αγωνιστεί σε τρείς μέρες στον κακό αγωνιστικό χώρο της Καλαμαριάς.

Αλλωστε στο παιχνίδι αυτό, ο ΟΦΗ έχει σημαντικές επιστροφές, όπως οι Βουό, Παπαστεριανός, Νάστος, Ποτουρίδης και Κουτσιανικούλης, οι οποίοι για διάφορους λόγους δεν αγωνίστηκαν με τον Παναιγιάλειο.

 Ο τεχνικός του ΟΦΗ για τα πυρά που δέχεται η ομάδα, το τελευταίο διάστημα ανέφερε ότι  "με αυτά που ακούγονται δεν ασχολούμαστε. Θέλουμε να πανηγυρίσουμε την άνοδο και τίποτε άλλο". 

Ο προπονητής  του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, δήλωσε τα παρακάτω στη συνέντευξη τύπου, μετά το 7-0 του ΟΦΗ επί του Παναιγιάλειου:

«Σίγουρα δεν μπορούμε να πούμε πολλά για το παιχνίδι. Το σκορ τα λέει όλα.

Ξεκινήσαμε πολύ καλά και σκοράραμε γρήγορα. Αυτό ήταν το ζητούμενο.

Μετά κατά διαστήματα και ωραίο ποδόσφαιρο παίξαμε και γκολ ωραία βάλαμε.

Για μένα είναι λίγο στενάχωρο γιατί θέλαμε να πανηγυρίσουμε και μαθηματικά την άνοδο σήμερα.

Αλλά το γκολ που δεχθήκαμε στο τελευταίο λεπτό στο προηγούμενο παιχνίδι, δεν μας έδωσε τη δυνατότητα αυτή.

Θα το κάνουμε στο επόμενο παιχνίδι, καλώς εχόντων των πραγμάτων.

Συγχαρητήρια στους παίκτες.

Είναι κρίμα που έγινε Πέμπτη το παιχνίδι και δεν μπορούσε να έρθει πολύς κόσμος.

Να χαρεί και αυτή τη νίκη.

Συγχαρητήρια στους παίκτες και σε όσους ήρθαν στο γήπεδο.
 

Η ομάδα βγάζει υγεία, παίζει καλό ποδόσφαιρο, βάζει γκολ, παίρνει ωραίες νίκες και ο κόσμος το ευχαριστιέται, αλλά και όσοι το βλέπουν από την τηλεόραση.

Αυτή είναι η δουλειά μας.

Αυτό είναι το ποδόσφαιρο.

Και πάλι συγχαρητήρια σε όλους».

-Με το Μάνο τι έγινε;

«Ο Δημήτρης εδώ και καιρό, έχει ένα πρόβλημα στο πέλμα και τον δυσκολεύει πολύ στους αγώνες.

Ηταν εντολή δική μου να δεχθεί κίτρινη κάρτα, ώστε έστω και σε αυτό το δύσκολο ματς που ακολουθεί να μείνει έξω κάποιες μέρες, για να το ξεπεράσει, γιατί είναι δύσκολο για αυτόν.

Εκανε υπερπροσπάθεια, κάθε εβδομάδα παίζει με τη βοήθεια των γιατρών και είναι λίγο δύσκολο να κάνει συνέχεια ένεση στο σημείο αυτό για να παίζει.

Ηταν δική μας απόφαση, να μείνει λίγο έξω για να φτιάξει αυτό το μικρό πρόβλημα που έχει».

-Είναι καθοριστικό για τον τίτλο το παιχνίδι στην Καλαμαριά;

«Ναι, έτσι φαίνεται. Σε δυναμική ο αντίπαλος υπερέχει από τις άλλες ομάδες.

Εχουμε καλή ομάδα, πιστεύουμε στον εαυτό μας».

-Η σημερινή εμφάνιση  είναι μια ακόμη απάντηση;

«Ο ΟΦΗ ξεπέρασε τα προβλήματα του, έχει βάλει τόσα γκολ, είναι η πρώτη ομάδα στην επίθεση, έχει την καλύτερη άμυνα, τον πρώτο σκόρερ. Ο κόσμος ευχαριστιέται να βλέπει την ομάδα. Με αυτά που ακούγονται δεν ασχολούμαστε. Θέλουμε να πανηγυρίσουμε την άνοδο και τίποτε άλλο».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Χάθηκε η μπάλα-Γκολάρες στο Γεντί Κουλέ

ΟΧΙ στο ρατσισμό, ΝΑΙ στα γκολ απο τον ΟΦΗ

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi