Ο ΟΦΗ ηττήθηκε 1-0 στο Βόλο, με γκολ που δέχθηκε στο 96' του αγώνα (σκόρερ ο Καλογερόπουλος), αλλά με το 3-1 της πρώτης αναμέτρησης των δυο ομάδων στο Ηράκλειο, πήρε την πρόκριση με συνολικό σκορ 3-2 και στους "8" του Κυπέλλου Ελλάδος, θα αντιμετωπίσει την Παναχαίκή.
Ο Βόλος αγωνίστηκε με 10 παίκτες απο το 38' λόγω κόκκινης κάρτας, στον Μπερναντού.
Δείτε παρακάτω τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ προκρίθηκε στους 8 του Κυπέλλου και συνεχίζει να ονειρεύεται
Δίκαιη χαρακτήρισε την πρόκριση του ΟΦΗ, στους "8" του Κυπέλλου Ελλάδος, ο προπονητής του ΟΦΗ, Μίλαν Ράσταβατς.
Μετά τη λήξη του αγώνα στο Βόλο, ο Σέρβος τεχνικός, ανέφερε ότι "ήμασταν καλύτεροι απο τον αντίπαλο και στα δυο παιχνίδια και δίκαια προκριθήκαμε".Για το γεγονός ότι ο ΟΦΗ θα αντιμετωπίσει στους "8" μια ομάδα χαμηλότερης κατηγορίας, την Παναχαϊκή, ο Ράσταβατς, είπε ότι "δεν παίζει ρόλο ο αντίπαλος, που είναι απο χαμηλότερη κατηγορία πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι και να πάρουμε την πρόκριση και σε αυτά τα παιχνίδια".
Για το γεγονός ότι ο ΟΦΗ, δεν κατάφερε ξανά να κρατήσει το μηδέν παθητικό, ο Ράσταβατς, είπε ότι "αυτό είναι πρόβλημα, με το οποίο παλεύουμε. Συγχαρητήρια στους παίκτες, για την πρόκριση".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ προκρίθηκε στους 8 του Κυπέλλου και συνεχίζει να ονειρεύεται