karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ένα πράγμα, εύχομαι: Αυτή η δυναμική , αλλά και η προοπτική που δίνει στον ΟΦΗ, η άνοδος, στην Σούπερ Λίγκ, να συγκινήσει.

Να συγκινήσει γενικώς, όχι μόνο εκείνους που είναι εντός του ΟΦΗ, αλλά κυρίως, εκτός από αυτόν.

Να συγκινήσει νέους μετόχους, ανθρώπους που, έχουν δεί τι έγινε φέτος στο Γεντί Κουλέ και βλέπουν ότι αξίζει τον κόπο, να επενδύσει κανείς, πάνω σε αυτό.

Εύχομαι πραγματικά-και το πιστεύω-ότι αυτή η ιστορική ευκαιρία δεν θα πάει χαμένη.

Και ότι ο φετινός άθλος του ΟΦΗ, θα προσελκύσει ανθρώπους, αλλά και θα «εμπνεύσει» και τους σημερινούς μετόχους, να διατηρήσουν την συμμετοχή τους στην οικονομική στήριξη της ομάδας και να μην «επαναπαυθούν» με την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Πραγματικά εύχομαι, να συμβεί όλο αυτό και δούμε μια ομάδα, όπως πραγματικά αξίζει να είναι, στην μεγάλη κατηγορία.

Εκεί όπου τα έσοδα που καλείται να διαχειριστεί είναι μεν αρκετά και σημαντικά (συνολικά ένα ποσό που φτάνει τα 2 εκ. ευρώ το χρόνο), αλλά που δεν αρκούν από μόνα τους, για να εξασφαλίσουν την οικονομική φερεγγυότητα που απαιτείται, σε μια κατηγορία υψηλών απαιτήσεων και οργάνωσης.

Ειδικά για το σημερινό «φίνις» του ΟΦΗ στην χρονιά, αλλά και στην σημαντική εκκίνηση για τη νέα περίοδο, θα χρειαστούν κεφάλαια, μέχρι να έρθουν οι πρώτες εισπράξεις, από τα τηλεοπτικά και χορηγικά έσοδα.

Και αυτά πρέπει να βρεθούν γρήγορα, ώστε να κλείσει η φετινή χρονιά με χαμόγελο, να γίνουν έγκαιρα οι ανανεώσεις παικτών, οι μεταγραφές και γενικότερα ο σχεδιασμός της νέας περιόδου.

Ο ΟΦΗ σήμερα πρέπει να χτίσει για το χειμώνα και να μην χάσει πολύτιμο χρόνο.

Εύχομαι πραγματικά, οι άνθρωποι που σήμερα έχουν τις τύχες της ομάδας, να βρουν τις λύσεις.

Και πρέπει να τις βρούν!

Περίπτωση Παπαδάκη. Ο Ηρακλειώτης επιχειρηματίας Αντώνης Παπαδάκης είναι από εκείνους που αποδεδειγμένα βοήθησαν τον ΟΦΗ από τον Ιανουάριο, μέχρι και σήμερα.

Με ένα σεβαστό ποσό, σε μια κρίσιμη εποχή.

Κάποια στιγμή ο ίδιος, άφησε να εννοηθεί, ότι η εταιρεία που εκπροσωπεί, έχει βλέψεις για κάτι περισσότερο στα δρώμενα του ΟΦΗ, ακόμα και για το πλειοψηφικό πακέτο.

Ακόμα και αν η εταιρεία που εκπροσωπεί, για τους δικούς της λόγους αξιολόγησης των δεδομένων που επικρατούν στον ΟΦΗ,  δε θέλει να προχωρήσει σε κάτι βαθύτερο, ο Αντώνης, μπορεί να συνεχίσει να είναι κοντά στην προσπάθεια, της ομάδας.

Αυτήν την εντύπωση έχω –τουλάχιστον εγώ σχηματίσει- από τη μικρή μας γνωριμία και την εντύπωση που μου έδωσε, ως ένας Ηρακλειώτης επιχειρηματίας, που θέλει να βοηθήσει την ομάδα του τόπου του, την ομάδα που αγαπάει.

Περίπτωση Μπαταγιάννη. Άλλο μια διάθεση χορηγίας-στα λόγια- μερικών χιλιάδων ευρώ, για κάποια γαλαντοκομικά προιόντα που θέλει να τα "ανεβάσει" στην κρητική αγορά και άλλο υποψήφιος επενδυτής. Υπάρχει μεγάλη διαφορά.

Καλοδεχούμενος, όποιος θέλει (;) να βάλει έστω και ένα ευρώ στον ΟΦΗ, αλλά προς Θεού, αυτός ο μεγάλος σύλλογος, δεν θα γίνει «όχημα» για την αυτοπροβολή κανενός.

Κάθε περίπτωση, που δεν συνοδεύεται και με την απόδειξη κατάθεσης χρημάτων, δεν μπορεί να αναγνωρίζεται και να εκλαμβάνεται, σοβαρά.

Τα… παραμύθια ξέρετε, δεν είναι το φόρτε μου.

Ειδικά, όταν μιλάμε για τον ταλαιπωρημένο κόσμο του ΟΦΗ.

Αυτό, με τη… βοσκοπούλα το ξέρετε;

Ο Εργοτέλης έχασε το παιχνίδι στην Καρδίτσα (2-1), ενώ ο προπονητής του Τάκης Γκώνιας άκουσε πολλά απο την εξέδρα, αλλά και απο τους ανθρώπους της γηπεδούχου, ομάδας.

Ο προπονητής της ΑΣΑ Γιώργος Βαζάκας, χαρακτήρισε "προκλητικό" τον προπονητή του Εργοτέλη, στις δηλώσεις του στην κρατική τηλεόραση μετά το παιχνίδι, ενώ μίλησε για "καραγκιοζιλίκια" αναφερόμενος σε κάποιες αντιδράσεις του προπονητή του Εργοτέλη, για τις καθυστερήσεις που έκαναν οι παίκτες της Καρδίτσας, στο τέλος.

«Ο Τάκης Γκώνιας είναι δύο χρόνια προπονητής. Εγώ είμαι 25" ανέφερε εκνευρισμένος ο Βαζάκας.

Δείτε παρακάτω το VIDEO με τις δηλώσεις του.

Οπως ανέφερε ο Βαζάκας «ο Τάκης Γκώνιας είναι δύο χρόνια προπονητής. Εγώ είμαι 25. Τα καραγκιοζιλίκια τώρα... Όταν χάνεις ένα παιχνίδι, δεν μπορείς να λες του άλλου για σκοπιμότητα. Όλα είναι μέσα στα ποδόσφαιρο. Όταν η Αναγέννηση έχασε με πέναλτι εκτός περιοχής στο πρώτο ματς, γιατί δεν άφησε να μπει ένα γκολ αφού του αρέσει το fair play; Ό,τι μας συμφέρει. Και βέβαια είχαμε σκοπιμότητα, γιατί μας ενδιέφερε το αποτέλεσμα. Να κρυφτούμε; Αλλά δεν μπορείς να προκαλείς. Ας έπαιζε μπάλα η ομάδα του να κερδίσει. Στην προκειμένη φάση είναι άδικος. Ήταν προκλητικότατος».

Ο συνεργάτης του Γιώργου Βαζάκα, Παναγιώτης Μπούτας, ήταν ακόμα πιο αιχμηρός. Οπως ανέφερε «εγώ δεν έχω μεγάλες φιλοδοξίες να γίνω επαγγελματίας προπονητής αλλά γι’αυτόν τον κύριο, θα πρέπει να το σκεφτεί η αρμόδια υπηρεσία που έχει το ποδόσφαιρο στα χέρια της και να τον αφήσει στην άκρη! Θα ήθελα να μιλήσω και για την ομάδα μου που έχουμε πολλά προβλήματα, αλλά είχαμε ένα σθένος και μια ψυχραιμία καλή. Το δείξαμε μέσα στο γήπεδο, κάναμε πολλές φάσεις στο 1ο ημίχρονο, δικαιούμασταν πιο πολλά γκολ, αλλά έχουμε και το άγχος.

Το άγχος προέρχεται από πολλά προβλήματα. Ξεκινήσαμε με άλλη διοίκηση, έχουμε άλλη και οι ποδοσφαιριστές καταβάλλουν τεράστιες δυνάμεις για να ανταποκριθούν σε τέτοιο πρωτάθλημα και τους ευχαριστώ που παίζουν σε τέτοιες συνθήκες. Τα έχει τα προβλήματα η ομάδα μας και όλα θα τα πούμε στο τέλος. Εμείς δουλέψαμε όλη την εβδομάδα πάνω στο στήσιμο του Εργοτέλη και προσωπικά θα πω ότι είναι μια ομάδα που δεν τη νοιάζει η άμυνα και αν δεν είχαμε το άγχος και τα προβλήματά μας, μπορεί να έφευγε και με 5 γκολ. Δε θέλω να αναφερθώ στον σύλλογό τους, εμείς κοιτάμε τη δικιά μας ομάδα και σιγά-σιγά να δούμε από αύριο στην προπόνηση τα πλάνα για το παιχνίδι με την Παναχαϊκή».

Για το πόσο σημαντική ήταν η νίκη ανέφερε πως  «εμείς, από το καλοκαίρι που αξιολογήσαμε το έμψυχο υλικό της ομάδας μαζί με τον Γιώργο Βαζάκα, είπαμε ότι θα φτάσουμε στους 40-41 βαθμούς. Τώρα, αν προκύψουν κάποια άλλα πράγματα που δε γνωρίζω γι’αυτά, περιπτώσεις με φακέλους, αδειοδοτήσεις κ.α. δεν μπορώ να γνωρίζω. Εμάς ο στόχος στα εναπομείναντα παιχνίδια και σας το λέω ειλικρινά, θα έχουμε τρεις με τέσσερις βαθμούς».

Ο συνεργάτης του Τάκη Γκώνια, Αντώνης Ανδρουλάκης αρκέστηκε να σχολιάσει: «Προσπαθήσαμε να παίξουμε ποδόσφαιρο όπως κάνουμε σε όλα τα παιχνίδια. Συγχαρητήρια στην Αναγέννηση για την νίκη».

Ο Κώστας Οικονόμου ανέφερε ότι  «Συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου για την προσπάθεια και στην Αναγέννηση για την νίκη. Πλέον κοιτάμε την συνέχεια. Έχουμε δυο ακόμα παιχνίδια. Βλέπουμε το κάθε ένα ξεχωριστά αρχής γενομένης από το Κυριακάτικο που είναι στο γήπεδο μας κόντρα στον Αιγινιακό».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Παίζει με τη φωτιά ο Εργοτέλης (VIDEO)

Ο Εργοτέλης παίζει με τη φωτιά, καθώς δυο αγωνιστικές πριν το φινάλε, γνώρισε την ήττα στην Καρδίτσα με 2-1 και μπήκε σε περιπέτειες.

Μετά την ήττα-σοκ απο τον υποβιβασμένο Πανσερραικό (0-3) την περασμένη αγωνιστική, η ομάδα του Τάκη Γκώνια, ηττήθηκε και απο την Αναγέννηση και φαίνεται να χρειάζεται μια νίκη στα τελευταία δυο παιχνίδια με Αιγινιακο (Παγκρήτιο) και Τρίκαλα (εκτός έδρας), για να μείνει στην κατηγορία.

Τα σοβαρά λάθη στην άμυνα, κόστισαν και πάλι στον Εργοτέλη!

Ενώ το φινάλε του αγώνα βρήκε τους Γκώνια και Βαζάκα να τα λένε με τον τελευταίο, να αποκαλεί τον Γκώνια προπονητή 2 ετών!

Η ΑΣΑ άνοιξε το σκορ στο 7', όταν ο Χατζάρας έκανε τη σέντρα από αριστερά, ο Καρρίκι έπιασε την κεφαλιά στο δεύτερο δοκάρι, την έστειλε στον αφύλαχτο Σουντουρά, ο οποίος από κοντά με νέα κεφαλιά έκανε το 1-0.

Το 2-0 έγινε στο 18', όταν από σοβαρά αμυντικά λάθη των αμυντικών των φιλοξενούμενων, ο Πλαβούκος πήρε τη μπάλα, μπήκε στην περιοχή τους και με σουτ βρήκε δίχτυα.

Με την έναρξη του δεύτερου μέρους, ο Εργοτέλης κατάφερε να μειώσει και να δώσει ενδιαφέρον στο ματς. Ήταν η σειρά των αμυντικών της Αναγέννησης να κάνουν λάθη στα μετόπισθεν και ο Τσέλιος που επωφελήθηκε από τις κόντρες, σούταρε μέσα από την περιοχή γράφοντας το 2-1 στο 53'. Ένταση επικράτησε τόσο στο δεύτερο μέρος όσο και στο τέλος, καθώς στον Εργοτέλη ήταν έξαλλοι για τις καθυστερήσεις των γηπεδούχων, με Βαζάκα - Γκώνια να τα λένε σε έντονο ύφος.

Διαιτητής: Φωτιάς (Πέλλας)

Βοηθοί: Κόλλιας (Ηπείρου), Δεμερτζής (Πέλλας)

ΑΝ. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ (Γιώργος Βαζάκας): Γκέκας, Καρρίκι, Κωνσταντινόπουλος, Ρουσσάκης (20' λ. τρ. Βατουσιάδης), Τζέκος, Μπιτέλης, Πλαβούκος (74' Καραγιάννης), Σταματάκης, Κονέ, Σουντούρα, Χαντζάρας (85' Μπούσδρας).

ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ (Τάκης Γκώνιας): Κατσιμήτρος, Νικολακάκης (84' Αγγελόπουλος), Σταμόπουλος, Μπάτζιος, Μπούζας, Οικονόμου, Τσέλιος, Μπουτσάκης, Ιατρούδης, Έφορντ (67' Μανουσάκης), Σταματάκος.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO απο την μετάδοση της κρατικής τηλεόρασης, τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Σε μπελάδες ο Εργοτέλης-Η εικόνα της Football league

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi