karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Για "κακή μετάφραση" των όσων είπε σε εφημερίδα της Πορτογαλίας, κάνει λόγο ο Ζόσε Κοέλιο, με δήλωση του η οποία δημοσιεύεται στην επίσημη σελίδα της ΠΑΕ στα Αγγλικά και τα Ελληνικά.

Ο Πορτογάλος μέσος, τονίζει ότι δεν αποδόθηκαν σωστά κάποια πράγματα που ανέφερε, κάτι που είχε υποστηρίξει και ο μάνατζερ του παίκτη.

Μάλιστα τονίζει ότι ο ΟΦΗ του πλήρωσε και το εισιτήριο για να φύγει. Και καταλήγει τονίζοντας ότι το πιο σημαντικό αυτή τη στιγμή είναι να κερδίσει ο ΟΦΗ το τελευταίο παιχνίδι και να πάρει το πρωτάθλημα.

Την παρακάτω δήλωση έκανε μέσα απο την επίσημη σελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ο Ζόσε Κοέλιο. για το θέμα που δημιουργήθηκε με κάποιες δηλώσεις του στην Πορτογαλία:

"Hello. I'm Coelho, and this is my official Acount. I want to say something about the news that I gave to the Portuguese newspaper.
First of all, I want to explain that there is a bad translation.
The union of players didn't pay me the comeback ticket to portugal. OFI payed, already booked to the end of the season. The union of players when knew the situation gave me an exit from the club if I needed it.
The rest I prefer no comment. Because the championship is not over, and we have a game to win and became champion! It's the most important, and I don't want to focus on things that don't matter right now".

 Μετάφραση:

"Γεια σας, είμαι ο Κοέλιο και αυτός είναι ο επίσημος λογαριασμός μου. Θα ήθελα να πω κάτι για τα όσα γράφτηκαν σε εφημερίδα της Πορτογαλίας. Πρώτα απο όλα, θα ήθελα να εξηγήσω, ότι έγινε κακή μετάφραση.

Το συνδικάτο των παικτών, δεν πλήρωσε το εισιτήριο της επιστροφής μου στην Πορτογαλία. Ο ΟΦΗ το πλήρωσε και το έχω ήδη κλείσει για το τέλος της χρονιάς. Το συνδικάτο όταν έμαθε την κατάσταση μου έδωσε μια έξοδο απο το σύλλογο, αν την είχα ανάγκη.

Τα υπόλοιπα δεν θα ήθελα να τα σχολιάσω. Το πρωτάθλημα δεν έχει τελειώσει ακόμη και έχουμε ένα παιχνίδι να κερδίσουμε, ώστε να βγούμε πρωταθλητές. Αυτό είναι το πιο σημαντικό και δεν θα ήθελα να εστιάσω σε πράγματα που δεν έχουν σημασία αυτή τη στιγμή".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Τι λένε στον ΟΦΗ για τον πικραμένο και φευγάτο Κοέλιο

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Για κάτι αποτελέσματα, σαν αυτό το… εκκωφαντικό 0-3, του Εργοτέλη, με τον «πεσμένο» Πανσερραικό, στο Παγκρήτιο στάδιο, ο Αιγύπτιος Σάμι, δικαιώνεται που επέλεξε να βάλει τα χρήματα του σε μια ομάδα, με ...ησυχία και όχι σαματά.

Γιατί, αντιλαμβάνεται εύκολα κανείς, ότι τέτοια «ηχηρά» αποτελέσματα, σε μια ομάδα με κόσμο και πολλές γνώμες, μπορούν να φέρουν δίκαια ή άδικα, επικίνδυνες καταστάσεις, για τον κάθε ιδιοκτήτη.

Ο Σάμι, μετά το τελευταίο σφύριγμα του διαιτητή, στον αγώνα με τον Πανσερραικό, φόρεσε ήρεμα το μαύρο του γυαλί στην εξέδρα των επισήμων του Παγκρητίου σταδίου και βάδισε ήρεμος στα αποδυτήρια.

Ούτε γάτα, ούτε ζημιά!

Μόνο 3-4 Εργοτελίτες, επέλεξαν στο 0-3 να αποχωρήσουν από το γήπεδο, νωρίτερα απο τη λήξη, φωνάζοντας  «σας αρέσει αυτό που βλέπετε;», για να σηκωθούν κάποιοι άλλοι να τους συγκρατήσουν, λέγοντας τους, «μη φεύγετε, η φανέλα είναι βαριά!».

Και έτσι γράφτηκε η τελευταία πράξη στο Εργοτέλης-Πανσερραικός 0-3, που έγινε μεταξύ συγγενών και φίλων, στο Παγκρήτιο στάδιο.

Μεταξύ των θεατών, στο Παγκρήτιο και ο Αλέξης Κούγιας, ο οποίος πετάχτηκε στο Ηράκλειο, για να κάνει καμιά βουτιά στο πολυτελές του σπίτι , που είναι λίγο πριν την Λυγαριά και ο γνωστός νομικός και πρόεδρος της Λάρισας, το έχει για κάποιες αποδράσεις στα μέρη μας.

Ο Κούγιας έβλεπε το παιχνίδι με ένα σχετικό …χαμόγελο.

Στο ημίχρονο, τον πλησίασε ο γνωστός φίλος του ΟΦΗ, ο Κλέαρχος και του έκανε παράπονα για κάποιες δηλώσεις που έχει κάνει τελευταία, για τον ΟΦΗ, προφανώς για να ..απαλύνει τον πόνο των φίλων της πρώτης ομάδας του, της Παναχαικής για την απώλεια της ανόδου.

«Εχετε κάτι με τον ΟΦΗ κ. Κούγια;» του είπε ο Κλέαρχος.

«Απολύτως, τίποτα» απάντησε ο νομικός, στα παράπονα του φίλου του ΟΦΗ.

Ο Κούγιας εξήγησε ότι θεωρεί εμπόδιο για τον ΟΦΗ τα χρέη που έχει, αλλά έλαβε την απάντηση, από το φίλο του ΟΦΗ, ότι «αυτά ήταν παλιά, τώρα είναι αλλιώς».

Με τη φράση «τα λέμε του χρόνου στο Γεντί Κουλέ!», αποχαιρέτησε ο Κλέαρχος τον δικηγόρο και έδωσαν… ραντεβού στην Σούπερ Λίγκ.

Με έρανο, 14 παίκτες και δυο φιλάθλους βρέθηκε ο Πανσερραικός στην Κρήτη και τα «λιοντάρια» του κατάφεραν να πάρουν ένα τόσο εντυπωσιακό διπλό (0-3), επί του Εργοτέλη.

Ο Πανσερραικός ανέβηκε στους 32 βαθμούς, αλλά είναι με το …ενάμιση πόδι στην Γ’ Εθνική, καθώς θέλει το 3Χ3 με Παναχαική, Αρη και Δόξα Δράμας στα τελευταία τρία παιχνίδια και οι βασικοί αντίπαλοι Αιγινιακός, Καρδίτσα, Εργοτέλης και Σπάρτη να μην πάρουν τίποτε! Χλωμό….

«Εχουμε πέσει» έλεγαν με πίκρα και οι ίδιοι οι Σερραίοι, παρά τις σφιγμένες γροθιές με τις οποίες πανηγύρισαν στο Παγκρήτιο. Τουλάχιστον να πέσουν με ψηλά το κεφάλι…

Μπορμπαλάν! Πήρε 5800 για το εξτραδάκι που του έβγαλε η ΕΠΟ, να σφυρίξει τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος. Και από 2700 ευρουλάκια οι 4 βοηθοί του (επόπτες και συμπληρωματικοί).

Αξιος ο μισθός τους!

Μετέτρεψαν με τις υποδείξεις τους, ένα παιχνίδι πονοκέφαλο, σε …απλό ματς ποδοσφαίρου.

Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο.

Κότες και μάλιστα…λιράτες οι παίκτες και των δυο ομάδων, δεν σκέφτηκαν καν, να αμφισβητήσουν τις αποφάσεις του Ισπανού ρέφερυ στις κόκκινες (Μαουρίτσιο και Βράνιες), αλλά και στο πέναλτι, που κέρδισε ο ΠΑΟΚ.

Αν στις επίμαχες φάσεις ήταν κάποιος Ελληνας διαιτητής, το πιθανότερο είναι ότι δεν θα… τελείωνε. Οι παίκτες θα «κρεμόταν» πάνω του σε κάθε σφύριγμα και το παιχνίδι θα τιναζόταν στον αέρα.

Ο Ισπανός που έχει πάνω από 300 παιχνίδια στην Ισπανία, τους έκοψε το «βήχα» από την αρχή και έτσι κανείς δεν του… κουνήθηκε.

Εβλεπε το παιχνίδι ο κορυφαίος Ελληνας διεθνής διαιτητής (Σιδηρόπουλος), στον οποίο ο Περέιρα έδωσε ένα χαρτζιλίκι (400 ευρώ) για να τον βάλει τέταρτο διαιτητή και θα αναρωτιόταν πως θα είχε …φύγει από το γήπεδο, αν σφύριζε ο ίδιος, αυτό το παιχνίδι.

Το αφεντικό της ΚΕΔ, ο Πορτογάλος Περέιρα, έδειξε με την επιλογή του Μπορμπαλάν, ότι δεν εμπιστεύεται τους Ελληνες διαιτητές, ακόμα και τους κορυφαίους (διεθνείς).

Ισως η κίνηση αυτή, να ορίσει ξένους διαιτητές στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος, να ήταν ο «σπόρος» για να επαναληφθεί το πετυχημένο – εκ του αποτελέσματος-εγχείρημα και σε κάποιο «ζόρικο» ντέρμπι στο μέλλον.

Βησσαρίων! Ο σπορτκάστερ του Athleticradio 104.2 στην Αρτα, αποδείχθηκε…γουρλής για τον ΟΦΗ!

Οι φίλοι της ομάδας, τον έβαλαν στην… καρδιά τους, για το διπλό-τίτλου του ΟΦΗ, αλλά και κάποιες αναφορές του, στην μετάδοση.

Μια από τις κορυφαίες: «Ο Νάστος πρέπει να κατάγεται από την Κρήτη, έτσι παθιασμένα που παίζει!».

Τη δυσαρέσκεια τους, για κάποιες δηλώσεις που φέρεται να έκανε ο Ζόσε Κοέλιο, σε εφημερίδα της πατρίδας του, εξέφρασαν οι άνθρωποι του ΟΦΗ, σε επικοινωνία που είχαν με τον μάνατζερ του παίκτη στην Ελλάδα, Μιχάλη Ανθόπουλο.
Σύμφωνα με τα όσα δημοσιεύτηκαν, ο Κοέλιο φέρεται να δήλωσε ότι δεν έχει πάρει ούτε ένα μισθό  απο τον ΟΦΗ, απο τον Ιανουάριο, που ήρθε στην ομάδα, κάτι που διαψεύδεται κατηγορηματικά από την κρητική ομάδα, αλλά και από τον εκπρόσωπο του παίκτη.
«Στον Κοέλιο υπάρχει μια οφειλή, μέσα στη γενική οικονομική εκκρεμότητα που υπάρχει στο ποδοσφαιρικό τμήμα» τονίζουν στον ΟΦΗ, που αποδίδουν τις δηλώσεις του Κοέλιο, στην …πίκρα του, για το γεγονός ότι δεν έχει κληθεί ακόμη να συζητήσει για την επέκταση της συνεργασίας, όπως έχει γίνει με τους περισσότερους παίκτες του ΟΦΗ, που είναι στο πλάνο του σχεδιασμού, μεταξύ διοίκησης και τεχνικής ηγεσίας, που γίνεται αυτήν την εποχή, για τον ΟΦΗ της Σούπερ Λίγκ.

"Πιθανόν ο Κοέλιο να έχει πάρει το μύνημα ότι δεν θα είναι εδώ του χρόνου και για αυτό είπε αυτά που είπε" τονίζουν στον ΟΦΗ, στον οποίο οι δηλώσεις του Πορτογάλου, δεν ήχησαν καλά.

"Δεν μεταφέρθηκαν σωστά"

Ο εκπρόσωπος του παίκτη Μιχάλης Ανθόπουλος στην επικοινωνία που είχε με τους ανθρώπους του ΟΦΗ, αλλά και τον ίδιο τον Κοέλιο, μετέφερε την άποψη ότι κάποια πράγματα που είπε, δεν μεταφέρθηκαν σωστά.
Ο κ. Ανθόπουλος ανέφερε ότι πράγματι υπάρχει μια οφειλή προς τον Κοέλιο.

Ωστόσο, ξεκαθάρισε ότι έχει εμπιστοσύνη στην διοίκηση του ΟΦΗ, ότι θα τακτοποιηθεί, καθώς στις μέχρι σήμερα συνεργασίες του με την κρητική ομάδα, δεν είχε κανένα πρόβλημα, όπως για παράδειγμα, συνέβη πέρσι με τον Μπόατεγκ.
Η άποψη του εκπροσώπου του Κοέλιο, είναι ότι γίνεται μεγάλη προσπάθεια στον ΟΦΗ, αυτήν την εποχή και είναι βέβαιος ότι το θέμα θα τακτοποιηθεί, τις επόμενες ημέρες.

Οι επόμενες μέρες θα κρίνουν, το τι ακριβώς θα γίνει με τον Πορτογάλο μέσο και τον ΟΦΗ, αλλά φαίνεται ότι το γυαλί έχει ραγίσει.

Τι είπε ο Κοέλιο

Ο 28χρονος Πορτογάλος μέσος φέρεται να δήλωσε στη «Record»: “Δεν έχω λάβει κανένα μισθό από τότε που υπέγραψα στον ΟΦΗ. Η διοίκηση υποσχέθηκε πολλά, αλλά ποτέ δεν εκπληρώθηκε τίποτα. Η επιθυμία μου τώρα είναι να επιστρέψω στην Πορτογαλία και να είμαι κοντά στην οικογένειά μου. Θέλω να συνεχίσω να παίζω ποδόσφαιρο και ελπίζω να έχω πρόταση.

Θέλω να ευχαριστήσω το συνδικάτο ποδοσφαιριστών στην Πορτογαλία για την ταχύτητα με την οποία έδρασαν. Αν δεν ήταν αυτοί, δεν ξέρω πώς θα μπορούσα να επιστρέψω στην Πορτογαλία. Από την πρώτη στιγμή ενδιαφέρθηκαν να μου πληρώσουν το ταξίδι".

Ξένοι που θα κάνουν τη διαφορά

Ο ΟΦΗ πάντως όπως ανέφερε και ο Νίκος Παπαδόπουλος, μετά το παιχνίδι φιλανθρωπικού χαρακτήρα στη Νεάπολη, έχει προχωρήσει τις συζητήσεις με τους παίκτες που θέλει να ανανεώσει για του χρόνου και ο Κοέλιο, δεν φαίνεται να είναι μέσα σε αυτούς.

Ο Κοέλιο, η αλήθεια είναι, ότι βοήθησε σε κάποια παιχνίδια τον ΟΦΗ, μετά τον Ιανουάριο, παίζοντας ως αλλαγή (κυρίως), αλλά για το επίπεδο της Σούπερ Λίγκ, ο ΟΦΗ θα αναζητήσει ξένους που θα κάνουν την διαφορά.

Εχει καλή τεχνική κατάρτιση, είναι καλός με την μπάλα, αλλά τα τρεξίματα του στο γήπεδο, είναι πολύ λίγα, ακόμα και για το επίπεδο της Football league, πόσο μάλλον της Σούπερ Λίγκ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Κοέλιο: "Κακή μετάφραση"

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi