
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στο θρυλικό Αλκαζάρ, ένα γήπεδο που έχει γραφτεί σπουδαία ποδοσφαιρική ιστορία από την «Λάρισα» της δεκαετίας του ‘80 με τρομερές μάχες με τον ΟΦΗ, όταν οι δυο αυτές ομαδάρες της εποχής, οι οποίες διεκδικούσαν πρωτάθλημα, το οποίο μάλιστα κατάφερε να πάρει η ΑΕΛ, ως μοναδική επαρχιακή ομάδα, σταμάτησε το σερί του ΟΦΗ της Β' Εθνικής.
Αντίπαλος, όχι η μεγάλη Λάρισα, η οποία αγωνίζεται στην Σούπερ Λίγκ, αλλά ο Απόλλων, η δεύτερη ομάδα της πόλης, η οποία κάνει την προσπάθεια της, στην Β’ Εθνική, ως νεοφώτιστη απο την Γ' κατηγορία.
Το γήπεδο, που ανέδειξε μεγάλες ποδοσφαιρικές προσωπικότητες, όπως ο Βαλαώρας, ο Βουτιρίτσας, ο Μητσιμπόνας, ο Καραπιάλης, ο Τσιώλης και άλλοι, προκαλεί σήμερα… πόνο σε όσους το βλέπουν.
Μοιάζει σαν ένα εγκαταλελειμμένο γήπεδο, που έχει αφεθεί στο χρόνο.
Η εικόνα από τηλεοράσεως (ΕΡΤ3) στο χθεσινό παιχνίδι Απόλλων Λάρισας-ΟΦΗ, για το πρωτάθλημα της Footballleague, ήταν πραγματικά απογοητευτική, έως… προσβλητική για την περιοχή, αν αναλογιστεί κανείς ότι εκεί αναδείχθηκαν τα «άλογα» της μεγάλης Λάρισας, της σπουδαίας ομάδας του Κάμπου.
Γήπεδο- χωράφι, ακατάλληλο για ποδόσφαιρο. Ποιό το «Αλκαζάρ», στο οποίο έπαιξαν παιχταράδες και γράφτηκε ιστορία! Κρίμα!
Το σύνθημα «ΟΦΗ-ΟΦΗ» ακούστηκε δυνατά στο Αλκαζάρ. Ο Απόλλων της Λάρισας δεν έχει (πολλούς) φιλάθλους, καθώς όλοι (ή σχεδόν όλοι) είναι ΑΕΛ. Ετσι οι 50 ηρωικοί φίλοι του ΟΦΗ, οι περισσότεροι από τη Θεσσαλονίκη, ακούστηκαν δυνατά!
Προσπάθησαν, φώναξαν, αλλά το διπλό δεν ήρθε για τον ΟΦΗ.
Τα δοκάρια, έπαιξαν το ρόλο του ...δεύτερου τερματοφύλακα για τους γηπεδούχους στις κρίσιμες φάσεις και το τελικό 1-0, είναι ένα από τα παράξενα του ποδοσφαίρου, όταν η μπάλα κάνει τα… κέφια της.
Οι φίλαθλοι του ΟΦΗ βρήκαν αντίσταση, απο την γηπεδούχο ομάδα, να απλώσουν τα πανό τους, αλλά δεν πτοήθηκαν. Τα άπλωσαν στα καθίσματα, αντί για τα κάγκελα!
Μαζί με τους φιλάθλους του ΟΦΗ και το μέλος της Διοικούσας Επιτροπής, Μανόλης Γουρνιεζάκης, ο οποίος πήγε οδικώς από τη Θεσσαλονίκη, όπου ήταν μια μέρα νωρίτερα για επαγγελματικούς λόγους.
Η απόσταση Θεσσαλονίκη-Λάρισα και ξανά Θεσσαλονίκη, ήταν ένας ...καφές δρόμος για το Μανόλη, που έχει πάθος με τον ΟΦΗ! Η επιστροφή λόγω του κακού αποτελέσματος, ήταν δύσκολη!
Τα "αχ και βαχ" στον πάγκο ήταν πολλά στις φάσεις των δοκαριών, απο τα άλλα δυο μέλη της Δ.Ε. Ζερβάκη και Φασομιτάκη. Η που@#$μπάλα δεν ήθελε να μπεί.
Πολλοί γνωστοί χθες στη Λάρισα και απο τις δυο ομάδες. Ο Αδάμος και ο Κουτσιανικούλης επέστρεψαν στην πατρίδα τους! Ο Αδάμος δε, αγωνίστηκε στην πρώην ομάδα του, τον Απόλλωνα Λάρισας.
Ο Μονιάκης επίσης, επέστρεψε σε μια πόλη που έζησε άνοδο με τη Λάρισα από την Β’ Εθνική στη Σούπερ Λίγκ και έχει καλές φιλίες.
Και...πρώην παίκτες του ΟΦΗ στον Απόλλωνα. Ο Πλάτωνας Καρακατσάνης (από την εποχή των προσφυγών του παλιού ΟΦΗ) και ο …Κανούλας, που ήταν πουλέν παλιού προέδρου του ΟΦΗ, αλλά δεν τον δικαίωσε!
Μέσα στην κατήφεια της ήττας του ΟΦΗ, υπήρχαν και θετικά σημεία στο Αλκαζάρ. Ντίνας και Μαχαίρας θα βοηθήσουν. Και περιμένουμε τις δυο μεταγραφές που θα κάνουν τη διαφορά!
Ενα σέντερ-φορ κορυφής και ένας μέσος να μπορεί να κρατήσει τη μπάλα και να κάνει παιχνίδι.
Λίγη υπομονή. Ερχονται.
"Σκάει" κάποιο (μεγάλο) κανόνι της Football league; Ετσι ακούστηκε δυνατά χθες. Αλήθεια ή ψέμματα θα φανεί (τι γίνεται με τις ενημερότητες;).
Στο ποδόσφαιρο λένε, ότι η νίκη έχει πολλούς φίλους, αλλά η ήττα είναι "ορφανή".
Την Πέμπτη το Γεντι Κουλέ, με τον "Καραισκάκη" πρέπει να "φλέγεται" για να μην νομίζουν ορισμένοι ότι το πρωτάθλημα και η άνοδος, έχει κριθεί απο την 13η αγωνιστική...
Το αξίζουν τα παλικάρια του ΟΦΗ. Μια στραβή δεν πρέπει να σβήσει αυτό που έχουν πετύχει τον τελευταίο μήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Αν δεν θέλει η μπάλα δεν μπαίνει, αυτό είναι νόμος!

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Δεν χρειάζονται μεγάλες αναλύσεις για τη γκέλα του ΟΦΗ στο Αλκαζάρ.
Είναι απλό: Η μπάλα δεν μπήκε!
Στα τελευταία παιχνίδια, ακόμα και ο αποδεκατισμένος ΟΦΗ είχε απλόχερα το εύκολο γκολ.
Τρία μπαλάκια, με τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό, άλλα τρία με τη Δόξα Δράμας, δυο στο Αίγιο και άλλα τρία στην Καλαμαριά!
Ο Δημήτρης Μάνος να είναι καλά με τα 8 γκολ σε 16 μέρες και στον ΟΦΗ πήγαιναν όλα πρίμα!
Στη Λάρισα, ο Μάνος δεν σκόραρε, ο φορμαρισμένος Κουτσιανικούλης φάνηκε κουρασμένος και ο ΟΦΗ δεν κατάφερε να κερδίσει.
Εχασε ένα παιχνίδι στο οποίο και η ισοπαλία θα τον αδικούσε!
Η μπάλα δεν ήθελε να μπεί.
Ακόμα και η ρέντα του Μάνου, σταμάτησε, στη φάση του 78’ όταν ο επιθετικός του ΟΦΗ «κατέβασε» ιδανικά τη μπάλα από τη σέντρα του Κοιλιάρα και με ένα κεραυνό, πήγε να τινάξει τα δίχτυα!
Η μπάλα «τράνταξε» το οριζόντιο, χτύπησε στο έδαφος και έφυγε!
Ο ΟΦΗ μπορεί να έχασε ένα ολόκληρο 45λεπτο χωρίς να κάνει κάτι ιδιαίτερο στο γήπεδο, όμως ακόμα και έτσι θα μπορούσε να πάρει ένα «επαγγελματικό» διπλό, αν ο Κοιλιάρας στην τελευταία φάση του ημιχρόνου, είχε την ηρεμία να πλασάρει σωστά, μόνος από το πέναλτι, στην ωραία ασίστ του Μάνου.
Η μπάλα αναπήδησε στο «χωράφι» του άλλοτε θρυλικού Αλκαζάρ, τόσο ώστε ο αριστεροπόδαρος μπακ-χαφ του ΟΦΗ να αστοχήσει.
Αυτή ήταν κατά την άποψη μου, η φάση του αγώνα.
Αν ο ΟΦΗ σκόραρε σε αυτή τη φάση και πήγαινε στα αποδυτήρια με το 0-1, η συνέχεια θα ήταν εύκολη.
Το ίδιο θα συνέβαινε ΑΝ στο φάουλ-κεραυνό του Ποτουρίδη, στο 46’ η μπάλα καρφωνόταν στο «Γ» της εστίας και δεν πήγαινε λίγα εκατοστά πιο πάνω, στο οριζόντιο.
Φάνηκε σε αυτές τις δυο φάσεις, ότι ο ΟΦΗ σε αυτό το παιχνίδι, δεν είχε την τύχη με το μέρος του.
Η μπάλα είναι που@#%να και αυτό το γνωρίζουμε.
Γιατί από ένα αχρείαστο κόρνερ, ο Απόλλων Λάρισας, που θα πανηγύρισε σα μεγάλη νίκη ακόμα και την ισοπαλία, μπήκε και μπροστά στο σκορ κόντρα στη ροή του αγώνα στο 84’, σε μια φάση που τα μαρκαρίσματα χάθηκαν και δεν υπήρχε ο παίκτης που θα μαρκάρει τον προωθημένο αντίπαλο κεντρικό αμυντικό.
Ενώ στο φάουλ του Ντίνα, στο 90' όπου η μπάλα πήγε ξανά στο οριζόντιο δοκάρι, φάνηκε ότι το παιχνίδι στη Λάρισα, ήταν για τον ΟΦΗ ένα ματς, που απλά δεν ήταν γραφτό να το κερδίσει.
Το χειρότερο είναι ότι ο ΟΦΗ το έχασε κι’ ολας (!) και δεν πήρε ούτε καν τον βαθμό που μπορεί να του φανεί πολύτιμος για τη συνέχεια.
Αν ο ΟΦΗ είχε χάσει κάποιο απ τα προηγούμενα παιχνίδια που κέρδισε με καρδιά και ψυχή, κανείς δεν θα έλεγε τίποτε.
Τώρα, που τα πράγματα έχουν αρχίσει να στρώνουν στα διοικητικά-οικονομικά, υπάρχουν και μεταγραφικές αφίξεις (αναμένονται και 2 σημαντικές ακόμη) , κακοφάνηκε σε όλους αυτό το αποτέλεσμα.
Ακόμα και αν κέρδιζε όμως, ο ΟΦΗ, ο δρόμος του για την άνοδο, θα παρέμενε δύσκολος.
Πρέπει όλοι στο σύλλογο, να ξεχάσουν γρήγορα αυτό το αποτέλεσμα, που φέρνει τον ΟΦΗ ξανά στον άχαρο ρόλο να «κυνηγάει» στην βαθμολογία (είναι στο -5 από την Παναχαική και στο -6 από τον Αρη) και να συνεχίσει την πορεία του.
Την Πέμπτη, το παιχνίδι με τον «Καραισκάκη» στο Γεντί Κουλέ, είναι σπουδαίο για πολλούς λόγους (ακολουθεί μετά και το «ξεκούραστο» τρίποντο επί του Αχαρναικού).
Θα πρέπει να δείξει ο ΟΦΗ στο γήπεδο του ξανά την εικόνα της ΕΝΟΤΗΤΑΣ που είχε στα προηγούμενα παιχνίδια, ώστε να μην προσφέρει πρόωρα χαμόγελα στους αντιπάλους του, ότι το τρένο της ανόδου χάνεται.
Τίποτα δεν έχει χαθεί ακόμη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
"Eίμαι έτοιμος να προσφέρω στον ΟΦΗ, αλλά ο προπονητής θα αποφασίσει".
Ο 27χρονος Πορτογάλος μέσος Ζόσε Κοέλιο, τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ, παρακολούθησε το παιχνίδι με την ΑΕ Καραισκάκης (3-0) και μιλώντας στους δημοσιογράφους, μετά τη λήξη του αγώνα, αναφέρθηκε στο πως είδε τον ΟΦΗ και στις εντυπώσεις του, απο το Γεντί Κουλέ.
Συγκεκριμένα ανέφερε:
«Η ατμόσφαιρα ήταν πολύ καλή. Ξέρω ότι η ώρα δεν ήταν καλή, καθώς αρκετός κόσμος ήταν στην δουλειά και πάλι όμως είδα κόσμο που τραγουδούσε και υποστήριζε την ομάδα.
Η ομάδα έκανε πολύ καλή δουλειά στο γήπεδο και έκανε ένα σκληρό παιχνίδι, εύκολο».
-Είσαι έτοιμος να αγωνιστείς;
«Ναι είμαι. Το επόμενο παιχνίδι της ομάδας, είναι 11 Φεβρουαρίου και θα δουλέψω μέχρι τότε. Ο προπονητής θα αποφασίσει. Εγώ θα περιμένω τη στιγμή που ο προπονητής αποφασίσει να με βάλει».
-Είναι μια νέα πρόκληση για σένα…
«Ανυπομονώ να αρχίσω να παίζω. Ξέρω την ιστορία του ΟΦΗ και ξέρω ότι η θέση του είναι στην Α’ κατηγορία. Για αυτό είμαι και εγώ συγκεντρωμένος. Ξέρω που έχω έρθει. Θέλω να βοηθήσω την ομάδα να ανέβει στην Σούπερ Λίγκ».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ