karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ενας "πολεμιστής" του ΟΦΗ, των τελευταίων ετών, ο Γιάννης Κοιλιάρας, θα είναι και αυτός στο ρόστερ της ομάδας, στην Σούπερ Λίγκ. Ο 3Οχρονος αριστερός μπακ, ο οποίος ήρθε στον ΟΦΗ στην Γ' Εθνική, πανηγύρισε δυο ανόδους σε Β' Εθνική και Σούπερ Λίγκ και παραμένει στο ρόστερ της ομάδας και την μεγάλη κατηγορία. Η συμφωνία είναι για ένα χρόνο.

Η επίσημη ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

Από την Γ’ Εθνική, στον ΟΦΗ στην …Σούπερ Λίγκ!

Ενας πραγματικός «πολεμιστής» του ΟΦΗ τα τελευταία τρία χρόνια, είναι η επόμενη ανανέωση.

Ο Γιάννης Κοιλιάρας, ήρθε πριν από τρία χρόνια στον ΟΦΗ της Γ’ Εθνικής, πανηγύρισε μαζί του, άνοδο στην Β’ Εθνική και τώρα, θα αγωνιστεί σε αυτόν και στην Σούπερ Λίγκ.

Ο 30χρονος αριστερός μπακ-χαφ συναντήθηκε με τον υπεύθυνο μεταγραφών της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Κώστα Καζανάκη και μέσα σε λίγα λεπτά έδωσαν τα χέρια.

Η συνεργασία του ΟΦΗ, με τον Γιάννη Κοιλιάρα, είναι για ένα χρόνο.

Ο Κοιλιάρας, έχει αγωνιστεί ξανά στο παρελθόν στην μεγάλη κατηγορία με τον Εργοτέλη, ενώ έχει αγωνιστεί ακόμη σε Τρίκαλα, Παναχαική, ΠΑΝΟΜ και Ηρόδοτο.

«Συνεχίζει στον ΟΦΗ μας και ο Γιάννης Κοιλιάρας!

Από την Γ’ Εθνική, στον ΟΦΗ της Σούπερ Λίγκ!

Mπράβο Γιάννη!  #ofi1925» αναφέρει στην ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στην επίσημη σελίδα της στο Facebook για την ανανέωση της συνεργασίας με το Γιάννη Κοιλιάρα.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Δυο μικρά κοριτσάκια, ντυμένα «Οφάκια» συνοδευόμενα από τον μπαμπά και τη μαμά τους, αλλά και το δυνατό μήνυμα αγάπης που έστειλε, αλλά και πήρε απο το Λασιθιώτικο κοινό, ο ΟΦΗ με τη συμμετοχή του στο φιλανθρωπικό φιλικό στη Νεάπολη, με έκαναν να αναρωτηθώ, πόσο σημαντικό είναι ο σύλλογος να επενδύσει πάνω στον «Παγκρήτιο» χαρακτήρα, όπως επιτάσσει η δυναμική του και η μεγάλη του ιστορία.

Ο ΟΦΗ, πρέπει να είναι παντού στην Κρήτη.

Ακόμα και σε περιοχές, που δεν είναι τόσο δημοφιλής, για διάφορους λόγους.

Ο ΟΦΗ, έχει φίλους, σε όλο το νησί.

Εχει ανθρώπους, που έχουν παρακολουθήσει από πολύ κοντά όλη του διαδρομή, έχουν πανηγυρίσει με τις νίκες του και έχουν κλάψει με τις πίκρες του.

Αλίμονο, αν ο ΟΦΗ παρατήσει την περιοχή, στην οποία οφείλει και πρέπει, να είναι κυρίαρχος.

Και αυτή η περιοχή, δεν είναι μόνο τα στενά όρια του νομού Ηρακλείου.

Είναι όλη η Κρήτη!

Στη Νεάπολη, πέρα από τον «ιερό» σκοπό του αγώνα, για να βοηθηθεί ένα νέος άνθρωπος, μια κρητική οικογένεια, που το είχε ανάγκη, είδα ανθρώπους της περιοχής, που πραγματικά αγαπάνε, τον ΟΦΗ.

Είδα νέα παιδιά, να πλησιάζουν την αποστολή μετά το τέλος του αγώνα και να ζητάνε αυτόγραφα απο τους παίκτες και να φωτογραφίζονται μαζί τους.

Είδα φιλάθλους, να σπεύδουν να συγχαρούν το Νίκο Παπαδόπουλο και του λένε «προχώρα, είμαστε μαζί σου!», ώστε να του δώσουν δύναμη και έμπνευση μετά τον άθλο της ανόδου στην Σούπερ Λίγκ.

Είδα ανθρώπους, να πλησιάζουν τον Κώστα Καζανάκη και να τον αναγνωρίζουν από την παλαιότερη παραγοντική του θητεία στον ΟΦΗ και να συζητάνε μαζί του για την δύσκολη προσπάθεια που γίνεται σήμερα στον ΟΦΗ.

Είδα αρκετά, που με κάνουν πραγματικά να πιστεύω, ότι ο ΟΦΗ για πολλούς και διάφορους λόγους πρέπει να ξαναγίνει «Παγκρήτιος» και να μη μείνει στα στενά όρια του Ηρακλείου.

Μια τρέλα και το πάθος ενός ανθρώπου να φέρει σε πέρας αυτό το ευαίσθητο εγχείρημα, κρύβεται πίσω από την όμορφη πρωτοβουλία για να στηριχθεί μια οικογένεια που ανεβαίνει το δικό της γολγοθά, βλέποντας το 25χρονο παλικάρι της, να είναι στο κρεβάτι του πόνου, μετά απο ένα σοβαρό τροχαίο που είχε και να δίνει μια καθημερινή και πολυέξοδη μάχη αποκατάστασης, σε ειδικό κέντρο στη Λάρισα.

Ο Νίκος Ανδριαδάκης, εκ μέρους του τμήματος δημοσίων σχέσεων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, έτρεξε πολύ για αυτό φιλανθρωπικό φιλικό στη Νεάπολη.

Για αρκετές εβδομάδες, κινητοποίησε ξενοδόχους της περιοχής και τους ζήτησε να στηρίξουν αυτήν την προσπάθεια συμπαράστασης, για το άτυχο παλικάρι από τη Νεάπολη, πρώην ποδοσφαιριστή, που χρειάζεται τη βοήθεια όλων.

Ο Νίκος, είναι ευαίσθητος στα θέματα αυτά και μέσα απο τις γνωριμίες που έχει στον ξενοδοχειακό κόσμο του Λασιθίου, στον οποίο ανήκει και η οικογένεια του, το πήρε «πάνω του» και τα κατάφερε περίφημα!

Δίκαια πήρε τα συγχαρητήρια όλων, για το τελικό αποτέλεσμα που ήταν πολύ καλό.

Μαζεύτηκε ένα αξιοπρεπές ποσό για την οικογένεια του άτυχου νέου, ενώ και ο ΟΦΗ έδωσε, αλλά εισέπραξε και πολύ αγάπη στη Νεάπολη!

Οσο για τους παίκτες του ΟΦΗ; Ο Νίκος φρόντισε να περάσουν υπέροχα με διαμονή σε χλιδάτα ξενοδοχεία της περιοχής.

Μπράβο Νίκο!

Στην Γ' Εθνική, θα αγωνιστεί τη νέα περίοδο η ομάδα της Νεάπολης. Μαζί με τον ΟΦΙεράπετρας θα είναι οι εκπρόσωποι της περιοχής του Λασιθίου την κατηγορία.

Οι άνθρωποι της ομάδας και ο πρόεδρος (Καστελλιανάκης) μου μετέφεραν στο περιθώριο του φιλικού με τον ΟΦΗ, ότι αν δεν υπάρχει οικονομική στήριξη απο το Λασίθι, το...εγχείρημα θα είναι πολύ δύσκολο.

Εχουν ξεκινήσει πάντως την προσπάθεια τους, με στόχο να αφυπνίσουν γενικώς τους ξενοδόχους της περιοχής.

Η ομάδα έχει γήπεδο, έχει κοινό, αλλά θα χρειαστεί μεταγραφές και οικονομικά στηρίγματα, για να μπορέσει να είναι ανταγωνιστική στην παραπάνω κατηγορία.

Ο Καζανάκης πάντως τους το είπε. "Ο ΟΦΗ είναι εδώ να σας βοηθήσει με κάποιους παίκτες και όπως μπορεί. Θέλουμε να έχουμε καλή σχέση με όλο το νησί". Το μήνυμα το πήραν και θα το αξιοποιήσουν.

«Εδώ κάποιοι δεν εκτιμούν το έργο μου, αλλά κάπου αλλού φαίνεται ότι το εκτιμούν». Με τα λόγια αυτά ο Τάκης Γκώνιας, ανακοίνωσε στους παίκτες του Εργοτέλη την μετακόμιση του στην Αίγυπτο και την Γουάντι Ντέγκλα, την επόμενη σεζόν.

Από την Β’ Εθνική Ελλάδος, στη χώρα του «Φαραώ». Καθ’ όλου άσχημα για τον Γκώνια, ο οποίος φαίνεται ότι έχει πείσει τον Αιγύπτιο ιδιοκτήτη του Εργοτέλη, ότι έχει δυνατότητες.

Ο Σάμι, βρήκε μια…σολομώντεια λύση!

Ο Εργοτέλης αλλάζει προπονητή, ενώ και ο Γκώνιας δεν θα μείνει άνεργος.

Ετσι κανείς δεν θα είναι …παραπονεμένος!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΟΦΗ...με ανθρωπιά! (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

Η υπογεγραμμένη φανέλα και ο "ιερός σκοπός"

Σημαντική επιτυχία για το Κρητικό βόλει. Η ομάδα Αθλεση, κέρδισε την άνοδο στην Α2 κατηγορία γυναικών, καθώς πήρε το ένα απο τα 4 εισιτήρια ανόδου, στο ειδικό τουρνουά, που φιλοξενήθηκε στο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο, στο Ηράκλειο.

Η ομάδα τη Αθλεση, πέτυχε στο τουρνουά δυο νίκες επί του Νηρέα και του Απόλλωνα Καλαμάτας και κέρδισε την άνοδο.

Τα αποτελέσματα του ειδικού τουρνουά του Νοτίου ομίλου:

1η αγωνιστική - 16 Μαΐου
ΑΘΛΕΣ Ηρακλείου - ΟΦΑ Απολλώνιος 1-3 (14-25, 19-25, 25-17, 16-25)
Αστέρας Αγ. Δημητρίου - ΑΣ Νηρέας 3-1 (25-06, 23-25, 25-10, 25-13)

Ρεπό ο Απόλλων Καλαμάτας

2η αγωνιστική - 17 Μαΐου
Απόλλων Καλαμάτας - ΑΘΛΕΣ Ηρακλείου 1-3 (25-21, 19-25, 22-25, 22-25)
ΟΦΑ Απολλώνιος - Αστέρας Αγ. Δημητρίου 3-2 (17-25, 25-13, 25-22, 14-25, 15-13)

Ρεπό ο ΑΣ Νηρέας

3η αγωνιστική - 18 Μαΐου
Αστέρας Αγ. Δημητρίου - Απόλλων Καλαμάτας 3-0 (25-19, 25-17, 25-10)
ΑΣ Νηρέας - ΟΦΑ Απολλώνιος 0-3 (20-25, 12-25, 08-25)

Ρεπό η ΑΘΛΕΣΗ

4η αγωνιστική - 19 Μαΐου
Απόλλων Καλαμάτας - ΑΣ Νήρεας (25-23, 25-19, 25-18)
ΑΘΛΕΣ Ηρακλείου - Αστέρας Αγ. Δημητρίου 1-3 (14-25, 20-25, 25-22, 17-25)

Ρεπό ο ΟΦΑ Απολλώνιος

5η αγωνιστική - 20 Μαΐου

ΟΦΑ Απολλώνιος - Απόλλων Καλαμάτας 3-0 (25-20, 25-23, 25-17)

ΑΣ Νηρέας - ΑΘΛΕΣ Ηρακλείου 1-3 (16-25, 21-25, 25-17, 20-25)

Ρεπό ο Αστέρας Αγ. Δημητρίου

Η Βαθμολογία
1. ΟΦΑ Απολλώνιος 11β. (12-3)
2. Αστέρας Αγ. Δημητρίου 10β. (11-5)
3. ΑΘΛΕΣ Ηρακλείου 6β. (8-8)
4. Απόλλων Καλαμάτας 3β. (4-9)
5. ΑΣ Νηρέας 0β. (2-12)

*Tην άνοδο στην Α2 Γυναικών παίρνουν οι 4 πρώτοι του ομίλου.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi