Χαρά σε ένα φίλαθλο του ΟΦΗ, έδωσαν οι παίκτες της ομάδας, πριν την έναρξη του αγώνα με τον Παναιγιάλειο.
Ο φίλαθλος του ΟΦΗ Γιώργος, πήρε μια φανέλα με τις υπογραφές των παικτών και ήταν όλος χαρά!
Οπως αναφέρει στην επίσημη σελίδα της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 "μια φανέλα με τις υπογραφές όλων των παικτών του ΟΦΗ, έδωσαν οι παίκτες της ομάδας μας, στον φίλο της ομάδας, Γιώργο. Λίγο πριν την έναρξη του αγώνα με τον Παναιγιάλειο, όλη η ομάδα βγήκε στο γήπεδο για να φωτογραφηθεί με τον φίλαθλο και να του δώσει χαρά. Ο Γιώργος είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει και το παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Παναιγιάλειο. Αλλωστε είναι ένθερμος φίλος της ομάδας μας και δεν χάνει παιχνίδι του ΟΦΗ!".
Μια ακόμη κίνηση ανθρωπιάς απο τους παίκτες του ΟΦΗ, η οποία είναι άξια συγχαρητηρίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Με γκολ του Αζίζι στο 72’ η Κ19 του ΟΦΗ συνέχισε με μια ακόμη νίκη την πορεία της στο πρωτάθλημα Νέων της Football league, κερδίζοντας τον Παναιγιάλειο με 1-0, σε παιχνίδι που έγινε στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Η ομάδα του ΟΦΗ είχε δυο δοκάρια (Κουράκης, Αζίζι) και πολλές χαμένες ευκαιρίες.
Κ19 ΟΦΗ: Παναγιώτου (60’ λ.τ. Νεοκοσμίδης), Πλευράκης (76’ Μαρινάκης) , Ρουσάκης, Περδίκης, Λαγουδάκης, Κοντογιάννης, Κοκολογιάννης (66’ Ξενοχτιστάκης), Αζίζι, Κουράκης (89’ Μπελαδάκης), Σουρνάκης, Νοικοκυράκης.
Ο ΟΦΗ λέει το δικό του «ΟΧΙ στο ρατσισμό!». Με μήνυμα της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 σε όλους τους λογαριασμούς που διαθέτει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, twitter, instagram), προέβαλε το αντιρατσιστικό μήνυμα: «Say No to Racism. Λέμε ΟΧΙ στον ρατσισμό!».
Ειδικό πανό έχει ήδη τοποθετηθεί στην αίθουσα τύπου του γηπέδου «Θεόδωρος Βαρδινογιάννης», ενώ πανό θα κρατήσουν και οι παίκτες του ΟΦΗ στο παιχνίδι με τον Παναιγιάλειο.