Η συνεργασία του ΟΦΗ με την Μπορούσια Ντόρτμουντ σε πρώτη φάση για τα τμήματα υποδομής, είναι ένα μεγάλο «στοίχημα» για την κρητική ομάδα, σε ότι αφορά την τεχνογνωσία και την οργάνωση που μπορεί να διδαχθεί από μια ομάδα, που δουλεύει σε υψηλό επίπεδο στο θέμα αυτό.
Αυτό είναι το πρώτο βήμα της συνεργασίας που επιδιώκει ο ΟΦΗ με την BVΒ, στελέχη της οποίας βρίσκονται από την Κυριακή το βράδυ στο Ηράκλειο και θα μείνουν μερικές μέρες, ώστε να μεταδώσουν στους ανθρώπους του ΟΦΗ, το «Γερμανικό μοντέλο» δουλειάς στις υποδομές, ένα τομέα στον οποίο ο ΟΦΗ, θέλει να δώσει μεγάλη βάση τα επόμενα χρόνια.
Για το σκοπό αυτό, προσκεκλημένοι της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, μετά από μια πρωτοβουλία που έχει αναπτύξει προσωπικά ο παλιός παράγοντας της ΠΑΕ Κώστας Ρεπανάκης, βρίσκονται οι Edwin Boekamp, αθλητικός διευθυντής του τμήματος ποδοσφαιριστών νέας γενιάς της BVB, και ο Matthias Röben ο οποίος διευθύνει το τμήμα κοινωνικοπαιδαγωγικής εργασίας των ακαδημιών της Μπορούσια.
Ο κ. Edwin Boekamp, αθλητικός διευθυντής του τμήματος ποδοσφαιριστών νέας γενιάς της BVB, ανέφερε για την παρουσία του στην Κρήτη, ότι «σας ευχαριστούμε γα την πρόσκληση. Είναι τιμή μας που είμαστε εδώ , για να ανταλλάξουμε απόψεις, για τον τρόπο δουλειάς στις υποδομές. Είμαστε χαρούμενοι που είμαστε εδώ, θα συζητήσουμε και θα δούμε. Θέλουμε να μάθουμε τι ακριβώς γίνεται εδώ στον ΟΦΗ και να πούμε και εμείς τις ιδέες μας, με βάση την εμπειρία που έχουμε, μέσα από τη δουλειά που κάνουμε στην Μπορούσια Ντόρτμουντ. Συγχαρητήρια στον ΟΦΗ για την επιστροφή του, στην μεγάλη κατηγορία. Είναι μια ιστορική ομάδα στην Ελλάδα και το ξέρουμε».
Ο Matthias Röben, ο οποίος διευθύνει το τμήμα κοινωνικοπαιδαγωγικής εργασίας των ακαδημιών της Μπορούσια, υπογράμμισε ότι «θα επισκεφθούμε την ακαδημία θα δούμε κάποια πράγματα για τον τρόπο δουλειάς και θα πούμε και εμείς τις απόψεις μας πάνω σε αυτό. Η δουλειά μας στη Γερμανία είναι υψηλού επιπέδου. Αλλά σε εμάς κάθε παίκτης πρέπει να έχει κάνει πρώτα καλή δουλειά στην υποδομή. Δίνουμε μεγάλη βάση σε αυτό. Εχουμε ένα πολύ καλό πρόγραμμα για τους νέους παίκτες. Κατά τη γνώμη μου το καλύτερο στη Γερμανία».
Ο παλιός παράγοντας του ΟΦΗ Κώστας Ρεπανάκης, στον οποίο ανήκει η πρωτοβουλία της συνεργασίας με την Ντόρτμουντ, τόνισε ότι «καλωσορίζω τους φίλους μας και τους ευχαριστώ για την παρουσία τους εδώ. Η Μπορούσια Ντόρτμουντ είναι μια από τις κορυφαίες ομάδες στην Ευρώπη σε θέματα υποδομών. Πιστεύω ότι θα μας βοηθήσουν να ξεκινήσουμε σιγά-σιγά και εμείς για να κάνουμε κάτι καλύτερο. Σίγουρα δεν μπορούμε να φτάσουμε στο επίπεδο το δικό τους, ωστόσο, από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε».
Δείπνο στις Γούβες
Την Κυριακή το βράδυ στο αεροδρόμιο Νίκος Καζαντζάκης του Ηρακλείου, υποδέχθηκαν τους Γερμανούς επισκέπτες, εκ μέρους της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, οι κ.κ. Δημήτρης Αποστολάκης (Δημόσιες Σχέσεις), Κώστας Ζερβάκης (Γενικός Αρχηγός), Γιώργος Κορτσιδάκης (υπεύθυνος Τύπου), ενώ ακολούθησε δείπνο στο ξενοδοχείο «Μαρίνα» στις Γούβες στο οποίο συμμετείχαν ακόμη εκ μέρους της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ο αντιπρόεδρος Κώστας Καζανάκης και ο Μανόλης Γουρνιεζάκης.
Η συζήτηση γύρω απο μια ευρύτερη συνεργασία του ΟΦΗ με την Ντόρτμουντ, σε διάφορα επίπεδα, ήταν το βασικό θέμα συζήτησης και η πεποίθηση και των δυο πλευρών, είναι ότι μπορούν να βγούν χρήσιμα αποτελέσματα απο αυτές τις πρώτες επαφές των δυο συλλόγων που θα έχουν και συνέχεια, το επόμενο διάστημα.
Σεμινάριο με προπονητές και επισκέψεις σε ΒΑΚ και Γεντί Κουλέ
Τα στελέχη της Ντόρτμουντ θα επισκεφθούν το Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, το Γεντί Κουλέ και θα έχουν μια πλήρη εικόνα για τον τρόπο δουλειάς του ΟΦΗ και τις δυνατότητες που υπάρχουν σε όλα τα επίπεδα.
Θα έχουν συνάντηση τη Δευτέρα (7/5) με τον προπονητή του ΟΦΗ Νίκο Παπαδόπουλο και τους συνεργάτες του στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Παράλληλα θα κάνουν ένα σεμινάριο στους προπονητές του ΟΦΗ, σε ότι αφορά τον τρόπο δουλειάς που εφαρμόζουν στην Μπορούσια Ντόρτμουντ.
Στο πρόγραμμα των επισκέψεων τους, είναι ακόμη τα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, αλλά και το Παγκρήτιο στάδιο.
Οι φωτογραφίες που δημοσιεύει η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 είναι απο τις επισκέψεις των στελεχών της BVΒ στο Ηράκλειο.
Πηγή:ofi1925.gr
Δείτε τις παρακάτω
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Στο Ηράκλειο στελέχη της Ντόρτμουντ για συζητήσεις με τον ΟΦΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Από τη μια αυτοί οι παίκτες-παλικάρια του ΟΦΗ, οι οποίοι κάθε Κυριακή προσθέτουν και μια περήφανη σελίδα στην ένδοξη ιστορία της ομάδας και από την άλλοι, οι… αλήτες φίλαθλοι του ΟΦΗ, να τραγουδούν εν χορώ και στα 90 λεπτά, το (πετυχημένο) νέο σύνθημα που έχει γραφτεί για την επιστρΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ!
Πρέπει να έμειναν για περίπου 1 ώρα καρφωμένοι στην θύρα 4 οι οργανωμένοι του ΟΦΗ, μετά το παιχνίδι και να τραγουδούν, σε μια πραγματικά εκπληκτική εικόνα, που δεν την βλέπεις συχνά στα γήπεδα.
Οι παίκτες ήταν στα αποδυτήρια, αλλά εκείνοι στην εξέδρα, να τραγουδούν για τους «αλήτες», που «πέρασαν μπόρες και καταιγίδες» και που «αντίκρισαν τον ΟΦΗ στη Γ’ Εθνική».
Ωραία συνθήματα, που συγκινούν, χωρίς υβρεολόγιο, αλλά με δυνατά μηνύματα.
Και ας προέρχονται από «αλήτες».
Ποίηση, ποδοσφαιρική, οπαδική, πραγματικά πολύ δυνατή.
Τα κινητά πήραν φωτιά και οι φωτογραφίες και τα VIDEOS κατέγραψαν χιλιάδες like σε Facebook και instagram.
Η επιστρΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ φέρνει ευχάριστες «εμπνεύσεις» όπως αυτή!
Οι οπαδοί του ΟΦΗ αφού τελείωσαν το… τραγούδι, μεταφέρθηκαν από την εξέδρα, έξω από την πόρτα των αποδυτηρίων.
Εκεί περίμεναν υπομονετικά, Παπαδόπουλο και παίκτες.
Η εικόνα να σηκώνουν οι οπαδοί στα χέρια τον προπονητή και τους παίκτες, είναι ίσως ΟΛΗ η φετινή χρονιά του ΟΦΗ.
Μια περιπέτεια με ΗΡΩΕΣ, όπως αυτή ακριβώς που συνέβη φέτος στον ΟΦΗ.
Χρειάστηκε κάτι περισσότερο από την αγωνιστική κατάθεση, για να μείνει όρθια αυτή η ομάδα.
Χρειάστηκε αυτοθυσία, ψυχισμός, ηρωισμός.
Αυτό εκτιμάει ο κόσμος και τους σήκωσε στα χέρια!
Ο «Παπ» είχε από το πρωί, πάρει το «πράσινο φώς» για τις βασικές απαιτήσεις του, για να συνεχίσει στον ΟΦΗ στη συνάντηση που είχε με Αλετρά-Καζανάκη.
Στον προπονητή έγινε μια ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ, αλλά κα ΔΙΚΑΙΗ για αυτό που κατάφερε με τον ΟΦΗ, πρόταση σε όλα τα επίπεδα.
Ενώ, και στα θέματα οργάνωσης που ζητάει, θα γίνει το καλύτερο δυνατό.
Και οι παίκτες όμως, δεν θα μείνουν -έχω την αίσθηση-παραπονεμένοι.
Η άνοδος του ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ, πρώτα από όλους, εξαργυρώνει τους ίδιους, σε ότι αφορά το οικονομικό κομμάτι, αλλά και ένα συμβόλαιο στην μεγάλη κατηγορία, με μια ομάδα, με την οποία οι περισσότεροι έχουν δεθεί.
Το ζητούμενο είναι, μέχρι το τέλος του μήνα, να βρεθούν κάποια χρήματα, για να καλυφθούν οι ποδοσφαιριστές και να κάνουν με ηρεμία τις καλοκαιρινές τους διακοπές, για να επιστρέψουν στις 2 Ιουλίου που ξεκινάει η προετοιμασία, για τη νέα σεζόν.
Πάνω σε αυτό, επικεντρώνεται η προσπάθεια των διοικούντων.
Μέσα γήπεδο, όλα πηγαίνουν πρίμα, για τον ΟΦΗ.
Η ομάδα «καταπίνει» τους αντιπάλους της και πηγαίνει φουριόζα για την …κούπα!
Ένα γύρο αήττητος, συμπλήρωσε χθες ο ΟΦΗ.
Τελευταία ήττα από τον χθεσινό του αντίπαλο (Απόλλων Λάρισας) στο Αλκαζάρ (1-0) σε ένα παιχνίδι που …κοιμήθηκε ο Θεός, με τον ΟΦΗ να έχει τρία δοκάρια και κλασικές ευκαιρίες, αλλά τελικά να φεύγει χαμένος από το γήπεδο με ένα «φτηνό» γκολ στο «ογδονταφεύγα».
«Μάλλον τσαντίσαμε τον ΟΦΗ» είπε εύστοχα ο προπονητής των Λαρισαίων χθες μετά το παιχνίδι, φέρνοντας στη μνήμη του τον αγώνα του πρώτου γύρου και τι ακολούθησε για τον ΟΦΗ, με το σερί θετικών αποτελεσμάτων.
Από τότε, κανείς δεν κατάφερε να υποτάξει αυτήν την υπερήφανη, αλλά και αγωνιστικά ατρόμητη ομάδα.
Με δυο παστέλια του Βουό και άλλα δυο του Μάνου, ο ΟΦΗ καθάρισε την…μπουγάδα και πάει στο επόμενο.
Νίκη στην Αρτα επί του Καραισκάκη, ισοδυναμεί με πρωτάθλημα!
Γιατί στο τελευταίο παιχνίδι με τη Σπάρτη στις 27 Μαίου, θα είναι η φιέστα του τίτλου με ένα γήπεδο (ελπίζουμε) κατάμεστο από κόσμο, για να χειροκροτήσει, αλλά πιθανόν να ανταμοίψει και με τις εισπράξεις του αγώνα, εκείνους που υπέγραψαν τον φετινό αγωνιστικό άθλο του ΟΦΗ.
Μια και σήμερα λοιπόν. Ένα παιχνίδι, ένα πρωτάθλημα.
Αυτός είναι ο χαρακτήρας του αγώνα της Κυριακής.
Να είναι καλά, ο Δημητράκης ο Μάνος, να βάζει τόσο σπουδαία γκολ, όπως το 4ο του ΟΦΗ στο χθεσινό 4-0 επί των Λαρισαίων και 24ο δικό του, στη φετινή ονειρεμένη σεζόν, που κάνει.
Το «σκάψιμο» της μπάλας, πάνω από τον τερματοφύλακα, ήταν ιδανικό και ο επιθετικός του ΟΦΗ, δείχνει ότι δεν γίνεται άδικα τόσο μεγάλος μεταγραφικός ντόρος γύρω από το όνομα του.
Υπάρχει δεδομένη επιθετική ικανότητα και μεγάλη επαφή με τα δίχτυα.
Στοιχεία δυσεύρετα ειδικά σε Ελληνες επιθετικούς.
Αλήθεια, έχει ομάδα της Σούπερ Λίγκ, Ελληνα φορ, σαν τον Μάνο;
Tόσο φορμαρισμένο και με τέτοια σπουδαία γκολ;
Ο κ. Σκίμπε, παρακολουθεί Β’ Εθνική;
«Παραφωνία» του χθεσινού αγώνα στο Γεντί Κουλέ, η…έμπνευση του βοηθού Ζησιμόπουλου από τον Πειραιά, να ακυρώσει το πεντακάθαρο γκολ του Κουτσιανικούλη.
Ο Κοέλιο δεν ήταν ούτε οφσάιντ, ούτε επηρέαζε τον τερματοφύλακα, από τον οποίο είχε απόσταση πάνω από ένα μέτρο, όπως «δείχνει» το VIDEO.
Τι …όνειρο, είδες άνθρωπε μου;
Ο Βαγγέλης Νοικοκυράκης, o πιτσιρίκος που πήρε το βάπτισμα του πυρός, είναι ο νεότερος ποδοσφαιριστής που φορά τη φανέλα του ΟΦΗ, σε επαγγελματική κατηγορία. 16 ετών, 7 μηνών και μιας ημέρας.
Καλή σταδιοδρομία, για ένα ταλεντάκι, που φαίνεται ότι έχει προοπτικές.
Ο φετινός ΟΦΗ, μας χαρίζει όμορφες ιστορίες μέσα στο γήπεδο, αλλά και στην εξέδρα:
«Τι και αν πέρασα,
Μπόρες και καταιγίδες!
Τι και αν σ’ αντίκρισα στη Γ’ Εθνική.
Ομιλάρα μου.
ΕΔΩ!
Θα είναι οι ΑΛΗΤΕΣ!
Και τη σημαία σου ψηλά.
Να ανεμίζουν δυνατά.
Στου Ψηλορείτη την κορυφή,
Περήφαναααα!»
(Κάντε ...πρόβες για τις 27 του Μάη!)
Καλή εβδομάδα να έχουμε!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ασταμάτητος ο ΟΦΗ-Νέα νίκη σε αποθέωση!
Σήκωσαν στα χέρια τον Παπαδόπουλο οι φίλαθλοι του ΟΦΗ! (VIDEO)
Σήκωσε όρθιο το Γεντί Κουλέ ο Μάνος-Τρομερό γκολ! (VIDEO)
Τιμή και δόξα στα παλικάρια του ΟΦΗ (VIDEO)
Ο Νίκος Παπαδόπουλος, επιβεβαίωσε τη συμφωνία με τον ΟΦΗ και για τη νέα χρονιά και αποκάλυψε μετά τη νίκη του ΟΦΗ επί του Απόλλωνα Λάρισας με 4-0, ότι έχει ήδη ξεκινήσει τον σχεδιασμό για τη νέα περίοδο.
Η προετοιμασία θα ξεκινήσει στις 2 Ιουλίου και ο ίδιος αναφέρθηκε σε θέματα οργάνωσης, εργασίες που πρέπει να γίνουν στα γήπεδα του ΒΑΚ και προσθήκες στο τεχνικό του επιτελείο.
Παράλληλα, ανέφερε ότι άποψη του είναι πως οι ακαδημίες πρέπει να είναι στην ΠΑΕ και όχι στον Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Τέλος, κάλεσε τη διοίκηση να καλύψει γρήγορα τις οικονομικές εκκρεμότητες που υπάρχουν στους παίκτες, γιατί αυτά τα παιδιά αξίζουν πολλά όπως είπε, ενώ επανέλαβε ότι ένας μεγάλος κορμός της ομάδας, θα μείνει και του χρόνου στην Σούπερ Λίγκ.
Ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, ανέφερε τα παρακάτω στην συνέντευξη τύπου μετά τη νίκη με 4-0 επί του Απόλλωνα Λάρισας στο Γεντί Κουλέ:
"Μια ακόμη νίκη, μια ωραία νίκη και θα έλεγα σε ένα ημίχρονο.
Γιατί, το πρώτο ημίχρονο για μας δεν ήταν τόσο καλό.
Δεν είχαμε ηρεμία και καλή κυκλοφορία.
Ηταν μακριά οι γραμμές μας.
Αλλάξαμε αρκετά στο δεύτερο ημίχρονο.
Το γρήγορο γκολ ήταν κάτι που μας έλυσε τα πόδια.
Εκνευριστήκαμε στο πρώτο ημίχρονο, άνευ αιτίας.
Δεν μπορούσαμε να κρατήσουμε τη μπάλα.
Εχει εξήγηση αυτό, τακτική εξήγηση.
Τη διορθώσαμε στο δεύτερο ημίχρονο και κερδίσαμε ακόμα ένα παιχνίδι.
Όπως έχουμε πεί ο στόχος μας είναι να πάρουμε το πρωτάθλημα.
Μένουν ακόμη δυο παιχνίδια.
Θα συνεχίσουμε για να κατακτήσουμε αυτόν τον στόχο.
Μεγάλη μου χαρά είναι ακόμη ότι αγωνίστηκαν δυο παιδιά που προέρχονται από τις ακαδημίες της ομάδας.
Αυτός είναι ο δρόμος, όπως έχω πεί πολλές φορές.
Θέλει όμως πολύ δουλειά.
Όμως εκεί πρέπει να οδηγηθεί η ομάδα σιγά-σιγά".
-Ξεκίνησε ο σχεδιασμός μετά την συμφωνία σας με την ομάδα;
«Ολες αυτές τις μέρες που συζητάω με τους διοικούντες, το πρόβλημα δεν είναι αν θα μείνω εγώ ή όχι.
Το πρόβλημα είναι τι θα γίνει με τη νέα σεζόν.
Εχω μιλήσει πολλές φορές για το θέμα της οργάνωσης.
Μπορεί να είναι κουραστικό να το λέω, αλλά είναι το πιο σημαντικό που χρειάζεται η ομάδα.
Επίσης σημαντικό είναι μόλις τελειώσει το πρωτάθλημα, όλοι αυτοί οι παίκτες που έχουν κάνει περήφανο τον κόσμο της ομάδας, να φύγουν χαρούμενοι.
Η συζήτηση μου, ήταν περισσότερο πάνω σε αυτό.
Υπάρχει συμφωνία και περιμένω όλα αυτά να γίνουν πράξη και πολύ γρήγορα, για να είναι χαρούμενοι οι παίκτες μου.
Τους αξίζουν συγχαρητήρια για αυτό που έχουν πετύχει.
Ο σχεδιασμός της νέας σεζόν έχει ξεκινήσει από την επόμενη μέρα του αγώνα με τον Απόλλωνα Καλαμαριάς, που και μαθηματικά εξασφαλίσαμε την άνοδο.
Με γνώμονα το συμφέρον της ομάδας, το μέλλον της ομάδας, έχουμε συμφωνήσει που θα κινηθούμε, χωρίς τρέλες.
Βεβαίως θα χρειαστούν προσθήκες στην ομάδα, αλλά ένας μεγάλος κορμός θα μείνει.
Πρέπει να δώσουμε επίσης μεγάλη βάση και να ξεκαθαρίσει πολύ γρήγορα το τι θα γίνει με τα τμήματα υποδομής.
Ώστε σιγά-σιγά η ομάδα να βγάζει παίκτες, δουλεύοντας σωστά.
Ο σχεδιασμός έχει ξεκινήσει.
Το δικό μου ναι ή όχι δεν είναι να κάνει με το οικονομικό.
Είχε να κάνει πιο πολύ , με τα είναι χαρούμενοι οι παίκτες μου, μόλις τελειώσει το πρωτάθλημα".
-Το μπάτζετ έχει ξεκαθαρίσει;
«Ναι. Όλα. Υπάρχουν κάποια βασικά θέματα. Το πρώτο είναι η οργάνωση του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Αν η ομάδα δεν ξεκινήσει αύριο να κάνει τα γήπεδα οι ομάδες των «Κ» δεν θα έχουν γήπεδο για προπόνηση.
Πρέπει να φτιάξουμε τα γήπεδα. Το 2, το 3 και το 4 που εύχομαι να γίνει με συνθετικό τάπητα.
Δεύτερον να οριστεί η προετοιμασία. Θα ξεκινήσουμε 2 Ιουλίου. Που θα πάμε. Να πάρουμε μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας για την προπόνηση, που είναι απαραίτητα. Επίσης χρειάζομαι ένα ακόμη γυμναστή αποκατάστασης, στο τεχνικό τίμ.
Μόνιμοι φυσικοθεραπευτές, που θα ελέγχουν την ομάδα 24 ώρες.
Θα ελέγχουν και τις «Κ».
Είναι προτεραιότητες αυτά, σας ανέφερα μερικά. Είναι αυτονόητα, για να δουλεύουμε σε υψηλό επίπεδο.
Θέλω επίσης οι παίκτες μου να είναι χαρούμενοι και ευχαριστημένοι.
Είναι λίγο, κάπως. Εχουμε βγεί, υπάρχει χαρά και υπερηφάνεια, αλλά τους βλέπω με την άκρη του ματιού μου ότι έχουν ένα πρόβλημα. Θα το λύσουμε τις επόμενες μέρες και πρέπει όλοι να σκεφτούμε ότι αυτά τα παιδιά, αξίζουν πολλά".
-Το όραμα σου για τον ΟΦΗ στην Α’ Εθνική;
«Αν δεν έχεις όραμα δεν πας πουθενά.
Αυτό που έχω πεί αρκετές φορές, είναι κάποια στιγμή ομάδα από την ακαδημία, να παίζουν στον ΟΦΗ. Εξι, επτά, οκτώ. Δεν γίνεται από τη μια στιγμή στην άλλη.
Θέλει μεθοδικότητα, δουλειά και γνώση".
-Για την πρόταση τιυ Νίκι Παπαβασικείου στον Ερασιτέχνη ΟΦΗ για τις ακαδημίες:
«Με το Νίκι, έχω κάνει μια συνάντηση. Σαν Νίκος, δεν έχω πρόβλημα με κανένα. Την άποψη μου την είπα στους ανθρώπους του Ερασιτέχνη. Οι ακαδημίες του ΟΦΗ πρέπει να είναι στην ΠΑΕ ΟΦΗ. Πρέπει να έχει την επίβλεψη η ΠΑΕ. Αν θέλει η ΠΑΕ τεχνικό διευθυντή, υπεύθυνο να τον αναλάβει και να έχουμε την ίδια φιλοσοφία και τον ίδιο τρόπο δουλειάς, ώστε να χτίσουμε τις ακαδημίες σε σωστές βάσεις. Η δομή τους να είναι τέτοια, ώστε τα επόμενα χρόνια να βγάλει η ομάδα, παίκτες.
Καμία ομάδα στην Ελλάδα, δεν υπάρχει που να μην έχει τις ακαδημίες η ΠΑΕ».
-Για το πότε θα υπογράψει:
"Αν εγώ υπέγραφα σήμερα και οι παίκτες μου, έχουν ακόμη προβλήματα και εγώ ήμουν χαρούμενος για οικονομικούς λόγους, δεν θα ήταν σωστό.
Δεν κοιτάζω τον εαυτό μου. Κοιτάζω πρώτα την ομάδα και τους παίκτες.
Αυτό πρέπει να γίνει γρήγορα».
Ο Γιώργος Κοντογιάννης εκ μέρους των παικτών του ΟΦΗ, ανέφερε ότι «Μπήκαμε στον αγώνα λίγο νωχελικά χωρίς ενέργεια. Ηταν παιχνίδι με δύσκολές συνθήκες γιατί είχε ζέστη.
Τελικά όμως στο δεύτερο ημίχρονο βάλαμε γρήγορα γκολ, πήραμε τον έλεγχο του αγώνα και πήραμε μια σχετικά εύκολη νίκη».
Για τα συναισθήματα των παιδιών του ΟΦΗ που προέρχονται από τις ακαδημίες:
"Προσωπικά είμαι 10 χρόνια στην ομάδα και είναι συγκινητικό όποτε παίζω. Από μικρό παιδί είμαι εδώ. Ο κόσμος μας βοηθάει, ο κόουτς, οι συμπαίκτες μας και είναι όλα ενθαρρυντικά. Όταν αγωνιζόμαστε εδώ είναι φοβερό».
Ο προπονητής του Απόλλωνα Λάρισας Νίκος Θεοδοσιάδης ανέφερε : «Συγχαρητήρια στον ΟΦΗ και τον Νίκο Παπαδόπουλο, δίκαια πήρε την άνοδο, ήταν η καλύτερη ομάδα στην κατηγορία και της εύχομαι να έχει μια καλή χρονιά με επιτυχίες στη Super League. Εμείς ήρθαμε στο Ηράκλειο μόνο για 45 λεπτά. Τότε ήμασταν συγκεντρωμένοι δεν αφήσαμε τον ΟΦΗ να μας κάνει φάσεις. Αντίθετα εμείς είχαμε κάποιες προσπάθειες μέσα από τις οποίες θα μπορούσαμε να πάρουμε κάτι.ν Στο ημίχρονο όμως και ενώ είχα πει στους παίκτες μου ότι οι παίκτες το ΟΦΗ θα πίεζαν και ότι θα πρέπει να προσέξουν πολύ, ήρθαν τα γκολ σε 2 λεπτά και μετά ήταν δύσκολα για εμάς να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε. Μένω μόνο στο πρώτο ημίχρονο. Θα συνεχίσουμε να δίνουμε ευκαιρίες στα νέα παιδιά, θα πρέπει και αυτά να τις εκμεταλλεύονται. Κοιτάμε τώρα τη συνέχεια, να τερματίσουμε όσο το δυνατόν πιο ψηλά σε μια πάρα πολύ καλή χρονιά όντες νεοφώτιστοι. Τον ΟΦΗ τον νικήσαμε στον πρώτο γύρο και νομίζω πως του κάναμε καλό. Μάλλον τον τσαντίσαμε, αφού από τότε δεν ξαναέχασε. Όλοι μας εφέτος προσπαθήσαμε να κάνουμε μια νεανική ομάδα με καλά αποδυτήρια και το καταφέραμε. Παράλληλα έχουμε και τη στήριξη της διοίκησης».