Ο ΟΦΗ την Κυριακή (27/5, 5μμ) γιορτάζει την επάνοδο στην Σούπερ Λίγκ και μαζί και την κατάκτηση του πρωταθλήματος, με νίκη απέναντι στην Σπάρτη. Το παιχνίδι θα έχει χαρακτήρα γιορτής και στον ΟΦΗ ετοιμάζουν μια φιέστα "λιτή και χωρίς υπερβολές", με κέφι και τραγούδι, αλλά και ένα ...γεμάτο Γεντί Κουλέ, που είναι ο στόχος, για το τελευταίο παιχνίδι της χρονιάς, ώστε να πούν όλοι ένα μεγάλο μπράβο στο Νίκο Παπαδόπουλο και τους παίκτες του, που επανέφεραν τον ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Σε ρυθμούς φιέστας κινείται ο ΟΦΗ, ο οποίος προετοιμάζεται για το τελευταίο παιχνίδι του πρωταθλήματος, κόντρα στην Σπάρτη (Κυριακή 27 Μαίου, 5μμ).
Σε κυκλοφορία τέθηκαν τα εισιτήρια του αγώνα, τα οποία τιμώνται 10 και 15 ευρώ.
Στα 10 ευρώ για τις θύρες 1,4,5 και 15 ευρώ για τις θύρες 2,3,7,8.
Ελεύθερη θα είναι η είσοδος, μόνο για τα παιδιά, εφ’ όσον συνοδεύονται.
Το παιχνίδι θα έχει χαρακτήρα γιορτής, αλλά θα έχει και αγωνιστικό ενδιαφέρον, καθώς ο ΟΦΗ με νίκη, κατακτά, μετά την άνοδο και το πρωτάθλημα της Football league.
Στόχος των ανθρώπων του ΟΦΗ, είναι ένα γεμάτο γήπεδο, προκειμένου ο κόσμος να ευχαριστήσει το τεχνικό επιτελείο και τους παίκτες, για την μεγάλη τους προσπάθεια, που στέφθηκε με επιτυχία, να επαναφέρουν τον ΟΦΗ, στην μεγάλη κατηγορία.
Η γιορτή θα είναι λιτή και χωρίς υπερβολές.
Κρητικά χορευτικά και μουσικά συγκροτήματα, θα φτιάξουν ωραία ατμόσφαιρα πριν το παιχνίδι και όλοι μαζί να τραγουδήσουμε για τον ΟΦΗ μας, την ομάδα της καρδιάς μας και να ανανεώσουμε το ραντεβού μας, για την επόμενη χρονιά, στην Σούπερ Λίγκ.
Με …χιούμορ και αριθμούς απάντησαν στον ΟΦΗ στην …αιχμή του Κώστα Κατσουράνη, ότι η Παναχαική έπαιζε φέτος με αντιπάλους την «Μπάγερν και την Παρί Σεν Ζερμέν», για αυτό δεν ήταν στις δυο πρώτες θέσεις, της ανόδου.
«Η βαθμολογία λέει πάντα την αλήθεια, ειδικά όταν μιλάμε για ομάδες με 13 πόντους διαφορά, για 33 περισσότερα γκολ στην επίθεση, για καλύτερη άμυνα. Τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε», ανέφεραν στον ΟΦΗ.
Και συμπλήρωσαν λέγοντας ότι «να του θυμίσουμε το 0-3 της Πάτρας, από το πρώτο ημίχρονο; Θα περιμέναμε από τον Κατσουράνη να συγχαρεί τις ομάδες που ανέβηκαν δίκαια, όπως παραδέχθηκαν όλοι, ακόμα και μέλη της ομάδας του, χαρακτηρίζοντας τις, ως τις καλύτερες της κατηγορίας».
Και κατέληγαν στον ΟΦΗ λέγοντας πως «σκεφτόμαστε να καλέσουμε τον κ. Κατσουράνη στη φιέστα μας. Είναι ωραία στην Κρήτη, αυτή την εποχή!».
Η αιχμή του Κατσουράνη, για ΟΦΗ και Αρη, ήταν ότι "πιστεύουμε ακόμα και σήμερα ότι η θέση μας είναι στις δύο πρώτες θέσεις. Μιλάμε για ομάδα που σε 33 παιχνίδια έκανε 21 νίκες, 7 ισοπαλίες και 5 ήττες, νούμερα πρωταθλητισμού. Μάλλον είχαμε αντίπαλο τη Μπάγερν και την Παρί Σεν-Ζερμέν, γι' αυτό και δεν είμαστε στις δύο πρώτες θέσεις. Κατά τη γνώμη μου φυσικά".
Σε θρίλερ εξελίσσεται για τον Ηρόδοτο, η προσπάθεια ανόδου στην Β' Εθνική μέσω μπαράζ. Μετά την ήττα-σοκ που υπέστη στο 93' απο τον Εθνικό στην Αλικαρνασό με γκολ του Κατσικοκέρη, η κατάσταση περιπλέκεται σημαντικά.
Χαμός γίνεται στα μπαράζ για την άνοδο στην Β' Εθνική, μεταξύ των πρωταθλητών των 4 ομίλων του νότου στην Γ' Εθνική! Η ήττα-σοκ του Ηροδότου αλλά και η ήττα του πρωτοπόρου Αήττητου Σπάτων απο τον Αστέρα Αμαλιάδας (1-2), έβαλε φωτιά στην κορυφή!
Στην τελευταία αγωνιστική και οι 4 ομάδες (!) διεκδικούν τα δυο πρώτα εισιτήρια που οδηγούν στην Β' Εθνική.
Ο Ηρόδοτος θέλει νίκη πάση θυσία επί του Αήττητου Σπάτων, αλλά και να πάρει στα χαρτιά το παιχνίδι με τον Αστέρα Αμαλιάδας, που διεκόπη λόγω επεισοδίων.
Στην τελευταία αγωνιστική παίζουν: Ηρόδοτος - Αήττητος Σπάτων και Εθνικός Πειραιά - Αστέρας Αμαλιάδας
Στο παιχνίδι με τον Εθνικό, ο Ηρόδοτος, μπήκε δυνατά και προηγήθηκε με τέρμα του Μωραΐτη, στο 12’, με ωραίο σουτ, με προσωπική ενέργεια.
Με την έναρξη του δευτέρου μέρους (50’), οι Πειραιώτες έφεραν το ματς στα ίσα, με σκόρερ το Μάναλη, ύστερα από ασυνεννοησία, στην άμυνα των γηπεδούχων (1-1). Στο 74’, οι φιλοξενούμενοι έμειναν με δέκα παίκτες, λόγω αποβολής του Λεωνιδόπουλου. Όλα έδειχναν πως το ματς θα έληξε ισόπαλο, όμως, στο 93’, μετά από λάθος του Καραγκιόζι, ο Μισέλ έκλεψε την μπάλα, πάσαρε στον Κατσικοκέρη και ο έμπειρος επιθετικός πλάσαρε σωστά, δίνοντας τη νίκη στην ομάδα του (1-2).
ΣΚΟΡΕΡΣ: Μωραΐτης (12’)/ Μάναλης (50’), Κατσικοκέρης (93’)
ΚΟΚΚΙΝΗ: Λεωνιδόπουλος (74’)
Διαιτητής: Βρέσκας (Πιερίας)
ΗΡΟΔΟΤΟΣ (Μ. Παπαματθαιάκης): Κασμερίδης, Προβυδάκης, Μπάμπης, Κανδηλάκης, Γιαλούσης, Κασαπάκης (64' Γαρεφαλλάκης), Αργκιλέσι, Φραγκουλάκης, Μελισσόπουλος, Μωραΐτης (88' Καραγκιόζι), Ετόφ
ΕΘΝΙΚΟΣ (Ν. Κουρμπανάς): Σικαλιάς, Στασινός, Βλάχος, Κρητικός, Παχλιβανίδης (75' Βενέτης), Λεωνιδόπουλος, Δωματάς (85' Κομνηνός), Κατίδης, Κατσικοκέρης, Γκέσιος (66' Παυλάκης), Μάναλης (83' Μισέλ)
Στο άλλο ματς της προτελευταίας αγωνιστικής, ο Αστέρας Αμαλιάδας κέρδισε 2-1 στα Σπάτα τον Αήττητο και την τελευταία αγωνιστική έχουν ελπίδες ανόδου και οι τέσσερις ομάδες!
Η βαθμολογία
Aήττητος Σπάτων 8
Αστέρας Αμαλιάδας 6*
Εθνικός 6
Ηρόδοτος 4*
* Έχουν ένα παιχνίδι λιγότερο
6η αγωνιστική (27/5)
Ηρόδοτος - Αήττητος Σπάτων
Εθνικός Πειραιά - Αστέρας Αμαλιάδας