Ενισχυμένος απο τις επιστροφές βασικών παικτών, απο κάρτες και τραυματισμούς, θα αγωνιστεί ο ΟΦΗ στην Καλαμαριά (Κυριακή 29/4, 5μμ, Ertpaly1), σε ένα παιχνίδι που θέλει να σφραγίσει την άνοδο, αλλά να κα΄νει και ένα μεγάλο βήμα για τον τίτλο! Οι Νάστος, Ποτουρίδης, Κουτσιανικούλης, εξέτισαν την ποινή τους στο παιχνίδι με τον Παναιγιάλειο και επιστρέφουν, ενώ οι Βουό, Παπαστεριανός, Λεάλ, θα είναι και αυτοί στα πλάνα του Νίκου Παπαδόπουλου. Εκτός μόνο ο Μάνος, που αποβλήθηκε με τον Παναιγιάλειο.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Η νίκη επί του Παναιγιάλειου (7-0) αποτελεί παρελθόν για τον ΟΦΗ, ο οποίος προετοιμάζεται ήδη για το επόμενο παιχνίδι στην Καλαμαριά, με τον Απόλλωνα Πόντου (Κυριακή 29/4, 5μμ, Ertpaly1).
O ΟΦΗ ψάχνει ένα βαθμό για να σφραγίσει και μαθηματικά την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ, ωστόσο ο στόχος στο παιχνίδι είναι η νίκη, καθώς θέλει να παραμείνει και στην πρώτη θέση και να κατακτήσει το πρωτάθλημα.
Στην προπόνηση που έγινε την Παρασκευή (27/4) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, τα νέα ήταν ευχάριστα, για το Νίκο Παπαδόπουλο, ο οποίος έχει σημαντικές επιστροφές από τιμωρίες και τραυματισμούς.
Συγκεκριμένα, οι Νάστος, Ποτουρίδης, Κουτσιανικούλης, εξέτισαν την ποινή τους στο παιχνίδι με τον Παναιγιάλειο και επιστρέφουν, ενώ οι Βουό, Παπαστεριανός ακολούθησαν κανονικά το πρόγραμμα και βρίσκονται στη διάθεση της τεχνικής ηγεσίας για το παιχνίδι.
Μέρος του προγράμματος ακολούθησε και ο Λεάλ, για τον οποίο ο προπονητής του ΟΦΗ, θα αποφασίσει στην προπόνηση του Σαββάτου (4μμ) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Ο τιμωρημένος Μάνος και οι τραυματίες Μονιάκης, Δερμιτζάκης, Οικονόμου, δεν είναι στα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας για το παιχνίδι.
Η αποστολή του ΟΦΗ θα αναχωρήσει το απόγευμα του Σαββάτου με απευθείας πτήση για τη Θεσσαλονίκη και θα επιστρέψει τη Δευτέρα το πρωί στο Ηράκλειο.
Πηγή φωτογραφίας Πέτρος Ανδρουλάκης: τηλέφωνο 6971741097.
Σε μια ακόμη κίνηση ανθρωπιάς, ο ΟΦΗ αποδέχθηκε την πρόκληση για να να συμμετάσχει σε ένα φιλανθρωπικό παιχνίδι που θα γίνει στις 19 Μαίου στη Νεάπολη, για ένα 22χρονο ποδοσφαιριστή που δίνει μάχη για να κρατηθεί στη ζωή μετά απο τροχαίο.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Μια ακόμη κίνηση ευαισθησίας από την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Στις 19 Μαίου, ο ΟΦΗ θα συμμετάσχει σε φιλανθρωπικό φιλικό αγώνα, που θα γίνει στο γήπεδο της Νεάπολης, για την οικονομική ενίσχυση, ενός 22χρονου ποδοσφαιριστή, ο οποίος βρίσκεται σε κέντρο αποκατάστασης στο Βόλο, μετά από τροχαίο και τα έξοδα νοσηλείας είναι μεγάλα για την οικογένεια του.
Ο ΟΦΗ αποδέχθηκε με χαρά, την πρόταση και το παιχνίδι θα γίνει το Σάββατο 19 Μαίου στις 5μμ στο στάδιο «Μελιδονιώτης» στη Νεάπολη.
Απο πλευράς ΟΦΗ, εκ μέρους του γραφείου δημοσίων σχέσεων της ΠΑΕ, τις επαφές για την οργάνωση του φιλικού κάνει ο Νίκος Ανδριαδάκης.
Περισσότερες λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν προσεχώς.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ένα βαθμό, από την μαθηματική εξασφάλιση της ανόδου στην Σούπερ Λίγκ, βρίσκεται ο ΟΦΗ, ο οποίος κέρδισε τον Παναιγιάλειο με 7-0 και πλέον ζητάει μια… ισοπαλία, για να ολοκληρώσει και μαθηματικά το στόχο.
Σκορ και θέαμα από τον ΟΦΗ, ο οποίος ευχαρίστησε τους 3 και πλέον χιλιάδες θεατές που βρέθηκαν στο Γεντί Κουλέ.
Ο Μάνος με χατ-τρικ (έφτασε τα 22 γκολ), ο Ντίνας με άλλα δυο, (το ένα με εκπληκτικό φάουλ) και ο Κοέλιο με άλλα δυο (τα πρώτα του γκολ στον ΟΦΗ), οδήγησαν την κρητική ομάδα, σε ένα εύκολο απόγευμα.
Δεν αντέχει κριτικής το παιχνίδι, λόγω της διαφοράς δυναμικότητας των δυο ομάδων.
Ο ΟΦΗ τελείωσε από το πρώτο ημίχρονο το παιχνίδι (3-0).
Nα σημειωθεί ότι στις καθυστερήσεις ο ΟΦΗ έμεινε με δέκα παίκτης λόγω αποβολής του Μάνου με δυο κίτρινες σε δυο λεπτά, σε μια φάση που προκάλεσε...ερωτηματικά.
Ο Νίκος Παπαδόπουλος πάντως, στην συνέντευξη τύπου μετά το ματς, κάλυψε τον παίκτη του στην συνέντευξη τύπου, καθώς είπε ότι η εντολή για τη δεύτερη κίτρινη ήταν δική του εντολή, καθώς ο Μάνος έχει ένα πρόβλημα στη φτέρνα, έπαιξε με ένεση και δύσκολα θα αγωνιζόταν στην Καλαμαριά, παιχνίδι το οποίο είναι σε τρείς μέρες!
Πλέον ο ΟΦΗ πηγαίνει την Κυριακή στην Καλαμαριά, για να τελειώσει την άνοδο, καθώς του αρκεί και μια ισοπαλία.
Ισχυρό μήνυμα κατά του ρατσισμού από τους παίκτες του ΟΦΗ, με πανό που κράτησαν πριν την έναρξη του αγώνα.
Ενώ σπουδαία στιγμή, ήταν όταν οι παίκτες του ΟΦΗ αφιέρωσαν τα γκολ και τη νίκη σε φίλαθλο του ΟΦΗ που ήταν σε αμαξίδιο, στην γωνία του κόρνερ στη θύρα 8.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ