Με δυο αγωνιστικές τιμωρήθηκε ο Βέλγος επιθετικός του Εργοτέλη Ούγκο Κάιπερς, για την αποβολή του, με απευθείας κόκκινη κάρτα, στο παιχνίδι με τη Σπάρτη (2-2).
Ο Κάιπερς χτύπησε αντίπαλο και οι ποινή που του επιβλήθηκε, είναι μάλλον...καλή, (θα μπορούσε να φάει 3 ή 4 αγωνιστικές) και στον Εργοτέλη, δεν θα κάνουν καν έφεση.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με ποινή δύο αγωνιστικών τιμωρήθηκε από την Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή ο επιθετικός της ομάδος μας Ούγκο Κάιπερς μετά την κόκκινη κάρτα που δέχτηκε στην Σπάρτη στο παιχνίδι που έγινε για την 30 αγωνιστική του πρωταθλήματος της Football League.
Ως εκ τούτου ο Βέλγος επιθετικός δεν θα μπορεί να είναι στην διάθεση του Τάκη Γκώνια στο ματς του Σαββάτου με τον Πανσερραϊκό καθώς επίσης και στην εκτός έδρας αναμέτρηση με την Αναγέννηση Καρδίτσας. Αντίθετα θα ενισχύσει την προσπάθεια της ομάδας μας στα δυο τελευταία παιχνίδια με Αιγινιακό και Τρίκαλα.
Να σημειώσουμε ότι οι κιτρινόμαυροι δεν θα καταθέσουν έφεση κατά τις πρωτόδικης απόφασης.
Όσον αφορά τα αγωνιστικά οι κιτρινόμαυροι είχαν σήμερα Τετάρτη ρεπό ενώ αύριο επιστρέφουν στο γήπεδο με προπόνηση που έχει προγραμματιστεί για τι; 10:30 το πρωί.
Με γκολ του Σουρνάκη στο 86’ η Κ19 του ΟΦΗ επικράτησε με 1-0 του ΑΟΧανιά/Κισσαμικού σε παιχνίδι για το πρωτάθλημα Νέων που έγινε στο Γεντί Κουλέ.
Οι μικροί του ΟΦΗ είχαν και δοκάρι με τον Αζίζι στο 70’.
Ενώ ο ΑΟΧανιά/Κισσαμικός ολοκλήρωσε το παιχνίδι με 10 παίκτες λόγω αποβολής του Αργυρουδάκη στο 82’.
ΟΦΗ (Βασίλης Κρασανάκης): Παναγιώτου, Λαγουδάκης, Περδίκης, Ξενοκτιστάκης (68’ Κοκολογιάννης), Ζερβάκης (80’ Μπελαδάκης), Κοντογιάννης, Σουρνάκης, Μαρινάκης (71’ Λαμπριανίδης), Νοικοκυράκης, Αζίζι, Κουράκης (90’ Τζωρτζάκης).
ΑΟΧ/ΚΙΣΣΑΜΙΚΟΣ (Κώστας Βερναδάκης): Μπλατσιώτης, Λουβιτάκης, Γραμμόζης, Χρυσός (85’ Πατσουμαδάκης), Κωνσταντές, Λαμπάκης, Καζάκος, Βαρουξάκης, Νικολακάκης, Αργυρουδάκης, Καβράκης.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ένα πράγμα, εύχομαι: Αυτή η δυναμική , αλλά και η προοπτική που δίνει στον ΟΦΗ, η άνοδος, στην Σούπερ Λίγκ, να συγκινήσει.
Να συγκινήσει γενικώς, όχι μόνο εκείνους που είναι εντός του ΟΦΗ, αλλά κυρίως, εκτός από αυτόν.
Να συγκινήσει νέους μετόχους, ανθρώπους που, έχουν δεί τι έγινε φέτος στο Γεντί Κουλέ και βλέπουν ότι αξίζει τον κόπο, να επενδύσει κανείς, πάνω σε αυτό.
Εύχομαι πραγματικά-και το πιστεύω-ότι αυτή η ιστορική ευκαιρία δεν θα πάει χαμένη.
Και ότι ο φετινός άθλος του ΟΦΗ, θα προσελκύσει ανθρώπους, αλλά και θα «εμπνεύσει» και τους σημερινούς μετόχους, να διατηρήσουν την συμμετοχή τους στην οικονομική στήριξη της ομάδας και να μην «επαναπαυθούν» με την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Πραγματικά εύχομαι, να συμβεί όλο αυτό και δούμε μια ομάδα, όπως πραγματικά αξίζει να είναι, στην μεγάλη κατηγορία.
Εκεί όπου τα έσοδα που καλείται να διαχειριστεί είναι μεν αρκετά και σημαντικά (συνολικά ένα ποσό που φτάνει τα 2 εκ. ευρώ το χρόνο), αλλά που δεν αρκούν από μόνα τους, για να εξασφαλίσουν την οικονομική φερεγγυότητα που απαιτείται, σε μια κατηγορία υψηλών απαιτήσεων και οργάνωσης.
Ειδικά για το σημερινό «φίνις» του ΟΦΗ στην χρονιά, αλλά και στην σημαντική εκκίνηση για τη νέα περίοδο, θα χρειαστούν κεφάλαια, μέχρι να έρθουν οι πρώτες εισπράξεις, από τα τηλεοπτικά και χορηγικά έσοδα.
Και αυτά πρέπει να βρεθούν γρήγορα, ώστε να κλείσει η φετινή χρονιά με χαμόγελο, να γίνουν έγκαιρα οι ανανεώσεις παικτών, οι μεταγραφές και γενικότερα ο σχεδιασμός της νέας περιόδου.
Ο ΟΦΗ σήμερα πρέπει να χτίσει για το χειμώνα και να μην χάσει πολύτιμο χρόνο.
Εύχομαι πραγματικά, οι άνθρωποι που σήμερα έχουν τις τύχες της ομάδας, να βρουν τις λύσεις.
Και πρέπει να τις βρούν!
Περίπτωση Παπαδάκη. Ο Ηρακλειώτης επιχειρηματίας Αντώνης Παπαδάκης είναι από εκείνους που αποδεδειγμένα βοήθησαν τον ΟΦΗ από τον Ιανουάριο, μέχρι και σήμερα.
Με ένα σεβαστό ποσό, σε μια κρίσιμη εποχή.
Κάποια στιγμή ο ίδιος, άφησε να εννοηθεί, ότι η εταιρεία που εκπροσωπεί, έχει βλέψεις για κάτι περισσότερο στα δρώμενα του ΟΦΗ, ακόμα και για το πλειοψηφικό πακέτο.
Ακόμα και αν η εταιρεία που εκπροσωπεί, για τους δικούς της λόγους αξιολόγησης των δεδομένων που επικρατούν στον ΟΦΗ, δε θέλει να προχωρήσει σε κάτι βαθύτερο, ο Αντώνης, μπορεί να συνεχίσει να είναι κοντά στην προσπάθεια, της ομάδας.
Αυτήν την εντύπωση έχω –τουλάχιστον εγώ σχηματίσει- από τη μικρή μας γνωριμία και την εντύπωση που μου έδωσε, ως ένας Ηρακλειώτης επιχειρηματίας, που θέλει να βοηθήσει την ομάδα του τόπου του, την ομάδα που αγαπάει.
Περίπτωση Μπαταγιάννη. Άλλο μια διάθεση χορηγίας-στα λόγια- μερικών χιλιάδων ευρώ, για κάποια γαλαντοκομικά προιόντα που θέλει να τα "ανεβάσει" στην κρητική αγορά και άλλο υποψήφιος επενδυτής. Υπάρχει μεγάλη διαφορά.
Καλοδεχούμενος, όποιος θέλει (;) να βάλει έστω και ένα ευρώ στον ΟΦΗ, αλλά προς Θεού, αυτός ο μεγάλος σύλλογος, δεν θα γίνει «όχημα» για την αυτοπροβολή κανενός.
Κάθε περίπτωση, που δεν συνοδεύεται και με την απόδειξη κατάθεσης χρημάτων, δεν μπορεί να αναγνωρίζεται και να εκλαμβάνεται, σοβαρά.
Τα… παραμύθια ξέρετε, δεν είναι το φόρτε μου.
Ειδικά, όταν μιλάμε για τον ταλαιπωρημένο κόσμο του ΟΦΗ.
Αυτό, με τη… βοσκοπούλα το ξέρετε;