
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Τη δυσαρέσκεια τους, για κάποιες δηλώσεις που φέρεται να έκανε ο Ζόσε Κοέλιο, σε εφημερίδα της πατρίδας του, εξέφρασαν οι άνθρωποι του ΟΦΗ, σε επικοινωνία που είχαν με τον μάνατζερ του παίκτη στην Ελλάδα, Μιχάλη Ανθόπουλο.
Σύμφωνα με τα όσα δημοσιεύτηκαν, ο Κοέλιο φέρεται να δήλωσε ότι δεν έχει πάρει ούτε ένα μισθό απο τον ΟΦΗ, απο τον Ιανουάριο, που ήρθε στην ομάδα, κάτι που διαψεύδεται κατηγορηματικά από την κρητική ομάδα, αλλά και από τον εκπρόσωπο του παίκτη.
«Στον Κοέλιο υπάρχει μια οφειλή, μέσα στη γενική οικονομική εκκρεμότητα που υπάρχει στο ποδοσφαιρικό τμήμα» τονίζουν στον ΟΦΗ, που αποδίδουν τις δηλώσεις του Κοέλιο, στην …πίκρα του, για το γεγονός ότι δεν έχει κληθεί ακόμη να συζητήσει για την επέκταση της συνεργασίας, όπως έχει γίνει με τους περισσότερους παίκτες του ΟΦΗ, που είναι στο πλάνο του σχεδιασμού, μεταξύ διοίκησης και τεχνικής ηγεσίας, που γίνεται αυτήν την εποχή, για τον ΟΦΗ της Σούπερ Λίγκ.
"Πιθανόν ο Κοέλιο να έχει πάρει το μύνημα ότι δεν θα είναι εδώ του χρόνου και για αυτό είπε αυτά που είπε" τονίζουν στον ΟΦΗ, στον οποίο οι δηλώσεις του Πορτογάλου, δεν ήχησαν καλά.
Ο εκπρόσωπος του παίκτη Μιχάλης Ανθόπουλος στην επικοινωνία που είχε με τους ανθρώπους του ΟΦΗ, αλλά και τον ίδιο τον Κοέλιο, μετέφερε την άποψη ότι κάποια πράγματα που είπε, δεν μεταφέρθηκαν σωστά.
Ο κ. Ανθόπουλος ανέφερε, ότι πράγματι υπάρχει μια οφειλή προς τον Κοέλιο.
Ωστόσο, ξεκαθάρισε ότι έχει εμπιστοσύνη στην διοίκηση του ΟΦΗ, ότι θα τακτοποιηθεί, καθώς στις μέχρι σήμερα συνεργασίες του με την κρητική ομάδα, δεν είχε κανένα πρόβλημα, όπως για παράδειγμα, συνέβη πέρσι με τον Μπόατεγκ.
Η άποψη του εκπροσώπου του Κοέλιο, είναι ότι γίνεται μεγάλη προσπάθεια στον ΟΦΗ, αυτήν την εποχή και είναι βέβαιος ότι το θέμα θα τακτοποιηθεί, τις επόμενες ημέρες.
Οι επόμενες μέρες θα κρίνουν, το τι ακριβώς θα γίνει με τον Πορτογάλο μέσο και τον ΟΦΗ, αλλά φαίνεται ότι το γυαλί έχει ραγίσει.
Ο 28χρονος Πορτογάλος μέσος φέρεται να δήλωσε στη «Record»: “Δεν έχω λάβει κανένα μισθό από τότε που υπέγραψα στον ΟΦΗ. Η διοίκηση υποσχέθηκε πολλά, αλλά ποτέ δεν εκπληρώθηκε τίποτα. Η επιθυμία μου τώρα είναι να επιστρέψω στην Πορτογαλία και να είμαι κοντά στην οικογένειά μου. Θέλω να συνεχίσω να παίζω ποδόσφαιρο και ελπίζω να έχω πρόταση. Θέλω να ευχαριστήσω το συνδικάτο ποδοσφαιριστών στην Πορτογαλία για την ταχύτητα με την οποία έδρασαν. Αν δεν ήταν αυτοί, δεν ξέρω πώς θα μπορούσα να επιστρέψω στην Πορτογαλία. Από την πρώτη στιγμή ενδιαφέρθηκαν να μου πληρώσουν το ταξίδι".
Ο ΟΦΗ πάντως, όπως ανέφερε και ο Νίκος Παπαδόπουλος, μετά το παιχνίδι φιλανθρωπικού χαρακτήρα στη Νεάπολη, έχει προχωρήσει τις συζητήσεις με τους παίκτες που θέλει να ανανεώσει για του χρόνου και ο Κοέλιο, δεν φαίνεται να είναι μέσα σε αυτούς.
Ο Κοέλιο, η αλήθεια είναι, ότι βοήθησε σε κάποια παιχνίδια τον ΟΦΗ, μετά τον Ιανουάριο, παίζοντας ως αλλαγή (κυρίως), αλλά για το επίπεδο της Σούπερ Λίγκ, ο ΟΦΗ θα αναζητήσει ξένους που θα κάνουν την διαφορά.
Εχει καλή τεχνική κατάρτιση, είναι καλός με την μπάλα, αλλά τα τρεξίματα του στο γήπεδο, είναι πολύ λίγα, ακόμα και για το επίπεδο της Football league, πόσο μάλλον της Σούπερ Λίγκ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το τελευταίο μπάρμπεκιου της σεζόν για τους παίκτες του ΟΦΗ, έγινε την Πέμπτη (24/5) μετά το τέλος της πρωινής προπόνησης, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Η καντίνα το «Μανωλιό» …μετακόμισε στο αθλητικό κέντρο και φρόντισε να μην λείψει τίποτε, στο ποδοσφαιρικό τμήμα.
Σουβλάκια, μπιφτέκια, φιλέτα και ότι άλλο ζήτησαν οι παίκτες του ΟΦΗ, τα παιδιά του «Μανωλιού» φρόντισαν να βρίσκεται στο… μενού, το οποίο και τίμησαν δεόντως οι παρευρισκόμενοι.
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 θα ήθελε να ευχαριστήσει την καντίνα «Το Μανωλιό» γνωστή για τα φιλικά της αισθήματα προς τον ΟΦΗ, καθώς κάθε χρόνο, φροντίζει να κάνει ένα μπάρμπεκιου στην ομάδα μας.
*Χωρίς αγωνιστικά προβλήματα συνεχίστηκε η προετοιμασία του ΟΦΗ για το παιχνίδι της Κυριακής (27/5, 5μμ) με τη Σπάρτη στο Γεντί Κουλέ. Οι τραυματίες Δερμιτζάκης, Πλευράκης, Κοντογιάννης, είναι οι μοναδικοί που δεν υπολογίζονται από την τεχνική ηγεσία για το παιχνίδι.
Πηγή:ofi1925.gr
ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε τον Γενικό Αρχηγό του ΟΦΗ Κώστα Ζερβάκη, στην προπόνηση της Πέμπτης (24/5). Μια τούρτα για τα γενέθλια του, τον περίμενε στα αποδυτήρια από τους ποδοσφαιριστές της ομάδας.
Η διοίκηση της ΠΑΕ, σε κάθε γενέθλια ποδοσφαιριστή, φροντίζει μια τούρτα να βρίσκεται στα αποδυτήρια για αυτούς.
Τώρα, οι ρόλοι, αντιστράφηκαν.
Ο Κώστας Ζερβάκης, συγκινήθηκε και ευχαρίστησε τους παίκτες για την έκπληξη.
Ηταν μια ενέργεια που έδειξε την καλή σχέση, που έχει μαζί τους και την αμοιβαία εκτίμηση.
Σε μια δύσκολη χρονιά για τον ΟΦΗ, ο Κώστας Ζερβάκης από το πόστο του Γενικού Αρχηγού, ήταν ένας από αυτούς που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στο εσωτερικό της ομάδας.
Κάθε μέρα δίνει την μάχη του, με όσες δυνάμεις έχει, για να μη λείπει τίποτα από τους ποδοσφαιριστές και άπαντες γνωρίζουν στον ΟΦΗ ότι η προσφορά του είναι πολύπλευρη.
Πηγή:ofi1925.gr