karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ο Νίκος Παπαδόπουλος έτυχε θερμής υποδοχής στο Λασίθι, στο φιλανθρωπικό φιλικό του ΟΦΗ, με την ΑΕΝεάπολης.

Ο τεχνικός του ΟΦΗ τιμήθηκε για την επιτυχία του να επαναφέρει τον ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ, ενώ αποθεώθηκε απο τους φιλάθλους που βρέθηκαν στο γήπεδο.

Μετά το παιχνίδι αρκετοί φίλοι της ομάδας, που βρέθηκαν στο γήπεδο, τον πλησίασαν για ένα αυτόγραφο, ενώ φωτογραφήθηκαν και μαζί του.

Ο Νίκος Παπαδόπουλος στο περιθώριο του αγώνα του ΟΦΗ, στη Νέαπολη, ανέφερε στις δηλώσεις του για τον σχεδιασμό που κάνει αυτήν την εποχή, σε συνεργασία με τη διοίκηση, ότι είναι σε καλό δρόμο και ίσως αυτήν την εβδομάδα τελειώσουν οι ανανεώσεις, για να προχωρήσει η ομάδα και στις μεταγραφές.

Οπως είπε ο τεχνικός του ΟΦΗ «ο σχεδιασμός είναι σε καλό δρόμο και ίσως την επόμενη εβδομάδα, να έχουμε τελειώσει, με τους παίκτες που θέλουμε να ανανεώσουμε και είναι οι πρωταρχικοί μας στόχοι».

Ο Νίκος Παπαδόπολος ανέφερε ακόμη ότι «θεωρούμε ηθικό, πρώτα να τελειώσουμε με τους υπάρχοντες παίκτες και μετά να πάμε στις μεταγραφές. Υπάρχει χρόνος. Είναι μια δύσκολη περίοδος για όλους. Αυτή η περίοδος είναι όμως και η πιο σημαντική για τη νέα σεζόν».

Για την κατάσταση στην ομάδα αυτήν την εποχή και το τελευταίο παιχνίδι με τη Σπάρτη, ο Νίκος Παπαδόπουλος, ανέφερε ότι «οι παίκτες περιμένουν να τελειώσει το παιχνίδι με τη Σπάρτη να γίνει μια μικρή γιορτή, γιατί έτσι πρέπει να γίνει κατά την άποψη μου, όχι τρελά πράγματα, γιατί δεν πρέπει να πανηγυρίζουμε για κάτι που είναι δεδομένο, άσχετα αν έγινε μέσα από δύσκολες συνθήκες. Οι παίκτες περιμένουν να πάνε διακοπές.

Για μένα όμως η δουλειά δεν τελειώνει εδώ. Ολο αυτό το χρονικό διάστημα είναι δουλειά, να χτιστεί σωστά η ομάδα τη νέα σεζόν, γιατί οι απαιτήσεις είναι μεγαλύτερες».

"Επιστρέφουμε και...γιορτάζουμε"

Στο τελευταίο παιχνίδι με τη Σπάρτη αναφέρθηκε και ο δεξιός οπισθοφύλακας του ΟΦΗ, Λεωνίδας Αργυρόπουλος, ο οποίος ανέφερε ότι «έχουμε ένα παιχνίδι, να το δούμε σοβαρά όπως όλα τα παιχνίδια. Είναι μια φιέστα. Ανυπομονούμε όλοι γιατί ήρθε η ώρα να γιορτάσουμε. Επιστρέφουμε στην Σούπερ Λίγκ για να καθιερωθούμε. Θέλω να μείνω στον ΟΦΗ. Ηρθα στην ομάδα τον Ιανουάριο, δέθηκα με την ομάδα του ΟΦΗ και είμαι χαρούμενος που συνέβαλα σε αυτήν την προσπάθεια».

*Οι παίκτες του ΟΦΗ έχουν ρεπό μέχρι την Τρίτη το πρωί, όπου επιστρέφουν στις προπονήσεις, για το τελευταίο παιχνίδι με τη Σπάρτη στην Κυριακή (27/5, 5μμ) στο Γεντί Κουλέ.

Πηγή:ofi1925.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΟΦΗ...με ανθρωπιά! (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

Η υπογεγραμμένη φανέλα και ο "ιερός σκοπός"

Μια φανέλα υπογεγραμμένη από όλους έδωσαν οι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ, στην οικογένεια του Γιώργου, του άτυχου ποδοσφαιριστή της Νεάπολης, που τραυματίστηκε σοβαρά σε τροχαίο και για αυτόν έγινε το φιλανθρωπικό φιλικό. Τη φανέλα παρέλαβε πριν την έναρξη του αγώνα, συγγενικό πρόσωπο του άτυχου ποδοσφαιριστή.

Οι παίκτες του ΟΦΗ δήλωσαν συγκινημένοι από τον χαρακτήρα του αγώνα και ανέφεραν ότι είναι καθήκον τους να συμμετέχουν σε τέτοιες πρωτοβουλίες.

Από τους ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ, ο Γιάννης Ποτουρίδης, ανέφερε ότι «από την πρώτη στιγμή δεχθήκαμε αυτήν την πρόσκληση. Σε τέτοιες ενέργειες η ομάδα του ΟΦΗ πρέπει να είναι πάντα δίπλα. Οσο μπορούμε θα βοηθάμε τέτοιες καταστάσεις. Πιστεύω να δώσαμε χαρά και στο παιδί και στον κόσμο που ήρθε και όπου αλλού μα χρειαστεί ο κόσμος θα είμαστε δίπλα τους. Είναι χαρά να πηγαίνουμε σε διάφορες περιοχές της Κρήτης και ο κόσμος να είναι δίπλα μας. Όπως δίπλα μας ήταν  ο κόσμος του ΟΦΗ όλη τη χρονιά και τον ευχαριστούμε».

Ο Λεωνίδας Αργυρόπουλος ανέφερε ότι «είναι ένας αγώνας για ιερό σκοπό. Τέτοιοι αγώνες πρέπει να γίνονται συνέχεια και σαν ΟΦΗ που είναι η μεγαλύτερη ομάδα στην Κρήτη, πρέπει να βοηθάμε. Ηρθαμε με μεγάλη μας χαρά και μεγάλη μας ευχαρίστηση. Νοιώθουμε χαρούμενοι που βρεθήκαμε στη Νεάπολη».

«Ιερός σκοπός»

 «Ηρθαμε στη Νεάπολη για ένα ιερό σκοπό». Με τα λόγια αυτά ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, περιέγραψε τα δικά του συναισθήματα, των παικτών του, αλλά και της ομάδας του ΟΦΗ γενικότερα, για την παρουσία της στη Νεάπολη, για το φιλικό παιχνίδι φιλανθρωπικού χαρακτήρα, για την οικονομική ενίσχυση ενός ποδοσφαιριστή της Νεάπολης, ο οποίος τραυματίστηκε σοβαρά σε τροχαίο.

Όπως ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ «με πολύ χαρά δεχθήκαμε αυτήν την πρόσκληση.

Ολες οι ομάδες να ανταποκρίνονται. Αυτό κάναμε και εμείς. Ετσι αρμόζει στην ομάδα μας.

Μακάρι αυτό που κάναμε να βοηθήσει αυτόν τον άνθρωπο, που έχει ανάγκη».

«Ο ΟΦΗ κοντά σε όλη την Κρήτη»

Ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Κώστας Καζανάκης ανέφερε ότι «ο ΟΦΗ είναι η μεγαλύτερη ομάδα της Κρήτης και έχει Παγκρήτιο χαρακτήρα. Πρέπει όλοι να γίνουμε μια οικογένεια. Είναι υποχρέωση μας να είμαστε κοντά σε όλη την Κρήτη.

Μια μεγάλη ομάδα για να παραμείνει μεγάλη, πρέπει να διατηρήσουμε την καλή σχέση που έχουμε με όλο το νησί».

«Σαν ΟΦΗ δίπλα σε τέτοια γεγονότα»

Εκ μέρους των δημοσίων σχέσεων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ο Νίκος Ανδριαδάκης, ο οποίος λόγω και των στενών σχέσεων της οικογένειας του, με την περιοχή, ανέλαβε όλο το οργανωτικό κομμάτι του φιλανθρωπικού φιλικού, ανέφερε ότι «ήρθαμε να βοηθήσουμε ένα ποδοσφαιριστή της Νεάπολης, που είχε ένα σοβαρό τροχαίο. Ο ΟΦΗ, η διοίκηση, ο προπονητής και οι παίκτες ευαισθητοποιήθηκαν αμέσως. Κάναμε αυτόν τον αγώνα για να βοηθήσουμε τον προπονητή και την οικογένεια. Χαίρομαι που σαν ΟΦΗ είμαστε δίπλα σε τέτοια γεγονότα».

«Σπουδαίος αγώνας»

Ο αντιπεριφερειάρχης Κρήτης και υπεύθυνος για θέματα αθλητισμού, Νίκος Συριγωνάκης,τόνισε πως «είναι ένας αγώνας με σπουδαία κοινωνική διάσταση. Ευχόμαστε ο Γιώργος, το παιδί αυτό που τραυματίστηκε, πρώην ποδοσφαιριστής της Νεάπολης, να τα καταφέρει. Ο αγώνας αυτός είναι ένα σημαντικό μήνυμα του αθλητισμού. Συγχαίρω τους εμπνευστές και τους διοργανωτές».

«Ευχαριστούμε τον ΟΦΗ»

Ο πρόεδρος της ΑΕΝεάπολης Κώστας Καστελλιανάκης τόνισε ότι «ήταν ένας σπουδαίος αγώνας, χωρίς νικητές και ηττημένους. Ευχαριστώ την ΠΑΕ ΟΦΗ για τη συμμετοχή της και ειδικότερα το Νίκο Ανδριαδάκη που έτρεξε πολύ για το σκοπό αυτό. Για εμάς σαν κοινωνία της Νεάπολης είναι πολύ  σημαντικό αυτό που έγινε».

Πηγή:ofi1925.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΟΦΗ...με ανθρωπιά! (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

Δυνατά μηνύματα ανθρωπιάς έστειλαν στη Νεάπολη, ο ΟΦΗ και η τοπική ομάδα της περιοχής του Λασιθίου (ΑΕΝ).

Στο φιλανθρωπικό φιλικό παιχνίδι που έγινε στο στάδιο Μελιδονιώτης Νεάπολης, ο σκοπός ήταν ένας.

Να ενισχυθεί οικονομικά η οικογένεια, ενός νεαρού ποδοσφαιριστή από τη Νεάπολη, ο οποίος είχε ένα σοβαρό τροχαίο και βρίσκεται σε ειδικό κέντρο αποκατάστασης στη Λάρισα.

Η εξέδρα του γηπέδου γέμισε από κόσμο και τα έσοδα, θα δώσουν μια μικρή βοήθεια στην οικογένεια του άτυχου νέου, ώστε να μπορέσει να διαχειριστεί το μεγάλο της φορτίο.

Η ομάδα του ΟΦΗ ανταποκρίθηκε αμέσως θετικά, σε αυτήν την αξιέπαινη πρωτοβουλία, καθώς είναι πάντα κοντά σε τέτοιες ενέργειες, ειδικά για περιπτώσεις που αφορούν την Κρήτη.

Η ευρύτερη περιοχή του Λασιθίου, αγκάλιασε τον ΟΦΗ, χειροκρότησε την ομάδα και της ευχήθηκε καλή επιστροφή στην Σούπερ Λίγκ.

Μετά το τέλος του αγώνα οι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ, υπέγραψαν πολλά αυτόγραφα σε φίλους του ΟΦΗ από το Λασίθι.

Να σημειωθεί, ότι στο περιθώριο του αγώνα, έγιναν και τιμητικές βραβεύσεις, καθώς τιμήθηκε ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, ο πρώτος σκόρερ του ΟΦΗ και της Football league Δημήτρης Μάνος, ο Νίκος Ανδριαδάκης εκ μέρους του γραφείου δημοσίων σχέσεων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, που ήταν και η «ψυχή» της εκδήλωσης και η αστυνομική διεύθυνση Αγίου Νικολάου.

Παρούσα στο γήπεδο σύσσωμη η διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 (Αλετράς, Καζανάκης, Αποστολάκης, Ζερβάκης), ο αντιπεριφερειάρχης Νίκος Συριγωνάκης, ο πρώην βουλευτής της ΝΔ και σύμβουλος του Κυριάκου Μητσοτάκη, Μάξιμος Σενετάκης και ο πρώην δήμαρχος Ανωγείων Ζαχαρίας Κεφαλογιάννης.

Στο γήπεδο έδωσαν το «παρών» και εκπρόσωποι των συνδέσμων του ΟΦΗ.

Σε δεύτερη μοίρα το σκορ του αγώνα

Τόσο οι παίκτες του ΟΦΗ, όσο και οι παίκτες της Νεάπολης, μια ομάδα η οποία κέρδισε φέτος την άνοδο της στην Γ’ Εθνική, προσπάθησαν για το καλύτερο στο γήπεδο και χειροκροτήθηκαν από τους θεατές.

Το σκορ του αγώνα (10-1) πέρασε σε δεύτερη μοίρα, καθώς ο σκοπός ήταν άλλος.

Από πλευράς ΟΦΗ 6 γκολ (!) έβαλε ο Τοπούζης, ένα ο Φαζός, ένα ο Παπατόλιος, ένα ο Κουτσιανικούλης και ένα ο Μάνος.

Να σημειωθεί ότι ο ΟΦΗ δοκίμασε και ένα νεαρό τερματοφύλακα, τον Αγγελο Κανάνη, γεννημένος το 1999, ο οποίος πέρσι αγωνίστηκε στον Αρη Λεμεσσού Κύπρου.

Παράλληλα ο Νίκος Παπαδόπουλος χρησιμοποίησε τον 16χρονο γκολκήπερ (γενν. 2002) Χρήστο Νεοκοσμίδη, από την ομάδα Κ19 του ΟΦΗ.

Από την πλευρά της ΑΕΝ το γκολ της τιμής πέτυχε ο Βασιλόπουλος.

Διαιτητής του αγώνα ήταν ο Βλάσσης απο το Λασίθι.

ΑΕΝ: Σταυριανουδάκης, Κωστάκης, Ζανταλής, Τραμπάκουλας, Πετράκης, Κοκολάκης,

Ζαμπετάκης, Χρηστάκης, Περράκης, Γκερδούκι, Βασιλόπουλος.

Στο δεύτερο ημίχρονο αγωνίστηκαν και οι Ξενικάκης, Φαιτάκης, Χατζάκης, Κουνελάκης, Ρογδάκης, Δήμας, Σγουρός, Βλαχάκης.

ΟΦΗ: Κανάνης, Αργυρόπουλος ,Φαζός, Βαφέας, Μονιάκης, Μαχαίρας, Νάστος, Κοέλιο, Λεάλ, Παπατόλιος, Τοπούζης.

Στο δεύτερο ημίχρονο ο ΟΦΗ αγωνίστηκε με τους Κανάνη, Βαφέα, Κοέλιο (70’ Κομεσίδης), Παπαστεριανό, Φαζό, Αργυρόπουλο (70’ Κομεσίδης), Κοιλιάρα, Παπατόλιο,Τοπούζη, Μάνο, Κουτσιανικούλη.

Πηγή: ofi1925.gr

Δείτε παρακάτω φωτογραφίες απο την επίσημη σελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi