Σε επέμβαση στου κοιλιακούς υποβλήθηκαν οι νεαροί ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ, Πλευράκη και Κοντογιάννης, ώστε να είναι έτοιμοι στην έναρξη τη προετοιμασίας, της νέας περιόδου.
Η επίσημη ενημέρωση τη ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Σε επέμβαση στους κοιλιακούς, υποβλήθηκαν από τον γενικό χειρούργο και μέλος του ιατρικού τιμ της ΠΑΕ ΟΦΗ Νίκο Ζερβάκη, οι νεαροί Γιώργος Κοντογιάννης και Βαγγέλης Πλευράκης.
Η επέμβαση έγινε στην interclinic και κρίθηκε ιδανικό να γίνει σε αυτή τη φάση για να αποκατασταθεί ένα πρόβλημα που αντιμετώπιζαν και οι δυο, ώστε να είναι έτοιμοι στο ξεκίνημα της προετοιμασίας της νέας περιόδου.
Σε ένα περίπου μήνα σύμφωνα με την ιατρική εκτίμηση θα είναι πανέτοιμοι να ξεκινήσουν προπονήσεις.
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 εύχεται στους δυο μικρούς καλή ανάρρωση.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μια υπέροχη βραδιά πρόσφερε στους παίκτες του ΟΦΗ, ο επικεφαλής του ιατρικού επιτελείου της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, Γιώργος Στεφανουδάκης.
Ο επι σειρά ετών χειρούργος-ορθοπεδικός και γιατρός του ΟΦΗ, φιλοξένησε όλο το ποδοσφαιρικό τμήμα και το τεχνικό επιτελείο στο εξοχικό που διαθέτει στη Ροδιά, για να τους συγχαρεί για την επιστροφή της ομάδας, στην Σούπερ Λίγκ.
Με την …ψησταριά, να ψήνει ασταμάτητα (επιμέλεια ψησίματος ο γενικός αρχηγός της ομάδας Κώστας Ζερβάκης και ο οδηγός του πούλμαν του ΟΦΗ Σταύρος Βετουλάκης), πολύ κέφι και χορό (από κρητικά …μέχρι καλαματιανό!), η καλοκαιρινή βραδιά, με θέα όλο το Ηράκλειο, κύλησε όμορφα, με το συγκρότημα του Γιώργου Γκλυκοκόκαλου και των συνεργατών του, να μη λείπει ούτε απo αυτό το… γλέντι των ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ!
Με το γνωστό αστείρευτο χιούμορ του και τις απίθανες ατάκες του, ο γιατρός της ΠΑΕ, αποδείχθηκε άριστος οικοδεσπότης και έκανε ότι περνούσε από το χέρι του, για να ευχαριστήσει τους παίκτες του ΟΦΗ, για τον άθλο που πέτυχαν στη φετινή χρονιά.
Η μεγάλη στιγμή της βραδιάς, όμως, ήταν η… απονομή των χρυσών παπουτσιών, του Γιώργου Στεφανουδάκη, στους πρώτους σκόρερ του ΟΦΗ και τους κορυφαίους κατά τη γνώμη του!
Με παπούτσια… βαμμένα σε χρυσό και ασημί χρώμα, ο Γιώργος Στεφανουδάκης, μέσα σε γενική αποθέωση, βράβευσε τους πρώτους σκόρερ Μάνο, Ντίνα, Κουτσιανικούλη, Βουό, Μαχαίρα (σε κάθε απονομή έγινε χαλασμόςαπο τους παίκτες!), ενώ απένειμε και δυο …μικρούς ανεμιστήρες, στον τερματοφύλακα Γιώργο Στρέζο και τον κεντρικό αμυντικό Γιάννη Ποτουρίδη, οι οποίοι ήταν οι βράχοι της άμυνας του ΟΦΗ, χωρίς να …πιεστούν ιδιαίτερα από τους αντιπάλους!
Με τραγούδια όπως το «πότε θα κάνει η ξαστεριά» και το άσμα του ΟΦΗ «90 χρόνια ασπρόμαυρης ζωής» το οποίο ο γιατρός του ΟΦΗ πρότεινε του χρόνου να πάει στη …Γιουροβίζιον, η βραδιά έκλεισε υπέροχα για τους παίκτες του ΟΦΗ, οι οποίοι σε κάθε ευκαιρία απολαμβάνουν αυτήν την εποχή, όλα αυτά που κατέκτησαν αυτήν την σπουδαία για τους ίδιους και το σύλλογο, χρονιά.
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα της ομάδας, είναι από την υπέροχη βραδιά, του Γιώργου Στεφανουδάκη, προς το ποδοσφαιρικό τμήμα.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μια σπουδαία συνεργασία, για τον ΟΦΗ και το τμήμα μπάσκετ του συλλόγου!
Ο ΟΦΗ υπέγραψε μια τριετή συμφωνία με τον Παναγιώτη Γιαννάκη, τον «δράκο» του Ελληνικού μπάσκετ, για την συνδιοργάνωση μπασκετικού κάμπ αθλητών στο Ηράκλειο!
Ο Παναγιώτης Γιαννάκης και η ακαδημία του, διοργανώνουν κάθε χρόνο αντίστοιχα κάμπ σε Αθήνα και Χαλκιδική και πλέον αυτό θα γίνεται και στο Ηράκλειο, στο οποίο θα έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν παιδιά ηλικίας 7-17 ετών, από όλη την Κρήτη.
Το καμπ θα διεξαχθεί από τις 2-7 Ιουλίου στο Ηράκλειο και θα φιλοξενηθεί στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, στα ανοιχτά γήπεδα της Εφόδου και στο κλειστό γυμναστήριο του ΤΕΙ Κρήτης.
Η συμφωνία του προέδρου της επιτροπής μπάσκετ του ΟΦΗ Συμμεών Καμπάκα με τον Παναγιώτη Γιαννάκη έχει ήδη πάρει και επίσημη μορφή και αναμένεται να ανακοινωθεί σε συνέντευξη τύπου, που θα δοθεί την προσεχή Τρίτη (22/5, 6μμ) στο ξενοδοχείο IBIS στο κέντρο του Ηρακλείου.
«Είναι μια ιστορική συνεργασία για το σύλλογο μας, με ένα μύθο του Ελληνικού μπάσκετ. Καλούμε όλα τα παιδιά της Κρήτης και όχι μόνο τα παιδιά του ΟΦΗ, να συμμετάσχουν σε αυτό το κάμπ» τονίζει στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ofierasitechnis.gr ο επικεφαλής της επιτροπής μπάσκετ του ΟΦΗ, Συμμεών Καμπάκας.
Στην συνέντευξη τύπου έχουν προσκληθεί όλα τα σωματεία της Κρήτης, η ΕΚΑΣΚ, οι διαιτητές του μπάσκετ, αλλά και η Περιφέρεια με τον Δήμο Ηρακλείου και θα γίνει αναλυτική αναφορά σε αυτήν την σπουδαία συνεργασία, που θα δώσει την ευκαιρία σε παιδιά από την Κρήτη, να διδαχθούν απ τον Παναγιώτη Γιαννάκη και τους συνεργάτες του, τα μυστικά του αθλήματος.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώνουν την συμμετοχή τους στα τηλέφωνα 2810-311525 (γραφεία Ερασιτέχνη ΟΦΗ), και στο 2810-256600 (ακαδημία μπάσκετ ΟΦΗ).