Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Μίλαν Ράσταβατς, ανακάτεψε την τράπουλα στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό (0-2) στο Γεντί Κουλέ, κράτησε παίκτες, για τη ρεβάνς με το Βόλο για το Κύπελλο (Τετάρτη 4/12, 7.30 Πανθεσσαλικό) και προσπάθησε να διεχειριστεί το έμψυχο δυναμικό που έχει στα χέρια του, για την "διαβολοεβδομάδα" του ΟΦΗ, καθώς την Κυριακή, υποδέχεται και την ΑΕΚ σε ένα ακόμη μεγάλο παιχνίδι στο Γεντί Κουλέ!
Ολυμπιακός (μέσα), Βόλος (έξω, Κύπελλο), ΑΕΚ (μέσα) τρία παιχνίδια υψηλών απαιτήσεων, στα οποία δεν μπορούν να αγωνιστούν 11 παίκτες.
Αυτή τη στιγμή στον ΟΦΗ, τα έχουν δώσει όλα στο Κύπελλο, καθώς θεωρούν ότι υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία να φτάσει η ομάδα στον τελικό, με βάση την κλήρωση που έχει μπροστά της.
Ο Ράσταβατς στην συνέντευξη τύπου, μετά την ήττα απο τον Ολυμπιακό στο Γεντί Κουλέ (0-2), το επιβεβαίωσε, λέγοντας για το παιχνίδμ ότι "είναι πολύ σημαντικό για εμάς. Δίνουμε την μεγαλύτερη προσοχή μας, στον Βόλο. Πιστεύω πως με το επίπεδο της απόδοσης μας που δείξαμε και σήμερα, κόντρα στον Βόλο θα είμαστε ανταγωνιστικοί και θα έχουμε καλή εμφάνιση».
Ενώ για επιλογές του στην ενδεκάδα, αιτιολόγησε ότι "αυτήν την εβδομάδα έχουμε τρία παιχνίδια και έπρεπε να προετοιμαστούμε ώστε να ανταποκριθούμε σε αυτήν την εβδομάδα. Έπρεπε να προετοιμάσουμε την ομάδα ώστε να ανταπεξέλθουμε σωστά. Τόσο με τους παίκτες που ξεκίνησαν σήμερα βασικοί, όσο και για τα επόμενα παιχνίδια".
Ο Ράσταβατς, στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, είδε βελτίωση, αν και ο ΟΦΗ δεν κατάφερε νκαι πάλι να κρατήσει το μηδέν. Οπως είπε "στις πάνω στιγμές μας, μπορούμε να κερδίσουμε κάθε ομάδα. Πιστεύω ότι με το Βόλο, θα είμαστε ανταγωνιστικοί και θα κάνουμε καλή εμφάνιση".
Ο ΟΦΗ με το 3-1 του πρώτου αγώνα, έχει το πλεονέκτημα πρόκρισης στους 8, αλλά στο Πανθεσσαλικό θα γίνει μάχη την Τετάρτη (Τετάρτη 4/12, 7.30 Πανθεσσαλικό), με την ομάδα που θα προκριθεί να αντιμετωπίζει στους 8, το νικητή του ζευγαριού Κηφισιά-Παναχαική, δυο ομάδες της Σούπερ Λίγκ 2.
Bέβαια ο ΟΦΗ, θα πρέπει να είναι προσεκτικός και στο πρωτάθλημα, καθώς πλέον έχει υποχωρήσει στην 10η θέση και ο στόχος για συμμετοχή στο γκρούπ 5-8, είναι μεν ανοιχτός, αλλά δεν είναι εύκολος, ενώ πρέπει να έχει στο νου του και στις ομάδες, που είναι απο κάτω του, στη βαθμολογία.
Επιστροφή στις νίκες, θέλουν τα κορίτσια του ΟΦΗ, που υποδέχονται την Κυριακή (1/12, 5.30μμ) στο κλειστό του ΒΑΚ την Πετρούπολη, για το πρωτάθλημα της Α2 βόλεϊ γυναικών.
Μετά την ήττα στην Αργυρούπολη (πρώτη ήττα, στο πρωτάθλημα, μετά απο 5 σερί νίκες), τα κορίτσια του Νίκου Προύφα, θέλουν να κρατήσουν το αήττητο της έδρας.
Όπως τονίζει η πασαδόρος του ΟΦΗ, Ναυσικά Μαραθοκαμπίτου,"η Πετρούπολη είναι πολύ καλή ομάδα και δεν πρέπει να την υποτιμήσουμε. Εχουμε δυνατή έδρα και θέλουμε μόνο νίκες, στην έδρα μας".
Για την ήττα του ΟΦΗ στην Αργυρούπολη, την περασμένη αγωνιστική, που ήταν η πρώτη στο πρωτάθλημα, η πασαδόρος του ΟΦΗ, ανέφερε ότι "'ήταν μια κακή ήττα. Μας πείραξε κυρίως ο τρόπος. Δεν παίξαμε καλά. Δεν μπήκαμε στο γήπεδο. Συνεχίζουμε. Είδαμε στο VIDEO τα λάθη μας και θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ότι καλύτερο".
Δείτε παρακάτω σε VIDEO τη δήλωση της πασαδόρου του ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Την ήττα με 68-71 στο κλειστό του Λίντο, γνώρισε η ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ, απο το Μίλωνα, για την 8η αγωνιστική της Nations League (Β' Εθνική).
Στην τελευταία φάση και με επίθεση 7 δευτερολέπτων, για τον ΟΦΗ, ο Λιανός έκανε το τρίποντο, για να στελιλει το παιχνίδι στην παράταση, αλλά η μπάλα αναπήδησε βασανιστικά στο στεφάνι και δεν μπήκε.
Ο ΟΦΗ προηγήθηκε και με 11 πόντους στο παιχνίδι, αλλά οι φιλοξενούμενοι ροκάνισαν τη διαφορά και έφυγαν νικητές, απο το Λίντο.
Πριν το χαμένο τρίποντο του Λιανού, ο Μίλωνας είχε εύστοχο τρίποντο με τον Μοτσενίγο, για το τελικό (68-71).
Ο ΟΦΗ που είχε στο μεγαλύτερο διάστημα τον έλεγχο του αγώνα, είχε ισοφαρίσει στα 28.8’’ σε 68-68 με τον Πιλκούδη.
Για τους νικητές, ο Δημάκος που ήταν καθοριστικός στο να γυρίσει το παιχνίδι η ομάδα της Νέας Σμύρνης είχε 19 πόντους (2 τριπ.) και ακολούθησαν Γεωργιάδης (15 π., 2 τριπ.) και Μοτσενίγος (13 π., 3 τριπ.).
Για τον ΟΦΗ, από 17 πόντους σκόραραν Λιανός (3 τριπ.) και Πιλκούδης.
Στην 6η θέση, με 4 νίκες και 4 ήττες συνεχίζει ο ΟΦΗ.
ΟΦΗ-Μίλων 68-71
Διαιτητές: Μαλαμάς-Ξυλάς-Χατζημάρκος.
Δεκάλεπτα: 14-15, 38-31, 54-52, 68-71.
ΟΦΗ (Ράλλης): Λιανός 17 (3), Πιλκούδης 17, Τσιαβές 12 (2), Κασπίρης 9 (1), Μποχωρίδης 5 (1), Τσέλλος 3 (1), Πρωτογεράκης, Καψάλης, Τσερκιτσόγλου 5 (1).
Μίλων (Χούμπαυλης): Σταθόπουλος 9 (1), Δημάκος 19 (2), Μοτενίγος 13 (3), Γεωργιάδης 15 (2), Πολέμης 8 (1), Σκορδάς 2, Τσόχλας, Οικονομόπουλος 5 (1), Γεωργαντάς, Ρηγόπουλος.
National League 1
1ος όμιλος- 8η Αγωνιστική
Τα αποτελέσματα:
ΑΠΑΣ Νάξου Τα Φανάρια-Έσπερος Καλλιθέας (1/12)
ΟΦΗ-Μίλωνας 68-71
Πανελευσινιακός-ΑΟ Δάφνης 81-87
Παλαιό Φάληρο-Αμύντας 79-77
Αιγάλεω-ΑΣΑ Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου 106-68
Ερμής Αργυρούπολης-Παγκράτι 88-83 (71-71 κ.αγ)
Η Βαθμολογία (σε 8 αγώνες):
1.Αιγάλεω 15 (7-1)
2.Δάφνη 14 (6-2)
3.Αμύντας 13 (5-3)
4.Μίλωνας 12 (4-4)
5.Ερμής Αργυρούπολης 12 (4-4)
6.ΟΦΗ 12 (4-4)
7.Έσπερος Καλλιθέας 12 (5-2)
8.Παλαιό Φάληρο 11 (3-5)
9.Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου 11 (3-5)
10.Παγκράτι 10 (2-6)
11.ΑΠΑΣ «Τα Φανάρια» 10 (3-4)
12.Πανελευσινιακός 9 (1-7)
Η επόμενη αγωνιστική (9η, 7/12)
ΑΟ Δάφνης-ΟΦΗ
Μίλων-ΑΠΑΣ Νάξου Τα Φανάρια
Παγκράτι-Αιγάλεω
ΑΣΑ Αναγέννηση -Παλαιό Φάληρο
Αμύντας-Πανελευσινιακός
Έσπερος Καλλιθέας-Ερμής Αργυρούπολης
Δείτε το παιχνίδι που μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING.