Με δύο γκολ του Βουό και ακόμη δύο του Μάνου, ο ΟΦΗ ήταν σαρωτικός στο δεύτερο ημίχρονο κόντρα στον Απόλλωνα Λάρισας, επικρατώντας με σκορ 4-0 για την 30η αγωνιστική της Football League. H oμάδα του Νίκου Παπαδόπουλου, έφτασε τους 74 βαθμούς. Ενώ ο Δημήτρης Μάνος με τα 2 γκολ που έβαλε ανέβηκε στα 24.
Αναλυτικά η εικόνα της αγωνιστικής:
Παρασκευή 4 Μαΐου
Σπάρτη – Εργοτέλης 2-2 (4' Φουρτάδο, 80’ Γουόρντεν - 19' πεν. Μπουρσέλης, 61' Έφορντ)
Σάββατο 5 Μαΐου
ΟΦΗ - Απόλλων Λάρισας 4-0 (47' & 64' Βουό, 50' & 82' Μάνος)
Κυριακή 6 Μαΐου
Αιγινιακός - ΑΟΧ Κισσαμικός (17:00, «Γ. Παραλυκίδης»)
Παναιγιάλειος - Απόλλων Πόντου (17:00, Δημ. Στάδιο Αιγίου)
Αναγέννηση Καρδίτσας – Τρίκαλα (17:00 ΕΡΤ3, Δημ. Στάδιο Καρδίτσας)
Πανσερραϊκός – Καλλιθέα (17:00, Δημ. Σερρών)
Δόξα Δράμας – Καραϊσκάκης Άρτας (17:00, Γήπεδο Δόξας)
Άρης – Αχαρναϊκός 3-0 α.α.
Βέροια – Παναχαϊκή 0-3 α.α.
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1. ΟΦΗ 74
2. Άρης 70
................................................
3. Παναχαϊκή 60
4. ΑΟΧ Κισσαμικός 54
5. Δόξα Δράμας 50
6. Τρίκαλα 48
7. Απόλλων Πόντου 44
8. Καραϊσκάκης 43
9. Απόλλων Λάρισας 43
10. Εργοτέλης 40
11. Σπάρτη 40
12. Αναγέννηση Καρδίτσας 36
................................................
13. Αιγινιακός 36
14. Πανσερραϊκός 28
15. Παναιγιάλειος 24
16. Καλλιθέα 23
17. Βέροια 5
18. Αχαρναϊκός -51
** Βέροια και Αχαρναϊκός έχουν αποσυρθεί από το πρωτάθλημα.
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ (31Η)
Σάββατο 12 Μαΐου
17:00 Εργοτέλης – Πανσερραϊκός (ΕΡΤ3, Παγκρήτιο Στάδιο)
Κυριακή 13 Μαΐου
15:00 ΑΟΧ Κισσαμικός - Απόλλων Πόντου ( Γήπεδο Περιβολίων)
15:30 Καραϊσκάκης Άρτας – ΟΦΗ (Δημ. Αγίων Αναργύρων)
17:00 Τρίκαλα – Αιγινιακός (Δημ. Στάδιο Τρικάλων)
17:00 Απόλλων Λάρισας – Παναιγιάλειος (Γήπεδο Φιλιππούπολης)
17:00 Καλλιθέα - Αναγέννηση Καρδίτσας (WEB TV Δημ. Στάδιο Καλλιθέας)
17:00 Παναχαϊκή – Σπάρτη (ΕΡΤ3, Γήπεδο Αγυιάς)
Αχαρναϊκός - Δόξα Δράμας0-3 α.α.
Άρης – Βέροια 3-0 α.α.
Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΩΝ ΣΚΟΡΕΡ
24 Μάνος (ΟΦΗ)
20 Κάιπερς (Εργοτέλης)
14 Διαμαντόπουλος (Άρης)
12 Κουσκουνάς (Δόξα Δράμας)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ασταμάτητος ο ΟΦΗ-Νέα νίκη σε αποθέωση!
Σήκωσαν στα χέρια τον Παπαδόπουλο οι φίλαθλοι του ΟΦΗ! (VIDEO)
Μεγάλες στιγμές έζησαν οι παίκτες του ΟΦΗ, μετά το τέλος του αγώνα με τον Απόλλωνα Λάρισας στο Γεντί Κουλέ (4-0).
Ο ΟΦΗ από το παιχνίδι στην Καλαμαριά (0-1) είχε εξασφαλίσει και μαθηματικά την άνοδο, οπότε σε αυτό το παιχνίδι στο Γεντί Κουλέ, οι φίλαθλοι ήθελαν να ευχαριστήσουν προπονητή και παίκτες, για αυτό που κατάφεραν.
Ο Νίκος Παπαδόπουλος αποθεώθηκε και οι φίλαθλοι τον σήκωσαν στα χέρια.
Δεν ήταν, όμως, μόνο αυτός που γνώρισε την αποθέωση από τον κόσμο.
Αντικείμενο λατρείας έγιναν και οι παίκτες του ΟΦΗ!
Τους σήκωσαν στα χέρια, τους αγκάλιασαν και τους είπαν ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για αυτά που πρόσφεραν στον ΟΦΗ.
Τα παιδιά αυτά έγραψαν τη δική τους ιστορία στον ΟΦΗ.
Τον ανέβασαν στην Α’ Εθνική.
Και τα ονόματα τους θα μείνουν με χρυσά γράμματα στην ιστορία της ομάδας.
Ειδικά εκείνων που έμειναν την κρίσιμη ώρα, στη δύσκολη στιγμή και δεν το έβαλαν κάτω.
Δεν τα παράτησαν. Εμειναν, πολέμησαν και δικαιώθηκαν!
Δείτε παρακάτω το VIDEO που ανέβασε η ΠΑΕ με την αποθέωση των παικτών έξω από τα αποδυτήρια του Γεντί Κουλέ.
Πηγή:ofi1925.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Σήκωσαν στα χέρια τον Παπαδόπουλο οι φίλαθλοι του ΟΦΗ (VIDEO)

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Καλό φαγητό, με την ψησταριά να… ψήνει ασταμάτητα , φαντασμαγορικά βεγγαλικά και πολύ κόσμο από την οικογένεια του ΟΦΗ (και όχι μόνο) είχαν τα εγκαίνια στο ταβερνάκι του ποδοσφαιριστή του ΟΦΗ Μανόλη Μονιάκη, που έγιναν την Τετάρτη (2/3) το βράδυ.
Στην πλατεία της Αγίας Βαρβάρας, το ζεστό στέκι με την ονομασία «Αλλα ντ’ άλλων» στο οποίο συμμετέχει συναιτερικά ο ποδοσφαιριστής του ΟΦΗ , προσφέρει μια καλή επιλογή για καλό φαγητό και την άνεση της πλατείας, για οικογένειες με παιδιά, αλλά και τηλεοράσεις για τους ποδοσφαιρικούς αγώνες, καθώς έρχεται και το Μουντιάλ της Ρωσίας!
Στο νέο αυτό επαγγελματικό βήμα, του Μανόλη Μονιάκη, η οικογένεια του ΟΦΗ ήταν εκεί.
Σύσσωμη η διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, το τεχνικό επιτελείο και οι ποδοσφαιριστές,έσπευσαν για να ευχηθούν στον Μανόλη Μονιάκη, καλές δουλειές.
Ακόμη, εκπρόσωποι του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εκπρόσωποι του τμήματος μπάσκετ του συλλόγου, παλιοί ποδοσφαιριστές και φίλοι της ομάδας, γέμισαν το ταβερνάκι της περιοχής των Καμινίων.
Ο Μανόλης Μονιάκης έδειξε από την πρώτη μέρα, ότι αντιμετωπίζει με το γνωστό του δυναμισμό μέσα στο γήπεδο, με την ίδια όρεξη και διάθεση την ενασχόληση του και με αυτό που επέλεξε να κάνει επαγγελματικά, εκτός αγωνιστικών χώρών.
Αλλωστε το γήπεδο του ΟΦΗ, δεν είναι …μακριά. Μόλις μερικά μέτρα, πίσω από τη θύρα 1 του Γεντί Κουλέ!
Μανόλη, καλοτάξιδο και καλές δουλείες!
Δείτε φωτογραφίες και videos που ανέβηκαν στην επίσημη σελίδα της ομάδας, για το ταβερνάκι του Μανόλη Μονιάκη στα Καμίνια.