Στο Γεντί Κουλέ, κορυφώνει την προετοιμασία του ο ΟΦΗ, με προπόνηση που θα γίνει το πρωί της Παρασκευής. Μετά το τέλος αυτής ο Νίκος Παπαδόπουλος θα ανακοινώσει την αποστολή για το παιχνίδι με τον Απόλλωνα Λάρισας στο Γεντί Κουλέ (Σάββατο 5/5, 5μμ). Νάστος (τιμωρημένος) και Κοιλιάρας (τραυματίας) τα μοναδικά προβλήματα για το Νίκο Παπαδόπουλο, που έχει πληθώρα λύσεων για το παιχνίδι.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Ο ΟΦΗ κορυφώνει την προετοιμασία του, για το παιχνίδι του Σαββάτου (5/5, 5μμ) με τον Απόλλωνα Λάρισας στο Γεντί Κουλέ.
Η τελευταία προπόνηση θα γίνει στο κεντρικό γήπεδο την Παρασκευή (4/5) το πρωί (11 π.μ.) και μετά το τέλος αυτής, ο Νίκος Παπαδόπουλος, θα ανακοινώσει την αποστολή για το παιχνίδι.
Εκτός πλάνων είναι οι Κοιλιάρας (τραυματίας) και Νάστος (τιμωρημένος), αλλά και οι Μονιάκης, Οικονόμου, Δερμιτζάκης (τραυματίες).
Στην προπόνηση της Πέμπτης (3/5) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, όλοι οι παίκτες γυμνάστηκαν κανονικά.
Ολοκληρώθηκαν τα σκακιστικά διασυλλογικά πρωταθλήματα της Κρήτης, τόσο στον προκριματικό όμιλο για την Α΄ Εθνική, όσο και στην κατηγορία της Β΄ Εθνικής. Την άνοδο για την Α' Εθνική πέτυχε με άνεση η ομάδα του Κύδωνα Χανίων που επικράτησε με 7 νίκες σε ισάριθμους αγώνες και επέστρεψε στη μεγάλη κατηγορία μετά τον περυσινό υποβιβασμό του.
Αποτελεί όμως μεγάλη επιτυχία για τον ΟΦΗ 2000 η κατάκτηση της δεύτερης θέσης, αμέσως μετά την άνοδό του από τη Β΄ Εθνική.
Η ομάδα του ΟΦΗ '2000' αποτελείται ως επί το πλείστον από σκακιστές που προέρχονται από τα τμήματα υποδομής του ΟΦΗ και κατάφερε να επικρατήσει ομάδων με πολύχρονη παρουσία στην κατηγορία και με θητεία ακόμη και στην Α΄ Εθνική τα προηγούμενα χρόνια.
Η ομάδα του Λέων Κάντια υποβιβάζεται στη Β΄ Εθνική, ενώ ο Κύδων θα αγωνιστεί το καλοκαίρι (10-15 Ιουλίου) στο πρωτάθλημα της Α΄ Εθνικής μαζί με τον ΟΦΗ, τον ΣΟΗ, την Σ.Α.Χανίων, την “Κάισσα” και τον Ο.Α.Χανίων.
Όλες οι ομάδες αγωνίζονται με 10-μελείς συνθέσεις: 4 γενικές σκακιέρες, μια γυναίκα, δύο κορίτσια (Κ-20, Κ-16) και τρία αγόρια (Α-20, Α-16, Α-12).
Ο ΟΦΗ2000 πραγματοποίησε 4 νίκες (με ΟΑΑΗ, Λέων Κάντια, ΟΦΣΧ, Γάζι), 2 ισοπαλίες με Λατώ, Ρέθυμνο και μια ήττα από τον Κύδωνα. Με τον ΟΦΗ2000 αγωνίστηκαν οι εξής σκακιστές και σκακίστριες: Τίμης Λυριντζάκης, Σταύρος Ελευθεράκης, Μανόλης Φραγκιαδάκης, Ιάκωβος Καδιάνης, Γιώργος Χατζάκης, Γιώργος Πρεδευτάκης, Άργυ Βαρβεράκη, Ειρήνη Εργαζάκη, Μαρία Καπνιστού, Ηλίας Αγγελάκης, Γιάννης Κουβίδης, Αλέξανδρος Κοτσίνης, Μάνος Ξηρουχάκης και Μάνος Ροδιτάκης. Αξίζει ακόμα να σημειωθεί ότι η 13χρονη Μαρία Καπνιστού (με 5 βαθμούς σε 6 αγώνες) και ο 14χρονος Γιάννης Κουβίδης (με 6 βαθμούς σε 7 αγώνες) πέτυχαν το καλύτερο αποτέλεσμα στην κατηγορία τους.
Με την απόδοσή τους αυτή, οι σκακιστές του ΟΦΗ απέδειξαν ότι δίκαια βρίσκονται ανάμεσα στις κορυφαίες ομάδες της χώρας, χάρη στη σοβαρή δουλειά που γίνεται στα τμήματα υποδομής από τους προπονητές και σκακιστές της πρώτης ομάδας Παναγιώτη Χριστοδούλου και Νίκο Παναγιωτάκο. Τα αναλυτικά αποτελέσματα είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα http://chess-results.com/tnr349524.aspx?lan=1
Στο πρωτάθλημα της Β΄ Εθνικής συμμετείχαν 10 ομάδες με νικήτρια τη δεύτερη ομάδα του Ομίλου Αντισφαίρισης Χανίων τον ΟΑΧ 2000, που πέτυχε την άνοδο στον Π.Ο.Α. Κρήτης 2019. Η τελική βαθμολογία ήταν η εξής (σε 7 αγώνες):
Τους αγώνες της τελικής φάσης των δύο πρωταθλημάτων διοργάνωσαν με μεγάλη επιτυχία ο ΟΑΑ Ηράκλειο με τα συνεργαζόμενα σωματεία και την Κοινωφελή Επιχείρηση του Δήμου Χερσονήσου, στους υπέροχους χώρους του ξενοδοχείου KNOSSOS ROYAL στον Ανισσαρά Χερσονήσου. Ηταν μια διοργάνωση υψηλού επιπέδου με ζωντανές μεταδόσεις και αναλύσεις παρτίδων και αξίζουν συγχαρητήρια στους διοργανωτές και ιδιαίτερα στον Κώστα Κλώκα που έχει την κύρια ευθύνη των περισσότερων σκακιστικών διοργανώσεων που γίνονται στο Νομό Ηρακλείου.
Πηγή:ofierasitechnis.gr


"Χορτάτοι" και χωρίς αγωνιστικά προβλήματα, αγωνίζεται την Παρασκευή (4/5, 4μμ) στη Σπάρτη ο Εργοτέλης.
Οι κιτρινόμαυροι δείπνησαν το βράδυ της Τετάρτης (2/5) στο εστιατόριο «Καρνάγιο».
Παίκτες τεχνικό τιμ και μέλη της κιτρινόμαυρης ΠΑΕ σε χαλαρούς τόνους απόλαυσαν τα εδέσματα ενώ δεν έλειψαν το γέλιο και τα σχετικά πειράγματα μεταξύ των παικτών.
Η ΠΑΕ Εργοτέλης με ανακοίνωση της ευχαριστεί θερμά τον ιδιοκτήτη του εστιατορίου «Καρνάγιο» κ. Μανόλη Λημναίο για την άψογη εξυπηρέτηση και φιλοξενία.
Στα αγωνιστικά, για το παιχνίδι στη Σπάρτη, η προετοιμασία συνεχίζεται δίχως προβλήματα.
Ο Εργοτέλης, ψάχνει μια ακόμη νίκη στα επόμενα 5 παιχνίδια για να εξασφαλίσει οριστικά την παραμονή του στην κατηγορία.
Πριν την προπόνηση που πραγματοποιήθηκε στο Παγκρήτιο στάδιο, υπήρξε και προβολή βίντεο με αρκετές επισημάνσεις από τον Τάκη Γκώνια και τον στενό του συνεργάτη Σπύρο Μαυραγάνη.
Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι οι κιτρινόμαυροι συνεχίζουν τις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις χωρίς τον βραχνά των καρτών καθώς επτά παίκτες που είχαν συμπληρώσει κάρτες εξέτισαν τις ποινές τους στα παιχνίδια με Αχαρναϊκό και Βέροια. Ο λόγος για τους Μπουτσάκη, Μπρους, Νικολακάκη, Σταματάκο, Σταμόπουλο, Μπάτζιο και Μπουρσέλη.
Η αποστολή του Εργοτέλη, το απόγευμα της Πέμπτης, θα πετάξει για την Αθήνα και απο εκεί οδικώς θα μεταβεί στην Σπάρτη.
*Η ΠΑΕ Εργοτέλης, με ανακοίνωση της, συγχαίρει θερμά την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και την ΠΑΕ Άρης όπως επίσης και όλους τους συντελεστές της επιτυχίας τους για την άνοδο τους στην Super League. Ευχόμαστε παράλληλα να είναι η νέα αγωνιστική περίοδος ανάλογη της ιστορίας των ομάδων τους, αλλά και των προσδοκιών όλων τους.