Ο ΟΦΗ εξασφάλισε και μαθηματικά την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ με τη νίκη στην Καλαμαριά (0-1), αλλά, πλέον ο στόχος, είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος της Football league.
Η αποστολή του ΟΦΗ επιστρέφει στο Ηράκλειο, από την Θεσσαλονίκη, τη Δευτέρα (30/4) στις 8 το πρωί και αμέσως μετά ο Νίκος Παπαδόπουλος έχει προγραμματίσει προπόνηση στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, προκειμένου να ξεκινήσει την προετοιμασία, για το παιχνίδι με τον Απόλλωνα Λάρισας, που θα γίνει το Σάββατο (5/5, 5μμ) στο Γεντί Κουλέ.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Σε δηλώσεις του μετά το παιχνίδι, στην Καλαμαριά, ο Νίκος Παπαδόπουλος ανέφερε πως «η βαθμολογία τα λέει όλα, όπως και το ότι ο ΟΦΗ είναι πρώτος».
Για το παιχνίδι, είπε ότι «ήταν ένα ισορροπημένο παιχνίδι με την κάθε ομάδα να ακολουθεί το πλάνο της».
Για το πέναλτι που κέρδισε ο ΟΦΗ, ανέφερε ότι «δεν έχω άποψη από εκεί που είμαι», ενώ για την αποβολή του παίκτη της Καλαμαριάς, είπε ότι «ο Ντίνας τρώει σφαλιάρα, τι άλλο να κάνει ο διαιτητής;»
Με δηλώσεις του στον Athleticradio 104.2 o αρχηγός του ΟΦΗ Ανέστης Νάστος, υποστήριξε ότι «η χαρά μας είναι πολύ μεγάλη, αν σκεφτούμε το πως εξελίχθηκε η χρονιά, τα συναισθήματα μας είναι φοβερά. Το μόνο που μπορώ να πω σε αυτά τα παιδιά είναι μάγκες, έδωσαν και την ψυχή τους για αυτήν την ομάδα. Είναι μια μεγάλη νίκη όμως ο πανηγυρισμός πρέπει να γίνει εκεί που πρέπει: Μαζί με τον κόσμο μας και να πανηγυρίσουμε το πρωτάθλημα. Δεν ήρθαμε για τον βαθμό, ήρθαμε για τη νίκη γιατί στόχος, πλέον, είναι το πρωτάθλημα γιατί ο ΟΦΗ βάζει πάντα υψηλούς στόχους. Ο κόσμος μας έχει στηρίξει και ο καλύτερος πανηγυρισμός θα γίνει στις 27 του Μάη».
Για το αν θα παραμείνει στον ΟΦΗ της Σούπερ Λίγκ τόνισε ότι «η σκέψη για την επόμενη μέρα του ΟΦΗ πρέπει να ξεκινήσει από αύριο ώστε να μπουν οι υγιείς βάσεις. Θέλω να μείνω, αγαπώ αυτήν την ομάδα, είμαι τρία χρόνια και πετύχαμε τον στόχο μας όλοι μαζί. Είναι οι λέξεις που έχω κρατήσει από τον στρατηγό αυτής της ομάδας, το πέρασε στους παίκτες και τον δικαιώσαμε».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στο «χορταστικό» παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Παναιγιάλειο (7-0), μπήκαν υπέροχα γκολ. Το ένα καλύτερο από το άλλο, με το γνωστό επιθετικό συνδιαστικό ποδόσφαιρο του ΟΦΗ.
Η φάση του αγώνα, όμως, έγινε στις καθυστερήσεις, όταν όλα είχαν κριθεί.
Με το σκορ στο 7-0, ο Δημήτρης Μάνος που έχει κάνει χατ-τρικ στο παιχνίδι, «ζητάει» από το διαιτητή και παίρνει τη δεύτερη κίτρινη κάρτα και την αποβολή.
Ένα λεπτό νωρίτερα, ο Μάνος έχει κάνει ένα αχρείαστο (με το σκορ στο 7-0) φάουλ, με το οποίο ο διαιτητής Γιαννουλάκης , τον παρατηρεί με …μπόλικη δόση υπερβολής και αυτός, με κίτρινη κάρτα, σε μια φάση όμως, που η μεγαλύτερη ευθύνη ανήκει στον επιθετικό του ΟΦΗ, ο οποίος δεν είχε κανένα λόγο, να κάνει τάκλιν στα πόδια του αντιπάλου.
Ο Μάνος αποβάλλεται με κόκκινη και ο κόσμος (σωστά) απορεί για την ενέργεια του πρώτου σκόρερ, ο οποίος έχει κάνει χατ-τρικ στο παιχνίδι, έχει φτάσει τα 22 γκολ και έχει πάρει πίσω την πρωτιά στους σκόρερ της κατηγορίας, από τον Κάιπερς του Εργοτέλη, που έφτασε τα 20 τέρματα.
Ο επιθετικός του ΟΦΗ, αφού έχει δώσει το χέρι στο διαιτητή, αποδεχόμενος τη δεύτερη κάρτα, βαδίζοντας για τον πάγκο, διαπιστώνει, ότι …κάτι δεν έχει πάει καλά, σε ότι αφορά στην απόφαση του, να αποβληθεί.
Ο Μάνος συμπλήρωσε με την πρώτη κάρτα, 7 κίτρινες κάρτες και ο Παπαδόπουλος θα μπορούσε να τον «τοποθετήσει» να εκτίσει την ποινή του στα δυο από τα επόμενα 4 παιχνίδια και ειδικότερα σε αυτά με τον Αχαρναικό και τη Βέροια, τα οποία ο ΟΦΗ θα πάρει χωρίς αγώνα.
Τώρα με την κόκκινη, θα λείψει απο την Καλαμαριά, ενώ μένει στις 6 κίτρινες και προφανώς στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα Λάρισας, θα ζητήσει την 7η για να ξεχρεώσει με Βέροια και Αχαρναικό, ώστε να είναι "παρών" στο τελευταίο παιχνίδι με τη Σπάρτη.
Ο Μάνος-το πιθανότερο- μπερδεύτηκε! Ποιος ξέρει. Ο ΟΦΗ πάντως θα τον στερηθεί από το δυνατό παιχνίδι της Κυριακής στην Καλαμαριά, όπου με ισοπαλία κλειδώνει και μαθηματικά την άνοδο, ενώ με νίκη, βάζει γερή υποψηφιότητα και για τον τίτλο!
Ο Μάνος έδειχνε εκνευρισμένος και μετανοιωμένος, όταν κατάλαβε το λάθος του, αλλά ο Νίκος Παπαδόπουλος, τον έβγαλε από τη δύσκολη θέση. Ο προπονητής του ΟΦΗ σε μια κίνηση που… θύμισε Γκέραρντ, (όπως παρατήρησε σωστά ένας παλιός συνάδελφος) πήρε «πάνω του» την ευθύνη και προστάτεψε τον παίκτη του.
«Εγώ του είπα να πάρει τη δεύτερη κίτρινη» είπε ο «Παπ» σε μια σπουδαία ενέργεια, που δείχνει το μεγάλο όπλο του ΟΦΗ: «Ενας για όλους και όλοι για ένα».
Ηταν μια άφεση αμαρτιών του προπονητή του ΟΦΗ στο Δημήτρη Μάνο, ο οποίος τα τελευταία παιχνίδια παίζει τραυματίας και με ενέσεις, από ένα χτύπημα στη φτέρνα, κάτι που έχει επηρεάσει την απόδοση του.
Επειδή όμως, είχε τον τραυματισμό και ο Βουό (τράβηγμα), ο Μάνος έσφιξε τα δόντια, για να βοηθήσει την ομάδα. Ο προπονητής, που γνωρίζει καλύτερα από τον καθ’ ένα τι συμβαίνει στο εσωτερικό της ομάδας, πήρε πάνω του το θέμα, καθώς λόγω του τραυματισμού, ίσως ο Μάνος, να μην ήταν έτοιμος να παίξει σε τρείς μέρες στην Καλαμαριά, σε ένα πολύ κακό αγωνιστικό χώρο, όπου πολλά θα κριθούν στη δύναμη.
Αυτή είναι η αλήθεια για τον Μάνο, ο οποίος δικαιούται και αυτός κάποιες "ανάσες", καθώς έχει βγάλει ένα δύσκολο και πολύ παραγωγικό σερί αγώνων, δίχως απουσία.
Από την μια, λοιπον, η «ασπίδα» του προπονητή, ο οποίος μπήκε μπροστά στον πρώτο σκόρερ της ομάδας και από την άλλη, ένας παίκτης (ο Μάνος) που έχει νικήσει τον πόνο στα τελευταία παιχνίδια, αλλά δεν γίνεται σε κάθε παιχνίδι να παίζει με… ένεση!
Ενώ έχει βάλει και 22 γκολ με τον ΟΦΗ και τον έχει βοηθήσει τα μέγιστα, για την άνοδο.(όπως και τον εαυτό του)
Ας τα έχουν όλα αυτά υπόψιν, εκείνοι που έχουν κάνει σκληρή κριτική στο Μάνο για την μέτρια-είναι αλήθεια-εικόνα του στα τελευταία παιχνίδια.
Οι παίκτες δεν είναι …ρομπότ. Δεν είναι από…σίδερο. Βγάζουν… αίμα όταν τους χτυπάνε!
Δεν χάθηκε ο κόσμος, που δεν θα παίξει σε ένα παιχνίδι, ο Μάνος. Στην Καλαμαριά, επιστρέφει ο Βουό, αλλά και οι Παπαστεριανός, Νάστος, Ποτουρίδης, Κουτσιανικούλης, οπότε υπάρχουν οι λύσεις για να γίνει η...δουλειά!
Τα…πρώτα του ποιήματα στον ΟΦΗ, έγραψε ο Κοέλιο, με δυο ωραία γκολ με τον Παναιγιάλειο.
«Εχει» την προσποίηση, ο Πορτογάλος, αλλά και το σουτ με το «καλό» του δεξί πόδι.
Στο πρώτο γκολ «σκοτώνει» τον τερματοφύλακα με σουτ στον ουρανό των διχτύων. Απιαστο!
Στο δεύτερο γκολ, με όμορφη ντρίπλα στέλνει «αδιάβαστο» τον αμυντικό και σκοράρει ξανά με σουτ-κεραυνό. Κέρδος ο Ζοσέ!
Σπουδαία μηνύματα ανθρωπιάς, από τους παίκτες του ΟΦΗ!
Μετά τα γκολ, όλοι μαζί στον φανατικό φίλαθλο της ομάδας, τον Γιώργο, ο οποίος παρακολούθησε το παιχνίδι με τον Παναιγιάλειο, σε ειδικό αμαξίδιο, από το κόρνερ μέσα από το γήπεδο, στη γωνία της θύρας 8. Πριν το παιχνίδι οι παίκτες του ΟΦΗ, του έδωσαν και μια φανέλα με τις υπογραφές τους. Μπράβο παιδιά!
Η δύναμη του ποδοσφαίρου, έχει και άλλες μορφές, όπως αυτή!
Δυνατό και το κοινωνικό μήνυμα ΠΑΕ και παικτών για το ρατσισμό: «SayNotoRacism». Λέμε όχι στο ρατσισμό, το σύνθημα που έπαιξε δυνατά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook,twitter,instagram) της ομάδας, ενώ οι παίκτες κράτησαν και ένα πανό με το μήνυμα αυτό, μπαίνοντας στο γήπεδο, ενέργεια που χειροκροτήθηκε από όλους.
Κρίμα για τον Παναιγιάλειο, που βουλιάζει. «Ψηλά το κεφάλι παιδιά» τους φώναξαν κάποιοι φίλαθλοι του ΟΦΗ, πριν μπουν στο πούλμαν της ομάδας. Η ομάδα του Αιγίου, έχει ιστορία και οι παλαιότεροι φίλαθλοι του ΟΦΗ, θυμούνται τις μεγάλες μάχες στην Β’ Εθνική, τη δεκαετία του ’50 και του ’60.
Ντίνας, να τον πιείς στο… ποτήρι! Τα επτά γκολ, έφτασε ο Θανάσης, ο οποίος ήρθε τον Ιανουάριο και έχει αναγεννηθεί στον ΟΦΗ. Το γκολ-φάουλ με το δεξί στην κλειστή γωνία και με τη μπάλα στο «παράθυρο», ήταν από τις κορυφαίες στιγμές του αγώνα!
Δεν …υπάρχει σάλιο, στον Παναιγιάλειο, έκαναν…έρανο για να μαζέψουν λεφτά και να κατέβουν στην Κρήτη, καθώς θα μείνουν 6 μέρες (ακολουθεί και το παιχνίδι τη Δευτέρα στα Χανιά), αλλά δεν …ξέχασαν τον Ευγένιο Γκέραρντ.
Μια ωραία ανθοδέσμη, τοποθέτησαν στη μνήμη του Ολλανδού, στο «θρόνο» του στο Γεντί Κουλέ.
Ετσι, οι μοναδικές δυο ομάδες που «ξέχασαν» τον Ολλανδό, στην επίσκεψη τους, στο γήπεδο του ΟΦΗ, ήταν η Βέροια και –δυστυχώς- ο Εργοτέλης!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Χάθηκε η μπάλα-Γκολάρες στο Γεντί Κουλέ (VIDEO)
Ο ΟΦΗ με τη νίκη επί του Απόλλωνα Πόντου (0-1) εξασφάλισε και μαθηματικά την άνοδο, στην Σούπερ Λίγκ.
Μετά το τέλος του αγώνα, ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιώργος Αλετράς, ο οποίος μαζί με αρκετά μέλη της διοίκησης της ΠΑΕ, βρέθηκαν στο γήπεδο της Καλαμαριάς, κατέβηκε στα αποδυτήρια και συνεχάρη τον προπονητή Νίκο Παπαδόπουλο και τους παίκτες του ΟΦΗ.
Mε δήλωση του στην επίσημη σελίδα της ομάδας ofi1925.gr ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιώργος Αλετράς, ανέφερε ότι:
«Είναι μια πεντακάθαρη άνοδος και μια δικαίωση, όλων αυτών, που προσπάθησαν τρία χρόνια τώρα να επαναφέρουν την ομάδα, εκεί που αξίζει να βρίσκεται. Ο ΟΦΗ είναι ομάδα Σούπερ Λίγκ και αυτό το ξέρουν όλοι. Θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή και τους παίκτες για την μεγάλη προσπάθεια που έκαναν και έφεραν την ομάδα εκεί που όλοι θέλουμε. Συγχαρητήρια σε όλους».
Να σημειωθεί ότι η …άνοδος του ΟΦΗ ήταν το καλύτερο δώρο για τον πρόεδρο της ομάδας, ο οποίος είχε γενέθλια (έκλεισε τα 42 του χρόνια) και δέχθηκε τις ευχές όλων.
Στην Καλαμαριά εκ μέρους της ΠΑΕ, βρέθηκαν ακόμη το μέλος του Δ.Σ. Μανόλης Γουρνιεζάκης, ο μέτοχος της ομάδας Μιχάλης Μυλωνάκης, ο υπεύθυνος λογιστηρίου της ΠΑΕ Μανόλης Βασιλάκης, το μέλος της Διοικούσας Επιτροπής Γιάννης Μαρκουλάκης και φίλοι του ΟΦΗ από την Θεσσαλονίκη και την Αθήνα.
Στην φωτογραφία από αριστερά οι κ.κ. Μυλωνάκης, Γουρνιεζάκης, Αλετράς και Βασιλάκης.
Πηγή:ofi1925.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τα πανηγύρια του ΟΦΗ για την άνοδο! (VIDEO)
Γλέντι στα αποδυτήρια! (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)