Μια ενημέρωση για όλα τα θέματα που απασχολούν τον ΟΦΗ αυτήν την εποχή, θα γίνει στη συνέντευξη τύπου, που θα δοθεί την Πέμπτη (24/5, 11 π.μ.) στην αίθουσα τύπου του Γεντί Κουλέ.
Η έμφαση θα δοθεί στο θέμα της προπώλησης των εισιτηρίων διαρκείας για τη νέα περίοδο, στο τελευταίο παιχνίδι με τη Σπάρτη, αλλά και στη ενημέρωση των φιλάθλων για θέματα που απασχολούν τον ΟΦΗ αυτήν την εποχή.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Η προπώληση των εισιτηρίων διαρκείας της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, για την αγωνιστική περίοδο 2018-19, κάτι που είχε αναγγελθεί από τις προηγούμενες ημέρες, το παιχνίδι της Κυριακής με τη Σπάρτη, που είναι το τελευταίο του πρωταθλήματος, αλλά και η ενημέρωση του φίλαθλου κόσμου της ομάδας, για θέματα που αφορούν αυτήν την εποχή τον ΟΦΗ, θα είναι το αντικείμενο συνέντευξης τύπου που θα δοθεί την Πέμπτη (24/5) στις 11 π.μ. στην αίθουσα τύπου του Γεντί Κουλέ.
Ένα σπουδαίο και ιστορικό ταξίδι ξεκινάει για τον μπασκετικό ΟΦΗ και μια συνεργασία με μεγάλη προοπτική, για τα παιδιά της Κρήτης.
Πρόκειται για την τριετή συνεργασία που υπέγραψε ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και το τμήμα μπάσκετ του συλλόγου με τον Παναγιώτη Γιαννάκη, για την διεξαγωγή κάμπ κάθε καλοκαίρι στο Ηράκλειο, στο οποίο παιδιά από όλη την Κρήτη, θα έχουν την ευκαιρία, να διδαχθούν τα μυστικά του αθλήματος, από το ένα μύθο του Ελληνικού μπάσκετ.
Φέτος το πρώτο κάμπ θα γίνει από τις 2-7 Ιουλίου στο Ηράκλειο και θα φιλοξενηθεί στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, στα ανοιχτά γήπεδα της Εφόδου και στο κλειστό γυμναστήριο του ΤΕΙ Κρήτης.
Στην επίσημη παρουσίαση της συνεργασίας, που έγινε την Τρίτη (22/5) στο ξενοδοχείο IBIS του Ηρακλείου, ο Παναγιώτης Γιαννάκης, στάθηκε ιδιαίτερα στο ότι
«το Ηράκλειο και η Κρήτη, έχει πολύ περισσότερα να δώσει στο μπάσκετ» και αιτιολόγησε τη θέση του λέγοντας πως «οι άνθρωποι είναι μαχητές και νομίζω ότι μέσα από αυτά τα κάμπ και τις ιδέες που θα δώσουμε στα παιδιά, θα καταλάβουν πως πρέπει να σέβονται το σώμα τους, να αγαπάνε τον αντίπαλο τους και να σέβονται τον συμπαίκτη και να τον παρακινούν να γίνουν καλύτεροι».
Ο Παναγιώτης Γιαννάκης ανέφερε ακόμη ότι «αν κάποιος αγαπάει το μπάσκετ πρέπει να έχει ανοιχτά τα αυτά του και τα μάτια του για να γίνει καλύτερος. Ο συναγωνισμός βοηθάει. Θα βρεθούμε όλοι παρέα, ώστε να ανταλλάξουμε σκέψεις και ιδέες. Θα κάνουμε τα παιδιά που βλέπουν βουνά τους αντιπάλους τους, να καταλάβουν ότι το μόνο που χρειάζεται είναι θέληση και πάθος. Χρειάζεται σκληρή δουλειά και όταν χάνεις να μην απογοητεύεσαι. Μόνο με αυτόν τον τρόπο μπορείς να πετύχεις».
Και κατέληξε λέγοντας ότι «δεν υπάρχει κάτι που μπορεί να καταφέρει κάποιος. Μπορεί να πάρει περισσότερο χρόνο, αλλά η μάχη με την καθημερινότητα θα του κάνει ξεχωριστό. Δεν υπάρχει αντίπαλος που δεν μπορείς να τον κερδίσεις».
Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, χαρακτήρισε τιμή για τον ΟΦΗ τη συνεργασία με τον Παναγιώτη Γιαννάκη και ευχήθηκε να είναι πολυετής. Όπως είπε
«είναι μεγάλη τιμή και μεγάλη χαρά για μας η έναρξη αυτής της συνεργασίας. Είναι πολύ σημαντικό για το σωματείο και το μπάσκετ όλης της Κρήτης, να βρίσκεται ανάμεσα μας ο θρύλος του μπάσκετ. Το πάθος ήταν πάντα αυτό που κυριαρχούσε στον Παναγιώτη Γιαννάκη. Στόχος μας μέσα από μικρά παιδιά να δούμε ένα καλύτερο μέλλον για το μπάσκετ της Κρήτης. Πάντα έλεγα ότι σωματείο που δεν έχει οργανωμένες ακαδημίες δεν έχει μέλλον. Ευχαριστώ τον Παν. Γιαννάκη για την παρουσία του εδώ και πιστεύω θα πάμε για μια σχέση ετών».
Με τη σειρά του, ο πρόεδρος της επιτροπής μπάσκετ του ΟΦΗ, Συμμεών Καμπάκας, ανέφερε ότι «αυτό που μας παρακίνησε για να κάνουμε ένα όνειρο πραγματικότητα, ήταν η ίδια η μορφή του Παναγιώτη Γιαννάκη. Ο ΟΦΗ και η επιτροπή μπάσκετ κάνει μια κίνηση για τα παιδιά που είναι από την Κρήτη, ώστε να έχουν και αυτά τις ίδιες ευκαιρίες, με παιδιά, άλλων περιοχών. Μέσα από τα κάμπο αυτά τα παιδιά θα πάρουν σπουδαίες εμπειρίες. Το ίδιο και εμείς που θα δουλέψουμε με τον κ. Γιαννάκη για αυτό το σκοπό.
Καλούμε όλα τα σωματεία της Κρήτης να συμμετάσχουν και όλα τα παιδιά, όχι μόνο τα παιδιά του ΟΦΗ. Αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό, ότι αυτό που κάνουμε είναι για όλα τα παιδιά της Κρήτης. Ευχαριστώ τον κ. Γιαννάκη που συνεργάζεται μαζί μας και να του υποσχεθώ ότι θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν, ώστε αυτή η συνεργασία να διαρκέσει».
Τον Παναγιώτη Γιαννάκη καλωσόρισαν στο Ηράκλειο για τη συνεργασία τους με τον ΟΦΗ, ο προπονητής της ανδρικής ομάδας Βασίλης Ράλλης και ο υπέυθυνος της ακαδημίας μπάσκετ του ΟΦΗ Γιάννης Κόκκινος.
Ενώ εκ μέρους του δήμου Ηρακλείου, ο Κώστας Βαρδαβάς, ανέφερε για τη συνεργασία του ΟΦΗ με τον Παναγιώτη Γιαννάκη, ότι «κάθε τι που συμβαίνει στον αθλητισμό ενδιαφέρει το Δήμο Ηρακλείου. Πόσο μάλλον μια συνεργασία με μια εμβληματική μορφή του ευρωπαικού μπάσκετ. Η ψυχή και η καρδιά του Ελληνικού μπάσκετ με το μεγαλύτερο σύλλογο της Κρήτης στο σύνολο των αθλημάτων, ένα ισχυρό όνομα όπως είναι ο ΟΦΗ».
Στο περιθώριο της εκδήλωσης έπαιξε σε προτζέκτορα, ένα εξαιρετικό VIDEO με στιγμές απο την καριέρα του Παναγιώτη Γιαννάκη, το οποίο σκόρπισε σπουδαίες μπασκετικές αναμνήσεις στους παρευρισμόμενους και το οποίο επιμελήθηκε η τηλεόραση CRETA.
Οι ενδιαφερόμενοι για το κάμπ του ΟΦΗ με τον Παναγιώτη Γιαννάκη μπορούν να δηλώνουν την συμμετοχή τους στα τηλέφωνα 2810-311525 (γραφεία Ερασιτέχνη ΟΦΗ), και στο 2810-256600 (ακαδημία μπάσκετ ΟΦΗ).
Μετά το τέλος της επίσημης παρουσίασης ακολούθησε δείπνο της διοίκησης του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, στο εστιατόριο «Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα» , παρουσία και των δημοσιογράφων, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις με τον σπουδαίο Παναγιώτη Γιαννάκη, για όλα τα θέματα του μπάσκετ και να θυμηθούν στιγμές από τα …παλιά.
Τόσο την Τρίτη (22/5), όσο και την Τετάρτη (23/5) έγιναν επισκέψεις στα σχολεία του Ηρακλείου, όπου ο Παναγιώτης Γιαννάκης, μοίρασε δεκάδες αυτόγραφα στους μικρούς φίλους του μπάσκετ, τους οποίους και κάλεσε στο κάμπ που διοργανώνει με τον ΟΦΗ.
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες από την επίσημη παρουσίαση της συνεργασίας του Παναγιώτη Γιαννάκη με τον ΟΦΗ, αλλά και την επίσκεψης του σε σχολεία του Ηρακλείου.
Οι φωτογραφίες είναι από τους Πέτρο Ανδρουλάκη και Ειρήνη Αγα.
Πηγή:ofierasitechnis.gr
«Σε 5 λεπτά τελειώσαμε. Δεν υπήρχε περίπτωση να μπώ σε παζάρια με τον ΟΦΗ. Ηθελα πολύ να μείνω στην ομάδα αυτό με ενδιέφερε».
Με τα λόγια αυτά στην επίσημη σελίδα της ομάδας ofi1925.gr o Γιάννης Κοιλιάρας, αναφέρθηκε στην επέκταση της συνεργασία του με τον ΟΦΗ, για ένα ακόμη χρόνο.
Ο 30χρονος αριστερός μπάκ του ΟΦΗ, ήρθε στον ΟΦΗ της Γ’ Εθνικής, πανηγύρισε δυο ανόδους σε Β’ Εθνική και Σούπερ Λίγκ και τώρα ετοιμάζεται να αγωνιστεί στην μεγάλη κατηγορία.
«Είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος για αυτό. Ηρθα στην ομάδα στην Γ’ Εθνική και έφτασα μαζί της στην Σούπερ Λίγκ. Αυτό ήθελα να κάνω και χαίρομαι που όλα πήγαν καλά».
Ο Γιάννης Κοιλιάρας έχει αγωνιστεί και στο παρελθόν στην Σούπερ Λίγκ, με τον Εργοτέλη.
Όπως λέει «θα έχω μια ακόμη ευκαιρία να παίξω ξανά στην μεγάλη κατηγορία. Ευχαριστώ τον προπονητή και τους ανθρώπους της ομάδας, που με εμπιστεύθηκαν».
Ενώ για το πρόσωπο που μπορεί να παρουσιάσει ο ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ τονίζει ότι «με τη δυναμική που έχει και τον κόσμο, ο ΟΦΗ μπορεί να κάνει μια πολύ καλή πορεία. Εχουμε ένα καλό κορμό και είμαστε δεμένοι ομάδα. Θα είμαστε ανταγωνιστικοί και είμαι σίγουρος για αυτό».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ