Η NOVA ανακοίνωσε την συμφωνία με τον ΟΦΗ, για την αγωνιστική περίοδο 2018-19, επιβεβαιώνοντας της πληροφορίες που ήθελαν τον ΟΦΗ, να επιστρέφει στο συνδρομητικό κανάλι.
Στον ΟΦΗ εδώ και καιρό είχαν επιβεβαιώσει ότι όλα δείχνουν ότι θα κλείσει στη NOVA με την οποία υπάρχει μια κατ’ αρχήν συμφωνία και απομένουν κάποιες λεπτομέρειες για να οριστικοποιηθεί, κάτι που αναμένεται να γίνει τις επόμενες ημέρες.
Ετσι, οι φίλαθλοι του ΟΦΗ θα μπορούν να βλέπουν τα παιχνίδια της ομάδας, μέσα από την συνδρομητική τηλεόραση.
Η ανακοίνωση της NOVA αναφέρει ότι:
"Η Nova εξασφάλισε τα τηλεοπτικά δικαιώματα για τη σεζόν 2018-19 της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 που έρχονται να προστεθούν σε αυτά των ΠΑΕ ΑΕΚ, ΑΕΛ, Αστέρα Τρίπολης, Λεβαδειακού, Ολυμπιακού, Πανιωνίου, ΠΑΟΚ και ΠΑΣ Γιάννινα. Οι συνδρομητές των αθλητικών καναλιών της Nova, θα παρακολουθούν αποκλειστικά τις προσπάθειες των Ομιλητών στους εντός έδρας αγώνες του ελληνικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου μετά την επιστροφή του ιστορικού συλλόγου της Κρήτης στα «μεγάλα σαλόνια» καθώς και στα φιλικά παιχνίδια προετοιμασίας".
Με τον 23χρονο Αγγελο Οικονόμου, άνοιξε η αυλαία των ανανεώσεων του ΟΦΗ της Σούπερ Λίγκ.
Ο νεαρός μέσος ήταν απο τους άτυχους της φετινής χρονιάς, καθώς είχε σοβαρό τραυματισμό και χειρουργείο και έχασε το μεγαλύτερο μέρος της σεζόν.
Στον ΟΦΗ όμως πιστεύουν στο ταλέντο του επιτελικού μέσου, που έχει θητεία 8 ετών στα τμήματα υποδομής της Μπάγερν Μονάχου και ξεκίνησαν απο αυτόν της ανανεώσεις.
Μάλιστα η συμφωνία είναι για 2 χρόνια.
Η επίσημη ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Η πρώτη ανανέωση για τον ΟΦΗ της Σούπερ Λίγκ, έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.
Ανθρωπιστικά, αλλά και αγωνιστικά.
Ο 23χρονος μέσος Αγγελος Οικονόμου, ο οποίος έχασε τη χρονιά λόγω ενός σοβαρού τραυματισμού που τον οδήγησε στο χειρουργείο στο ξεκίνημα της σεζόν, είναι ο πρώτος παίκτης, που συμφώνησε προφορικά με την ομάδα μας, για να παραμείνει σε αυτήν τα επόμενα δυο χρόνια.
Ο Οικονόμου συναντήθηκε με τον αντιπρόεδρο της ΠΑΕ και υπεύθυνο μεταγραφών Κώστα Καζανάκη και έδωσε τα χέρια.
Στον ΟΦΗ πιστεύουν πολύ στο ταλέντο του ποδοσφαιριστή, ο οποίος ανδρώθηκε στα τμήματα υποδομής της Μπάγερν Μονάχου, όπου έμεινε 8 χρόνια, φτάνοντας μέχρι και την δεύτερη ομάδα, με την οποία αγωνίστηκε στο Τσάμπιονς Λίγκ Νέων.
«Η πρώτη ανανέωση του ΟΦΗ μας, για την Σούπερ Λίγκ, είναι ιδιαίτερη!
Ο Αγγελος Οικονόμου, θα είναι μαζί μας για τα επόμενα 2 χρόνια!
Μπράβο Αγγελε!
OΦΗ-ΟΜΑΔΑ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ #ofi1925» αναφέρει στην ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, για την επέκταση της συνεργασίας με τον 23χρονο μέσο.
«Ο ΟΦΗ δεν είναι μόνο ποδόσφαιρο. Είναι και η ανθρωπιά, που πρέπει να στέλνει ο σύλλογος, ως ηχηρό μήνυμα σε κάθε ευκαιρία. Πάνω από όλα είμαστε άνθρωποι».
Με τα λόγια αυτά, στην επίσημη σελίδα της ομάδας ofi1925.gr ο Νίκος Ανδριαδάκης εκ μέρους του γραφείου δημοσίων σχέσεων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, αναφέρθηκε στο φιλανθρωπικό παιχνίδι στο οποίο θα συμμετάσχει ο ΟΦΗ το Σάββατο (19/5, 5μμ) στη Νεάπολη, με την τοπική ομάδα.
Το παιχνίδι γίνεται για την οικονομική ενίσχυση ποδοσφαιριστή της περιοχής, ο οποίος είχε ένα σοβαρό τροχαίο και νοσηλεύεται σε κέντρο αποκατάσταση στη Λάρισα.
Τα έξοδα νοσηλείας είναι πολύ μεγάλα, για την οικογένεια του και στην περιοχή υπάρχει μια κινητοποίηση για την ευαισθητοποίηση όλων προκειμένου να συνδράμουν για το σκοπό αυτό.
Το κόστος του εισιτηρίου του αγώνα μεταξύ του ΟΦΗ και της ΑΕΝεάπολης, η οποία φέτος κέρδισε την άνοδο στην Γ’ Εθνική, είναι 5 ευρώ και τα έσοδα θα διατεθούν αποκλειστικά για τον ιερό αυτό σκοπό.
«Ολος ο ΟΦΗ θα στηρίξει αυτή τη σπουδαία πρωτοβουλία. Η ομάδα, ο κόουτς, οι παίκτες και όσοι φίλαθλοι μπορέσουν, να είναι εκεί. Από την πρώτη στιγμή η ομάδα του ΟΦΗ ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα των ανθρώπων της Νεάπολης, για να βοηθήσει για αυτό το σκοπό», επισημαίνει ο Νίκος Ανδριαδάκης, ο οποίος εκ μέρους του γραφείου δημοσίων σχέσεων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, έχει αναλάβει όλο το βάρος της οργάνωσης του φιλικού.
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ξενοδόχους από το Λασίθι που θα φιλοξενήσουν την ομάδα μας στο περιθώριο του αγώνα» ανέφερε ακόμη κ. Ανδριαδάκης.
Η αποστολή του ΟΦΗ θα μεταβεί το Σάββατο το πρωί με το πούλμαν της ομάδας, στον Αγιο Νικόλαο, όπου θα γευματίσει στο εστιατόριο «Αμμούδι» και μετά θα ξεκουραστεί για μερικές ώρες στο ξενοδοχείο «Ερμής», πριν αναχωρήσει για τη Νεάπολη, για το φιλικό παιχνίδι.
Μετά το τέλος του αγώνα η ομάδα της ΑΕ Νεάπολης θα παραθέσει δείπνο στην αποστολή του ΟΦΗ, σε εστιατόριο της περιοχής.
Πηγή: ofi1925.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ