karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Το παιχνίδι που πιθανόν να κρίνει την άνοδο του ΟΦΗ και μαθηματικά, αλλα ίσως και τον τίτλο στην Football league, δεν θα καλυφθεί τηλεοπτικά;

O ΟΦΗ χρειάζεται 4 βαθμούς για να σφραγίσει και μαθηματικά την άνοδο και αν κερδίσει τον Παναιγιάλειο την Πέμπτη (26/4) στο Γεντί Κουλέ, θα χρειάζεται ένα πόντο στην Καλαμαριά, για να πανηγυρίσει και μαθηματικά την επιστροφή του στην Α' Εθνική.

Αυτήν την παράξενη απόφαση, έλαβε η ΕΡΤ, η οποία στις τηλεοπτικές μεταδόσεις της 29ης αγωνιστικής δεν έχει συμπεριλάβει το Καλαμαριά-ΟΦΗ!

Ούτε μέσω της ΕΡΤ3, ούτε διαδικτυακά μέσω απο την WEB ΕΡΤ.

Τα τηλεοπτικά της 29ης αγωνιστικής, που έχουν επιλεγεί  είναι το Καλλιθέα - Σπάρτη (28/4, 5μμ ΕΡΤ3) και το Αιγινιακός - Αναγέννηση Καρδίτσας.

Διαδυκτιακά απο τη WEB ΕΡΤ θα καλυφθεί το παντελώς αιδάφορο Απόλλων Λάρισας - Δόξα Δράμας!

Είναι να απορεί κανεις, με αυτήν την απόφαση!

Και αυτό γιατί, η κρατική τηλεόραση, είχε στις βασικές της επιλογές εδώ και καιρό τον ΟΦΗ, ο οποίος είναι πρώτος και παίζει την καλύτερη μπάλα της κατηγορίας, αλλά και -να μη γελιόμαστε-προσφέρει και νούμερα τηλεθέασης λόγω της δυναμικής του.

Στις τηλεοπτικές επιλογές, δεν είναι ούτε το παιχνίδι ΑΕΚαραισκάκης-Αρης, που επίσης είναι σημαντικό για την άνοδο και τον τίτλο.

Για φανταστείτε, να πανηγυρίζει την επιστροφή του στην Σούπερ Λίγκ ο ΟΦΗ, στην Καλαμαριά και να μην υπάρχει...εικόνα.

Αυτό δεν θα είναι, καθ' όλου τιμητικό, για την κρατική τηλεόραση.

Αξιόλογα τα παιχνίδια για την μάχη της σωτηρίας, έχουν και αυτά τη σημασία τους, αλλά η μάχη της ανόδου και του τίλου, είναι πιο σημαντική.

Εχω την αίσθηση, ότι αυτή η αδικία πρέπει να αποκατασταθεί, έστω και με διαδικτυακή μετάδοση του αγώνα του ΟΦΗ στην Καλαμαριά ή με μια παράλληλη σύνδεση μέσω της ΕΡΤ3 στα παιχνίδια του ΟΦΗ και του Αρη, που δίνουν μάχη για τον τίτλο και διαδικτυακή μετάδοση, στο ντέρμπι σωτηρίας Αναγέννηση-Αιγινιακός.

Μπορεί και πρέπει να γίνει!

 Αναλυτικά οι μεταδόσεις που έχουν επιλεγεί για την 29η αγωνιστική:

Σάββατο 28 Απριλίου
Καλλιθέα - Σπάρτη (17:00 ΕΡΤ3, Δημ. «Γρ. Λαμπράκης»)
Κυριακή 29 Απριλίου
Αιγινιακός - Αναγέννηση Καρδίτσας (17:00 ΕΡΤ3, «Γ. Παραλυκίδης»)
Απόλλων Πόντου - ΟΦΗ (17:00, Γήπεδο Καλαμαριάς)
Τρίκαλα - Πανσερραϊκός (17:00, Δημ. Στάδιο Τρικάλων)
Απόλλων Λάρισας - Δόξα Δράμας (17:00 WEB ΕΡΤ, Γήπεδο Φιλιππούπολης)
Καραϊσκάκης Άρτας - Άρης (17:00, Δημ. Αγίων Αναργύρων)
Εργοτέλης - Βέροια Δ.Δ.
Παναχαϊκή - Αχαρναϊκός Δ.Δ.
Δευτέρα 30 Απριλίου
ΑΟΧ Κισσαμικός - Παναιγιάλειος (17:00, Δημ. Περιβολίων)

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο Εργοτέλης , αν και βασανίστηκε κάποιες στιγμές, τελικά σώθηκε.

Όχι (ακόμη) μαθηματικά, αλλά ουσιαστικά.
Με τη νίκη, επι της ΑΕ Καραισκάκης με 4-1 στο Παγκρήτιο σε συνδιασμό με το «εξάποντο» που ακολουθεί διαδοχικά για τα παιχνίδια με Αχαρναικό και Βέροια, φτάνει στους 39 βαθμούς, επίδοση που θεωρείται όριο σωτηρίας (38-40 βαθμοί).
Ακόμα και αν χρειαστεί «κάτι» ακόμη, για να εξασφαλιστεί 100%,η κρητική ομάδα, θα μπορέσει να το βρεί στα εντός έδρας παιχνίδια με Πανσερραικό και Αιγινιακό, τους οποίους και υποδέχεται στο Παγκρήτιο.
Έπτά στροφές, πριν το φινάλε, ο Εργοτέλης είναι αγκαλιά με το στόχο και όλα δείχνουν ότι θα βαδίσει μα ασφάλεια στο τελευταίο κομμάτι του πρωταθλήματος.
Θα μπορούσε να τα έχει καταφέρει και νωρίτερα, με βάση το ρόστερ που είχε και τα προβλήματα των βασικών του αντιπάλων, αλλά σημασία έχει ότι τα κατάφερε.
Σώθηκε ο Εργοτέλης, ήρθε και ο Σάμι στην Ελλάδα για να πανηγυρίσει.
Ο Αιγύπτιος ιδιοκτήτης, μετρούσε πολύμηνη απουσία, η οποία είχε προκαλέσει συζητήσεις στις τάξεις της ομάδας (υπάρχουν και κάποιες καθυστερήσεις στις πληρωμές, που είναι όμως...πταίσμα με αυτά που συμβαίνουν σε άλλες ομάδες της κατηγορίας), αλλά μετά το παιχνίδι με την ομάδα της Αρτας, ήταν στα αποδυτήρια για την πανηγυρική selfie.

O Μάγκεντ Σάμι έχει κάθε λόγο να χαμογελάει.

Ο Εργοτέλης σώθηκε και η ομάδα ανέδειξε ένα ποδοσφαιριστή (Κάιπερς), δικής του ιδιοκτησίας (του Σάμι), που μπορεί να κάνει και με το παραπάνω "απόσβεση" στα χρήματα που διέθεσε ο Αιγύπτιος στην φετινή χρονιά.
O Σάμι, που δεν έχει ακόμη «ξεφορτωθεί» την Βέλγικη Λίρς, την οποία θέλει να πουλήσει, αλλά δεν έχει βρεί αξιόπιστο αγοραστή, είναι στην Ελλάδα και για τον Βέλγο Κάιπερς, το όνομα του οποίου παίζει δυνατά στο μεταγραφικό σκηνικό.
Τον 21χρονο επιθετικό του Εργοτέλη με τα 20 γκολ στην Ελληνική Β’ Εθνική, τον θέλουν στην Ελλάδα, τον θέλουν και στο Βέλγιο και αναμένεται «σκληρό πόκερ» για την περήφανη πώληση του.
Δείτε το παρακάτω VIDEO που ανέβασε ο Εργοτέλης στην επίσημη σελίδα του, με τα πανηγύρια στα αποδυτήρια, μετά το τρίποντο με την ΑΕ Καραισκάκης, παρουσία και του Μάγκεντ Σάμι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Η 4α του Εργοτέλη και γκολ απο τη Β' Εθνική (VIDEO)

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στο «χορταστικό» παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Παναιγιάλειο (7-0), μπήκαν υπέροχα γκολ. Το ένα καλύτερο από το άλλο, με το γνωστό επιθετικό συνδιαστικό ποδόσφαιρο του ΟΦΗ.

Η φάση του αγώνα, όμως, έγινε στις καθυστερήσεις, όταν όλα είχαν κριθεί.

Με το σκορ στο 7-0, ο Δημήτρης Μάνος που έχει κάνει χατ-τρικ στο παιχνίδι, «ζητάει» από το διαιτητή και παίρνει τη δεύτερη κίτρινη κάρτα και την αποβολή.

Ένα λεπτό νωρίτερα, ο Μάνος έχει κάνει ένα αχρείαστο (με το σκορ στο 7-0) φάουλ, με το οποίο ο διαιτητής Γιαννουλάκης , τον παρατηρεί με …μπόλικη δόση υπερβολής και αυτός, με κίτρινη κάρτα, σε μια φάση όμως, που η μεγαλύτερη ευθύνη ανήκει στον επιθετικό του ΟΦΗ, ο οποίος δεν είχε κανένα λόγο, να κάνει τάκλιν στα πόδια του αντιπάλου.

Ο Μάνος αποβάλλεται με κόκκινη και ο κόσμος (σωστά) απορεί για την ενέργεια του πρώτου σκόρερ, ο οποίος έχει κάνει χατ-τρικ στο παιχνίδι, έχει φτάσει τα 22 γκολ και έχει πάρει πίσω την πρωτιά στους σκόρερ της κατηγορίας, από τον Κάιπερς του Εργοτέλη, που έφτασε τα 20 τέρματα. 

Ο επιθετικός του ΟΦΗ, αφού έχει δώσει το χέρι στο διαιτητή, αποδεχόμενος τη δεύτερη κάρτα, βαδίζοντας για τον πάγκο, διαπιστώνει, ότι …κάτι δεν έχει πάει καλά, σε ότι αφορά στην απόφαση του, να αποβληθεί.

Ο Μάνος συμπλήρωσε με την πρώτη κάρτα, 7 κίτρινες κάρτες και ο Παπαδόπουλος θα μπορούσε να τον «τοποθετήσει» να εκτίσει την ποινή του στα δυο από τα επόμενα 4 παιχνίδια και ειδικότερα σε αυτά με τον Αχαρναικό και τη Βέροια, τα οποία ο ΟΦΗ θα πάρει χωρίς αγώνα.

Τώρα με την κόκκινη, θα λείψει απο την Καλαμαριά, ενώ μένει στις 6 κίτρινες και προφανώς στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα Λάρισας, θα ζητήσει την 7η για να ξεχρεώσει με Βέροια και Αχαρναικό, ώστε να είναι "παρών" στο τελευταίο παιχνίδι με τη Σπάρτη.

Ο Μάνος-το πιθανότερο- μπερδεύτηκε! Ποιος ξέρει. Ο ΟΦΗ πάντως θα τον στερηθεί από το δυνατό παιχνίδι της Κυριακής στην Καλαμαριά, όπου με ισοπαλία κλειδώνει και μαθηματικά την άνοδο, ενώ με νίκη, βάζει γερή υποψηφιότητα και για τον τίτλο!

Ο Μάνος έδειχνε εκνευρισμένος και μετανοιωμένος, όταν κατάλαβε το λάθος του, αλλά ο Νίκος Παπαδόπουλος, τον έβγαλε από τη δύσκολη θέση. Ο προπονητής του ΟΦΗ σε μια κίνηση που… θύμισε Γκέραρντ, (όπως παρατήρησε σωστά ένας παλιός συνάδελφος) πήρε «πάνω του» την ευθύνη και προστάτεψε τον παίκτη του.

«Εγώ του είπα να πάρει τη δεύτερη κίτρινη» είπε ο «Παπ» σε μια σπουδαία ενέργεια, που δείχνει το μεγάλο όπλο του ΟΦΗ: «Ενας για όλους και όλοι για ένα».

Ηταν μια άφεση αμαρτιών του προπονητή του ΟΦΗ στο Δημήτρη Μάνο, ο οποίος τα τελευταία παιχνίδια παίζει τραυματίας και με ενέσεις, από ένα χτύπημα στη φτέρνα, κάτι που έχει επηρεάσει την απόδοση του.

Επειδή όμως, είχε τον τραυματισμό και ο Βουό (τράβηγμα), ο Μάνος έσφιξε τα δόντια, για να βοηθήσει την ομάδα. Ο προπονητής, που γνωρίζει καλύτερα από τον καθ’ ένα τι συμβαίνει στο εσωτερικό της ομάδας, πήρε πάνω του το θέμα, καθώς λόγω του τραυματισμού, ίσως ο Μάνος, να μην ήταν έτοιμος να παίξει σε τρείς μέρες στην Καλαμαριά, σε ένα πολύ κακό αγωνιστικό χώρο, όπου πολλά θα κριθούν στη δύναμη.

Αυτή είναι η αλήθεια για τον Μάνο, ο οποίος δικαιούται και αυτός κάποιες "ανάσες", καθώς έχει βγάλει ένα δύσκολο και πολύ παραγωγικό σερί αγώνων, δίχως απουσία.

Από την μια, λοιπον, η «ασπίδα» του προπονητή, ο οποίος μπήκε μπροστά στον πρώτο σκόρερ της ομάδας και από την άλλη, ένας παίκτης  (ο Μάνος) που έχει νικήσει τον πόνο στα τελευταία παιχνίδια, αλλά δεν γίνεται σε κάθε παιχνίδι να παίζει με… ένεση!

Ενώ έχει βάλει και 22 γκολ με τον ΟΦΗ και τον έχει βοηθήσει τα μέγιστα, για την άνοδο.(όπως και τον εαυτό του)

Ας τα έχουν όλα αυτά υπόψιν, εκείνοι που έχουν κάνει σκληρή κριτική στο Μάνο για την μέτρια-είναι αλήθεια-εικόνα του στα τελευταία παιχνίδια.

Οι παίκτες δεν είναι …ρομπότ. Δεν είναι από…σίδερο. Βγάζουν… αίμα όταν τους χτυπάνε!

Δεν χάθηκε ο κόσμος, που δεν θα παίξει σε ένα παιχνίδι, ο Μάνος. Στην Καλαμαριά, επιστρέφει ο Βουό, αλλά και οι Παπαστεριανός, Νάστος, Ποτουρίδης, Κουτσιανικούλης, οπότε υπάρχουν οι λύσεις για να γίνει η...δουλειά!

Τα…πρώτα του ποιήματα στον ΟΦΗ, έγραψε ο Κοέλιο, με δυο ωραία γκολ με τον Παναιγιάλειο.

«Εχει» την προσποίηση, ο Πορτογάλος, αλλά και το σουτ με το «καλό» του δεξί πόδι.

Στο πρώτο γκολ «σκοτώνει» τον τερματοφύλακα με σουτ στον ουρανό των διχτύων. Απιαστο!

Στο δεύτερο γκολ, με όμορφη ντρίπλα στέλνει «αδιάβαστο» τον αμυντικό και σκοράρει ξανά με σουτ-κεραυνό. Κέρδος ο Ζοσέ!

Σπουδαία μηνύματα ανθρωπιάς, από τους παίκτες του ΟΦΗ!

Μετά τα γκολ, όλοι μαζί στον φανατικό φίλαθλο της ομάδας, τον Γιώργο, ο οποίος παρακολούθησε το παιχνίδι με τον Παναιγιάλειο, σε ειδικό αμαξίδιο, από το κόρνερ μέσα από το γήπεδο, στη γωνία της θύρας 8. Πριν το παιχνίδι οι παίκτες του ΟΦΗ, του έδωσαν και μια φανέλα με τις υπογραφές τους. Μπράβο παιδιά! 

Η δύναμη του ποδοσφαίρου, έχει και άλλες μορφές, όπως αυτή!

Δυνατό και το κοινωνικό μήνυμα ΠΑΕ και παικτών για το ρατσισμό: «SayNotoRacism». Λέμε όχι στο ρατσισμό, το σύνθημα που έπαιξε δυνατά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook,twitter,instagram) της ομάδας, ενώ οι παίκτες κράτησαν και ένα πανό με το μήνυμα αυτό, μπαίνοντας στο γήπεδο, ενέργεια που χειροκροτήθηκε από όλους.

Κρίμα για τον Παναιγιάλειο, που βουλιάζει. «Ψηλά το κεφάλι παιδιά» τους φώναξαν κάποιοι φίλαθλοι του ΟΦΗ, πριν μπουν στο πούλμαν της ομάδας. Η ομάδα του Αιγίου, έχει ιστορία και οι παλαιότεροι φίλαθλοι του ΟΦΗ, θυμούνται τις μεγάλες μάχες στην Β’ Εθνική, τη δεκαετία του ’50 και του ’60.

Ντίνας, να τον πιείς στο… ποτήρι! Τα επτά γκολ, έφτασε ο Θανάσης, ο οποίος ήρθε τον Ιανουάριο και έχει αναγεννηθεί στον ΟΦΗ. Το γκολ-φάουλ με το δεξί στην κλειστή γωνία και με τη μπάλα στο «παράθυρο», ήταν από τις κορυφαίες στιγμές του αγώνα!

Δεν …υπάρχει σάλιο, στον Παναιγιάλειο, έκαναν…έρανο για να μαζέψουν λεφτά και να κατέβουν στην Κρήτη, καθώς θα μείνουν 6 μέρες (ακολουθεί και το παιχνίδι τη Δευτέρα στα Χανιά), αλλά δεν …ξέχασαν τον Ευγένιο Γκέραρντ.

Μια ωραία ανθοδέσμη, τοποθέτησαν στη μνήμη του Ολλανδού, στο «θρόνο» του στο Γεντί Κουλέ.

Ετσι, οι μοναδικές δυο ομάδες που «ξέχασαν» τον Ολλανδό, στην επίσκεψη τους, στο γήπεδο του ΟΦΗ, ήταν η Βέροια και –δυστυχώς- ο Εργοτέλης!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Χάθηκε η μπάλα-Γκολάρες στο Γεντί Κουλέ (VIDEO)

"Δική μου η εντολή στο Μάνο"

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi