«Ανεβασμένος» σε ένα ακόμη παιχνίδι ο Βασίλης Κουτσιανικούλης, είχε ένα γκολ και μια ασίστ (στο γκολ του Βουό) στη νίκη του ΟΦΗ με 3-0 επί της ΑΕ Καραισκάκης στο Γεντί Κουλέ. «Ηταν δύσκολο παιχνίδι, αλλά το κάναμε εύκολο. Βάλαμε ένα λιθαράκι για τη συνέχεια. Υπάρχει μια θετική αύρα στην ομάδα» ανέφερε.
Ο Κουτσιανικούλης, ανέφερε αναλυτικά στην συνέντευξη τύπου μετά τη νίκη του ΟΦΗ με 3-0:
«Ξέραμε από την αρχή ότι δεν θα ήταν εύκολο το παιχνίδι. Ξέραμε ότι θα είναι ένα δύσκολο παιχνίδι. Εμείς το κάναμε εύκολο. Με την παρουσία που είχαμε στον αγωνιστικό χώρο.
Θέλω να δώσω συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά. Δώσαμε το 100% και το δίνουμε σε κάθε αγώνα, άσχετα αν στο προηγούμενο παιχνίδι δεν είχαμε το αποτέλεσμα που θέλαμε.
Η συνέχεια είναι δύσκολη. Ηταν μια σημαντική νίκη για μας. Παίζαμε με μια ομάδα που έκανε ζημιές σε ομάδες όπως ο Αρης και η Δόξα Δράμας.
Βάλαμε ένα λιθαράκι για τη συνέχεια».
-Αίσιο πιο αισιόδοξος για τη συνέχεια;
«Ημασταν αισιόδοξοι και πριν γίνουν οι αλλαγές στην ομάδα. Τότε που ήμασταν εντελώς μόνοι μας. Όπως είπε και ο προπονητής, αυτή τη στιγμή υπάρχει μια θετική αύρα στην ομάδα. Εχουν έρθει κοντά οι άνθρωποι που είναι στην ομάδα και αυτό μας δίνει κίνητρο και εμπιστοσύνη για το μέλλον της ομάδας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Για ένα ΟΦΗ "με υγεία και ποιότητα" έκανε λόγο ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος στη συνέντευξη τύπου μετά τη νίκη του ΟΦΗ με 3-0 επί της ΑΕ Καραισκάκης στο Γεντί Κουλέ.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ σχολιάζοντας τις μεταγραφές της ομάδας τον Ιανουάριο, τόνισε ότι "είμαι ευχαριστημένος γιατί και παίκτες έτοιμους πήραμε και ποιότητα πήραμε και καλούς χαρακτήρες", ενώ για τη σημερινή κατάσταση στον ΟΦΗ, είπε ότι «όταν βγάζει υγεία μια ομάδα, φαίνεται. Αυτή τη στιγμή δείχνουμε ενότητα και έχουμε ηρεμία. Εχουμε ανθρώπους να μας βοηθούν".
Για το παιχνίδι με την ΑΕ Καραισκάκης, τόνισε πως "βγάλαμε ενέργεια, βγάλαμε φάσεις. Με το τρίτο γκολ, θα έλεγα ότι κάναμε μια ωραία νίκη.Όμως όλες οι νίκες δίνουν τρείς βαθμούς".
Αναλυτικά οι αναφορές του Νίκου Παπαδόπουλου, στη συνέντευξη τύπου:
"Πριν το παιχνίδι, μίλησα αρκετά στους παίκτες, για το πόσο δύσκολο ήταν το ματς.
Με ένα αντίπαλο που είχε πάρει δυο αποτελέσματα, απέναντι σε καλές ομάδες.
Καλή αμυντική λειτουργία.
Ηταν πολύ σημαντικό ότι προηγηθήκαμε αρκετά γρήγορα.
Βγάλαμε ενέργεια, βγάλαμε φάσεις.
Λίγο στις αρχές του δευτέρου ημιχρόνου δεν κρατήσαμε τη μπάλα, για να διαχειριστούμε καλά το ματς, αλλά στη διάρκεια το βρήκαμε.
Με το τρίτο γκολ, θα έλεγα ότι κάναμε μια ωραία νίκη.
Όμως όλες οι νίκες δίνουν τρείς βαθμούς.
Τρείς βαθμούς που μας πονάνε που χάσαμε την περασμένη αγωνιστική.
Πρέπει όμως να βλέπουμε μπροστά.
Αυτό έχει γίνει.
Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές, για την προσπάθεια και για την εικόνα στον κόσμο.
Σε μια δύσκολη μέρα ήρθε και ανταποκρίθηκε.
Για μας αυτό που είναι σημαντικό είναι ότι αυτή τη στιγμή, να ξεκουραστούν κάποιοι παίκτες, να επιστρέψουν κάποιοι άλλοι παίκτες, για τη συνέχεια του πρωταθλήματος.
Συγχαρητήρια και πάλι σε όλους».
-Η εικόνα του ΟΦΗ παρουσιάζει βελτίωση…
«Όταν βγάζει υγεία μια ομάδα, φαίνεται. Αυτή τη στιγμή δείχνουμε ενότητα και έχουμε ηρεμία. Εχουμε ανθρώπους να μας βοηθούν. Είναι ευχάριστο, ότι οι μέτοχοι έχουν έρθει κοντά και βοηθάνε την ομάδα. Υπάρχει θετική αύρα στην ομάδα.
Παρ’ ότι χάσαμε ένα ματς το οποίο κατά την άποψη μου έπρεπε να κερδίσουμε την επόμενη αγωνιστική, ξέρουμε να διαχειριστούμε και μια ήττα. Οι οποίες βέβαια δεν πρέπει να έρχονται σε αυτό το πρωτάθλημα. Μετράνε πάρα πολύ σε αυτό το πρωτάθλημα και δεν πρέπει να το επαναλλάβουμε.
Η ομάδα βγάζει υγεία αυτή τη στιγμή και θετική αύρα από όλους».
-Οι μεταγραφές ολοκληρώθηκαν; Είσαι ικανοποιημένος;
«Προσπαθήσαμε να πάρουμε παίκτες, όσο πιο έτοιμους γίνεται, καθώς η περίοδος του Ιανουαρίου, δεν είναι εύκολη στις μεταγραφές.
Σε κάποιες το καταφέραμε, σε άλλες χρειάζεται λίγος χρόνος για να μπούν στην ομάδα.
Υπάρχουν πολλά παιχνίδια και πρέπει να έχουμε βάθος.
Εχουν τελειώσει οι μεταγραφές. Τις επόμενες μέρες θα γίνει επαγγελματίας, ένα παιδί από την Κ19.
Αυτό μπορούμε να το κάνουμε.
Είμαι ευχαριστημένος γιατί και παίκτες έτοιμους πήραμε και ποιότητα πήραμε και καλούς χαρακτήρες.
Και κάτι πολύ σημαντικό, σε σχέση με αυτούς που έφυγαν έχει πέσει πολύ το μπάτζετ της ομάδας».
-Η διακοπή λόγω Αχαρναικού, θα σας βοηθήσει;
«Η άποψη μου είναι ότι είναι καλή, γιατί είχαμε συνεχόμενα παιχνίδια.
Εχουμε μικροπροβλήματα, δεν ξέρω αν ο Κοιλιάρας και ο Λεάλ θα γυρίσουν στο επόμενο παιχνίδι. Αλλά θα μας κάνει καλό να δουλέψουμε με τα καινούργια παιδιά που ήρθαν και είμαι αισιόδοξος για το μέλλον».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Στους τρείς βαθμούς απο τη δεύτερη θέση που οδηγεί σε άνοδο, βρίσκεται ο ΟΦΗ μετά το 3-0 επί της ΑΕ Καραισκάκης στο Γεντί Κουλέ, στο παιχνίδι που ολοκλήρωσε την 14η αγωνιστική στην Football league.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα:
Τετάρτη 31 Ιανουαρίου
Απόλλων Πόντου - ΑΟΧ Κισσαμικός 0-1 (61' Ξύδας)
Αιγινιακός - ΑΟ Τρίκαλα 0-0
Παναιγιάλειος - Απόλλων Λάρισας 0-1 (47' Μαυριάς)
Αν. Καρδίτσας - Καλλιθέα 2-1 (23' Σουντουρά, 27' Σταματάκης - 14' Σμυρλής)
Πανσερραϊκός - Εργοτέλης 0-1 (88' Κάιπερς)
Σπάρτη - Παναχαϊκή 0-0
Βέροια - Άρης 0-1 (89' πέν. Πασάς)
Δόξα Δράμας - Αχαρναϊκός 3-0 α.α.
Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου
ΟΦΗ - ΑΕ Καραϊσκάκης 3-0 (9' Βουό, 33' Κουτσιανικούλης, 73' Μάνος)
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1. Άρης 36
2. Παναχαϊκή 33
3. ΟΦΗ 30
4. ΑΟΧ Κισσαμικός 24
5. Τρίκαλα 23
6. Σπάρτη 22
7. Δόξα Δράμας 21
8. Αναγέννηση Καρδίτσας 21
9. Απόλλων Λάρισας 19
10. Απόλλων Πόντου 18
11. ΑΕ Καραϊσκάκης 18
12. Αιγινιακός 15
13. Εργοτέλης 13
14. Καλλιθέα 12
15. Πανσερραϊκός 12
16. Βέροια 12
17. Παναιγιάλειος 10
18. Αχαρναϊκός -51
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ (15Η)
Σάββατο 3 Φεβρουαρίου
Βέροια - Δόξα Δράμας (15:00, ΕΡΤ3, Δημ. Στάδιο Βέροιας)
Κυριακή 4 Φεβρουαρίου
Άρης - Σπάρτη (15:00 ΕΡΤ3, «Κλ. Βικελίδης»)
Απόλλων Λάρισας - Απόλλων Πόντου (15:00, Αλκαζάρ)
Εργοτέλης - Αναγέννηση Καρδίτσας (15:00, Παγκρήτιο)
Παναχαϊκή - Πανσερραϊκός (15:00 WEB ΕΡΤ, Γήπεδο Αγυιάς)
Αχαρναϊκός - ΟΦΗ -3 α.α.
Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου
Καραϊσκάκης - Παναιγιάλειος (15:00, Δημ. Αγίων Αναργύρων)
Καλλιθέα - Αιγινιακός (15:00, Δημ. Στάδιο Καλλιθέας)
Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου
ΑΟΧ Κισσαμικός - Τρίκαλα (15:00, Γήπεδο Περιβολίων)