Ο Κάιπερς με γκολ στο 89' ο Κάιπερς χάρισε μεγάλη νίκη στον Εργοτέλη στις Σέρρες (0-1) και κράτησε ζωντανή την κρητική ομάδα στη μάχη της σωτηρίας. Μετά τη νίκη στη Βέροια (0-20 και το "Χ" με τη Σπάρτη, ο Εργοτέλης κέρδισε και στις Σέρρες και προσπαθεί για την μεγάλη ανατροπή.
Να σημειωθεί ότι αυτό ήταν το 9ο γκολ του Κάιπερς, ο οποίος οδηγεί τον Εργοτέλη.
Την Κυριακή ο Εργοτέλης υποδέχεται στο Παγκρήτιο την Αναγέννηση Καρδίτσας και έχει μεγάλη ευκαιρία να συνεχίσει το σερί του.
ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟΣ(Π.Αμανατίδης): Πολίτης, Ορφανίδης, Ιωαννίδης, Ρούσσος, Τσελεπίδης, Ναζίμ, Αναστασόπουλος(63΄ Δούμτσος), Τσιμίκας, Πόζογλου(46΄ Κάκκο), Κρητικός(68΄ Ρούτσης), Γκούρτσας
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ(Τ.Γκώνιας): Λαδάς, Μαζουλουξής, Μπάτζιος, Σταμόπουλος, Νικολακάκης, Βογιατζής(61΄ Μπουρσέλης), Μπούζας, Μπουτσάκης(76΄ Αγγελόπουλος), Έφορντ(57΄ Ροβίθης), Σταματάκος, Κάϊπερς
Ο Τζίλι Βουό θα είναι το νέο πρόσωπο του ΟΦΗ στο παιχνίδι της Πέμπτης (1/2, 3μμ) με την ΑΕ Καραισκάκης στο Γεντί Κουλέ.
Οι άνθρωποι του ΟΦΗ πήραν στα χέρια το δελτίο του παίκτη και ο Νίκος Παπαδόπουλος, προτίθεται να δώσει ακόμα και ρόλο βασικού στο παιχνίδι!
Ο Βουό έχει κάνει ήδη δυο προπονήσεις με τον ΟΦΗ και δείχνει μεγάλη διάθεση να αγωνιστεί και να βοηθήσει τον ΟΦΗ στο πρώτο του παιχνίδι με τη φανέλα της ομάδας, μετά την επιστροφή του.
Εκτός ο Ντίνας, λόγω τραυματισμού, αλλά και οι τραυματίες Λεάλ, Κοιλιάρας, Περογαμβράκης, Οικονόμου.
Μετά το "Χ" της Παναχαικής με τη Σπάρτη (0-0), ο ΟΦΗ θέλει τη νίκη για να πλησιάσει στο τρίποντο τη δεύτερη θέση που οδηγεί στην άνοδο.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Στα χέρια των ανθρώπων του ΟΦΗ βρίσκεται το δελτίο του Πατρίκ (Τζίλι) Βουό και έτσι ο Ιβοριανός μέσος, είναι στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας για το παιχνίδι της Πέμπτης (1/2, 3μμ) με την ΑΕ Καραισκάκης στο Γεντί Κουλέ.
Ο Βουό βρίσκεται και στην αποστολή που ανακοίνωσε ο Νίκος Παπαδόπουλος για το παιχνίδι. Σε αυτήν δεν βρίσκεται ο Θανάσης Ντίνας, που ένοιωσε κάποιες ενοχλήσεις, μετά το παιχνίδι στη Λάρισα με τον Απόλλωνα.
Ο ποδοσφαιριστής δεν αισθανόταν καλά και έτσι έμεινε εκτός αποστολής.
Εκτός είναι ακόμη ο τιμωρημένος Νάστος και οι τραυματίες Λεάλ, Κοιλιάρας, Περογαμβράκης, Οικονόμου. Εκτός αποστολής και οι Παναγιώτου, Πλευράκης.
Στην αποστολή την οποία μετέχουν 20 παίκτες.
Την αποστολή απαρτίζουν οι : Στρέζος, Δερμιτζάκης, Φαζός, Κομεσίδης, Μπολάκης, Μονιάκης, Ποτουρίδης, Βαφέας, Αργυρόπουλος,Παπαστεριανός, Κοντογιάννης, Πουρτουλίδης, Κοντογιάννης, Πουρτουλίδης, Παπατόλιος, Μαχαίρας, Μάνος, Κουτσιανικούλης, Τοπούζης, Βουό.
*Ο 27χρονος Πορτογάλος μέσος Κοέλιο, που έχει συμφωνήσει προφορικά με τον ΟΦΗ, έκανε προπόνηση, με την ομάδα, ενώ το πρωί πέρασε απο ιατρικά τεστ. Μένουν οι υπογραφές του συμβολαίου του για να επικυρωθεί η συμφωνία του με τον ΟΦΗ.
Ο παίκτης έτσι και αλλιώς δεν υπολογίζεται για το παιχνίδι με την ΑΕΚαραισκάκης, καθώς μετά τις υπογραφές θα ζητηθεί η μπλέ κάρτα του παίκτη από την Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία της Ινδονησίας , στην οποία αγωνιζόταν. Αν όλα πάνε καλά, θα παίξει στο επόμενο επίσημο παιχνίδι του ΟΦΗ.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το χαμόγελο του Πάτρικ (ή Τζίλι όπως είναι το χαιδευτικό του) Βουό, μόλις πάτησε το πόδι του στο Ηράκλειο, ήταν όλα τα λεφτά για το προσκήνιο και το παρασκήνιο της μεταγραφής του, αλλά –κατά την άποψη μου- και η καλύτερη «απάντηση» για ποιο λόγο επέλεξε τον ΟΦΗ αντί του Αρη.
Για όλους εμάς που γνωρίζουμε τον «Τζίλι», από την περσινή του θητεία στον ΟΦΗ και ξέρουμε ότι «σκάει» χαμόγελο σπάνια, ούτε είναι εκδηλωτικός και ομιλιτικός, ήταν μια έκπληξη οι πρώτες του ώρες στο Ηράκλειο.
Εμοιαζε ευτυχισμένος, ήταν χαμογελαστός και ευδιάθετος.
Αγκάλιαζε τους παλιούς του γνώριμους και έμοιαζε με ένα άνθρωπο, που ήθελε να μοιραστεί τη χαρά του!
Ηταν ένας «άλλος» Βουό.
Δεν χρειάζονται «συνομωσίες», για να εξηγήσεις καμιά φορά, κάποιες αποφάσεις με ανθρώπινα κριτήρια.
Υπάρχουν (ευτυχώς) και αυτές ακόμα και σήμερα, όπου ο επαγγελματικός κυριαρχεί.
Το «βουνό» όπως το λένε τον Βουό, συμπαθητικά οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, σε μια χιουμοριστική παράφραση του ονόματος του (κάποιοι τον λένε και «βούι»), επέλεξε να επιστρέψει στον ΟΦΗ, ΚΑΙ για συναισθηματικούς λόγους.
Είναι απλό: Απo τη στιγμή που η πρόταση του Αρη, οικονομικά δεν ήταν καλύτερη του ΟΦΗ, αναρωτιέμαι για πιο λόγο ο παίκτης να δώσει προτεραιότητα στον Αρη και όχι σε μια ομάδα που γνωρίζει πρόσωπα και καταστάσεις, τους ξέρει και τον ξέρουν, τους αγαπάει και τον αγαπούν, γνωρίζει τον προπονητή και τον τρόπο παιχνιδιού της ομάδας.
Ενώ λατρεύει το Ηράκλειο και τις ομορφιές της Κρήτης.
Γιατί δηλαδή ο Αρης, να είναι φαβορί για τον παίκτη έναντι του ΟΦΗ, ο οποίος μαζί με όλα τα παραπάνω, του έκανε μια πολύ καλή οικονομική πρόταση για φέτος, με προοπτική Σούπερ Λίγκ, εφ’ όσον η ομάδα ανέβει κατηγορία.
Δεν γνωρίζω, που στήριζαν την βεβαιότητα τους στον Αρη, για τον Βουό, την ώρα που οι άνθρωποι του ΟΦΗ από την πρώτη στιγμή είχαν εισπράξει την διαβεβαίωση του ότι «αν πάω Β’ Εθνική, θα έρθω στον ΟΦΗ».
Απλά ο ΟΦΗ δεν μίλησε ποτέ, κράτησε χαμηλούς τόνους, κινήθηκε χωρίς φανφάρες και αποτελεσματικά στην υπόθεση αυτή και δικαιώθηκε.
Ο Αρης πλήρωσε την αλαζονεία των διαρροών του, η οποία δεν προκύπτει από πουθενά ότι ήταν τεκμηριωμένη.
Ο ΟΦΗ σε σχέση με τον Αρη, δεν έδωσε παραπάνω χρήματα στον Βουό.
Του έδωσε όμως κάτι σημαντικό, που ο παίκτης το εκτίμησε στην καθοριστική του απόφαση. Toυ έδωσε ΑΓΑΠΗ.
Αυτό είναι όλο.
Κανένας μάνατζερ και καμία πρόταση του ΟΦΗ, δεν επηρέασε τον Βουό στην απόφαση του να κατέβει στο Ηράκλειο.
Ηταν καθαρά μια απόφαση καρδιάς. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
Ο παίκτης ήθελε να γυρίσει, για να συνεχίσει αυτό που άφησε στη μέση πέρσι το καλοκαίρι.
Τότε με λάθη (κυρίως) του ΟΦΗ, έφυγε για τη Λαμία, κάνοντας μια επιλογή που δεν τον δικαίωσε (τουλάχιστον) αγωνιστικά.
Τώρα γύρισε πίσω, καθώς δεν ξεχνάει ότι ο ΟΦΗ τον βοήθησε πέρσι, τον εμπιστεύθηκε, όταν ήρθε σε άσχημη αγωνιστική κατάσταση και τον βοήθησε να ξαναφτιάξει το όνομα του.
Αυτή είναι η αλήθεια, σε όσους αρέσει ή όχι.
Το θέμα Βουό τελείωσε όμως.
Όπως θα έκανε και ο ΟΦΗ αν έχανε κάποιο παίκτη, έτσι και ο Αρης, που είναι μέγεθος, θα ζήσει και χωρίς τον Βουό.
Όπως και ο Βουό, χωρίς τον Αρη.
Η ζωή συνεχίζεται για όλους.
Απλά ο ΟΦΗ, όπως συνέβη και πέρσι το καλοκαίρι με τον προπονητή, Νίκο Παπαδόπουλο, τον οποίο σχεδόν ανακοίνωσε ο Αρης, αλλά παρέμεινε στον ΟΦΗ, έτσι και στην περίπτωση του Βουό, είχε ένα μεγάλο πλεονέκτημα, στις δυο υποθέσεις.
Και οι δυο, αποφάσισαν με την καρδιά τους.
Τις «αποφάσεις καρδιάς» δεν πρέπει να τις υποτιμάς…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Εκανε το "μπάμ" με τον Βουό ο ΟΦΗ-Τον έφερε και τον υπέγραψε
Συγκλονιστικός ο Βουό: Στην καρδιά μου ο ΟΦΗ και ο κόσμος του