Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η επιστροφή του Κώστα Μπράτσου στο Βόλο, έχει αναμφίβολα, κάνει καλό στην ομάδα της Μαγνησίας και αυτο φάνηκε περισσότερο στο διπλό επί του Αρη στο Κλεάνθης Βικελίδης και όχι τόσο στο 0-0 με τη Λαμία, αλλά σε ένα βαρύ τερέν λόγω δυνατής βροχής, που έγινε το παιχνίδι στο Πανθεσσαλικό.
Ωστόσο, φαίνεται ότι ο Μπράτσος, που γνωρίζει πρόσωπα και καταστάσεις, έχει συμμαζέψει την ομάδα και της έχει δώσει καλύτερη ισορροπία.
Ο Βόλος υστερεί σε εξτρέμ, λένε στην Μαγνησία και ήδη ο Μπράτσος, ψάχνει για παίκτες που θα ενισχύσουν το επιθετικό κομμάτι, καθώς στην άμυνα, η ομάδα δεν τα πάει άσχημα (ξεχωρίζει ο Μίλετιτς).
Ηδη, έχει πάρει τον πράσινο φως απο τον Μπέο, για μεταγραφικές αναζητήσεις ενόψει Ιανουαρίου και ο πρώτος στόχος, θα είναι πιθανότατα απο την Φινλανδία, στην οποία δούλεψε πέρσι ο Μπράτσος.
Στο Βόλο, δεν λένε όχι στην πρόκριση στους 8 του Κυπέλλου, κόντρα στον ΟΦΗ, αν και η βασική προτεραιότητα τους, είναι το πρωτάθλημα.
Εκεί ο Βόλος, έχει το αρνητικό στατιαστικό, ότι δεν έχει κάνει ακόμη νίκη εντός έδρας, ενώ τα καλύτερα του αποτελέσματα, είναι εκτός.
Κάτι ανάλογο ισχύει βέβαια και με τον ΟΦΗ, ο οποίος έχει στο πρωτάθλημα, μόνο τη νίκη επί του Αρη, νικηφόρο αποτέλεσμα, εντός έδρας.
Θα μπορέσει ο Βόλος, να κάνει "σεφτέ" εντός έδρας, απέναντι στον ΟΦΗ;
H κρητική ομάδα με το 3-1, του πρώτου γύρου, έχει αναμφίβολα το προβάδισμα και θα είναι "αυτοκτονία" οτιδήποτε διαφορετικό απο την πρόκριση, ωστόσο θα πρέπει να προσέξει και να μην χάσει αυτήν την ευκαιρία, που της δίνει φέτος, το μονοπάτι του Κυπέλλου Ελλάδος, για να φτάσει μέχρι τον τελικό.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μετά τον Ολυμπιακό, με τον οποίο ο ΟΦΗ αγωνίστηκε με απουσίες και ηττήθηκε με 0-2, η κρητική ομάδα θα αγωνιστεί λαβωμένη και στο παιχνίδι με την ΑΕΚ, την Κυριακή (8/12, 5μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Ο Λαμπρόπουλος, που τραυματίστηκε στο ζέσταμα στο Βόλο και δεν ξεκίνησε το παιχνίδι, έχει κάκωση στον τετρακέφαλο του δεξιού του ποδιού, ενώ ο Σαλτσέντο, που έγινε αναγκαστική αλλαγή, στο Βόλο, έχει κάκωση στους οπίσθιους μηριαίους, του αριστερού του ποδιού.
Επειδή ο χρόνος, που μεσολαβεί για το παιχνίδι με την ΑΕΚ, είναι μικρός, οι δυο ποδοσφαιριστές, είναι μάλλον απίθανο να προλάβουν το παιχνίδι.
Με την ΑΕΚ, δεν έχει δικαίωμα να αγωνιστεί και ο Φούντας, ο οποίος έχει συμπληρώσει κάρτες και η τεχνική ηγεσία τον έβαλε να εκτίσει στο παιχνίδι με την ΑΕΚ.
Αρα, ο Ράσταβατς, έχει άμεσα τρείς πονοκεφάλους να διαχειριστεί για το παιχνίδι της Κυριακής, στο Γεντί Κουλέ, με τον ΟΦΗ να αγνοεί τη νίκη για 4 συνεχόμενα παιχνίδια πρωταθλήματος, στα οποία μετράει δυο ήττες απο Αστέρα 3-0 και Ολυμπιακό 0-2 και δυο ισοπαλίες με Λαμία 1-1 και Καλλιθέα 2-2.
Τελευταία νίκη του ΟΦΗ στο πρωτάθλημα, ήταν επί του ΠΑΟΚ στην Τούμπα (1-2) στις 27 Οκτωβρίου.
Ενώ τελευταία νίκη στο πρωτάθλημα στο Γεντί Κουλέ, στο οποίο έχει μια νίκη σε όλη τη σεζόν, είναι επί του Αρη (3-2) στην 4η αγωνιστική, στις 15 Σεπτεμβρίου.
Πριν απο περίπου τρείς μήνες, δηλαδή!
Τη θέση του Σαλτσέντο θα πάρει ο Γάλλος Γιουνγκ, με την ΑΕΚ, του Λαμπρόπουλου, μάλλον ο Χριστόπουλος, που έπαιξε και στο Βόλο με παρτενέρ το Μεξικανό Σίλβα, στο κέντρο της άμυνας.
Τη θέση του Φούντα, είτε θα πάρει ο Μπάκιτς στο "10" και στη θέση "8" θα παίξει ο Αποστολάκης, με παρτενέρ τον Καραχάλιο. Είτε ο Ριέρα. Και κάποια στιγμή θα μπεί και ο Νέιρα.
Οι Χριστογεώργος, Γκονζάλες, Χατζηθεοδωρίδης, Σίλβα, Χριστόπουλος, Καραχάλιος, Αποστολάκης, Μπάκιτς, Νους, Σεγκέλια, Γιουνγκ, φαίνεται ότι θα είναι η πιθανότερη ενδεκάδα.
*Tρείς κίτρινες, συμπλήρωσε στο Κύπελλο ο Μπάκιτς και δεν θα αγωνιστεί στον πρώτο προημιτελικό με την Παναχαική.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Υπάρχουν παιχνίδια, που ο σκοπός αγιάζει τα μέσα.
Μετράει δηλαδή το αποτέλεσμα, πιο πολύ και απο την εμφάνιση.
Ενα τέτοιο παιχνίδι, ήταν και η ρεβάνς του ΟΦΗ, στο Βόλο.Μετράει η πρόκριση στους "8", του Κυπέλλου.
Γιατί, αν δεν ερχόταν, αυτή η πρόκριση, η ομάδα, θα γέμιζε απο προβλήματα.
Μπορεί να χρειάστηκε, να βάλουμε κάμποσες φορές κολλύριο στα μάτια μας, απο το θλιβερό σε κάποιες στιγμές θέαμα, αλλά ας είναι.
Εχουμε, πια συνηθίσει να πονάνε τα μάτια μας.
Αυτό που μετράει, είναι ότι ο ΟΦΗ, κρατάει για την ώρα, ζωντανό το όνειρο της συμμετοχής σε ένα τελικό Κυπέλλου, μετά απο τρεισήμισι δεκαετίες.
Η φετινή ευκαιρία, στο "μονοπάτι"¨του Κυπέλλου, με εμπόδια την Παναχαϊκή της Σούπερ Λίγκ 2 και τον Αστέρα Τρίπολης ή τον Πανσερραϊκό για να φτάσεις στον τελικό, είναι πραγματικά μοναδική.
Και δεν πρέπει να πάει χαμένη. Γιατί, αν δεν τα καταφέρεις φέτος, που δεν έχεις μπροστά σου, Ολυμπιακό, Παναθηναϊκό, ΑΕΚ, ΠΑΟΚ, τότε, πότε;
Απο εκεί και μετά, η ομάδα "πονάει" αγωνιστικά. Αυτό είναι ξεκάθαρο.
Οπως και το ότι ο Ράσταβατς, δυο μήνες στον πάγκο, δεν έχει βγάλει κανένα...λαγό απο την τραγιάσκα του.
Η ομάδα που παρουσιάζει, ο Σέρβος τεχνικός, είναι χειρότερη απο εκείνη, της εποχής του Δέλλα.
Δεν υπάρχει η παραμικρή βελτίωση. Και αυτό θα πρέπει να τον προβληματίσει.
Η φοβική εικόνα του ΟΦΗ, μετά την αποβολή του Βόλου στο 38', είναι κάτι που δεν χωνεύεται εύκολα.
Αντί η ομάδα, να βγεί μπροστά και να καθαρίσει το παιχνίδι, έπαιξε με το χρόνο και πήγε να προστατεύσει το σκορ του πρώτου αγώνα.
Με συνέπεια να δεχθεί γκολ στις καθυστερήσεις και να μην μπορέσει να κρατήσει το μηδέν (θα ήταν το πρώτο μηδεν στην άμυνα για φέτος!) σε ένα παιχνίδι που έπαιζε μια ώρα, με παίκτη περισσότερο!
Προκρίθηκε βέβαια, αλλά αυτό τον γκολ στην εκπνοή, άφησε μια πικρή γεύση, για τη μετριότητα της ομάδας.
Ας ελπίσουμε ότι αυτή η πρόκριση και η πρόκληση, που έχει μπροστά του Ο ΟΦΗ, να ζεστάνει τους ανθρώπους της ομάδας και σε θέματα μεταγραφών.
Η ομάδα, φωνάζει για ενίσχυση και εδώ που τα λέμε, αν δεν συμβεί τώρα αυτό, με αυτήν την ευκαιρία του Κυπέλλου, πότε θα γίνει...