karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Η παραμονή του Νίκου Παπαδόπουλου στον πάγκο της ομάδας, είναι το πρώτο μέλημα, μετά την εξασφάλιση της ανόδου στην Σούπερ Λίγκ.

«Ξεκινάμε από αυτόν» ανέφερε στην άφιξη της αποστολής του ΟΦΗ, στο αεροδρόμιο, ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Κώστας Καζανάκης.

«Θα συζητήσουμε από αύριο και θα δούμε» ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ.

Ο Νίκος Παπαδόπουλος αποθεώθηκε από τους φιλάθλους του ΟΦΗ, στην υποδοχή που επιφύλαξαν στην ομάδα τη Δευτέρα (30/4) νωρίς το πρωί, στο αεροδρόμιο Νίκος Καζαντζάκης, του Ηρακλείου.

Στις δηλώσεις του, ο προπονητής του ΟΦΗ, ήταν ψύχραιμος και κράτησε χαμηλούς τόνους.

«Δεν έχει έρθει ακόμα το φινάλε» είπε, επισημαίνοντας ότι στόχος του ΟΦΗ είναι και το πρωτάθλημα «η πρώτη θέση, γιατί πρέπει να είναι ο ΟΦΗ» όπως ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Η χαρά θα είναι να πάρουμε και το πρωτάθλημα» συμπλήρωσε ο προπονητής του ΟΦΗ.

Για τη χαρά του κόσμου του ΟΦΗ, τόνισε ότι «είναι ιδιαίτερη και η χαρά η δική μου, που νοιώθει περήφανα ο κόσμος για την ομάδα. Ο κόσμος του ΟΦΗ είναι πάντα περήφανος. Θέλει να βλέπει καλό ποδόσφαιρο από την ομάδα του και να κερδίζει».

Για το τι κράτησε όρθιο τον ΟΦΗ, σε μια χρονιά με προβλήματα, ο Νίκος Παπαδόπουλος, υπογράμμισε πως «ο χαρακτήρας των παικτών, ο κόσμος, που στήριξε την προσπάθεια στη δύσκολη στιγμή. Εκεί φάνηκε το μέταλλο αυτής της ομάδας. Αν ήταν άλλη ομάδα, θα είχε διαλύσει. Μέσα από τις δυσκολίες καταφέραμε κάτι που μέσα στη σεζόν, κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος, φαινόταν απίστευτο».

Οσο για την επόμενη μέρα, ανέφερε ότι «Θα συζητήσουμε από αύριο και θα δούμε. Δεν έχω να πω κάτι άλλο πάνω σε αυτό. Ο ΟΦΗ δεν πρέπει να ξαναπέσει στα λάθη που έγιναν. Για μένα με αυτά που έχω ζήσει σε αυτήν την ομάδα, είναι λίγο παράξενο να πανηγυρίζω άνοδο από την Β’ στην Α’ Εθνική».

Ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Κώστας Καζανάκης υποδέχθηκε την αποστολή του ΟΦΗ στο αεροδρόμιο. Στις δηλώσεις του ανέφερε ότι η επέκταση της συνεργασίας, με το Νίκο Παπαδόπουλο, αποτελεί προτεραιότητα. Όπως είπε «τον προπονητή τον εκτιμούμε και τον αγαπούμε. Είναι προτεραιότητα για μας. Βοήθησε πολύ την ομάδα, σε δύσκολες στιγμές. Από αυτόν θα ξεκινήσουμε».

Ενώ, ο έμπειρος παράγοντας, δεν λησμόνησε να ευχαριστήσει «τους ανθρώπους, που πριν από τρία χρόνια ανέλαβα την ομάδα. Αναφέρομαι στους μετόχους. Όπως επίσης και στα παιδιά που κράτησαν όρθια την ομάδα, σε δύσκολες στιγμές».

Ο Κώστας Καζανάκης, ανέφερε ακόμη, για την επόμενη μέρα του ΟΦΗ, πως «τώρα αρχίζει μια δυσκολότερη χρονιά για τον ΟΦΗ. Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί. Η Α’ Εθνική θέλει προσοχή και πολύ δουλειά».

Εκ μέρους των ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ, ο Μανόλης Μπολάκης ανέφερε ότι «είμαστε χαρούμενοι. Οι κόποι μιας χρονιάς, ανταμείφθηκαν. Δώσαμε χαρά στην ομάδα, στον κόσμο και στους εαυτούς μας. Τέλος καλό, όλα καλά».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Φιέστα ανόδου στο αεροδρόμιο! (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ +VIDEOS)

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Εκαναν το… αεροδρόμιο, Γεντί Κουλέ, οι πάνω από 200 φίλαθλοι του ΟΦΗ, που βρέθηκαν από νωρίς το πρωί στο αεροδρόμιο Ηρακλείου (Νίκος Καζαντζάκης), προκειμένου να υποδεχθούν την αποστολή του ΟΦΗ.

Από τις 6 το πρωί (!), υπήρχαν φίλαθλοι στην αίθουσα αφίξεων, για να είναι παρόντες στην άφιξη της ομάδας και να ευχαριστήσουν παίκτες και τεχνική ηγεσία, για την επιστροφή στην Σούπερ Λίγκ.

Με καπνογόνα, συνθήματα και πανό, οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, έκαναν… φιέστα ανόδου, μόλις οι παίκτες λίγο μετά τις 8 π.μ. άρχισαν να κάνουν την εμφάνιση τους στην αίθουσα αφίξεων.

Στιγμές αποθέωσης, για όλους τους παίκτες, αλλά και για τον «αρχιτέκτονα» της επιτυχίας, Νίκο Παπαδόπουλο!

Τα συνθήματα για τον ΟΦΗ, δόνησαν την ατμόσφαιρα του αεροδρομίου και οι παίκτες  του ΟΦΗ, παρά το ξενύχτι (οι περισσότεροι άυπνοι) και την κόπωση τους, έδειξαν να το απολαμβάνουν, μέχρι να μπούν στο πούλμαν της ομάδας, που τους περίμενε, για να τους μεταφέρει στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Το…δώρο του Νίκου Παπαδόπουλου στους παίκτες, ήταν ότι τους χάρισε την… προπόνηση!

Τους έδωσε διήμερο ρεπό και θα επιστρέψουν στο γήπεδο την Τετάρτη το απόγευμα.

«Ηρθαν τα κοπέλια μας!» έγραψε η ΠΑΕ στους λογαριασμούς της  στο Facebook και στο twitter, φιλοξενώντας video και φωτογραφίες από την άφιξη και αποθεωτική υποδοχή.

«Κάπως έτσι γράφτηκε μια όμορφη σελίδα στην ιστορία του ΟΦΗ μας» προσθέτει η ΠΑΕ με ένα video με το πούλμαν του ΟΦΗ να αποχωρεί από το αεροδρόμιο.

Ο ΟΦΗ είναι ξανά στην Σούπερ Λίγκ!

ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ VIDEOS

Μια χρήσιμη συνεργασία με την Γερμανική Μπορούσια Ντόρτμουντ, προσπαθεί να χτίσει ο ΟΦΗ, σε θέματα τεχνογνωσίας, οργάνωσης και υποδομών.

Μετά την πρώτη επαφή που έγινε πριν από τρείς μήνες, η επικοινωνία συνεχίζεται, αυτή τη φορά με άφιξη στελεχών της Γερμανικής ομάδας, στο Ηράκλειο, για το σκοπό αυτό.

Συγκεκριμένα, την Κυριακή το βράδυ, αναμένονται στο Ηράκλειο, ο κ. Edwin Boekamp, αθλητικός διευθυντής του τμήματος ποδοσφαιριστών νέας γενιάς της BVB, και ο Matthias Röben ο οποίος διευθύνει το τμήμα κοινωνικοπαιδαγωγικής εργασίας των ακαδημιών της Μπορούσια.

Τα στελέχη της Γερμανικής ομάδας, θα επιθεωρήσουν τις εγκαταστάσεις του ΟΦΗ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης και θα παρουσιάσουν στους ανθρώπους του ΟΦΗ, το οργανόγραμμα που εφαρμόζουν στην Γερμανική ομάδα, στο θέμα της λειτουργίας των υποδομών, αλλά και γενικότερα του συλλόγου.

Mε δηλώσεις του στην επίσημη σελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ο Κώστας Ρεπανάκης ανέφερε ότι "προχωράμε την συνεργασία με την Ντόρτμουντ και βήμα-βήμα θα κάνουμε πράγματα, που θα φέρους όφελος στην ομάδα μας.

Δυο επίλεκτα στελέχη της Γερμανικής ομάδας, θα είναι εδώ και θα μας μεταφέρουν την τεχνογνωσία τους σε θέματα οργάνωσης. Τους ευχαριστώ που αποδέχθηκαν την πρόσκληση μας και είναι τιμη για μας, που ένας μεγάλος ευρωπαικός σύλλογος, όπως η Μπορούσια Ντόρτμουντ, αποδέχεται να συνεργαστεί μαζί μας.  Πιστεύω ότι και οι δυο ομάδες, μπορεί να έχουν οφέλη απο αυτή τη συνεργασία".

Να σημειωθεί ότι τις επαφές με την Γερμανική ομάδα, έχει αναλάβει αποκλειστικά εκ μέρους της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ο παλιός παράγοντας της ομάδας, Κώστας Ρεπανάκης, ο οποίος μάλιστα ταξίδεψε για το σκοπό αυτό, τον Φεβρουάριο, στο Ντόρτμουντ, όπου έγινε και η πρώτη επαφή με τον Γερμανικό σύλλογο (Διαβάστε εδώ σχετικά), ενώ έχει αναλάβει προσωπικά όλα τα έξοδα, για αυτήν την ενδιαφέρουσα πρωτοβουλία.

Η παρουσίαση των στελεχών της Ντόρτμουντ θα είναι μια μορφής σεμιναρίου, για το μοντέλο λειτουργίας που ακολουθούν στο Γερμανικό σύλλογο και η οποία θα προσφέρει γνώση και εμπειρίες και στον ΟΦΗ.

Η παρουσία των ανθρώπων της BVB στο Ηράκλειο θα είναι μια ευκαιρία για να γίνει μια ευρύτερη συζήτηση, για μελλοντική συνεργασία του ΟΦΗ, με τη Γερμανική ομάδα.

Να σημειωθεί ότι οι Γερμανοί αναμένονται στο Ηράκλειο την Κυριακή το βράδυ και εκ μέρους της  ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 , ο Κώστας Ρεπανάκης, θα τους δεξιωθεί, σε ξενοδοχείο των Γουβών, ενώ τη Δευτέρα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, θα γίνει η παρουσίαση τους στους ανθρώπους του ΟΦΗ.

Η φωτογραφία είναι απο την πρόσφατη επίσκεψη του Κώστα Ρεπανάκη στις εγκαταστάσεις της Ντόρτμουντ στη Γερμανία.

Πηγή:ofi1925.gr

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi