
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μια φανέλα υπογεγραμμένη από όλους έδωσαν οι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ, στην οικογένεια του Γιώργου, του άτυχου ποδοσφαιριστή της Νεάπολης, που τραυματίστηκε σοβαρά σε τροχαίο και για αυτόν έγινε το φιλανθρωπικό φιλικό. Τη φανέλα παρέλαβε πριν την έναρξη του αγώνα, συγγενικό πρόσωπο του άτυχου ποδοσφαιριστή.
Οι παίκτες του ΟΦΗ δήλωσαν συγκινημένοι από τον χαρακτήρα του αγώνα και ανέφεραν ότι είναι καθήκον τους να συμμετέχουν σε τέτοιες πρωτοβουλίες.
Από τους ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ, ο Γιάννης Ποτουρίδης, ανέφερε ότι «από την πρώτη στιγμή δεχθήκαμε αυτήν την πρόσκληση. Σε τέτοιες ενέργειες η ομάδα του ΟΦΗ πρέπει να είναι πάντα δίπλα. Οσο μπορούμε θα βοηθάμε τέτοιες καταστάσεις. Πιστεύω να δώσαμε χαρά και στο παιδί και στον κόσμο που ήρθε και όπου αλλού μα χρειαστεί ο κόσμος θα είμαστε δίπλα τους. Είναι χαρά να πηγαίνουμε σε διάφορες περιοχές της Κρήτης και ο κόσμος να είναι δίπλα μας. Όπως δίπλα μας ήταν ο κόσμος του ΟΦΗ όλη τη χρονιά και τον ευχαριστούμε».
Ο Λεωνίδας Αργυρόπουλος ανέφερε ότι «είναι ένας αγώνας για ιερό σκοπό. Τέτοιοι αγώνες πρέπει να γίνονται συνέχεια και σαν ΟΦΗ που είναι η μεγαλύτερη ομάδα στην Κρήτη, πρέπει να βοηθάμε. Ηρθαμε με μεγάλη μας χαρά και μεγάλη μας ευχαρίστηση. Νοιώθουμε χαρούμενοι που βρεθήκαμε στη Νεάπολη».
«Ηρθαμε στη Νεάπολη για ένα ιερό σκοπό». Με τα λόγια αυτά ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, περιέγραψε τα δικά του συναισθήματα, των παικτών του, αλλά και της ομάδας του ΟΦΗ γενικότερα, για την παρουσία της στη Νεάπολη, για το φιλικό παιχνίδι φιλανθρωπικού χαρακτήρα, για την οικονομική ενίσχυση ενός ποδοσφαιριστή της Νεάπολης, ο οποίος τραυματίστηκε σοβαρά σε τροχαίο.
Όπως ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ «με πολύ χαρά δεχθήκαμε αυτήν την πρόσκληση. Ολες οι ομάδες να ανταποκρίνονται. Αυτό κάναμε και εμείς. Ετσι αρμόζει στην ομάδα μας. Μακάρι αυτό που κάναμε να βοηθήσει αυτόν τον άνθρωπο, που έχει ανάγκη».
Ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Κώστας Καζανάκης ανέφερε ότι «ο ΟΦΗ είναι η μεγαλύτερη ομάδα της Κρήτης και έχει Παγκρήτιο χαρακτήρα. Πρέπει όλοι να γίνουμε μια οικογένεια. Είναι υποχρέωση μας να είμαστε κοντά σε όλη την Κρήτη.
Μια μεγάλη ομάδα για να παραμείνει μεγάλη, πρέπει να διατηρήσουμε την καλή σχέση που έχουμε με όλο το νησί».
Εκ μέρους των δημοσίων σχέσεων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ο Νίκος Ανδριαδάκης, ο οποίος λόγω και των στενών σχέσεων της οικογένειας του, με την περιοχή, ανέλαβε όλο το οργανωτικό κομμάτι του φιλανθρωπικού φιλικού, ανέφερε ότι «ήρθαμε να βοηθήσουμε ένα ποδοσφαιριστή της Νεάπολης, που είχε ένα σοβαρό τροχαίο. Ο ΟΦΗ, η διοίκηση, ο προπονητής και οι παίκτες ευαισθητοποιήθηκαν αμέσως. Κάναμε αυτόν τον αγώνα για να βοηθήσουμε τον προπονητή και την οικογένεια. Χαίρομαι που σαν ΟΦΗ είμαστε δίπλα σε τέτοια γεγονότα».
Ο αντιπεριφερειάρχης Κρήτης και υπεύθυνος για θέματα αθλητισμού, Νίκος Συριγωνάκης,τόνισε πως «είναι ένας αγώνας με σπουδαία κοινωνική διάσταση. Ευχόμαστε ο Γιώργος, το παιδί αυτό που τραυματίστηκε, πρώην ποδοσφαιριστής της Νεάπολης, να τα καταφέρει. Ο αγώνας αυτός είναι ένα σημαντικό μήνυμα του αθλητισμού. Συγχαίρω τους εμπνευστές και τους διοργανωτές».
Ο πρόεδρος της ΑΕΝεάπολης Κώστας Καστελλιανάκης τόνισε ότι «ήταν ένας σπουδαίος αγώνας, χωρίς νικητές και ηττημένους. Ευχαριστώ την ΠΑΕ ΟΦΗ για τη συμμετοχή της και ειδικότερα το Νίκο Ανδριαδάκη που έτρεξε πολύ για το σκοπό αυτό. Για εμάς σαν κοινωνία της Νεάπολης είναι πολύ σημαντικό αυτό που έγινε».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Στο τελευταίο παιχνιδι του πρωταθλήματος με τη Σπάρτη (Κυριακή 27/5, 5μμ), ο ΟΦΗ θα παραταχθεί κομπλέ, καθώς ο Νίκος Παπαδόπουλος έχει τον ευχάριστο πονοκέφαλο, να έχει όλους τους παίκτες στην διάθεση του, με εξαίρεση τον τερμ ατοφύλακα Δερμιτζάκη και τους νεαρούς Πλευράκη-Κοντογιάννη. Κορυφώνει την προετοιμασία του ο ΟΦΗ, για το τελευταίο παιχνίδι της σεζόν.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Ο ΟΦΗ κορυφώνει την προετοιμασία του για το τελευταίο παιχνίδι του πρωταθλήματος με τη Σπάρτη (27/5, 5μμ) στο οποίο ο στόχος είναι η νίκη και η κατάκτηση του τίτλου της Football league.
Ο Νίκος Παπαδόπουλος έχει τον ευχάριστο «πονοκέφαλο» να έχει όλους τους παίκτες στην διάθεση του, με εξαίρεση τον τραυματία Δερμιτζάκη και τους νεαρούς Πλευράκη και Κοντογιάννη, οι οποίοι έκαναν επέμβαση στους κοιλιακούς.
Οι Μονιάκης και Οικονόμου, ανεβάζουν και αυτοί στροφές και δείχνουν να έχουν ξεπεράσει και αυτοί τους τραυματισμούς τους, που τους κράτησαν για αρκετό διάστημα εκτός αγωνιστικών υποχρεώσεων της ομάδας.
Μάλιστα ο Μονιάκης πήρε και μερικά λεπτά χρόνο συμμετοχής στο φιλικό του ΟΦΗ στη Νεάπολη, το περασμένο Σάββατο.
Η προετοιμασία για το παιχνίδι με τη Σπάρτη, συνεχίστηκε την Τετάρτη (23/5) με προπόνηση που έγινε το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Νέα προπόνηση θα γίνει την Πέμπτη (24/5) το πρωί ξανά στο ΒΑΚ.
Αμέσως μετά η «καντίνα το Μανωλιό» θα προσφέρει ένα μπάρμπεκιου στο ποδοσφαιρικό τμήμα του ΟΦΗ.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Δυνατά μηνύματα ανθρωπιάς έστειλαν στη Νεάπολη, ο ΟΦΗ και η τοπική ομάδα της περιοχής του Λασιθίου (ΑΕΝ).
Στο φιλανθρωπικό φιλικό παιχνίδι που έγινε στο στάδιο Μελιδονιώτης Νεάπολης, ο σκοπός ήταν ένας.
Να ενισχυθεί οικονομικά η οικογένεια, ενός νεαρού ποδοσφαιριστή από τη Νεάπολη, ο οποίος είχε ένα σοβαρό τροχαίο και βρίσκεται σε ειδικό κέντρο αποκατάστασης στη Λάρισα.
Η εξέδρα του γηπέδου γέμισε από κόσμο και τα έσοδα, θα δώσουν μια μικρή βοήθεια στην οικογένεια του άτυχου νέου, ώστε να μπορέσει να διαχειριστεί το μεγάλο της φορτίο.
Η ομάδα του ΟΦΗ ανταποκρίθηκε αμέσως θετικά, σε αυτήν την αξιέπαινη πρωτοβουλία, καθώς είναι πάντα κοντά σε τέτοιες ενέργειες, ειδικά για περιπτώσεις που αφορούν την Κρήτη.
Η ευρύτερη περιοχή του Λασιθίου, αγκάλιασε τον ΟΦΗ, χειροκρότησε την ομάδα και της ευχήθηκε καλή επιστροφή στην Σούπερ Λίγκ.
Μετά το τέλος του αγώνα οι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ, υπέγραψαν πολλά αυτόγραφα σε φίλους του ΟΦΗ από το Λασίθι.
Να σημειωθεί, ότι στο περιθώριο του αγώνα, έγιναν και τιμητικές βραβεύσεις, καθώς τιμήθηκε ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, ο πρώτος σκόρερ του ΟΦΗ και της Football league Δημήτρης Μάνος, ο Νίκος Ανδριαδάκης εκ μέρους του γραφείου δημοσίων σχέσεων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, που ήταν και η «ψυχή» της εκδήλωσης και η αστυνομική διεύθυνση Αγίου Νικολάου.
Παρούσα στο γήπεδο σύσσωμη η διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 (Αλετράς, Καζανάκης, Αποστολάκης, Ζερβάκης), ο αντιπεριφερειάρχης Νίκος Συριγωνάκης, ο πρώην βουλευτής της ΝΔ και σύμβουλος του Κυριάκου Μητσοτάκη, Μάξιμος Σενετάκης και ο πρώην δήμαρχος Ανωγείων Ζαχαρίας Κεφαλογιάννης.
Στο γήπεδο έδωσαν το «παρών» και εκπρόσωποι των συνδέσμων του ΟΦΗ.
Τόσο οι παίκτες του ΟΦΗ, όσο και οι παίκτες της Νεάπολης, μια ομάδα η οποία κέρδισε φέτος την άνοδο της στην Γ’ Εθνική, προσπάθησαν για το καλύτερο στο γήπεδο και χειροκροτήθηκαν από τους θεατές.
Το σκορ του αγώνα (10-1) πέρασε σε δεύτερη μοίρα, καθώς ο σκοπός ήταν άλλος.
Από πλευράς ΟΦΗ 6 γκολ (!) έβαλε ο Τοπούζης, ένα ο Φαζός, ένα ο Παπατόλιος, ένα ο Κουτσιανικούλης και ένα ο Μάνος.
Να σημειωθεί ότι ο ΟΦΗ δοκίμασε και ένα νεαρό τερματοφύλακα, τον Αγγελο Κανάνη, γεννημένος το 1999, ο οποίος πέρσι αγωνίστηκε στον Αρη Λεμεσσού Κύπρου.
Παράλληλα ο Νίκος Παπαδόπουλος χρησιμοποίησε τον 16χρονο γκολκήπερ (γενν. 2002) Χρήστο Νεοκοσμίδη, από την ομάδα Κ19 του ΟΦΗ.
Από την πλευρά της ΑΕΝ το γκολ της τιμής πέτυχε ο Βασιλόπουλος.
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες απο την επίσημη σελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925