Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η επιστροφή του Κώστα Μπράτσου στο Βόλο, έχει αναμφίβολα, κάνει καλό στην ομάδα της Μαγνησίας και αυτο φάνηκε περισσότερο στο διπλό επί του Αρη στο Κλεάνθης Βικελίδης και όχι τόσο στο 0-0 με τη Λαμία, αλλά σε ένα βαρύ τερέν λόγω δυνατής βροχής, που έγινε το παιχνίδι στο Πανθεσσαλικό.
Ωστόσο, φαίνεται ότι ο Μπράτσος, που γνωρίζει πρόσωπα και καταστάσεις, έχει συμμαζέψει την ομάδα και της έχει δώσει καλύτερη ισορροπία.
Ο Βόλος υστερεί σε εξτρέμ, λένε στην Μαγνησία και ήδη ο Μπράτσος, ψάχνει για παίκτες που θα ενισχύσουν το επιθετικό κομμάτι, καθώς στην άμυνα, η ομάδα δεν τα πάει άσχημα (ξεχωρίζει ο Μίλετιτς).
Ηδη, έχει πάρει τον πράσινο φως απο τον Μπέο, για μεταγραφικές αναζητήσεις ενόψει Ιανουαρίου και ο πρώτος στόχος, θα είναι πιθανότατα απο την Φινλανδία, στην οποία δούλεψε πέρσι ο Μπράτσος.
Στο Βόλο, δεν λένε όχι στην πρόκριση στους 8 του Κυπέλλου, κόντρα στον ΟΦΗ, αν και η βασική προτεραιότητα τους, είναι το πρωτάθλημα.
Εκεί ο Βόλος, έχει το αρνητικό στατιαστικό, ότι δεν έχει κάνει ακόμη νίκη εντός έδρας, ενώ τα καλύτερα του αποτελέσματα, είναι εκτός.
Κάτι ανάλογο ισχύει βέβαια και με τον ΟΦΗ, ο οποίος έχει στο πρωτάθλημα, μόνο τη νίκη επί του Αρη, νικηφόρο αποτέλεσμα εντός έδρας.
Θα μπορέσει ο Βόλος, να κάνει "σεφτέ" εντός έδρας, απέναντι στον ΟΦΗ;
H κρητική ομάδα με το 3-1, του πρώτου γύρου, έχει αναμφίβολα το προβάδισμα και θα είναι "αυτοκτονία" οτιδήποτε διαφορετικό απο την πρόκριση, ωστόσο θα πρέπει να προσέξει και να μην χάσει αυτήν την ευκαιρία, που της δίνει φέτος, το μονοπάτι του Κυπέλλου Ελλάδος, για να φτάσει μέχρι τον τελικό.
Τον Χριστογεώργο, επέλεξε κάτω απο τα γκολπόστ του ΟΦΗ, ο Ράσταβατς, στη ρεβάνς Κυπέλλου, στο Βόλο.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, παρέταξε την ομάδα με την ακόλουθη ενδεκάδα: Χριστογεώργος, Χατζηθεοδωρίδης, Γκονζάλες, Χριστόπουλος, Σίλβα, Καραχάλιος, Μπάκιτς, Ριέρα, Σαλτσέντο, Φούντας, Σεγκέλια.
Στον πάγκο οι: Μαρινάκης, Μπρεσάν, Νέιρα, Καλαφάτης, Νους, Γιουνγκ, Αποστολάκης, Αμπάντα.
Στην αρχική ενδεκάδα του ΟΦΗ, είχε επιλεγεί ο Λαμπρόπουλος, αλλά ένοιωσε ενοχλήσεις στο ζέσταμα και τον αντικατέστησε ο Χριστόπουλος.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στο παιχνίδι της Τετάρτης (4/12, 7.30μμ), με το Βόλο για το Κύπελλο Ελλάδος, στρέφει την προσοχή του ο ΟΦΗ.
Πρόκειται για τη ρεβάνς του 3-1, με το οποίο είχε κερδίσει ο ΟΦΗ στο πρώτο παιχνίδι και πηγαίνει στο Πανθεσσαλικό, για την πρόκριση στους "8" της διοργάνωσης.
Στον ΟΦΗ ποντάρουν πολλά, στο θεσμό του Κυπέλλου, για κάτι καλό στη φετινή σεζόν, καθώς βλέπουν ότι μέσα απο το πρωτάθλημα, τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα.
Αν προκριθεί ο ΟΦΗ, θα αντιμετωπίσει στους "4" σε διπλή αναμέτρηση το νικητή του ζευγαριού Κηφισιά-Παναχαική, που είναι δυο ομάδες της Σούπερ Λίγκ 2.
Ενώ στα ημιτελικά, εφ' όσον περάσει, αν δεν γίνει κάπόια μεγάλη εκπληξη, τον περιμένει ο Αστέρας Τρίπολης ή ο Πανσερραικός.
Στον ΟΦΗ κάνουν όνειρα για τον τελικό, αλλά θα χρειαστεί να περιμένουν, καθώς το παιχνίδι της Τετάρτης, με τον Βόλο στον Πανθεσσαλικό, δεν θα είναι εύκολο.