Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Ηρόδοτος, δίνει την ιστορική μάχη για να ανέβει στην Β' Εθνική μετά απο 40 χρόνια, μέσα απο τα μπαράζ ανόδου, που δίνουν αυτήν την εποχή, οι 8 πρωταθλητές της Γ' Εθνικής, για 4 εισιτήρια που οδηγούν στην παραπάνω κατηγορία.
Αντίπαλοι του, στο Νότιο όμιλο, ο ιστορικός Εθνικός Πειραιά, ο Αήττητος Σπάτων και ο Αστέρας Αμαλιάδας, όλες αξιόλογες ομάδες, όπως έχουν δείξει στις τρείς πρώτες αγωνιστικές των μπαράζ.
Η άνοδος θα κριθεί στην φυσική κατάσταση των ομάδων, καθώς οι αναμετρήσεις διεξάγονται Τετάρτη-Κυριακή, αλλά και στο...βάθος που έχουν στον πάγκο, καθώς οι τραυματισμοί και οι τιμωρίες, θα παίξουν καθοριστικό ρόλο.
Ο Ηρόδοτος, ξεκίνησε με μια εντυπωσιακή νίκη επί του Αστέρα Αμαλιάδας στην Αλικαρνασό (3-0), μια σπουδαία ισοπαλία με τον Εθνικό στο Ελ Πάσο (0-0), αλλά την περασμένη Κυριακή γνώρισε την πρώτη ήττα στην τρίτη αγωνιστική των μπαράζ, απο τον Αήττητο Σπάτων με 2-1.
Μάλιστα, η ομάδα αυτή, των Σπάτων, η ομάδα που εκφράζει τα Μεσόγεια της Αθήνας, φαίνεται να είναι η έκπληξη των μπαράζ, καθώς με 7 βαθμούς οδηγεί την κούρσα!
Είναι μια ομάδα, με καλή οργάνωση, ωραίο γήπεδο και καλούς παίκτες, αρκετοί απο τους οποίους, έχουν και εμπειρία απο μεγαλύτερες κατηγορίες.
Στο παιχνίδι με τον Ηρόδοτο, αν και η ομάδα της Αλικαρνασού προηγήθηκε με το πέναλτι του Φραγκουλάκη, ο Αήττητος, δημιούργησε , πολλές ευκαιρίες στην δύσκολη ομάδα του Παπαματθαιάκη και αυτό δείχνει ότι είναι υπολογίσιμος ανταγωνιστής, για την άνοδο.
Βέβαια, το μίνι αυτό πρωτάθλημα των μπαράζ ανόδου, έχει ακόμη πολύ δρόμο και τα όποια προγνωστικά, δεν είναι ακόμη ασφαλή, ενώ ο Ηρόδοτος μετά την έξοδο που έχει στην Αμαλιάδα, στο τρίτο διαδοχικό του εκτός έδρας παιχνίδι (!), υποδέχεται στην Αλικαρνασό τον Εθνικό και τον Αήττητο Σπάτων, σε δυο παιχνίδια, που όλα δείχνουν ότι θα καθορίσουν τον αν οι "μπλέ" γράψουν ιστορία, με την επιστροφή τους ξανά μετά απο τρείς δεκαετίες, στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο.
Δείτε στο υπέροχο VIDEO 23 λεπτά απο την μάχη του Ηροδότου στα Σπάτα.
Ενα VIDEO επιπέδου ...Σούπερ Λίγκ, για μπαράζ ομάδων της Γ' Εθνικής, με στιγμιότυπα και δηλώσεις απο την συνέντευξη τύπου.
Είναι αυτονόητο, ότι πρέπει να πούμε συγχαρητήρια στα παιδιά που το έφτιαξαν και δίνουν τέτοια σοβαρή ενημέρωση και προβολή για μια κατηγορία, που το χρειάζεται...

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ προχωράει, ακάθεκτος για τον τίτλο.
Με σουπερ εμφάνιση στο δεύτερο 45λεπτο καθάρισε και τον Απόλλωνα Λάρισας (4-0) και πλέον θέλει δυο νίκες στα δυο εναπομείναντα παιχνίδια με την ΑΕ Καραισκάκη στην Αρτα και τη Σπάρτη στο Ηράκλειο για να πανηγυρίσει μετά την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ και τον τίτλο του πρωταθλητή στην Football league (θα πάρει χωρίς αγώνα τους βαθμούς με Αχαρναικό και Βέροια).
Ένα ολόκληρο γύρο αήττητος συμπλήρωσε ο ΟΦΗ, ο οποίος είχε χάσει τελευταία φορά από τον Απόλλωνα Λάρισας με 1-0 στο Αλκαζάρ σε ένα παιχνίδι που είχε τρία δοκάρια και πολλές ευκαιρίες.
Δοκάρι είχε ο ΟΦΗ και σε αυτό το παιχνίδι με τον Κουτσιανικούλη (21’).
Ο ΟΦΗ έμεινε άσφαιρος μόνο στο πρώτο 45λεπτο, αλλά ξεκίνησε την επανάλληψη εντυπωσιακά και με 2 γκολ σε 4 λεπτά (46’ και 50’) με τους Βουό και Μάνο (23ο γκολ), καθάρισε ουσιαστικά το παιχνίδι.
Στον ΟΦΗ ακυρώθηκε και κανονικό γκολ του Κουτσιανικούλη στο 59’, αλλά στο 64’ ο Βουό έκανε το 3-0.
Το 4-0 ήρθε απο τον Δημήτρη Μάνο (24 γκολ), με ένα εκπληκτικό ψηλοκρεμαστό πλασέ, στο καλύτερο γκολ του αγώνα μέσα σε αποθέωση!
Να σημειωθεί ότι ο Νίκος Παπαδόπουλος είχε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει και δυο παιδιά που προέρχονται από τα σπλάχνα της ομάδας (Κ19) τον Κοντογιάννη και το Νοικοκυράκη.
Ο δεύτερος, που είναι 17 ετών πήρε το βάπτισμα του πυρός στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο.
Και οι δυο, χειροκροτήθηκαν από τον κόσμο του ΟΦΗ.
Το σφύριγμα της λήξης, βρήκε τον κόσμο του ΟΦΗ να αποθεώνει για μια ακόμη φορά τον Παπαδόπουλο και τους παίκτες του, σε μια ένδειξη αναγνώρισης για τα όσα έχουν πετύχει φέτος, καθώς εκείνοι επανέφεραν τον ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ.
Το τελευταίο παιχνίδι του ΟΦΗ με τη Σπάρτη στο Γεντί Κουλέ στις 27 Μαίου θα έχει το χαρακτήρα φιέστας για την άνοδο!
Νίκη-τίτλου ψάχνει ο ΟΦΗ την Κυριακή στην Αρτα, καθώς με τρίποντο ουσιαστικά εξασφαλίζει εκτός απο την άνοδο και την κατάκτηση του πρωταθλήματος της Football league.
Στις 3.30μμ το παιχνίδι μετά απο αίτημα του ΟΦΗ, για να επιστρέψει η αποστολή την Κυριακή το βράδυ στο Ηράκλειο.
Κοιλιάρας, Ντίνας και Λεάλ τα ερωτηματικά για το παιχνίδι.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Οι παίκτες του ΟΦΗ, μετά το διήμερο ρεπό που τους έδωσε ο Νίκος Παπαδόπουλος, επιστρέφουν στις προπονήσεις την Τριτη (8/5) το απόγευμα και ξεκινούν την προετοιμασία τους για το παιχνίδι της Κυριακής στην Αρτα, με την ΑΕ Καραισκάκης.
Ένα παιχνίδι πολύ σημαντικό για τον ΟΦΗ, σε ότι αφορά την κατάκτηση του τίτλου, καθώς με νίκη, θα είναι πολύ κοντά στο στόχο και θα μένει ένα ακόμη τρίποντο, στο τελευταίο παιχνίδι με τη Σπάρτη στο Γεντί Κουλέ, για να πανηγυρίσει μετά την άνοδο και την κατάκτηση του πρωταθλήματος της Football league.
Το παιχνίδι μετά από αίτημα του ΟΦΗ στη διοργανώτρια αρχή θα ξεκινήσει στις 3.30 και όχι στις 5μμ, προκειμένου να προλάβει η αποστολή την τελευταία πτήση από Αθήνα για Ηράκλειο και να επιστρέψει στη βάση της την Κυριακή το βράδυ.
Στα αγωνιστικά, ο Νίκος Παπαδόπουλος περιμένει να δεί την κατάσταση του Κοιλιάρα, ο οποίος έχει τράβηγμα στο δικέφαλο, του Λεάλ (ενοχλήσεις στον αυχένα), αλλά και του Ντίνα, ο οποίος αποχώρησε τραυματίας από το παιχνίδι με τον Απόλλωνα Λάρισας.
*Αγωνιστική υποχρέωση υπάρχει την Τετάρτη (9/5) για την Κ19 του ΟΦΗ, η οποία υποδέχεται την ομάδα του ΑΟΧανιά/Κισσαμικού. Το παιχνίδι θα γίνει στο Γεντί Κουλέ στις 6μμ.