Με σύνθημα με φράση «η θέση σου εδώ!» η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ξεκίνησε την διαφημιστική της καμπάνια, για την έναρξη προπώλησης των εισιτηρίων διαρκείας για την αγωνιστική περίοδο 2018-19, που βρίσκει τον ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ!
«Πάρε θέση στο Γεντί Κουλέ και βοήθησε την ομάδα μας» αναφέρει η ΠΑΕ, στο διαφημιστικό υλικό που ανέβασε στους επίσημους λογαριασμούς της , στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, twitter, instagram).
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αποφάσισε να ξεκινήσει από νωρίς την προπώληση των εισιτηρίων διαρκείας, προσφέροντας έκπτωση σε όσους σπεύσουν να τα προμηθευτούν από τα γραφεία της ΠΑΕ στο γήπεδο, μέχρι τις 15 Ιουνίου, στοχεύοντας σε μια οικονομική «ένεση» που έχει ανάγκη η ομάδα, αυτήν την εποχή.
Να σημειωθεί ότι εισιτήρια διαρκείας θα διατίθενται και πριν τον αγώνα του ΟΦΗ με τη Σπάρτη, την Κυριακή (27/5) στο Γεντί Κουλέ.
Στην ανακοίνωση της, για την έναρξη της προπώλησης των εισιτηρίων διαρκείας η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Ξεκίνησε η προπώληση των εισιτηρίων διαρκείας της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 για την αγωνιστική περίοδο 2018-19, που βρίσκει στην ομάδα μας στην Σούπερ Λίγκ. Μέχρι τις 15 Ιουνίου θα ισχύσουν, προνομιακές τιμές, με έκπτωση.
Οι προνομιακές τιμές έχουν ως εξής:
-Για τη θύρα 1 η κανονική τιμή είναι 120 ευρώ και η προνομιακή διαμορφώνεται στα 100 ευρώ.
-Για τις θύρες 2 και 3 η κανονική τιμή είναι 300 ευρώ και η προνομιακή 250 ευρώ.
-Για τη θύρα 7 η κανονική τιμή θα είναι 400 ευρώ και η προνομιακή 350 ευρώ.
-Για τη θύρα 8 η κανονική τιμή θα είναι 300 ευρώ και η προνομιακή 250.
-Για τη θύρα 9 (κάτω διάζωμα) η κανονική τιμή είναι 400 ευρώ και η προνομιακή 350.
-Για τη θύρα 9 (πάνω διάζωμα) η κανονική τιμή είναι 700 ευρώ και η προνομιακή 600.
Για τις θύρες 4,5 θα γίνει μια συζήτηση με τους οργανωμένους φιλάθλους, σε ότι αφορά την τιμή. Ενώ για τη θύρα 6 υπάρχει η σκέψη να αξιοποιηθεί για μαθητές και αθλητές, αλλά δεν έχει ακόμη ληφθεί οριστική απόφαση.
Να σημειωθεί ότι οι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας, θα έχουν δικαίωμα προνομιακής τιμής, εφ’ όσον ανανεώσουν την θέση τους μέχρι τις 15 Ιουνίου.
Αν όχι, τότε θα έχουν δικαίωμα να ανανεώσουν την θέση τους με την κανονική τιμή, μέχρι τις 4 Αυγούστου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ζητούν την στήριξη του κόσμου του ΟΦΗ-Οι προνομιακές τιμές των εισιτηρίων διαρκείας
Τη μετάθεση όλων των αγώνων της ΕΠΣΗ που έχουν οριστεί για την Κυριακή, ζητάνε με επιστολή τους σε έντονο ύφος, οι σύνδεσμοι του ΟΦΗ.
Η ανακοίνωση στρέφεται σε βάρος του Νίκου Τζώρτζογλου, τον οποίο καλούν να μεταθέσει τα 9 παιχνίδια πρωταθλήματος της Α1 ΕΠΣΗ που έχει ορίσει για την Κυριακή, ώστε όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος να βρεθεί στις εξέδρες του Γεντί Κουλέ και να παρακολουθήσει το τελευταίο παιχνίδι με τη Σπάρτη.
Η ανακοίνωση των οργανωμένων συνδέσμων του ΟΦΗ αναφέρει:
"Ο Πριγκίπας επέστρεψε – όλοι σούζα.
Την Κυριακή γιορτάζει το Ηράκλειο και η Κρήτη για την επιστροφή του Πρίγκιπα της, στον φυσικό του χώρο. Δεν γιορτάζουμε γιατί η ομάδα μας είναι έτοιμη να κατακτήσει έναν ΠΑΝΑΞΙΟ και ΑΝΤΡΙΚΟ τίτλο αλλά γιατί επιστρέφουμε εκεί που αξίζει να βρισκόμαστε.
Και αντί στο Ηράκλειο να στρέφονται όλα γύρω από τον ΟΦΗ βλέπουμε την ΕΠΣΗ του κυρίου Τζώρτζογλου να ορίζει ΕΝΝΕΑ παιχνίδια για το πρωτάθλημα της πρώτης κατηγορίας. Αλήθεια κύριε Πρόεδρε εάν έρχονταν οι αγαπημένοι σας «μεγάλοι» θα προχωρούσατε στην αναβολή των παιχνιδιών για να πάνε όλοι σε ένα από τα «πανηγυράκια» που στήνετε;
Η πόλη μας γιορτάζει και εσείς δεν επιτρέπεται στους οπαδούς του ΟΦΗ,που πολλοί εξ’ αυτών είναι υποχρεωμένοι να αγωνιστούν με τις ομάδες τους, να έρθουν στο «Γεντί Κουλέ» και να πανηγυρίσουν μαζί με την αγαπημένη τους ομάδα;
Για ποιον λόγο η Επιτροπή Πρωταθλήματος δεν πήγε τα παιχνίδια το Σάββατο ή έστω να ξεκινήσουν δύο ώρες νωρίτερα για να μην υπάρχει κοινή ώρα έναρξης με το παιχνίδι του ΟΦΗ;
Για ποιον λόγο η Επιτροπή Πρωταθλήματος δεν όρισε Σάββατο τα παιχνίδια ώστε η Κυριακή να είναι κενή; Ή έστω γιατί δεν ορίσατε κάποια παιχνίδια μια ημέρα νωρίτερα από την στιγμή που τα μισά και παραπάνω θεωρούνται βαθμολογικά αδιάφορα;
Γνωρίζουμε ότι θα απαντήσετε όμως δεν μας πείθετε. Μετρούν οι προθέσεις και όχι τα αποτελέσματα. Αποφασίζετε κατά το δοκούν και αυτό δεν το ξεχνάμε.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ, προλαβαίνετε ακόμα και τώρα, την μετάθεση των αγώνων ώστε να δώσετε την ευκαιρία στον κόσμο να έρθει στο «Γεντί Κουλέ». Το απαιτούμε γιατί γνωρίζουμε πολύ καλά ότι αρκετοί εξ’ αυτών θα ήθελαν την Κυριακή να είναι στις εξέδρες του «Γεντί Κουλέ» όμως δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς.
Αλήθεια πως μπορείτε να βγάζετε ανακοινώσεις και να καλείτε τον κόσμο να έρθει στο «Γεντί Κουλέ» όταν την ίδια ώρα, εσείς ως ΕΠΣΗ δεν μπορείτε να κάνετε τα αυτονόητα. Δεν τα κάνετε γιατί σας ενδιαφέρουν οι εαυτούληδες σας και η προσωπική σας προβολή και τον ΟΦΗ τον επικαλείστε όταν τον έχετε ανάγκη για να το παίξετε κάποιοι.
Επειδή ζείτε και σε προεκλογική περίοδο, προειδοποιούμε τους αδαείς και λιγόψυχους που περιμένουν στην γωνία, μόλις διαβάσουν την ανακοίνωση: Εμείς είμαστε ψηφοφόροι μόνο του ΟΦΗ και κανενός άλλου. Όποιος προσωπικά ή συνολικά προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί την παρούσα ανακοίνωση για ψηφοθηρικούς λόγους τότε θα μας βρει μπροστά του. Δεν θέλουμε ούτε κατά διάνοια να σκεφτούμε ότι ορισμένοι μπορεί να μας χρησιμοποιήσετε. Προειδοποιούμε γιατί κάποιοι πονηροί μπορεί να προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν την παρέμβαση μας όμως μην σκεφτούν να το κάνουν καν γιατί τότε θα παρέμβουμε ακόμα πιο ηχηρά.
SNAKES 4 HERAKLION CLUB
ΚΡΗΤΕΣ 4 ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
OMIΛΙΤΙΚΟ ΣΤΕΚΙ ΑΡΧΑΝΩΝ"
Ο ΟΦΗ μετράει αντίστροφα για το τελευταίο φετινό ραντεβού στο Γεντί Κουλέ, όπου ο στόχος είναι διπλός. Η επιστροφή της ομάδας στην Σούπερ Λίγκ, αλλά και η κατάκτηση του πρωταθλήματος. "Ολοι γήπεδο λοιπόν, για το τελευταίο ραντεβού της χρονιάς! Ολοι γήπεδο, για να χειροκροτήσουμε τον προπονητή και τους παίκτες μας και να τους πούμε ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για αυτά, που κατάφεραν φέτος" αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση της ΠΑΕ, για το παιχνίδι της Κυριακής (27/5, 5μμ) με τη Σπάρτη.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με τη φράση «ήρθε η ώρα να γιορτάσουμε την επιστρΟΦΗ μας στην Σούπερ Λίγκ. Μη λείψει κανείς από το τελευταίο φετινό ραντεβού στο Γεντί Κουλέ! #ofi1925» η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, με ανακοίνωση της στην επίσημη σελίδα της στο Facebook κάλεσε τους φιλάθλους της ομάδας, να γεμίσουν το γήπεδο, στο παιχνίδι της Κυριακής (27/5, 5μμ) με τη Σπάρτη.
Το τελευταίο παιχνίδι του πρωταθλήματος, βρίσκει την ομάδα μας, να θέλει τη νίκη για δυο λόγους.
Για να γιορτάσει την επιστρΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ, αλλά και να πανηγυρίσει την κατάκτηση του πρωταθλήματος της Football league, που τόσο ΔΙΚΑΙΑ αξίζει.
Ολοι γήπεδο λοιπόν, για το τελευταίο ραντεβού της χρονιάς!
Ολοι γήπεδο, για να χειροκροτήσουμε τον προπονητή και τους παίκτες μας και να τους πούμε ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για αυτά, που κατάφεραν φέτος.
*Τα εισιτήρια του αγώνα ΟΦΗ-Σπάρτη, έχουν τεθεί σε κυκλοφορία και τιμώνται 10 και 15 ευρώ.
Στα 10 ευρώ για τις θύρες 1,4,5,6 και 15 ευρώ για τις θύρες 2,3,7,8.
Ελεύθερη θα είναι η είσοδος, μόνο για τα παιδιά, εφ’ όσον συνοδεύονται.