Με μια φωτογραφία με το Νίκο Παπαδόπουλο, να χαιρετάει δακρυσμένος τους οπαδούς του ΟΦΗ και τη φράση «Για πάντα στην ΟΦΑΡΑ Παπαδόπουλε…» που έχει γίνει σύνθημα στα χείλη των φιλάθλων του ΟΦΗ, η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 το Σάββατο (5/5) το πρωί ανακοίνωσε την προφορική συμφωνία του ΟΦΗ με το Νίκο Παπαδόπουλο, ώστε να παραμείνει στο τιμόνι της ομάδας και στην Σούπερ Λίγκ.
Η επικύρωση και οι υπογραφές της συμφωνίας θα πέσουν τις επόμενες μέρες.
Να τακτοποιηθούν οι οικονομικές εκκρεμότητες στο ποδοσφαιρικό τμήμα και να ξεκινήσει αμέσως ο σχεδιασμός για την επόμενη χρονιά ζήτησε από τους κ.κ. Αλετρά και Καζανάκη ο προπονητής του ΟΦΗ, στη συνάντηση που είχαν.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 για το θέμα αναφέρει:
Μετά από συνάντηση που είχαν το Σάββατο (5/5) το πρωί ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιώργος Αλετράς και ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Κώστας Καζανάκης, με το Νίκο Παπαδόπουλο, οι δυο πλευρές κατέληξαν σε προφορική συμφωνία για την συνέχιση της μεταξύ τους συνεργασίας και την επόμενη χρονιά στην Σούπερ Λίγκ.
Μετά από τις συζητήσεις που είχαν προηγηθεί με τον προπονητή του ΟΦΗ και την κοινή επιθυμία, ώστε να συνεχίσουν μαζί, το θέμα της συμφωνίας, ήταν ζήτημα μερικών λεπτών.
Ο ΟΦΗ θα συνεχίσει με το Νίκο Παπαδόπουλο στην Σούπερ Λίγκ και η συμφωνία θα επικυρωθεί με τις υπογραφές, τις επόμενες ημέρες.
Εκείνο που ζήτησε ο Νίκος Παπαδόπουλος από την διοίκηση της ομάδας, είναι να τακτοποιηθούν άμεσα οι οικονομικές εκκρεμότητες που υπάρχουν με το ποδοσφαιρικό τμήμα και να ξεκινήσουν οι ανανεώσεις με βάση το πλάνο που έχει καταθέσει στην διοίκηση.
Οι. κ.κ. Αλετράς και Καζανάκης διαβεβαίωσαν το Νίκο Παπαδόπουλο, ότι η επόμενη προτεραιότητα μετά τη συμφωνία μαζί του, είναι να τακτοποιηθεί το ποδοσφαιρικό τμήμα.
Οι τρείς άνδρες συνέχισαν για αρκετή ώρα τη συζήτηση τους για θέματα οργάνωσης και σχεδιασμού της ομάδας, ενόψει της συμμετοχής της, στην Σούπερ Λίγκ, κάτι στο οποίο δίνει ιδιαίτερη σημασία και θεωρεί βασική προτεραιότητα, ο προπονητής του ΟΦΗ, ώστε η ομάδα να παρουσιαστεί ανταγωνιστική τη νέα περίοδο στη μεγάλη κατηγορία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Κλείνει άμεσα το θέμα Παπαδόπουλου
Το θέμα της παραμονής του Νίκου Παπαδόπουλου στον ΟΦΗ, κλείνει άμεσα.
Το Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αποφάσισε ομόφωνα να τελειώσει εντός των ημερών το θέμα.
"Οι συζητήσεις που έχουν γίνει μέχρι σήμερα μεταξύ διοίκησης και προπονητή είναι σε πολύ καλό δρόμο" αναφέρει στην ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Το θέμα της παραμονής του Νίκου Παπαδόπουλου στον πάγκο του ΟΦΗ, αποτελεί κοινή επιθυμία και ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Το θέμα θα κλείσει όσο το δυνατόν πιο άμεσα, προκειμένου να ξεκινήσει έγκαιρα ο σχεδιασμός της επόμενης περιόδου.
Οι συζητήσεις της διοίκησης με το Νίκο Παπαδόπουλο, είναι ήδη σε πολύ καλό δρόμο και έχει διαφανεί και από τις δυο πλευρές, μέσα απο τις συναντήσεις που έχουν γίνει, η κοινή επιθυμία, για να συνεχίσουν μαζί.
Στην συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου, που έγινε την Παρασκευή (4/5) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, τα μέλη του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ασχολήθηκαν με τον προγραμματισμό της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Εμφαση δόθηκε στο οικονομικό και στον καθορισμό του μπάτζετ για τη νέα περίοδο.
Το θέμα αυτό ήταν μάλιστα το κυρίαρχο της συνεδρίασης και αφιερώθηκαν αρκετές ώρες πάνω σε αυτό.
Η εισροή εσόδων παραμένει το κύριο μέλημα της σημερινής διοίκησης και η προσπάθεια για την εξεύρεση άμεσων πόρων για να καλυφθούν οι ανάγκες της ομάδας, συνεχίζεται.
Στο Γεντί Κουλέ, "για να χειροκροτήσουμε αυτούς που ανέβασαν τον ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ" καλεί τους φιλάθλους με ανακοίνωση της η ΠΑΕ, με αφορμή το παιχνίδι ΟΦΗ-Απόλλων Λάρισας που θα γίνει το Σάββατο (5/5, 5μμ).
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Σε κυκλοφορία έχουν τεθεί τα εισιτήρια του αγώνα ΟΦΗ-Απόλλων Λάρισας που θα γίνει το Σάββατο (5/5, 5μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Οι τιμές των εισιτηρίων είναι 10 ευρώ στις θύρες 1,4,5 και 15 ευρώ στις θύρες 2,3,7,8.
Ελεύθερη η είσοδος σε παιδιά εφ’ όσον συνοδεύονται.
Ολοι Γεντί Κουλέ το Σάββατο, για να χειροκροτήσουμε αυτούς, που ανέβασαν την ομάδα στην Σούπερ Λίγκ!