karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Το οικονομικό και η κάλυψη των  εκκρεμοτήτων που υπάρχουν στους ποδοσφαιριστές, αποτέλεσε το βασικό θέμα συζήτησης, στο Δ.Σ. της  ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, που έγινε την Τετάρτη (9/5) το απόγευμα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Δόθηκαν δεσμεύσεις προς τους παίκτες, απο την διοίκηση της ομάδας, ότι μέχρι την Παρασκευή (11/5) θα έχει δοθεί μέρος των χρημάτων προς τους παίκτες.

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

Συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, με επίκεντρο το οικονομικό, έγινε την Τετάρτη (9/5) το απόγευμα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Η αναζήτηση χρημάτων προκειμένου να καλυφθούν υποχρεώσεις συνεχίζεται από τα μέλη του Δ.Σ. με την έμφαση να έχει δοθεί σε αυτή τη φάση, στην κάλυψη ενός μέρους της οφειλής που υπάρχει προς το ποδοσφαιρικό τμήμα.

Πάνω σε αυτό, πριν την έναρξη του Δ.Σ. έγινε συνάντηση του προέδρου της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιώργου Αλετρά με τους ποδοσφαιριστές και αυτό που μεταφέρθηκε στους παίκτες, είναι ότι γίνεται προσπάθεια μέχρι την Παρασκευή, να πάρουν χρήματα έναντι της οφειλής που υπάρχει απέναντι τους.

Το Δ.Σ. ασχολήθηκε ακόμη με θέματα που αφορούν τα έσοδα της επόμενης χρονιάς (τηλεοπτικά, χορηγίες, κ.λ.π.), αλλά και το ζήτημα της αδειοδότησης, το οποίο βρίσκεται σε καλό δρόμο.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο Δημήτρης Μάνος, απέδειξε για μια ακόμη φορά τη μεγάλη του επιθετική κλάση, βάζοντας ένα εκπληκτικό γκολ, το καλύτερο απο τα 4 που μπήκαν στη νίκη του ΟΦΗ με 4-0 επί του Απόλλωνα Λάρισας στο Γεντί Κουλέ.

Ο πρώτος σκόρερ της Football league υπέγραψε εντυπωσιακά το 24ο φετινό του γκολ, με ένα εντυπωσιακό ψηλοκρεμαστό σούτ στο 82ο λεπτό.

Σε μια σπουδαία έμπνευση, ο Μάνος κρέμασε τον αντίπαλο τερματοφύλακα, ο οποίος έμεινε "άγαλμα" να παρακολουθεί την πορεία της μπάλας!

Παρ' ότι το παιχνίδι είχε κριθεί το Γεντί Κουλέ "σηκώθηκε" όρθιο για να χειροκροτήσει τον επιθετικό του ΟΦΗ, για το υπέροχο γκολ που έβαλε, αλλά και τα 24 με τα οποία οδηγεί τον ΟΦΗ, εκτός απο την άνοδο, στόχος που έχει επιτευχθεί και στην κατάκτηση του τίτλου.

Σημαδιακό!Αυτό το γκολ το 24ο, ήταν πραγματικά 24ων καρατίων!

Ο Μάνος έβαλε ένα ακόμη με κεφαλιά, ενώ με δυο κεφαλιές σκόραρε και ο Βουό στο 4-0 του ΟΦΗ.

Γκολ έβαλε και ο Κουτσιανικούλης, το οποίο όμως ακυρώθηκε άδικα όπως θα δίτε στο παρακάτω VIDEO.

O βοηθός έκανε γκάφα, γιατί σήκωσε τη σημαία είτε για οφσάιντ στον Κοέλιο που δεν υπήρχε, είτε επειδή εμπόδιζε τον τερματοφύλακα, απο τον οποίο όμως έχει απόσταση πάνω απο ένα μέτρο!

Οι παίκτες του ΟΦΗ διαμαρτυρήθηκαν, όπως και ο Νίκος Παπαδόπουλος στον πάγκο, ο οποίος σήκωσε τα χέρια ψηλά, δείχνοντας να απορεί, αλλά η απόφαση δεν άλλαξε.

Κρίμα για τον Κούτσια, γιατί άξιζε το γκολ. Είχε ακόμη ένα δοκάρι και δυο ασίστ με υπέροχες σέντρες για τους Βουό και Μάνο!

Δείτε στο 13' του VIDEO το εκπληκτικό γκολ του Μάνου, στο 8.30 τη διαιτητική γκάφα με τον ακυρωθέν γκολ του Κουτσιανικούλη και συνολικά τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ασταμάτητος ο ΟΦΗ-Νέα νίκη σε αποθέωση!

Σήκωσαν στα χέρια τον Παπαδόπουλο οι φίλαθλοι του ΟΦΗ! (VIDEO)

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Μεγάλες στιγμές έζησαν οι παίκτες του ΟΦΗ, μετά το τέλος του αγώνα με τον Απόλλωνα Λάρισας στο Γεντί Κουλέ (4-0).

Ο ΟΦΗ από το παιχνίδι στην Καλαμαριά (0-1) είχε εξασφαλίσει και μαθηματικά την άνοδο, οπότε σε αυτό το παιχνίδι στο Γεντί Κουλέ, οι φίλαθλοι ήθελαν να ευχαριστήσουν προπονητή και παίκτες, για αυτό που κατάφεραν.

Ο Νίκος Παπαδόπουλος αποθεώθηκε και οι φίλαθλοι  τον σήκωσαν στα χέρια.

Δεν ήταν, όμως,  μόνο αυτός που γνώρισε την αποθέωση από τον κόσμο.

Αντικείμενο λατρείας, έγιναν και οι παίκτες του ΟΦΗ!

Τους σήκωσαν στα χέρια, τους αγκάλιασαν και τους είπαν ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για αυτά που πρόσφεραν στον ΟΦΗ.

Τα παιδιά αυτά, έγραψαν τη δική τους ιστορία στον ΟΦΗ.

Τον ανέβασαν στην Α’ Εθνική.

Και τα ονόματα τους, θα μείνουν  με χρυσά γράμματα στην ιστορία της ομάδας.

Ειδικά εκείνων, που έμειναν την κρίσιμη ώρα, στη δύσκολη στιγμή και δεν το έβαλαν κάτω.

Δεν τα παράτησαν. Εμειναν, πολέμησαν και δικαιώθηκαν!

Δείτε παρακάτω το VIDEO που ανέβασε η ΠΑΕ με την αποθέωση των παικτών έξω από τα αποδυτήρια του Γεντί Κουλέ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Σήκωσαν στα χέρια τον Παπαδόπουλο οι φίλαθλοι του ΟΦΗ (VIDEO)

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi