karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ένα πολύ ενδιαφέρον σεμινάριο για την υψηλού επιπέδου και επαγγελματική δουλειά που κάνει η Μπορούσια Ντόρτμουντ στις υποδομές της, έκαναν  στους προπονητές του ΟΦΗ, στελέχη της Γερμανικής ομάδας, που βρίσκονται στο Ηράκλειο για αυτό το σκοπό, εγκαινιάζοντας μια συνεργασία που μπορεί να έχει πολλά οφέλη για τον ΟΦΗ.

Το σεμινάριο έγινε στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και το παρακολούθησαν ο Νίκος Παπαδόπουλος και οι συνεργάτες του, αλλά και οι προπονητές των υποδομών του ΟΦΗ.

Ο Edwin Boekamp, αθλητικός διευθυντής του τμήματος ποδοσφαιριστών νέας γενιάς της BVB και ο Matthias Röben ο οποίος διευθύνει το τμήμα κοινωνικοπαιδαγωγικής εργασίας των ακαδημιών της Μπορούσια,  για περίπου δυο ώρες ανέλυσαν σε όλο το προπονητικό επιτελείο του ΟΦΗ (τεχνικό τιμ πρώτης ομάδας και ακαδημιών), το «Γερμανικό μοντέλο» που ακολουθεί η Μπορούσια στα τμήματα υποδομής της, σε οργανωτικό και αγωνιστικό επίπεδο, σε προγραμματισμό, σε εκπαίδευση σε σκάουτινγκ και ότι έχει να κάνει με τη δουλειά στις μικρές ηλικίες.

Επαγγελματισμός, σωστή επιλογή παικτών, διαμόρφωση σωστών χαρακτήρων, σχέση με τους γονείς, είναι μερικά από τα σημεία που έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση οι Γερμανοί, οι οποίοι απάντησαν σε πολλές ερωτήσεις, του προπονητή του ΟΦΗ Νίκου Παπαδόπουλου, αλλά και των υπολοίπων προπονητών, σε ότι αφορά θέματα οργάνωσης και τεχνικής φύσεως, συνεργασίας των τμημάτων υποδομής της Ντόρτμουντ με την πρώτη ομάδα και άλλες σημαντικές πτυχές της δουλειάς που κάνει η Γερμανική ομάδα, η οποία στον τομέα αυτό είναι μια από τις καλύτερες στην Ευρώπη.

To σεμινάριο παρακολούθησε και ο νεαρός ποδοσφαιριστής του ΟΦΗ Αγγελος Οικονόμου, ο οποίος ήταν 8 χρόνια στις υποδομές της Μπάγερν Μονάχου, γνωρίζει το Γερμανικό μοντέλο και το τρόπο που δουλεύουν τις υποδομές εκεί.

Οι προπονητές του ΟΦΗ ευχαρίστησαν τους Γερμανούς επισκέπτες, για αυτήν την εμπειρία, που τους πρόσφεραν, την οποία χαρακτήρισαν χρήσιμη και εξαιρετικά επιμορφωτική.

Η δουλειά της Ντόρτμουντ στο θέμα των υποδομών είναι πραγματικά υψηλού επιπέδου και στο ΟΦΗ, θέλουν κάποιες βασικές αρχές, να τις εφαρμόσουν άμεσα, για να μπορέσουν να βελτιώσουν την δουλειά που κάνουν.

Τα στελέχη της Ντόρτμουντ είχαν ιδιαίτερη συζήτηση, με τον προπονητή του ΟΦΗ Νίκο Παπαδόπουλο, ο οποίος τους ενημέρωσε για τη δουλειά που γίνεται στον ΟΦΗ και σε επίπεδο πρώτης ομάδας , με αφορμή την επιστροφή του ΟΦΗ στην Α’ Εθνική.

Οι φωτογραφίες που δημοσιεύει η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 είναι απο το σεμινάριο που έγινε στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

 Δείτε το παρακάτω VIDEO που ανέβασε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στην επίσημη σελίδα της στο Facebook απο το σεμινάριο των στελεχών της Ντόρτμουντ στους προπονητές του ΟΦΗ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Δείχνουν στον ΟΦΗ το Γερμανικό μοντέλο στις υποδομές

Το ...πήρε απόφαση ο Κιάσσος. Απο το γήπεδο, μετακομίζει στον ...πάγκο. Ανέλαβε προπονητής στην ΑΕ Μυλοποτάμου, με την οποία αγωνίστηκε, φέτος στην Γ' Εθνική!

Η ομάδα του Ρεθύμνου υποβιβάστηκε και ο Κιάσσος αποδέχθηκε την πρόταση να αναλάβει προπονητής στην ομάδα.

Ο Κιάσσος θα διαδεχθεί τον φίλο του προπονητή Γιώργο Κόλτζο, ο οποίος ήταν εκείνος που τον έφερε τον Ιανουάριο, στην ομάδα του Μυλοποτάμου.

Η ανακοίνωση της Ρεθυμνιώτικης ομάδας, αναφέρει:

«Την τεχνική ηγεσία της ομάδας μας για τη νέα σεζόν αναλαμβάνει ο Κώστας Κιάσσος. Η ομάδα μας ανακοινώνει την πρόσληψη του Κώστα Κιάσσου στην τεχνική ηγεσία. Ο πολύπειρος Κώστας Κιάσσος που μέχρι πρότινος αγωνιζόταν με την φανέλα της ομάδας μας, στο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής, αναλαμβάνει χρέη προπονητή ξεκινώντας έτσι την προπονητική του καριέρα».

Λογικά, ο 43χρονος Κώστας Κιάσσος τερματίζει την ποδοσφαιρική του καριέρα.  Η μήπως όχι!

Μπορεί να τον δούμε ως παίκτη-προπονητή;

Mε τον Κώστα, που έχει νικήσει το χρόνο, δεν μπορείς να είσαι σίγουρος...

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Η συνεργασία του ΟΦΗ με την Μπορούσια Ντόρτμουντ σε πρώτη φάση για τα τμήματα υποδομής, είναι ένα μεγάλο «στοίχημα» για την κρητική ομάδα, σε ότι αφορά την τεχνογνωσία και την οργάνωση που μπορεί να διδαχθεί από μια ομάδα, που δουλεύει σε υψηλό επίπεδο στο θέμα αυτό.
Αυτό είναι το πρώτο βήμα της συνεργασίας που επιδιώκει ο ΟΦΗ με την BVΒ, στελέχη της οποίας βρίσκονται από την Κυριακή το βράδυ στο Ηράκλειο και θα μείνουν μερικές μέρες, ώστε να μεταδώσουν στους ανθρώπους του ΟΦΗ, το «Γερμανικό μοντέλο» δουλειάς στις υποδομές, ένα τομέα στον οποίο ο ΟΦΗ, θέλει να δώσει μεγάλη βάση τα επόμενα χρόνια.

Για το σκοπό αυτό, προσκεκλημένοι της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, μετά από μια πρωτοβουλία που έχει αναπτύξει προσωπικά ο παλιός παράγοντας της ΠΑΕ Κώστας Ρεπανάκης, βρίσκονται οι Edwin Boekamp, αθλητικός διευθυντής του τμήματος ποδοσφαιριστών νέας γενιάς της BVB, και ο Matthias Röben ο οποίος διευθύνει το τμήμα κοινωνικοπαιδαγωγικής εργασίας των ακαδημιών της Μπορούσια.

Ο κ. Edwin Boekamp, αθλητικός διευθυντής του τμήματος ποδοσφαιριστών νέας γενιάς της BVB, ανέφερε για την παρουσία του στην Κρήτη, ότι «σας ευχαριστούμε γα την πρόσκληση. Είναι τιμή μας που είμαστε εδώ , για να ανταλλάξουμε απόψεις, για τον τρόπο δουλειάς στις υποδομές. Είμαστε χαρούμενοι που είμαστε εδώ, θα συζητήσουμε και θα δούμε. Θέλουμε να μάθουμε τι ακριβώς γίνεται εδώ στον ΟΦΗ και να πούμε και εμείς τις ιδέες μας, με βάση την εμπειρία που έχουμε, μέσα από τη δουλειά που κάνουμε στην Μπορούσια Ντόρτμουντ. Συγχαρητήρια στον ΟΦΗ για την επιστροφή του, στην μεγάλη κατηγορία. Είναι μια ιστορική ομάδα στην Ελλάδα και το ξέρουμε».

Ο Matthias Röben, ο οποίος διευθύνει το τμήμα κοινωνικοπαιδαγωγικής εργασίας των ακαδημιών της Μπορούσια, υπογράμμισε  ότι «θα επισκεφθούμε την ακαδημία θα δούμε κάποια πράγματα για τον τρόπο δουλειάς και θα πούμε και εμείς τις απόψεις μας πάνω σε αυτό. Η δουλειά μας στη Γερμανία είναι υψηλού επιπέδου. Αλλά σε εμάς κάθε παίκτης πρέπει να έχει κάνει πρώτα καλή δουλειά στην υποδομή. Δίνουμε μεγάλη βάση σε αυτό. Εχουμε ένα πολύ καλό πρόγραμμα για τους νέους παίκτες. Κατά τη γνώμη μου το καλύτερο στη Γερμανία».

Ο παλιός παράγοντας του ΟΦΗ Κώστας Ρεπανάκης, στον οποίο ανήκει η πρωτοβουλία της συνεργασίας με την Ντόρτμουντ, τόνισε  ότι «καλωσορίζω τους φίλους μας και τους ευχαριστώ για την παρουσία τους εδώ. Η Μπορούσια Ντόρτμουντ είναι μια από τις κορυφαίες ομάδες στην Ευρώπη σε θέματα υποδομών. Πιστεύω ότι θα μας βοηθήσουν να ξεκινήσουμε σιγά-σιγά και εμείς για να κάνουμε κάτι καλύτερο. Σίγουρα δεν μπορούμε να φτάσουμε στο επίπεδο το δικό τους, ωστόσο, από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε».

Την Κυριακή το βράδυ στο αεροδρόμιο Νίκος Καζαντζάκης του Ηρακλείου, υποδέχθηκαν τους Γερμανούς επισκέπτες, εκ μέρους της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, οι κ.κ. Δημήτρης Αποστολάκης (Δημόσιες Σχέσεις), Κώστας Ζερβάκης (Γενικός Αρχηγός), Γιώργος Κορτσιδάκης (υπεύθυνος Τύπου), ενώ ακολούθησε δείπνο στο ξενοδοχείο «Μαρίνα» στις Γούβες στο οποίο συμμετείχαν ακόμη εκ μέρους της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ο αντιπρόεδρος Κώστας Καζανάκης και ο Μανόλης Γουρνιεζάκης.

Η συζήτηση γύρω απο μια ευρύτερη συνεργασία του ΟΦΗ με την Ντόρτμουντ, σε διάφορα επίπεδα, ήταν το βασικό θέμα συζήτησης και η πεποίθηση και των δυο πλευρών, είναι ότι μπορούν να βγούν χρήσιμα αποτελέσματα απο αυτές τις πρώτες επαφές των δυο συλλόγων που θα έχουν και συνέχεια, το επόμενο διάστημα.

Τα στελέχη της Ντόρτμουντ θα επισκεφθούν το Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, το Γεντί Κουλέ και θα έχουν μια πλήρη εικόνα για τον τρόπο δουλειάς του ΟΦΗ και τις δυνατότητες που υπάρχουν σε όλα τα επίπεδα.

Θα έχουν συνάντηση τη Δευτέρα (7/5) με τον προπονητή του ΟΦΗ Νίκο Παπαδόπουλο και τους συνεργάτες του στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Παράλληλα θα κάνουν ένα σεμινάριο στους προπονητές του ΟΦΗ, σε ότι αφορά τον τρόπο δουλειάς που εφαρμόζουν στην Μπορούσια Ντόρτμουντ.

Στο πρόγραμμα των επισκέψεων τους, είναι ακόμη τα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, αλλά και το Παγκρήτιο στάδιο.

Οι φωτογραφίες που δημοσιεύει η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 είναι απο τις επισκέψεις των στελεχών της BVΒ στο Ηράκλειο. Δείτε τις παρακάτω

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Στο Ηράκλειο στελέχη της Ντόρτμουντ για συζητήσεις με τον ΟΦΗ

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi