
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μια χρήσιμη συνεργασία με την Γερμανική Μπορούσια Ντόρτμουντ, προσπαθεί να χτίσει ο ΟΦΗ, σε θέματα τεχνογνωσίας, οργάνωσης και υποδομών.
Μετά την πρώτη επαφή που έγινε πριν από τρείς μήνες, η επικοινωνία συνεχίζεται, αυτή τη φορά με άφιξη στελεχών της Γερμανικής ομάδας, στο Ηράκλειο, για το σκοπό αυτό.
Συγκεκριμένα, την Κυριακή το βράδυ, αναμένονται στο Ηράκλειο, ο κ. Edwin Boekamp, αθλητικός διευθυντής του τμήματος ποδοσφαιριστών νέας γενιάς της BVB, και ο Matthias Röben ο οποίος διευθύνει το τμήμα κοινωνικοπαιδαγωγικής εργασίας των ακαδημιών της Μπορούσια.
Τα στελέχη της Γερμανικής ομάδας, θα επιθεωρήσουν τις εγκαταστάσεις του ΟΦΗ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης και θα παρουσιάσουν στους ανθρώπους του ΟΦΗ, το οργανόγραμμα που εφαρμόζουν στην Γερμανική ομάδα, στο θέμα της λειτουργίας των υποδομών, αλλά και γενικότερα του συλλόγου.
Mε δηλώσεις του στην επίσημη σελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ο Κώστας Ρεπανάκης ανέφερε ότι "προχωράμε την συνεργασία με την Ντόρτμουντ και βήμα-βήμα θα κάνουμε πράγματα, που θα φέρους όφελος στην ομάδα μας.
Δυο επίλεκτα στελέχη της Γερμανικής ομάδας, θα είναι εδώ και θα μας μεταφέρουν την τεχνογνωσία τους σε θέματα οργάνωσης. Τους ευχαριστώ που αποδέχθηκαν την πρόσκληση μας και είναι τιμη για μας, που ένας μεγάλος ευρωπαικός σύλλογος, όπως η Μπορούσια Ντόρτμουντ, αποδέχεται να συνεργαστεί μαζί μας. Πιστεύω ότι και οι δυο ομάδες, μπορεί να έχουν οφέλη απο αυτή τη συνεργασία".
Να σημειωθεί ότι τις επαφές με την Γερμανική ομάδα, έχει αναλάβει αποκλειστικά εκ μέρους της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ο παλιός παράγοντας της ομάδας, Κώστας Ρεπανάκης, ο οποίος μάλιστα ταξίδεψε για το σκοπό αυτό, τον Φεβρουάριο, στο Ντόρτμουντ, όπου έγινε και η πρώτη επαφή με τον Γερμανικό σύλλογο (Διαβάστε εδώ σχετικά), ενώ έχει αναλάβει προσωπικά όλα τα έξοδα, για αυτήν την ενδιαφέρουσα πρωτοβουλία.
Η παρουσίαση των στελεχών της Ντόρτμουντ θα είναι μια μορφής σεμιναρίου, για το μοντέλο λειτουργίας που ακολουθούν στο Γερμανικό σύλλογο και η οποία θα προσφέρει γνώση και εμπειρίες και στον ΟΦΗ.
Η παρουσία των ανθρώπων της BVB στο Ηράκλειο θα είναι μια ευκαιρία για να γίνει μια ευρύτερη συζήτηση, για μελλοντική συνεργασία του ΟΦΗ, με τη Γερμανική ομάδα.
Να σημειωθεί, ότι οι Γερμανοί αναμένονται στο Ηράκλειο την Κυριακή το βράδυ και εκ μέρους της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 , ο Κώστας Ρεπανάκης, θα τους δεξιωθεί, σε ξενοδοχείο των Γουβών, ενώ τη Δευτέρα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, θα γίνει η παρουσίαση τους, στους ανθρώπους του ΟΦΗ.
Η φωτογραφία είναι απο την πρόσφατη επίσκεψη του Κώστα Ρεπανάκη στις εγκαταστάσεις της Ντόρτμουντ στη Γερμανία.
Μια φανέλα της Ντόρτμουντ με τις υπογραφές όλων των παικτών της ομάδας, έδωσαν τα στελέχη της BVB στον προπονητή του ΟΦΗ Νίκο Παπαδόπουλο, αμέσως μετά το σεμινάριο προπονητών, που έγινε την Δευτέρα (7/5) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Οι Γερμανοί επισκέπτες συζήτησαν το ενδεχόμενο, ο Νίκος Παπαδόπουλος, αλλά και άλλοι προπονητές του ΟΦΗ, να βρεθούν, με την πρώτη ευκαιρία στο Ντόρτμουντ και να δουν από κοντά τη δουλειά που γίνεται, στην Γερμανική ομάδα.
Μια πρόταση που ευχαρίστησε τους ανθρώπους του ΟΦΗ και θα αποτελέσει το επόμενο βήμα συνεργασία μεταξύ των δυο πλευρών.
Ο Νίκος Παπαδόπουλος ευχαρίστησε τους Γερμανούς επισκέπτες και χαρακτήρισε χρήσιμο το σεμινάριο, αλλά και ωφέλιμη την επαφή μεταξύ των δυο πλευρών, η οποία μπορεί να αποτελέσει την απαρχή μιας καλής συνεργασίας, για το μέλλον.
Ο Edwin Boekamp, αθλητικός διευθυντής του τμήματος ποδοσφαιριστών νέας γενιάς της BVB, ανέφερε στον προπονητή του ΟΦΗ, ότι είναι προσωπικός φίλος του προπονητή της Εθνικής Ελλάδος Μίκαελ Σκίμπε, καθώς υπήρξε συνεργάτης του στην Γαλατάσαράι, πριν αναλάβει το Εθνικό μας συγκρότημα.
Ενώ συνολικά οι οι κ.κ. Edwin Boekamp και Matthias Röben, συζήτησαν με το Νίκο Παπαδόπουλο, την σημερινή κατάσταση στο Ελληνικό ποδόσφαιρο, αλλά και τα σχέδια του ΟΦΗ με την επιστροφή του στην Σούπερ Λίγκ.
Επισκέψεις σε Γεντί Κουλέ, γραφεία Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Παγκρήτιο στάδιο και Βαρδινογιάννειο Αθλητικό κέντρο
Να σημειωθεί ότι τα στελέχη της Μπορούσια Ντόρτμουντ από νωρίς το πρωί της Δευτέρας (7/5), επισκέφθηκαν το Γεντί Κουλέ, αλλά και τα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Εκεί συνομίλησαν με τον Γενικό Γραμματέα του ΟΦΗ Παναγιώτη Σπυριδάκη και τον υπεύθυνο της περιουσίας του ΟΦΗ, Αντώνη Κοτσιφάκη.
Οι εκπρόσωποι του Ερασιτέχνη τον ενημέρωσαν και για την προσπάθεια που κάνει ο ΟΦΗ και στα υπόλοιπα αθλήματα εκτός από το ποδόσφαιρο, στο πόλο, το βόλει, το μπάσκετ, τον κλασσικό αθλητισμό, το σκάκι και την κολύμβηση.
Ακολούθησε επίσκεψη στο Παγκρήτιο στάδιο και στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Εκεί είδαν από κοντά τα 4 γήπεδα, το κλειστό γυμναστήριο, αλλά και το κτιριακό συγκρότημα, με τους αποδυτηριακούς χώρους και το γυμναστήριο της ομάδας.
Ακολούθησε το σεμινάριο για τους προπονητές του ΟΦΗ, με έμφαση στον τρόπο δουλειάς τον Γερμανών σε ότι αφορά στις υποδομές.
Ενώ το απόγευμα παρακολούθησαν την προπόνηση της ομάδας Κ19 του ΟΦΗ, αλλά και των τμημάτων υποδομής.
Δώρα απο την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 μέσω του υπεύθυνου δημοσίων σχέσεων Δημήτρη Αποστολάκη, έδωσε αναμνηστικά δώρα, στους εκπροσώπους της Ντόρτμουντ, ενώ ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Κώστας Καζανάκης, τους δώρισε βιβλία με την πολιτιστική κληρονομιά της Κρήτης, γραμμένα στην Γερμανική γλώσσα.
Δείπνο στο "Καρνάγιο"
Ακολούθησε γεύμα με θαλασσινά στην ταβέρνα «Καρνάγιο» στην Αλικαρνασό, στο οποίο παραβρέθηκε και ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Παπαδόπουλος.
Δείτε παρακάτω τις φωτογραφίες που ανέβασε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στην επίσημη σελίδα της ομάδας.
Πηγή:ofi1925.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Σεμινάριο υψηλού επιπεδου για τους προπονητές του ΟΦΗ (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ+VIDEO)
Δείχνουν στον ΟΦΗ το Γερμανικό μοντέλο στις υποδομές
Ένα πολύ ενδιαφέρον σεμινάριο για την υψηλού επιπέδου και επαγγελματική δουλειά που κάνει η Μπορούσια Ντόρτμουντ στις υποδομές της, έκαναν στους προπονητές του ΟΦΗ, στελέχη της Γερμανικής ομάδας, που βρίσκονται στο Ηράκλειο για αυτό το σκοπό, εγκαινιάζοντας μια συνεργασία που μπορεί να έχει πολλά οφέλη για τον ΟΦΗ.
Το σεμινάριο έγινε στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και το παρακολούθησαν ο Νίκος Παπαδόπουλος και οι συνεργάτες του, αλλά και οι προπονητές των υποδομών του ΟΦΗ.
Ο Edwin Boekamp, αθλητικός διευθυντής του τμήματος ποδοσφαιριστών νέας γενιάς της BVB και ο Matthias Röben ο οποίος διευθύνει το τμήμα κοινωνικοπαιδαγωγικής εργασίας των ακαδημιών της Μπορούσια, για περίπου δυο ώρες ανέλυσαν σε όλο το προπονητικό επιτελείο του ΟΦΗ (τεχνικό τιμ πρώτης ομάδας και ακαδημιών), το «Γερμανικό μοντέλο» που ακολουθεί η Μπορούσια στα τμήματα υποδομής της, σε οργανωτικό και αγωνιστικό επίπεδο, σε προγραμματισμό, σε εκπαίδευση σε σκάουτινγκ και ότι έχει να κάνει με τη δουλειά στις μικρές ηλικίες.
Επαγγελματισμός, σωστή επιλογή παικτών, διαμόρφωση σωστών χαρακτήρων, σχέση με τους γονείς, είναι μερικά από τα σημεία που έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση οι Γερμανοί, οι οποίοι απάντησαν σε πολλές ερωτήσεις, του προπονητή του ΟΦΗ Νίκου Παπαδόπουλου, αλλά και των υπολοίπων προπονητών, σε ότι αφορά θέματα οργάνωσης και τεχνικής φύσεως, συνεργασίας των τμημάτων υποδομής της Ντόρτμουντ με την πρώτη ομάδα και άλλες σημαντικές πτυχές της δουλειάς που κάνει η Γερμανική ομάδα, η οποία στον τομέα αυτό είναι μια από τις καλύτερες στην Ευρώπη.
To σεμινάριο παρακολούθησε και ο νεαρός ποδοσφαιριστής του ΟΦΗ Αγγελος Οικονόμου, ο οποίος ήταν 8 χρόνια στις υποδομές της Μπάγερν Μονάχου, γνωρίζει το Γερμανικό μοντέλο και το τρόπο που δουλεύουν τις υποδομές εκεί.
Οι προπονητές του ΟΦΗ ευχαρίστησαν τους Γερμανούς επισκέπτες, για αυτήν την εμπειρία, που τους πρόσφεραν, την οποία χαρακτήρισαν χρήσιμη και εξαιρετικά επιμορφωτική.
Η δουλειά της Ντόρτμουντ στο θέμα των υποδομών είναι πραγματικά υψηλού επιπέδου και στο ΟΦΗ, θέλουν κάποιες βασικές αρχές, να τις εφαρμόσουν άμεσα, για να μπορέσουν να βελτιώσουν την δουλειά που κάνουν.
Τα στελέχη της Ντόρτμουντ είχαν ιδιαίτερη συζήτηση, με τον προπονητή του ΟΦΗ Νίκο Παπαδόπουλο, ο οποίος τους ενημέρωσε για τη δουλειά που γίνεται στον ΟΦΗ και σε επίπεδο πρώτης ομάδας , με αφορμή την επιστροφή του ΟΦΗ στην Α’ Εθνική.
Οι φωτογραφίες που δημοσιεύει η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 είναι απο το σεμινάριο που έγινε στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Δείτε το παρακάτω VIDEO που ανέβασε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στην επίσημη σελίδα της στο Facebook απο το σεμινάριο των στελεχών της Ντόρτμουντ στους προπονητές του ΟΦΗ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ