karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

"Μετά την κατάκτηση της ανόδου θέλουμε να κατακτήσουμε και το πρωτάθλημα" τονίζει ο Σέρτζιο Λεάλ, με συνέντευξη του στην ιστοσελίδα sportsking.gr.

Ο Ουρουγουανός μέσος χαρακτηρίζει "σπουδαίους ανθρώπους" τον προπονητή , τους συμπαίκτες του στον ΟΦΗ και τους ανθρώπους της ομαδας και τονίζει "ήμασταν μαχητές σε κάθε παιχνίδι και για αυτό τα καταφέραμε".

Ο Λεάλ αποθεώνει τους φιλάθλους του ΟΦΗ και το πόσο καλά του φέρονται, αλλά και την Κρήτη την οποία χαρακτηρίζει "απίστευτο νησί".

Αναλυτικά όλα όσα είπε ο Σέρτζιο Λεάλ, στην σελίδα www.sportsking.gr:

Για τη φετινή πορεία του ΟΦΗ:

«Η αλήθεια είναι πως τη φετινή χρονιά περάσαμε πολλές δυσκολίες. Παρόλα αυτά καταφέραμε να πάρουμε την άνοδο, παίζοντας πολύ ωραίο ποδόσφαιρο και σκοράροντας πολλά γκολ. Κάτι που μόνο εύκολο δεν είναι σε αυτή την κατηγορία που συνήθως νικάει εκείνος που παίζει πιο δυνατά. Ωστόσο, οι στόχοι δεν έχουν τελειώσει για εμάς, όπως και η σεζόν. Μετά την κατάκτηση της ανόδου θέλουμε να κατακτήσουμε και το πρωτάθλημα».

Για τη δική του παρουσία κατά τη διάρκεια της σεζόν:

«Το πιο σημαντικό είναι η ομάδα. Όταν κερδίζει η ομάδα και πηγαίνει μπροστά τότε εγώ δεν κοιτάω τη δική μου απόδοση. Από δικής μου πλευράς προσπάθησαν να βοηθήσω όσο το δυνατόν περισσότερο τους συμπαίκτες μου. Είχα αρκετούς τραυματισμούς κατά τη διάρκεια της σεζόν και έχασα πολλά παιχνίδια, αλλά στο τέλος είναι η συνολική πορεία που κάναμε και αυτή ήταν πολύ καλή».

Για τα σοβαρά προβλήματα που είχε ο ΟΦΗ τον Ιανουάριο και πως η ομάδα κατάφερε να τα ξεπεράσει και να πάρει την άνοδο:

«Ναι, η αλήθεια είναι ότι τον Ιανουάριο είχαμε αρκετά προβλήματα. Αλλά δεν σταματήσαμε να πιστεύουμε στον στόχο μας που ήταν η άνοδος. Όλοι οι παίκτες έπαιζαν με καρδιά γι’ αυτό και είναι όλοι τους σπουδαίοι. Όπως σπουδαίοι είναι και οι άνθρωποι της ομάδας και πάνω απ’ όλα ο προπονητής μας που μας βοήθησε σημαντικά σε πολλά πράγματα».

Για το αν πίστευαν πως θα ξεπερνούσαν τον Άρη στη βαθμολογία, παρά το γεγονός ότι ήταν τόσο μπροστά σε ένα αρκετά μεγάλο μέρος του πρωταθλήματος:

«Ξέραμε ότι δεν ήταν εύκολο. Αλλά από την άλλη δεν σταματήσαμε να το πιστεύουμε. Βλέπαμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά. Ήμασταν όλοι μαχητές και το δείχναμε στο γήπεδο. Εκεί όπου παίζαμε όσο πιο καλά μπορούσαμε, με αποτέλεσμα να έρθουν οι νίκες και τα πολλά γκολ και εν συνεχεία και οι βαθμοί. Το γεγονός πως ο Άρης ήταν μπροστά μας με διαφορά μας δυσκόλεψε, αλλά όταν είδαμε ότι χάνει βαθμούς είχαμε διαφορετική ψυχολογία. Ωστόσο, ακόμη τίποτα δεν έχει τελειώσει μένουν τέσσερις αγωνιστικές πριν το τέλος και θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί, αφού είμαστε μπροστά από τον Άρη μόλις ένα βαθμό».

Για το πως έχει κατορθώσει ακόμη και τώρα που παίζει στον ΟΦΗ να ακούει καλά σχόλια από οπαδούς του Εργοτέλη:

«Δεν μπορώ να το εξηγήσω, αλλά χαίρομαι που συμβαίνει κάτι τέτοιο, γιατί φαίνεται πως κάποιοι εκτίμησαν το πέρασμά μου από την ομάδα. Ωστόσο και οι οπαδοί του ΟΦΗ είναι πολύ καλοί με εμένα και χαίρομαι που παίζω για την ομάδα τους. Μάλιστα, όταν ακόμη ήμουν παίκτης του Εργοτέλη αρκετοί από αυτούς όταν με έβρισκαν κάπου στο Ηράκλειο που έλεγαν έλα σε εμάς! Έλα στην δικιά μας ομάδα! Κάτι που έγινε φέτος πραγματικότητα».

Για την ζωή στην Κρήτη:

«Η Κρήτη είναι ένα απίστευτο νησί. Μου αρέσει πάρα πολύ ο ήλιος και η θάλασσα. Ό,τι και να πω είναι πραγματικά λίγο. Αρέσει τόσο σε εμένα όσο και στην οικογένειά μου η ζωή εδώ πέρα».

Πηγή: ofi1925.gr

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο Νίκος Παπαδόπουλος, ο προπονητής που επανέφερε τον ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ και θα τον οδηγήσει και στην μεγάλη κατηγορία, γνώρισε την αποθέωση από τους φιλάθλους του ΟΦΗ, μετά τη νίκη επί του Απόλλωνα Λάρισας με 4-0.

Αρκετή ώρα, μετά τα τέλος του αγώνα, περίπου 200 φίλαθλοι του ΟΦΗ, περίμεναν τον προπονητή του ΟΦΗ για να του τραγουδήσουν το σύνθημα «για πάντα στην ΟΦΑΡΑ Παπαδόπουλε», να τον σηκώσουν στα χέρια και να τον ευχαριστήσουν, για τα όσα ο ίδιος και οι παίκτες του, πέτυχαν στον ΟΦΗ, στη φετινή δύσκολη χρονιά.

Μια δίκαιη ανταμοιβή, για τον προπονητή του ΟΦΗ, ο οποίος διαχειρίστηκε με επιτυχία μεγάλες κρίσεις και κατάφερε να οδηγήσει τον ΟΦΗ στο στόχο.

Μόλις ο Νίκος Παπαδόπουλος, έκανε την εμφάνιση του έξω από τα αποδυτήρια, της ομάδας οι φίλαθλοι του ΟΦΗ τον σήκωσαν στα χέρια, ως ένδειξη αναγνώρισης για αυτά που έχει πετύχει.

Ο ίδιος, ευχαρίστησε τον κόσμο, για τη στήριξη του στην ομάδα όλη τη χρονιά, μίλησε με τους φιλάθλους και φωτογραφήθηκε μαζί τους, δείχνοντας την στενή σχέση που έχει αναπτύξει μαζί τους.

Ο Νίκος Παπαδόπουλος, ήδη σε συνεννόηση με την διοίκηση της ομάδας, σχεδιάζουν το πλάνο της επόμενης χρονιάς, που θα βρεί  τον ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ, με στόχο να έχει για την πρώτη χρονιά, στην μεγάλη κατηγορία, μια ανταγωνιστική παρουσία.

Να σημειωθεί ότι, οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, αποθέωσαν ένα προς ένα και κάθε παίκτη ξεχωριστά που έβγαινε από τα από τα αποδυτήρια της ομάδας, ως ένδειξη ευγνωμοσύνης για αυτό που κατάφεραν φέτος, σε δύσκολες συνθήκες.

Προπονητής και παίκτες έγραψαν ιστορία.

Δείτε παρακάτω VIDEOS και φωτογραφίες απο την αποθέωση του Νίκου Παπαδόπουλου απο τους φιλάθλους του ΟΦΗ, που ανέβηκαν στην επίσημη σελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στο ofi1925.gr.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Νέα νίκη μέσα σε αποθέωση!

Παπαδόπουλος για...πάντα στην ΟΦΑΡΑ!

Ντίνας και Λεάλ που ξεπέρασαν τους τραυματισμούς τους και ο Νάστος που επιστρέφει απο τιμωρία, είναι στα πλάνα του Νίκου Παπαδόπουλου, για το παιχνίδι της Κυριακής (13/5, 3.30) με την ΑΕ Καραισκάκης, στην Αρτα.

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

Ο Θανάσης Ντίνας και ο Σέτζιο Λεάλ ακολούθησαν κανονικά το πρόγραμμα προπόνησης του ΟΦΗ την Τρίτη (8/5) και έτσι τέθηκαν στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας για το παιχνίδι της Κυριακής (13/5, 3.30) στην Αρτα.

Στα πλάνα του Νίκου Παπαδόπουλου επιστρέφει και ο Ανέστης Νάστος, ο οποίος εξέτισε την ποινή του, στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα Λάρισας.

Ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία συνέχισε ο Γιάννης Κοιλιάρας.

Δεν υπολογίζονται για το παιχνίδι οι τραυματίες Μονιάκης,Δερμιτζάκης, Οικονόμου.

Νέα προπόνηση θα γίνει την Τετάρτη (9/5) , το απόγευμα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi