karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Mε 17 πόντους,  (15/22 επ., 2 μπλοκ, 67% υπ. - 20% άριστες), ο Φινλανδός ακραίος του ΟΦΗ, Πίτου Μάκινεν, αναδείχθηκε MVP στη νίκη του ΟΦΗ, επί του Αθλου Ορεστιάδας, με 3-0.

Ο Μάκινεν στις δηλώσεις του, αφιέρωσε τη νίκη του ΟΦΗ, στους συμπαίκτες του και την ομάδα.

Οπως είπε  "αφιερώνω το βραβείο στην ομάδα μας. Πέρασαν κάποια σκληρά παιχνίδια, για μας. Ολες οι ομάδες στην Λίγκα είναι καλές. Είδαμε τους εαυτούς μας, είδαμε video με τα παιχνίδια και αλλάξαμε κάποια πράγματα. Νομίζω ότι σήμερα ήμασταν, στην σωστή κατεύθυνση".

 Ο Μάκινεν, παρέλαβε το βραβείο του, απο τον πρόεδρο του ΟΦΗ, Γιάννη Δανδάλη.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Αμεση επιστροφή στις νίκες, είναι το σύνθημα στον ΟΦΗ, ενόψει του κρίσμου βαθμολογικά αγώνα του Σαββάτου (7/12, 5μμ) με τον Αθλο Ορεστιάδας, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.

Μετά την ήττα απο το Φοίνικα Σύρου (2-3), τα περιθώρια στενεύουν για τον ΟΦΗ, που χρειάζεται νίκες, για να ανακάμψει και να βελτιώσει τη βαθμολογική του θέση.

Αυτή τη στιγμή, η ομάδα βρίσκεται στην προτελευταία θέση της βαθμολογίας, κάτι που όπως πιστεύουν όλοι στον ΟΦΗ, δεν αντικατοπτρίζει, την πραγματική δυναμική της ομάδας.

Στον ΟΦΗ θεωρούν ότι, η ομάδα χρειάζεται μια νίκη για να επανέλθει αγωνιστκά και ψυχολογικά και αυτό πρέπει να γίνει απέναντι στον Αθλο το Σάββατο (7/12), κόντρα στον οποίο ο ΟΦΗ αναζητάει μια νέα αρχή.

Στην κρητική ομάδα, θέλουν και τον κόσμο στο πλευρό τους, καθώς στα δυο τελευταία παιχνίδια με την Κηφισιά και τον Φοίνικα Σύρου, έλειψε (με τη Σύρο ήταν την ίδια ώρα το παιχνίδι του ποδοσφαιρικού ΟΦΗ, με τον Ολυμπιακό στο Γεντί Κουλέ), αλλά υπάρχει η εκτίμηση ότι το Σάββατο, ο ΟΦΗ θα έχει ξανά μαζί του, τους φιλάθλους του.

Το παιχνίδι θα σφυρίξουν οι διαιτητές Γεροθόδωρος και Αγγελίδης (Παρατηρητής: Κοκοτσάκης, Επόπτες: Ξυδάκης, Μπασκάκη, Γραμματεία: Παπαδάκη Αθ.).

 

Η λήξη του αγώνα ΟΦΗ-Αθλος Ορεστιάδας (3-0), έφερε τους παίκτες του ΟΦΗ, να πανηγυρίζουν μαζί με τους φιλάθλους μετά το τέλος του αγώνα.

Στα πανηγυρικά, όπως πάντα, και ο πρόεδρος του ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, εμφανώς ικανοποιημένος απο τη νίκη της ομάδας.

Οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, στάθηκαν στο πλευρό της ομάδας στο παιχνίδι, η οποία επανήλθε στα νικηφόρα αποτελέσματα.

Αυτή ήταν η 4η φετινή νίκη του ΟΦΗ στο κλειστό του ΒΑΚ (2 για το πρωτάθλημα και 2 για το Λίγκ Καπ, ενώ έχει και 2 ήττες).

"Οι παίκτες της ομάδας μας, πανηγυρίζουν ξανά με τους φιλάθλους μας, στο "παλατάκι" του ΒΑ μετά τη νίκη με 3-0 επί του Αθλου Ορεστιάδας (25-14, 25-20, 25-11). Τους ευχαριστούμε για την συμπαράσταση τους, για μια ακόμη φορά!" αναφέρει στην ανακοίνωση της, η ομάδα βολεϊ του ΟΦΗ.

Δείτε παρακάτω τα πανηγύρια παικτών και φιλάθλων.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Εβγαλε αντίδραση ο θυμωμένος ΟΦΗ και καθάρισε εύκολα τον Αθλο Ορεστιάδας με 3-0

 

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi