karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Μετά την εξασφάλιση της ανόδου, ο ΟΦΗ ψάχνει ένα εκόμη βήμα για τον τίτλο, στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα Λάρισας, τον οποίο, υποδέχεται στο Γεντί Κουλέ (Σάββατο 5/5, 5μμ).

Πρόκειται για το ένα απο τα τρία παιχνίδια που έχει να δώσει ακόμη ο ΟΦΗ, ο οποίος θέλει το 3Χ3 (τα άλλα παιχνίδια είναι με ΑΕ Καραισκάκης εκτός και Σπάρτη εντός), για να κατακτήσει και τον τίτλο!

Με 20 παίκτες η αποστολή του ΟΦΗ. Εκτός οι Νάστος, Κοιλιάρας, Λεάλ, επιστρέφει ο Μάνος.

Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

Με προπόνηση που έγινε την Παρασκευή (4/5) το πρωί στο Γεντί Κουλέ, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του, για την αναμέτρηση του Σαββάτου (5/5, 5μμ) με τον Απόλλωνα Λάρισας.

Στα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας δεν είναι ο τιμωρημένος Νάστος και ο τραυματίας Κοιλιάρας, ενώ εκτός έμεινε και ο Λεάλ, που δεν είναι ακόμη 100% έτοιμος.

Ακόμη, εκτός είναι οι τραυματίες Μονιάκης, Οικονόμου, Δερμιτζάκης.

Ο Νίκος Παπαδόπουλος, πήρε στην αποστολή 20 παίκτες.

Αυτοί είναι οι: Στρέζος, Γιαγκιόζης, Φαζός, Κομεσίδης, Μπολάκης, Ποτουρίδης, Βαφέας, Αργυρόπουλος, Παπαστεριανός, Κοντογιάννης, Πουρτουλίδης, Παπατόλιος,Μαχαίρας, Κοέλιο, Περογαμβράκης, Μάνος, Κουτσιανικούλης, Ντίνας, Βουό και Νοικοκυράκης.

Εκτός αποστολής έμειναν οι Δερμιτζάκης, Παναγιώτου, Μονιάκης, Νάστος, Οικονόμου, Πλευράκης, Λεάλ και Τοπούζης.

 Ηρθε τον Ιανουάριο στον ΟΦΗ και βοήθησε σημαντικά με την εμπειρία του στην επίτευξη της ανόδου. "Ημουν σίγουρος ήταν θα ανεβαίναμε" δήλωσε ο Λεωνίδας Αργυρόπουλος, ο 28χρονος αμυντικός του ΟΦΗ, ο οποίος με την εμπειρία του, έδωσε πολλά στο κρητικό συγκρότημα. "Δεν πίστευα ότι θα αποτυγχάναμε" ανέφερε, σε συνέντευξη του στον Athleticradio 104.2. "Mετά τις νίκες με Παναχαική και Αρη, είπα μέσα μου ότι η άνοδος δεν χάνεται" ανέφερε. Ενώ για την επόμενη μέρα συμπλήρωσε ότι "θέλω να μείνω στην ομάδα".

Αναλυτικά οι αναφορές του Λεωνίδα Αργυρόπουλου, στον Athleticradio 104.2:

Για την πίστη που υπήρχε στον ΟΦΗ: "Περάσαμε δύσκολες στιγμές και η ομάδα ήταν στην… τρίχα για να διαλυθεί. Ήμουν σίγουρος ότι θα ανεβαίναμε. Έχουμε καλή οργάνωση και υλικό. Οι παίκτες υπερέβαλαν εαυτούς. Δεν πίστευα ότι θα αποτύχουμε".

Για την συμβολή του Νίκου Παπαδόπουλου: «Ο προπονητής έχει συμβάλλει πολύ. Ο ένας έδωσε τον εαυτό του για τον άλλο. Είμαστε μία οικογένεια. Δεν είχαμε μιζέρια στα αποδυτήρια. Η συμβολή του Νίκου Παπαδόπουλου είναι τρομερή. Και οι συνεργάτες του. Προσπαθούν να βελτιώσουν τα πάντα στην ομάδα. Σου δείχνει εμπιστοσύνη. Για αυτό δίνουμε το 100% του εαυτού μας».

Για το πότε ένοιωσε σίγουρος ότι θα έρθει η άνοδος: «Ένιωσα σίγουρος για την άνοδο μετά τις νίκες με Παναχαΐκή και Άρη. Τότε είπα μέσα μου ότι η άνοδος δεν χάνεται».

Για τον στόχο της κατάκτησης του πρωταθλήματος: «Για το γόητρο θέλουμε την πρωτιά. Έχουμε 3 ματς ακόμα, που μπορούμε να τα κερδίσουμε. Θέλουμε την πρώτη θέση για να δείξουμε ότι ήμασταν η καλύτερη ομάδα. Και ο Άρης έπαιξε καλό ποδόσφαιρο και δίκαια ανέβηκε. Η Παναχαΐκή δεν είχε την εμπειρία γι’ αυτό έμεινε πίσω. Συγχαρητήρια για την πορεία τους».

Για την μεταγραφή του στον ΟΦΗ τον Ιανουάριο: «Μίλησα με κάποιους παίκτες πριν έρθω. Μου είπαν ότι η κατάσταση θα ομαλοποιηθεί και είπα το ναι».

Για το φετινό πρωτάθλημα της Football League: «Το φετινό πρωτάθλημα είναι ανταγωνιστικό. Εμείς παίζουμε καλό ποδόσφαιρο, δεν υπάρχει τύχη αλλά μόνο δουλειά. Το πρωτάθλημα είναι ανταγωνιστικό και σκληρό. Πρέπει να είσαι καλά… δουλεμένος στην προπόνηση».

Για την στήριξη του κόσμου του ΟΦΗ: «Ο κόσμος σε κάθε ματς είναι δίπλα μας. Μας δίνει δύναμη. Είναι τεράστια η ώθηση που μας δίνουν. Υπάρχει αγάπη».

Για την επλογή του να έρθει στον ΟΦΗ και το αν θέλει να συνεχίσει: «Ήρθα στον ΟΦΗ για έξι μήνες. Αγάπησα την ομάδα και τον κόσμο της. Θέλω να γίνει μία κουβέντα. Αν υπάρχει καλή διάθεση τότε θα συνεχίσω γιατί το θέλω. Τώρα ξεκινάνε τα δύσκολα».

Για τον προγραμματισμό της επόμενης περιόδου: «Πρέπει να γίνουν σωστές κινήσεις από την ομάδα, χωρίς ρίσκο. Ο ΟΦΗ έχει τις βάσεις. Έχει τον κόσμο και μεγάλη δυναμική. Δεν πρέπει να ξεφύγουν τα πράγματα. Αλλιώς είναι ένας... φαύλος κύκλος. Ο ΟΦΗ δεν είναι ομάδα Football League. Μπορούμε να σταθούμε στην Σούπερ Λιγκ».

 "Χαρά, δικαίωση και υπερηφάνεια". Με τις τρείς αυτές λέξεις περιέγραψε ο Δημήτρης Κομεσίδης τα συναισθήματα που νοιώθει ο ίδιος, αλλά και οι συμπάικτες του στον ΟΦΗ, για την επίτευξη της ανόδου, στην Σούπερ Λίγκ.
"Είμαστε υπερήφανοι που τα καταφέραμε" τονίζει ο 30χρονος κεντρικος αμυντικός, απο τους κορυφαίους, στην φετινή προσπάθεια του ΟΦΗ. "Ποτέ δεν φοβήθηκα, ότι δεν θα τα καταφέρουμε, ακόμα και τον Δεκέμβριο, που είχαμε τόσα προβλήματα" ανέφερε ο Κομεσίδης σε συνέντευξη του στην ιστοσελίδα capitano.gr.

O δυναμικός αμυντικός του ΟΦΗ, αναφέρθηκε και στην επόμενη μέρα "ο ΟΦΗ είναι μια πολύ μεγάλη ομάδα και όποιος έρθει εδώ, πολύ δύσκολα φεύγει» υπογράμμισε με νόημα.

Aναλυτικά οι πιο σημαντικές αναφορές του Δημήτρη Κομεσίδη στην ιστοσελίδα capitano.gr:

Για την παραμονή του και φέτος στον ΟΦΗ: «Έμεινα στην ομάδα γιατί το ήθελα. Ήταν αυτό το δέσιμο που είχαμε με όλους όσοι ήμασταν από την πρώτη χρονιά. Ο προπονητής ήταν ίσως όμως ο πιο σημαντικός λόγος που με κράτησε. Πίστεψε σε εμάς, σε όλους μας και μας στήριζε συνέχεια. Η πίστη της επίτευξης του στόχου ήταν κάτι που επίσης μέτρησε πολύ. Δεν το καταφέραμε πέρσι και θέλαμε να το πετύχουμε εφέτος. Από εκεί και πέρα όμως ο ΟΦΗ είναι μια πολύ μεγάλη ομάδα και όποιος έρθει εδώ, πολύ δύσκολα φεύγει».

Για τη συμβολή του Νίκου Παπαδόπουλου: «Είχε πίστη προς εμάς και εμείς προς αυτόν. Το μετέφερε σε εμάς και τα καταφέραμε και πετύχαμε το στόχο που είχα θέσει από την αρχή. Από εκεί και πέρα υπάρχει και το ανθρώπινο στοιχείο... Τι να πρωτοπούμε για τη βοήθεια και τη στήριξη που είχαμε σε όλους τους τομείς… είναι ο άνθρωπος που σε κάθε τι συνέβαινε έβρισκε λύσεις και ξεπερνούσαμε τα προβλήματα. Ότι και πω θα είναι λίγο…».

Για την περσινή και φετινή χρονιά του ΟΦΗ στην B' Eθνική: «Θέλαμε και εμείς το χρόνο μας για να δεθούμε ακόμα καλύτερα και αυτό φάνηκε στην πορεία του εφετινού πρωταθλήματος. Τα προβλήματα που είχαμε και κυρίως η γιγάντωσή τους τον χειμώνα, μας έδεσαν ακόμα περισσότερο. Γίναμε μια οικογένεια και τελικά όλα αυτά που έγιναν ήταν για καλό, σε όλους τους τομείς. Βγάζαμε υγεία. Δείχναμε και ήμασταν χαρούμενοι, γίναμε οικογένεια και αυτό τα λέει όλα».

Για το στοιχείο ανωτερότητας του ΟΦΗ: «Με τις γνώσεις του ο προπονητής και την προετοιμασία που κάναμε το καλοκαίρι, είχαμε τα σωστά εφόδια. Βγάλαμε όλα αυτά που μας έλεγε στο τακτικό κομμάτι. Ήμασταν πειθαρχημένοι, ξέραμε ποιος θα ήταν το στόχος και είχαμε πίστη σε αυτόν. Μας βγήκε το καλύτερο σε όλους τους τομείς και τακτικά και αγωνιστικά. Κάναμε ότι μας ζητούσε ο προπονητής».

Για το αν φοβήθηκε κάποια στιγμή ότι δεν μπορούσε να επιτευχθεί ο στόχος: «Ακόμα και τον Δεκέμβρη που είχαμε τα σοβαρά θέματα και δεν ξέραμε τι θα γίνει την επόμενη ημέρα, δεν φοβηθήκαμε. Όταν μείναμε, όσοι μείναμε, το πιστεύαμε όλοι και κανείς δεν είχε φόβο πως δεν θα τα καταφέρναμε. Συνεχίζαμε να πιστεύουμε ότι θα καταφέρουμε να φέρουμε και πάλι την ομάδα εκεί που πρέπει να βρίσκεται».

Για τα συναισθήματα του, μετά την επίτευξη της ανόδου: «Δικαίωση. Όχι μόνο εγώ, αλλά όλοι μας ακόμα και οι δικοί μου άνθρωποι, η οικογένειά μου. Είναι απίστευτη η χαρά και η ικανοποίηση που μας διακατέχει για την επίτευξη του στόχου. Μπορεί να το διακρίνει ο κάθε ένας όταν μας δει. Είμαστε υπερήφανοι που τα καταφέραμε. Χαρά, δικαίωση και υπερηφάνεια».
Για το τι θα χρειαστεί η ομάδα τη νέα αγωνιστική χρονιά: «Θα υπάρχουν μεγαλύτερες απαιτήσεις, αλλά αυτό το ξέρει καλύτερα από τον κάθε έναν ο προπονητής και θα κάνει ότι χρειαστεί για να μπορέσει η ομάδα να είναι έτοιμοι. Εγώ εύχομαι να μπορέσω να βοηθήσω και του χρόνου όσο μπορέσω περισσότερο, όσο και όπου με χρειαστεί ο προπονητής. Όλα τα άλλα είναι θέμα κυρίως του προπονητή και των διοικούντων. Ξέρουν καλά τι πρέπει να κάνουν και πώς να το κάνουν».

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi