Ο ΟΦΗ πήγε με τσάρτερ στο Βόλο, για να αποφύγει την ταλαιπωρία, καθώς αυτήν την εβδομάδα το πρόγραμμα είχε τρία παιχνίδια με Ολυμπιακό, Βόλο (Κύπελλο) και ΑΕΚ.
Ωστόσο, η επιστροφή της ομάδας απο το Βόλο, δεν θα γίνει αμέσως μετά το παιχνίδι, όπως θα περίμενε κανείς, ενόψει και του αγώνα με την ΑΕΚ, την Κυριακή στο Γεντί Κουλέ.
Η ομάδα θα παραμείνει στο Βόλο, μετά το παιχνίδι, θα διανυκτερεύσει και θα επιστρέψει στο Ηράκλειο, την Πέμπτη το μεσημέρι!
Αιτία, αυτού του παράδοξου, το αεροδρόμιο της Αγχιάλου, το οποιο έχει επιλεγεί για το αεροπορικό πήγαινε-έλα της ομάδας.
Το εν λόγω αεροδρόμιο, δεν έχει την πυκνότητα των πτήσεων, που έχουν άλλα αεροδρόμια και κρίθηκε αδύνατο, να λειτουργήσει μόνο για την πτήση επιστροφής του ΟΦΗ, στην Κρήτη, τα μεσάνυχτα της Τετάρτης, μετά το παιχνίδι.
Μετά απο αυτό, η διανυκτέρευση στο Βόλο, ήταν μονόδρομος, καθώς η μετάβαση της ομάδας στην Θεσσαλονίκη, για να πετάξει το πρωί στο Ηράκλειο, θα πρόσθετε ακόμη μεγαλύτερη κούραση, στην αποστολή.
Ετσι, αναγκαστικά, η αποστολή θα επιστρέψει στο Ηράκλειο, το μεσημέρι της Πέμπτης, για να ξεκινήσει την προετοιμασία της, για το παιχνίδι με την ΑΕΚ, την Κυριακή στο Γεντί Κουλέ, για το πρωτάθλημα.
Γ. Κορτς
Σε ένα παιχνίδι για γερά νεύρα, που κρίθηκε στα 5 σετ, ο ΟΦΗ γνώρισε τη δεύτερη φετινή ήττα στην έδρα του, στο κλειστό του ΒΑΚ, αυτή τη φορά απο το Φοίνικα Σύρου με 2-3 σετ (25-20, 22-25, 25-21, 17-25, 10-15).
Δείτε παρακάτω όλο το παιχνίδι που μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING αλλά και δηλώσεις των πρωταγωνιστών.
Στην κακή μέρα που βρέθηκε η επίθεση του ΟΦΗ, απέδωσε ο προπονητής του ΟΦΗ Γιάννης Καλμαζίδης, την ήττα με 3-2 στο ται-μπρέικ απο τον Φοίνικα Σύρου, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου. "Κοιτάζουμε μπροστά και οφείλουμε να είμαστε θετικοί", συμπλήρωσε με ψύχραιμη διάθεση, ο προπονητής του ΟΦΗ.
Οπως ανέφερε, ο τεχνικός του ΟΦΗ "δυστυχώς δεν καταφέραμε να πάρουμε τη νίκη. Ξεκίνησε καλά το παιχνίδι, αλλά δεν ήμασταν καλοί στην επίθεση. Πήγαμε καλά στο σέρβις και την υποδοχή, αλλά στην επίθεση υστερήσαμε σήμερα. Κάναμε πολλά λάθη και δεχθήκαμε πολλά μπλοκ, απο τον αντίπαλο. Αυτό έχει να κάνει βέβαια και με την ικανότητα του αντιπάλου. Νομίζω όμως ότι μπορούσαμε να κάνουμε καλύτερη δουλειά στην επίθεση".
Για τη δεύτερη ήττα του ΟΦΗ εντός έδρας, ο Καλμαζίδης, ανέφερε ότι "οι παίκτες παίζουν. Δεν παίζει ούτε το σπίτι, ούτε το γήπεδο. Η ικανότητα, είναι αυτή που καθορίζει την έκβαση του αγώνα. Αν έχουμε ικανότητα θα μπορέσουμε να διεκδικήσουμε κάτι παραπάνω. Ολα τα παιχνίδια είναι δύσκολα. Είμαστε νεοφώτιστη ομάδα με στόχο την σωτηρία και αν μπορέσουμε κάτι παραπάνω. Εχουμε δυνατότητα και θα παλέψουμε για αυτο. Κοιτάζουμε μπροστά και οφείλουμε να είμαστε θετικοί".
Ο κεντρικός του ΟΦΗ, Εντι Ράμος, ανέφερε πως "να δώσουμε συγχαρητήρια στην Σύρο για τη νίκη. Κρίθηκε στη λεπτομέρεια στο ται-μπρέικ, προχωράμε μπροστά. Είναι η δεύτερη ήττα στην έδρα και θα πρέπει να δουλέψουμε και να κάνουμε προπόνηση πιο σκληρά, για να διορθώσουμε τα λάθη που κάναμε στο ται-μπρέικ και στο παιχνίδι".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ είχε 11 άσους, αλλά έχασε δέχθηκε 16 μπλοκ και το παιχνίδι