Mετά απο ξεκούραση δυο ημερών, μετά το ρεπό που του έδωσε ο Νίκος Παπαδόπουλος, για το διπλό-ανόδου στην Καλαμαριά και την μαθηματική εξασφάλιση αυτής, στον ΟΦΗ επιστρέφουν στο γήπεδο, καθώς ο επόμενος στόχος είναι το 3Χ3 στα παιχνίδια που απομένουν και η κατάκτηση του τίτλου στο πρωτάθλημα της Football league.
Επόμενος αντίπαλος για τον ΟΦΗ, το προσεχές Σάββατο, ο Απόλλων Λάρισας στο Γεντί Κουλέ (5μμ). Εκτός ο τιμωρημένος Νάστος, επιστρέφει ο Μάνος, ερωτηματικό οι Κοιλιάρας και Λεάλ.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Επιστροφή στο γήπεδο για τους παίκτες του ΟΦΗ!
Μετά το διήμερο ρεπό που έδωσε στους παίκτες του, ο Νίκος Παπαδόπουλος, το ραντεβού έχει δοθεί για την Τετάρτη (2/5, 5μμ) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, προκειμένου να ξεκινήσει η προετοιμασία, για το παιχνίδι του Σαββάτου (5/5, 5μμ) με τον Απόλλωνα Λάρισας στο Γεντί Κουλέ.
Ο ΟΦΗ πέτυχε τον βασικό στόχο που είχε θέσει στην αρχή της χρονιάς, δηλαδή την μαθηματική εξασφάλιση της ανόδου, στην Σούπερ Λίγκ, αλλά πλέον στρέφει την προσοχή του και στην κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Ο στόχος είναι οι τρείς νίκες στα τρία παιχνίδια που θα δώσει ο ΟΦΗ με Απόλλωνα Λάρισας (μέσα), ΑΕ Καραισκάκης (έξω) και Σπάρτη (μέσα).
Στο παιχνίδι του Σαββάτου με τον Απόλλωνα Λάρισας στο Γεντί Κουλέ, δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής ο Ανέστης Νάστος, ο οποίος θα εκτίσει στο παιχνίδι αυτό τη δεύτερη αγωνιστική της ποινής του (7 κίτρινες κάρτες), ενώ επιστρέφει ο Μάνος, ο οποίος δεν αγωνίστηκε στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα Πόντου.
Το ιατρικό επιτελείο του ΟΦΗ θα δεί τις υποθέσεις των Κοιλιάρα, ο οποίος έχει ενοχλήσεις (τράβηγμα) στη γάμπα, από το παιχνίδι στην Καλαμαριά (έγινε αναγκαστική αλλαγή) και του Λεάλ, ο οποίος έχει ενοχλήσεις στον αυχένα.
Ολοι οι υπόλοιποι παίκτες, με εξαίρεση τους γνωστούς τραυματίες Μονιάκη, Οικονόμου, Δερμιτζάκη, είναι στη διάθεση της τεχνικής ηγεσίας.
Ο ΟΦΗ έχασε ευκαιρίες στην Καλαμαριά, ωστόσο πήρε τη νίκη απο τα ...11 βήματα.
Στο 78' ο Κουτσιανικούλης βρίσκει ωραία τον Κοέλιο, ο οποίος είχε μπεί ως αλλαγή μερικά λεπτά νωρίτερα στο παιχνίδι. Ο Πορτογάλος πήγε με αποφασιστικότητα στη μπάλα, πρόλαβε τον τερματοφύλακα, ο οποίος τον ανέτρεψε και ο διαιτητής σωστά, έδειξε την άσπρη βούλα.
Το πέναλτι εκτέλεσε ιδανικά ο Ντίνας και ο ΟΦΗ, με το 0-1, το οποίο κράτησε ως το τέλος , επί του Απόλλωνα Πόντου εξασφάλισε και μαθηματικά την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ!
Δείτε στο παρακάτω VIDEOαπό την μετάδοση της WEB-TVτης ΕΡΤ (Ertplay1) τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Χρειαζόταν ένα βαθμό, για να σφραγίσει και μαθηματικά την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ. Πήρε όμως και τη νίκη και έτσι εκτός απο την άνοδο, ο ΟΦΗ είναι πλέον το μεγάλο φαβορί και για την κατάκτηση του πρωταθλήματος της Football league.
Μετά από τρία χρόνια περιλάνησης στην Γ’ και την Β’ Εθνική, ο ΟΦΗ επιστρέφει εκεί που ανήκει.
Με γκολ-πέναλτι του Θανάση Ντίνα (το κέρδισε η χρυσή αλλαγή του ΟΦΗ, ο Κοέλιο), ο ΟΦΗ πανηγύρισε το διπλό στην Καλαμαριά, και έδωσε τέλος στην αγωνία των φιλάθλων, σε ότι αφορά την άνοδο.
Σε ένα κακό αγωνιστικό χώρο και με πολύ ζέστη, ο ΟΦΗ έκανε αυτό που χρειαζόταν για να πάρει το αποτέλεσμα που ήθελε.
Πριν σκοράρει, είχε μεγάλες φάσεις με τον Βουό, τον Ντίνα και τον Κουτσιανικούλη.
Ο ΟΦΗ ανέβασε στροφές από τη στιγμή που η Καλαμαριά, έμεινε με δέκα παίκτες λόγω αποβολής του Αμαραντίδη στο 70’, καθώς χτύπησε στο πρόσωπο τον Ντίνα.
Αυτή η φάση, ήταν η μοναδική παραφωνία σε ένα παιχνίδι, με ποδοσφαιρικό πολιτισμό.
Φίλαθλοι του ΟΦΗ και της Καλαμαριάς, φωτογραφήθηκαν μαζί πριν το παιχνίδι, ενώ μέσα στο ματς, οι ποδοσφαιριστές των δυο ομάδων έπαιξαν πολλές δορές το «φέρ-πλέι».
Ο ΟΦΗ με παίκτη περισσότερο, κυνήγησε το γκολ, που θα του έδινε τη νίκη και το κατάφερε στο 78’.
Ο Κουτσιανικούλης έβγαλε ωραία πάσα στον Κοέλιο, ο οποίος πρόλαβε τον τερματοφύλακα, ανατράπηκε και ο διαιτητής έδειξε σωστά το σημείο του πέναλτι.
Ο Ντίνας ανέλαβε την εκτέλεση και έστειλε την μπάλα στα δίχτυα για το 0-1.
Ο ΟΦΗ στο 93’ με τον Κοέλιο είχε την ευκαιρία να διπλασιάσει τα τέρματα του, αλλά και οι γηπεδούχοι στο 95’ είχαν μια καλή στιγμή με τον Βεργώνη να πλασάρει άουτ από καλή θέση.
Το τελικό σφύριγμα του διαιτητή, έφερε πανηγύρια από τους παίκτες του ΟΦΗ, καθώς μια δύσκολη χρονιά στέφθηκε με επιτυχία και η ομάδα πέτυχε το στόχο της.
Ο ΟΦΗ πέρασε τρία δύσκολα χρόνια σε Γ' και Β' Εθνική, αλλά επιτέλους επιστρέφει εκεί που ανήκει.