Ο Μανόλης Μονιάκης, εκτός από το ποδόσφαιρο, ετοιμάζει και κάτι… έξω από αυτό.
Ένα νέο επιχειρηματικό βήμα, το οποίο όμως, θα έχει μια …είδους σχέση με τον ΟΦΗ, καθώς θα γίνει λίγα μέτρα από το Γεντί Κουλέ!
Στην πλατείας της Αγίας Βαρβάρας, λοιπόν, πίσω από τη θύρα 1 του γηπέδου του ΟΦΗ, ο δυναμικός αμυντικός, μαζί με τον φίλο του, Γιώργο Μανιουδάκη, θα εγκαινιάσουν την επόμενη Τετάρτη 2 Μαίου (8μμ) ένα υπέροχο στέκι με μεζεδάκια και καλό φαγητό.
Και επειδή έρχεται και το Μουντιάλ, το ποδόσφαιρο, θα είναι στην πρώτη γραμμή, καθώς οι ιδιοκτήτες έχουν προβλέψει για τις σχετικές οθόνες.
Ο Μανόλης με χαρά καλεί τους φίλους του, στο «Αλλα ντ άλλων» να είναι παρόντες στα εγκαίνια, αλλά και όλο τον κόσμο της ομάδας, στον οποίο είναι ιδιαίτερα αγαπητός.
Μάνο, καλές δουλειές!
Γ.Κορτς
Το...λιοντάρι του ΟΦΗ, ο Ανέστης Νάστος, είχε τα γενέθλια του (έκλεισε τα 29) και η ΠΑΕ, πρόσφερε στον αρχηγό της ομάδας, μια τούρτα, για να σβήσει κεράκια, με την ευχή "να είσαι γερός και δυνατός και να μείνεις αρκετά ακόμη χρόνια μαζί μας».
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 για τον Ανέστη Νάστο αναφέρει:
Τα γενέθλια του είχε ο Ανέστης Νάστος, ο οποίος έκλεισε τα 29 του χρόνια και η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 δεν τον ξέχασε. Μετά την προπόνηση του Σαββάτου, μια τούρτα, περίμενε τον αρχηγό του ΟΦΗ στα …αποδυτήρια και ο ίδιος έσβησε με χαρά τα κεράκια παρουσία των συμπαικτών του.
Για τον Ανέστη αυτή η χρονιά, είναι σημαντική, καθώς πρόσφατα έγινε πατέρας (έκανε την κόρη), ενώ είναι πολύ κοντά στο να πανηγυρίσει την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ με τον ΟΦΗ.
«Χρόνια πολλά Αρχηγέ! Να είσαι γερός και δυνατός και να μείνεις αρκετά ακόμη χρόνια μαζί μας» αναφέρει στην ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, για τον 29χρονο αμυντικό μέσο, ο οποίος διανύσει την Τρίτη του χρονιά στην ομάδα και έχει ήδη πανηγυρίσει μια άνοδο από την Γ’ Εθνική στην Β’ Εθνική και πάει για τη δεύτερη και πιο σημαντική.
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ευχαριστεί τα ζαχαροπλαστεία Πλατάκης στις Πατέλες για την προσφορά της τούρτας στα γενέθλια των παικτών του ΟΦΗ.


Σε μια σπουδαία κίνηση, η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, συνεχάρη τον Αρη για την άνοδο του και ευχήθηκε "καλή αντάμωση στην Σούπερ Λίγκ". Οπως σημειώνει στην ανακοίνωση της η ΠΑΕ "ΟΦΗ και Αρης, είναι δυο από τις πιο ιστορικές και δυνατές ομάδες της χώρας και η επιστροφή τους, στην μεγάλη κατηγορία, θα δώσει νέο ενδιαφέρον, στο Ελληνικό πρωτάθλημα".
H ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 συγχαίρει την ΠΑΕ Αρης, για την άνοδο της ομάδας, στην Σούπερ Λίγκ.
ΟΦΗ και Αρης, είναι δυο από τις πιο ιστορικές και δυνατές ομάδες της χώρας και η επιστροφή τους, στην μεγάλη κατηγορία, θα δώσει νέο ενδιαφέρον, στο Ελληνικό πρωτάθλημα.
Καλή αντάμωση, στην Σούπερ Λίγκ!" καταλήγει η ανακοίνωση.
ΟΦΗ και Αρης εξασφάλισαν και μαθηματικά την άνοδο και πλέον θα μονομαχήσουν στις τελευταίες 5 αγωνιστικές για τον τίτλο, με τον ΟΦΗ να έχει το πλεονέκτημα του +1, αλλά και της ισοβαθμίας απο τους Θεσσαλονικείς.
Η κρητική ομάδα, θα δώσει ακόμη τρία παιχνίδια, τα δυο μέσα με τον Απόλλωνα Λάρισας και τη Σπάρτη (τελευταία αγωνιστική) και ένα εκτός έδρας ενδιάμεσα με την ΑΕ Καραισκάκης στην Αρτα.
Με 3Χ3 ο ΟΦΗ είναι και πρωταθλητής!