
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Για τον "Θεό της Κρήτης" Ευγένιο Γκέραντ, ο οποίος "υποτιμήθηκε απο το Ολλανδικό ποδόσφαιρο", γράφει στο blog του ο Ολλανδός δημοσιογράφος Sander Kleikers, ο οποίος βρέθηκε στην Κρήτη για διακοπές και δεν έχασε την ευκαιρία, για ένα αφιέρωμα για τον προπονητή απο την Λιμβουργία.
O δημοσιογράφος χαρακτηρίζει "χαμένη ευκαιρία στην δημοσιογραφική μου καριέρα" το γεγονός, ότι δεν αποτίμησε νωρίτερα το "μέγεθος" του Γκέραρντ, για να ασχοληθεί με τον Ολλανδό προπονητή.
Οι διακοπές του στην Κρήτη και τα πολλά αφιερώματα απο την Ελλάδα μετά το θάνατο του Ολλανδού που έγινε Κρητικός, τον έκαναν να κάνει μια έρευνα τις μέρες που βρέθηκε στο νησί μας.
Και το απόσταγμα αυτής, είναι πραγματικά εντυπωσιακό, όπως αναφέρει ο Ολλανδός δημοσιογράφος.
Οπως λέει «εάν πεις σε κάποιο μαγαζί απο το Ηράκλειο, ότι είσαι από την Ολλανδία, τότε ο ιδιοκτήτης θα αρχίσει να σου μιλάει για τον Ευγένιο Γκέραρντ. Για την επιτυχία του με τον ΟΦΗ. Πόσο καλός ήταν με αυτούς τους ανθρώπους, ένας Ημίθεος της Ελλάδας, ένας Θεός στην Κρήτη".
Στην μετάφραση του καλογραμμένου κειμένου που δημοσιεύτηκε στην Ολλανδική ιστοσελίδα chapeaumagazine.com και φιλοξενήθηκε στο gentikoule.gr o δημοσιογράφος Sander Kleikers, αναφέρει ότι στη Λιμβουργία , μια επαρχία στα νοτιοανατολικά της Ολλανδίας, που συνορεύει με το Βέλγιο και τη Γερμανία και αποτελεί την ιδιαίτερη πατρίδα του Ευγένιου Γκέραρντ, ο Ολλανδός προπονητής, σε αντίθεση με την Ελλάδα και την Κρήτη, δεν έγινε τόσο γνωστός.
Ο Ολλανδός δημοσιογράφος έκανε ολιγοήμερες διακοπές στο νησί μας και το Ηράκλειο, όπου διαπίστωσε την μεγάλη αγάπη και λατρεία που υπάρχει προς το πρόσωπο του Ευγένιου Γκέραρντ.
Οπως γράφει «είναι μια χαμένη ευκαιρία στην δημοσιογραφική μου καριέρα. Δεν αποτίμησα την ιστορία του σχεδόν Άγιου Ευγένιου, στην Ελλάδα. Και τώρα που περπατώ στα μέρη του για λίγες ημέρες, είμαι σίγουρος. Ο Λιμβούργιος προπονητής Ευγένιος Γκέραρντ υποτιμήθηκε από το ολλανδικό ποδόσφαιρο".
Και συνεχίζει την αναφορά του για τον Γκέραρν: «Ήμουν για διακοπές στην Κρήτη και ένας από τους στόχους μου ήταν να επισκεφτώ για μια ημέρα την ομάδα. Ο ΟΦΗ ήταν ξεκάθαρος μου σκοπός.
Η ομάδα του Ευγένιου Γκέραρντ, πρώην Λιμβούργιου ποδοσφαιριστή και πρώην βοηθού προπονητή της Ρόντα» και συνεχίζει: «Όμως ο Γκέραρντ έγινε γνωστός ως προπονητής του ΟΦΗ. Όχι ένα ή δύο χρόνια όπως συνήθως συμβαίνει με ξένους προπονητές σε ξένα πρωταθλήματα. Ο Γκέραρντ ήταν προπονητής για 15 χρόνια! Από το 1985 μέχρι το 2000. Κατά την διάρκεια της θητείας του στον ΟΦΗ, ήταν καταπληκτική η πορεία του. Ήταν μονίμως μέσα στις πέντε πρώτες ομάδες μεταξύ Ολυμπιακού, ΑΕΚ, ΠΑΟΚ, ΠΑΟ. Συνεργάστηκε με top παίκτες όπως Αναστασίου, Μαχλάς και Σαμαράς. Το 1987 κέρδισε το Κύπελλο Ελλάδας που ήταν το πρώτο αλλά και το μοναδικό τρόπαιο. Ο ΟΦΗ αντιμετώπισε οικονομικά προβλήματα με αποτέλεσμα να υποβιβαστεί και στην συνέχεια να χρεοκοπήσει.
Στην συνέχεια αναφέρεται στα προβλήματα του γηπέδου του ΟΦΗ αλλά και από την ωραία του ατμόσφαιρα, καθώς όπως λέει «είναι ένα γήπεδο παλιού σχεδίου, δημοφιλές και με πολύ ωραία ποδοσφαιρική ατμόσφαιρα».
Ο Ολλανδος δημοσιογράφος καταλήγει το κείμενο του ως εξής: «Εάν πεις σε κάποιο μαγαζί ότι είσαι από την Ολλανδία τότε ο ιδιοκτήτης θα αρχίσει να σου μιλάει για τον Ευγένιο Γκέραρντ. Για την επιτυχία του με τον ΟΦΗ. Πόσο καλός ήταν με αυτούς τους ανθρώπους, ένας Ημίθεος της Ελλάδας, ένας Θεός στην Κρήτη".
Πηγές:gentikoule.gr, chapeaumagazine.com
Χαρούμενος που θα αγωνιστεί ξανά με τον ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ, δήλωσε ο Μανόλης Μπολάκης, μετά την επέκταση της συνεργασίας του, για δυο ακόμη χρόνια με το σύλλογο.
O 24χρονος αμυντικός γέννημα-θρέμμα του ΟΦΗ μίλησε στην επίσημη σελίδα της ομάδας στο ofi1925.gr για την παραμονή του στον ΟΦΗ της Σούπερ Λίγκ.
«Είμαι χαρούμενος που συνεχίζω στην ομάδα μου. Είχα συμβόλαιο για ένα ακόμη χρόνο και το επέκτεινα ένα ακόμη. Εγινε αυτό που ήθελα και εγώ, αλλά και ο ΟΦΗ» ανέφερε ο Μπολάκης, ο οποίος αναφέρθηκε και στην εξαιρετική χρονιά που έκανε φέτος με τον ΟΦΗ στο πρωτάθλημα της Football league.
«Η καλή μου εικόνα δεν είναι μόνο δικό μου θέμα, αλλά όλης της ομάδας. Ολη ομάδα με βοήθησε να πάω καλά. Όταν πηγαίνει καλά η ομάδα, πηγαίνουν και οι παίκτες. Ευχαριστώ τον προπονητή και τους συμπαίκτες μου για την εμπιστοσύνη και τη βοήθεια».
Για την άνοδο του ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ, ανέφερε πως «είναι μια δίκαιη εξέλιξη 100%. Το αξίζαμε. Είμαστε η καλύτερη ομάδα. Περάσαμε δυσκολίες, αλλά όλα πήγαν καλά».
Ενώ για την δική του …επιστροφή στην Σούπερ Λίγκ, στην οποία αγωνίστηκε με τον ΟΦΗ πριν απ τρία χρόνια, τονίζει ότι «περάσαμε πολλά, στην Γ’ Εθνική και στην Β’. Χαίρομαι που θα ξαναπαίξω στην Σούπερ Λίγκ και εύχομαι αυτή τη φορά να πάω καλύτερα και εγώ και η ομάδα. Προσωπικά θα συνεχίσω να δίνω το 100% όπως κάνω πάντα και να προσπαθώ για το καλύτερο».
Πηγή;ofi1925.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τρείς αντίπαλοι του Εργοτέλη στην μάχη της σωτηρίας, "έφαγαν" και...επίσημα αφαίρεση 3 βαθμών, για το γεγονός ότι "κόπηκαν" στην πρώτη φάση της επιτήρησης και αυτό διευκολύνει το έργο του Εργοτέλη, ώστε να παραμείνει στην κατηγορία.
Συγκεκριμένα Σπάρτη, Αναγέννηση Καρδίτσας και Αιγινιακός με τους οποίους ο Εργοτέλης ισοβαθμεί στους 40 πόντους, υποχωρούν στους 37 και έτσι ο Εργοτέλης με τους 40 που έχει, ανεβαίνει ξανά πάνω απο την επικίνδυνη ζώνη και είναι και στο +3 απο τους βασικούς του ανταγωνιστές.
Μάλιστα η Σπάρτη που δεν κατέθεσε φάκελο ούτε στη δεύτερη φάση, κινδυνεύει με νέο -3 το οποίο αν εφαρμοστεί τότε είναι το πρώτο φαβορί να είναι η 6η ομάδα που θα πέσει απο τη Football league, μετά τους Πανσερραικό, Παναιγιάλειο, Καλλιθέα και τους Αχαρναικό και Βέροια, που έχουν αποχωρήσει απο το πρωτάθλημα.
Η Football League προχώρησε στην επικύρωση της αφαίρεσης των τριών βαθμών για τις επτά ΠΑΕ που δεν κατάφεραν να περάσουν με επιτυχία τη διαδικασία του πρώτου σταδίου επιτήρησης, προκαλώντας σημαντικές ανακατατάξεις στη βαθμολογία.
Εκτός των Σπάρτης, Αναγέννησης Καρδίτσας και Αιγινιακού με αφαίρεση τριών βαθμών τιμωρήθηκαν, επίσης, οι Καλλιθέα, Πανσερραϊκός και Παναιγιάλειος που έχουν, έτσι κι αλλιώς, αποχαιρετήσει την κατηγορία, αλλά και ο Απόλλων Λάρισας.
H σχετική ανακοίνωση της Football League αναφέρει για το θέμα της αφαίρεσης βαθμών:
«Σας ενημερώνουμε ότι το Πρωτοβάθμιο Όργανο Αδειοδότησης της Ε.Π.Ο., αποφάσισε ότι οι Π.Α.Ε. ΣΠΑΡΤΗ, ΑΙΓΙΝΙΑΚΟΣ, ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ, ΑΠΟΛΛΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ, ΚΑΛΛΙΘΕΑ, ΠΑΝΑΙΓΙΑΛΕΙΟΣ και ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟΣ, δεν πληρούν τα κριτήρια της 1ης φάσης της διαδικασίας επιτήρησης. Ως εκ τούτου το Δ.Σ. της FOOTBALL LEAGUE στη συνεδρίαση της 18/05/2018, προέβη στην αφαίρεση τριών ( 3 ) βαθμών για τις προαναφερόμενες Π.Α.Ε., από τον βαθμολογικό πίνακα του Πρωταθλήματος της FOOTBALL LEAGUE αγωνιστικής περιόδου 2017 - 2018»,
Η νέα βαθμολογία της Football league μετά τις αφαιρέσεις διαμορφώνεται πλέον ως εξής:
1. ΟΦΗ 80
2. Άρης 79
-----------------
3. Παναχαϊκή 67
4. ΑΟΧ Κισσαμικός 58
5. Δόξα Δράμας 57
6. Τρίκαλα 55
7. Απόλλων Πόντου 50
8. Απόλλων Λάρισας 43
9. Καραϊσκάκη 45
10.Εργοτέλης 40
11. Σπάρτη 37
12. Αναγέννηση Καρδίτσας 37
-----------------
13. Αιγινιακός 37
14. Πανσερραϊκός 30
15. Καλλιθέα 24
16. Παναιγιάλειος 22
17. Βέροια -
18. Αχαρναϊκός -
Αποβλήθηκαν από το πρωτάθλημα ο Αχαρναϊκός και η Βέροια
Η επόμενη 33η αγωνιστική
Κυριακή 20 Μαΐου 2018
ΑΟΧ Κισσαμικός - Απόλλων Λάρισας (17:00, Γήπεδο Περιβολίων)
Καλλιθέα – Τρίκαλα (17:00, Δημ. Στάδιο Καλλιθέας)
Καραϊσκάκης Άρτας - Απόλλων Πόντου (17:00, Δημ. Αγίων Αναργύρων)
Εργοτέλης – Αιγινιακός (17:00, Παγκρήτιο Στάδιο)
Παναχαϊκή - Αναγέννηση Καρδίτσας (17:00 Web TV, Γήπεδο Αγυιάς)
Άρης – Πανσερραϊκός (17:00 ΕΡΤ3, «Κλ. Βικελίδης»)
Δόξα Δράμας – Σπάρτη (17:00, Γήπεδο Δόξας)
Αχαρναϊκός - Παναιγιάλειος (0-3 α.α.)
Βέροια – ΟΦΗ (0-3 α.α.)