«Πιστεύω στην ομάδα και είμαι σίγουρος ότι θα έχουμε και στην Σούπερ Λιγκ μια πολύ καλή πορεία». Με τα λόγια αυτά, ο Δημήτρης Κομεσίδης μιλώντας στην επίσημη σελίδα της ομάδας στο ofi1925.gr αναφέρθηκε στην παραμονή του για ένα ακόμη χρόνο στον ΟΦΗ.
«Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους. Πρώτα στους συμπαίκτες μου, γιατί μείναμε ενωμένοι τον Ιανουάριο και καταφέραμε να ανεβάσουμε την ομάδα. Μετά στον προπονητή, που με πίστεψε και πιστεύει και στην ομάδα της Σούπερ Λίγκ. Στην διοίκηση και τους ανθρώπους της ομάδας για την εμπιστοσύνη. Αλλά και στον κόσμο του ΟΦΗ για την αγάπη του. Ο κόσμος του ΟΦΗ είναι υπέροχος και βοηθάει πολύ την ομάδα».
Ο Δημήτρης Κομεσίδης συνεχίζει για τρίτη χρονιά στον ΟΦΗ, αυτή τη φορά, όμως στην Σούπερ Λίγκ.
Όπως λέει «την έχω παίξει τρία γεμάτα χρόνια στην Ξάνθη, την κατηγορία αυτή. Δε νομίζω ότι θα έχουμε πρόβλημα. Αν εξακολουθούμε να παίζουμε το ποδόσφαιρο που παίξαμε φέτος, θα πάμε πολύ καλά. Η ομάδα θα χρειαστεί κάποιες προσθήκες, αλλά από εκεί και πέρα νομίζω ότι υπάρχει η εμπειρία και ένας πολύ καλός κορμός. Είμαι σίγουρος, ότι θα είμαστε πολύ δυνατοί».
Για το το να περιμένει ο κόσμος του ΟΦΗ από τον Δημήτρη Κομεσίδη τη νέα χρονιά, ο ίδιος τονίζει ότι «αυτό που κάνω πάντα. Θα δίνω το 100% και ακόμα παραπάνω στο γήπεδο για να βοηθήσω την ομάδα, να πετύχει τους στόχους της».
Πηγή:ofi1925.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Μετά τους Παπαστεριανό, Κοιλιάρα, Μπολάκη και Οικονόμου, ο ΟΦΗ προχωράει τον σχεδιασμό της Σούπερ Λίγκ, με ένα ακόμη σημαντικό παίκτη. Ο λόγος για τον 30χρονο δεξιό κεντρικό αμυντικό Δημήτρη Κομεσίδη, ο οποίος θα είναι και αυτός στον ΟΦΗ της Σούπερ Λίγκ.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Ο Δημήτρης Κομεσίδης θα βρίσκεται στο ρόστερ του ΟΦΗ και στην Σούπερ Λίγκ.
Ο 30χρονος δυναμικός κεντρικός αμυντικός, είναι μέσα στις βασικές προτεραιότητες της τεχνικής ηγεσίας, σε ότι αφορά τον σχεδιασμό, για την ομάδα που χτίζει ο ΟΦΗ για τη μεγάλη κατηγορία.
Η εμπειρία του και το πάθος του, είναι σίγουρα χαρακτηριστικά, που θα χρειαστεί ο ΟΦΗ, στην Σούπερ Λίγκ.
Μια κατηγορία, στην οποία ο Κομεσίδης έχει αγωνιστεί επί σειρά ετών στο παρελθόν με την Ξάνθη.
Ο Δημήτρης Κομεσίδης είχε συνάντηση με τον πρόεδρο της επιτροπής μεταγραφών Κώστα Καζανάκη, στην οποία και επιβεβαιώθηκε η συμφωνία, για να μείνει για ένα ακόμη χρόνο στην ομάδα μας.
«Σουπερλιγκάτος με τον ΟΦΗ μας και ο Δημήτρης Κομεσίδης! Μπράβο Δημήτρη! #ofi1925» αναφέρει η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στην ανακοίνωση που ανέβασε στην επίσημη σελίδα της ΠΑΕ στο Facebook, για την παραμονή του έμπειρου αμυντικού, στον ΟΦΗ της Σούπερ Λίγκ.
Με προπόνηση στο Γεντί Κουλέ, το Σάββατο το πρωί, ολοκληρώνει ο ΟΦΗ την προετοιμασία του για το παιχνίδι της Κυριακής (27/5, 5μμ) με τη Σπάρτη. Αυτή θα είναι η τελευταία προπόνηση στο γήπεδο του ΟΦΗ, καθώς απο τη Δευτέρα, οι παίκτες φεύγουν για διακοπές.
H επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με προπόνηση που θα γίνει το Σάββατο το πρωί (11 π.μ.) στο Γεντί Κουλέ, ο ΟΦΗ ολοκληρώνει την προετοιμασία του, για το παιχνίδι της Κυριακής (27/5, 5μμ), με τη Σπάρτη.
Αυτή θα είναι και η τελευταία προπόνηση, στο Γεντί Κουλέ για την φετινή χρονιά.
Μετα το τέλος της προπόνησης, ο Νίκος Παπαδόπουλος, θα ανακοινώσει την αποστολή, για το τελευταίο παιχνίδι του πρωταθλήματος.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα της τεχνικής ηγεσίας, οι παίκτες του ΟΦΗ τη Δευτέρα (28/5) το πρωί θα έχουν την τελευταία συγκέντρωση της φετινής σεζόν, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, προκειμένου να αποχαιρετιστούν και να φύγουν για τις καλοκαιρινές τους διακοπές.