karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Στον ΟΦΗ, η ήττα απο το Φοίνικα Σύρου (2-3), που ήταν η δεύτερη εντός έδρας (μετά απο αυτή με την Κηφισιά με 0-3), σκόρπισε απογοήτευση, ωστόσο το πρωτάθλημα, έχει ακόμη πολύ δρόμο και η ομάδα πρέπει να κοιτάξει μπροστά και να βρεί σε άλλα παιχνίδια, τους χαμένους βαθμούς.

"Ολα τα παιχνίδια είναι δύσκολα. Είμαστε νεοφώτιστη ομάδα με στόχο την σωτηρία και αν μπορέσουμε κάτι παραπάνω. Έχουμε δυνατότητα και θα παλέψουμε για αυτο. Κοιτάζουμε μπροστά και οφείλουμε να είμαστε θετικοί" , ανέφερε ψύχραιμα, ο προπονητής του ΟΦΗ Γιάννης Καλμαζίδης, ο οποίος ξεκίνησε ήδη την προετοιμασία της ομάδας του, για το επόμενο πολύ σημαντικό παιχνίδι, με τον Αθλο Ορεστιάδας (Σάββατο 7/12, 5μμ) , ξανά εντός έδρας.

Ο ΟΦΗ με τον Φοίνικα, είχε δυο πρόσωπα. Ηταν πολύ καλός στο πρώτο σετ και μέχρι τα μισά του δεύτερου (15-10), ΄.οπου με όπλο το σερβίς (11 άσους συνολικά), κυριάρχησε.

Δεν είχε όμως διάρκεια στην απόδοση του και ο Φοίνικας με 16 μπλοκ, άρπαξε τη νίκη στο ται μπρέικ σε ένα ντέρμπι για γερά νεύρα στο κλειστό του ΒΑΚ.

Η βαθμολογική θέση του ΟΦΗ, δεν του επιτρέπει άλλες απώλειες, απέναντι μάλιστα σε ένα αντίπαλο με τους ίδιους στόχους, όπως είναι ο Αθλος.

Η προσοχή του ΟΦΗ, στρέφεται πλέον αποκλειστικά σε αυτό το παιχνίδι και ήδη έχουν ξεκινήσει οι επαφές με τους φιλάθλους, να έρθουν στο γήπεδο και ενισχύσουν την ομάδα, που θα επιχειρήσει να επιστρέψει στα θετικά αποτελέσματα.

Ο ΟΦΗ μέχρι το τέλος του πρώτου γύρου, έχει μετά τον Αθλο, το Μίλωνα εκτός έδρας και τον Πήγασο Πολίχνης εντός, παιχνίδια στα οποία θα ψάξει βαθμούς για να βελτιώσει την βαθμολογική της, θέση.

Αυτή τη στιγμή πάντως, τα βλέμματα είναι στραμμένα αποκλειστικά στο παιχνίδι με τον Αθλο, που είναι το πρώτο βήμα, που ζητάει ο ΟΦΗ, για να ανακάμψει.

Ο ΟΦΗ έχει κάποια άσχημα αποτελέσματα το τελευταίο διάστημα, αλλά δεν θα πρέπει να περνάει απαρατήρητη, η πορεία της ομάδας στο Λίγκ Καπ, όπου έκανε δυο νίκες με Φοίνικα και Αθλο (με 3-0) και έφτασε μέχρι τους 4 στη διοργάνωση.

Ούτε η νίκη επί του ΠΑΟΚ με 3-0 για το πρωτάθλημα.

Τόσο η τεχνική ηγεσία, όσο και οι άνθρωποι της ομάδας, έχουν εμπιστοσύνη στους παίκτες, ότι θα τα καταφέρουν και η ομάδα θα επιστρέψει στις επιτυχίες.

O ΟΦΗ τα έδωσε όλα για να πάρει εκείνος την πρόκριση, στον μεγάλο τελικό του Λίγκ Καπ, αλλά μετά απο ένα πολύ δυνατό παιχνίδι ηττήθηκε με 3-1 (23-25, 25-20, 25-15, 25-23) στον ημιτελικό απο τον ΠΑΟΚ στην Θεσσαλονίκη και ολοκλήρωσε το ταξίδι του, στην διοργάνωση, γράφοντας ιστορία, καθώς για πρώτη φορά έφτασε μέχρι τους "4" της διοργάνωσης.

Δείτε παρακάτω τι δήλωσαν για το παιχνίδι οι προπονητές και παίκτες των δυο ομάδων.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Μόνο υπερηφάνεια για τα παλικάρια του ΟΦΗ

Καλμαζίδης: Βρεθήκαμε κοντά στο να φέρουμε το παιχνίδι στο 5ο σετ

Σπουδαία επιτυχία, για τους νεαρούς σκακιστές του ΟΦΗ.

Κατέκτησαν την 4η θέση, σε ισοβαθμία με την 3η θέση, στο Πανελλήνιο Ομαδικό Πρωτάθλημα Παίδων-Κορασίδων 2024, που έγινε 28/11 έως 1/12 στη Θεσσαλονίκη.

Η ομάδα του ΟΦΗ, ήταν στις κορυφαίες ομάδες από την αρχή του πρωταθλήματος και σημείωσε 4 νίκες και 2 ήττες σε 6 αγώνες, στο τουρνουά το οποίο συμμετείχαν οι 20 καλύτερες νεανικές ομάδες, από όλη την Ελλάδα. 

Με την ομάδα του ΟΦΗ, συμμετείχαν οι παρακάτω σκακιστές:

Α-16: Δημήτρης Κάσσιος 3,5/6
Α-14: Γιάννης Καρτσάκης 2/6
Α-12: Σοφία Ρεμεδιάκη 0,5/3 και Αναστασία Σερλιδάκη 0,5/3
Α-10: Γρηγόρης Ταμιωλάκης 5,5/6
Κ-16: Ασημένια Τσαπάκη 4,5/6
K-12: Σοφία Ρεμεδιάκη 2,5/3 και Αναστασία Σερλιδάκη 2/3

Τα κορίτσια του ΟΦΗ, στην κατηγορία Κ-12, είχαν δύσκολο έργο, καθώς είχαν να αγωνιστούν και στην πιο απαιτητική σκακιέρα των αγοριών στα Α-12.

Όλα τα παιδιά, ωστόσο, αποκόμισαν σημαντικές εμπειρίες, παραστάσεις και εφόδια για το μέλλον.

Αρχηγός της ομάδας του ΟΦΗ, ήταν ο προπονητής Παναγιώτης Χριστοδούλου και συνοδός, ο έφορος του σκακιστικού τμήματος Μπάμπης Στεφανάτος.

Δείτε εδώ φωτογραφίες

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi