Μια υπέροχη βραδιά πρόσφερε στους παίκτες του ΟΦΗ, ο επικεφαλής του ιατρικού επιτελείου της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, Γιώργος Στεφανουδάκης.
Ο επι σειρά ετών χειρούργος-ορθοπεδικός και γιατρός του ΟΦΗ, φιλοξένησε όλο το ποδοσφαιρικό τμήμα και το τεχνικό επιτελείο στο εξοχικό που διαθέτει στη Ροδιά, για να τους συγχαρεί για την επιστροφή της ομάδας, στην Σούπερ Λίγκ.
Με την …ψησταριά να ψήνει ασταμάτητα (επιμέλεια ψησίματος ο γενικός αρχηγός της ομάδας Κώστας Ζερβάκης και ο οδηγός του πούλμαν του ΟΦΗ Σταύρος Βετουλάκης), πολύ κέφι και χορό (από κρητικά …μέχρι καλαματιανό!), η καλοκαιρινή βραδιά, με θέα όλο το Ηράκλειο, κύλησε όμορφα, με το συγκρότημα του Γιώργου Γκλυκοκόκαλου και των συνεργατών του, να μη λείπει ούτε απo αυτό το… γλέντι των ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ!
Με το γνωστό αστείρευτο χιούμορ του και τις απίθανες ατάκες του, ο γιατρός της ΠΑΕ, αποδείχθηκε άριστος οικοδεσπότης και έκανε ότι περνούσε από το χέρι του, για να ευχαριστήσει τους παίκτες του ΟΦΗ, για τον άθλο που πέτυχαν στη φετινή χρονιά.
Η μεγάλη στιγμή της βραδιάς, όμως, ήταν η… απονομή των χρυσών παπουτσιών, του Γιώργου Στεφανουδάκη, στους πρώτους σκόρερ του ΟΦΗ και τους κορυφαίους κατά τη γνώμη του!
Με παπούτσια… βαμμένα σε χρυσό και ασημί χρώμα, ο Γιώργος Στεφανουδάκης, μέσα σε γενική αποθέωση, βράβευσε τους πρώτους σκόρερ Μάνο, Ντίνα, Κουτσιανικούλη, Βουό, Μαχαίρα (σε κάθε απονομή έγινε χαλασμόςαπο τους παίκτες!), ενώ απένειμε και δυο …μικρούς ανεμιστήρες, στον τερματοφύλακα Γιώργο Στρέζο και τον κεντρικό αμυντικό Γιάννη Ποτουρίδη, οι οποίοι ήταν οι βράχοι της άμυνας του ΟΦΗ, χωρίς να …πιεστούν ιδιαίτερα από τους αντιπάλους!
Με τραγούδια όπως το «πότε θα κάνει η ξαστεριά» και το άσμα του ΟΦΗ «90 χρόνια ασπρόμαυρης ζωής» το οποίο ο γιατρός του ΟΦΗ πρότεινε του χρόνου να πάει στη …Γιουροβίζιον, η βραδιά έκλεισε υπέροχα για τους παίκτες του ΟΦΗ, οι οποίοι σε κάθε ευκαιρία απολαμβάνουν αυτήν την εποχή, όλα αυτά που κατέκτησαν αυτήν την σπουδαία για τους ίδιους και το σύλλογο, χρονιά.
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα της ομάδας, είναι από την υπέροχη βραδιά, του Γιώργου Στεφανουδάκη, προς το ποδοσφαιρικό τμήμα.
Πηγή:ofi1925.gr
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, με ανακοινώσεις τους εξέφρασαν τα θερμά τους συλλυπητήρια για το θάνατο του επιχειρηματία Θόδωρου Βασιλάκη, βασικού μετόχου της AegeanAir. Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του.
Ο Θεόδωρος Βασιλάκης βασικός μέτοχος της Aegean Air, απεβίωσε μετά από μακρά νοσηλεία του σε νοσοκομείο, σε ηλικία 78 ετών.
Η εξόδιος ακολουθία θα τελεστεί το Σάββατο, 19 Μαΐου 2018 στις 12:30, στον Ιερό Ναό Μεταμορφώσεως Σωτήρος, στην Κηφισιά.
«Φέτος ήμουν άτυχος. Τη νέα περίοδο θέλω να αποδείξω ότι αξίζω!».
Με τα λόγια αυτά, ο Αγγελος Οικονόμου, σχολίασε στην επίσημη σελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ofi1925.gr, την επέκταση της συνεργασίας του, με τον ΟΦΗ για 2 χρόνια.
Είναι η πρώτη ανανέωση του ΟΦΗ για την Σούπερ Λίγκ, για ένα ποδοσφαιριστή, στο ταλέντο και τις δυνατότητες του οποίου, υπάρχει εμπιστοσύνη.
«Είναι τιμή μου, που συνεχίζω στον ΟΦΗ και θα μπορέσω να τον βοηθήσω στην Σούπερ Λίγκ. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από όλους στην ομάδα, γιατί είχα μια δύσκολη χρονιά και μου συμπεριφέρθηκαν όλοι σωστά. Η διοίκηση, ο προπονητής, οι συμπαίκτες μου και τους ευχαριστώ. Δεν ήθελα να αποχωρήσω και χαίρομαι που θα συνεχίσω. Αν και δεν βοήθησα όσο θα ήθελα, χάρηκα πολύ με όλα τα παιδιά, για τη χρονιά που κάναμε. Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους. Ημασταν η καλύτερη ομάδα και δίκαια ανεβήκαμε στην Σούπερ Λίγκ».
Για τον εαυτό του, τονίζει ότι «είχα την ατυχία του τραυματισμού. Ξεκίνησα με πολύ όρεξη τη χρονιά από την προετοιμασία και τα φιλικά και ήθελα να δώσω πράγματα. Ετσι είναι το ποδόσφαιρο. Εχουν περάσει 6 μήνες από το χειρουργείο και είμαι καλά. Εχω ξεκινήσει τις προπονήσεις και θα δουλέψω πολύ όλο το καλοκαίρι, ώστε να είμαι πανέτοιμος στην προετοιμασία».
Πηγή:ofi1925.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ