O Eργοτέλης πήρε μεγάλο διπλό στις Σέρρες (0-1) έβαλε 4 ομάδες απο κάτω στην ουρά της βαθμολογίας.
Την Κυριακή ο Εργοτέλης υποδέχεται στο Παγκρήτιο την Αναγέννηση Καρδίτσας και έχει την ευκαιρία να συνεχίσει την ανατροπή του.
Στις δηλώσεις του, ο Τάκης Γκώνιας ανέφερε ότι «είναι 13ο παιχνίδι που είμαστε η καλύτερη ομάδα στο γήπεδο. Δημιουργήσαμε πολλές ευκαιρίες και το σκορ θα μπορούσε να ήταν μεγαλύτερο. Συγχαρητήρια στους παίκτες μου για την προσπάθεια και συνεχίζουμε».
Ο Γιάννης Ιατρούδης με τη σειρά του, υπογράμμισε ότι « Ήμασταν προσηλωμένοι στο πλάνο μας από την αρχή του παιχνιδιού. Αξίζαμε τη νίκη και στο τέλος δικαιωθήκαμε».
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ Εργοτέλης:
"Χωρίς ανάσα συνεχίζουν να δουλεύουν οι παίκτες της ομάδας μας. Οι κιτρινόμαυροι επέστρεψαν αργά χθες το βράδυ από τις Σέρρες και σήμερα το πρωί βρέθηκαν στο Παγκρήτιο όπου και ξεκίνησαν την προετοιμασία τους για την Κυριακάτικη εντός έδρας αναμέτρηση με την Αναγέννηση Καρδίτσας.
Άπαντες στον Εργοτέλη αφήνουν πίσω τη σπουδαία νίκη επί του Πανσερραϊκού και μένουν συγκεντρωμένοι στο πρόγραμμα των προπονήσεων τους καθώς ακολουθεί ένα ακόμα δύσκολο ματς όπου θέλουν να δώσουν συνέχεια στα νικηφόρα αποτελέσματα.
Αγωνιστικά προβλήματα δεν υπάρχουν για τον τεχνικό της ομάδα μας Τάκη Γκώνια αντίθετα βλέπει την φαρέτρα του να γεμίζει ακόμα περισσότερο καθώς εκδόθηκε και το δελτίο του Οικονόμου γεγονός που του δίνει άλλη μια επιλογή στα χεριά του.
Έκοψαν την πίτα τους
Αμέσως μετά το τέλος της προπόνησης οι άνθρωποι της ΠΑΕ Εργοτέλης είχαν ετοιμάσει μια λιτή οικογενειακή εκδήλωση στην αίθουσα τύπου του Παγκρητίου σταδίου όπου και πραγματοποιήθηκε η κοπή της πίτας. Το κλίμα ήταν ιδιαίτερα ζεστό με τον Γενικό Διευθυντή της ομάδας να εύχεται σε όλους υγεία και επιτυχίες ανάλογες με αυτές που έχουν σημειωθεί στα τελευταία παιχνίδια.
Νικητές στην μάχη … του φλουριού ο εκ των φροντιστών της ομάδας μας Παναγιώτης Γραμματικάκης και η υπεύθυνη του γραφείου τύπου Όλγα Σουτζή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Γκολάρες ο ΟΦΗ στο γήπεδο, κόντρα στον «Καραισκάκη» Αρτας, αλλά και δυνατά «ενσταντανέ» στα επίσημα, με πρώτο, την παρουσία του Φανούρη Βατσινά, μετά από χρόνια στο γήπεδο!
Με το γνωστό του πούρο, σήμα κατατεθέν, αλλά χωρίς διάθεση να τραβήξει τα φώτα πάνω του, ο πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ, παρακολούθησε το παιχνίδι του ΟΦΗ με ενδιαφέρον μαζί με μετόχους της ομάδας.
Το χαμόγελο του για την εικόνα του ΟΦΗ, αλλά και τη νίκη, ήταν εμφανές.
Ο Βατσινάς έχει συμμετοχή στα σημερινά δρώμενα του ΟΦΗ ως μέλος της «τριανδρίας» (Καζανάκης, Βατσινάς, Πολεμαρχάκης), που είναι κοντά στο έργο της σημερινής Διοικούσας Επιτροπής, με τις ευλογίες των μετόχων της ομάδας.
Και οι τρείς συμμετέχουν στις κρίσιμες αποφάσεις και ήδη η εμφάνιση τους στα εσωτερικά της ομάδας και του ποδοσφαιρικού τμήματος, είναι κάτι περισσότερο από διακριτική, ενόψει και της Γενικής Συνέλευσης της 12ης Φεβρουαρίου, η οποία έχει αντικείμενο της εκλογή μιας μόνιμης διοίκησης για τον ΟΦΗ, τουλάχιστον μέχρι το τέλος της σεζόν.
Από την «τριανδρία» των παλιών προέδρων, δυναμική είναι μέχρι σήμερα η συμμετοχή του Κώστα Καζανάκη (πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ) στα μεταγραφικά, οργανωτικά, αλλά και ζητήματα συσπείρωσης της ομάδας και των μετόχων.
Και ο Καζανάκης «παρών» στην θύρα 9 να ζεί τη δική του αγωνία το παιχνίδι του ΟΦΗ, όπως παλιά.
Ο τρίτος της "τριανδρίας" Γιάννης Πολεμαρχάκης δεν ήταν στο γήπεδο, αλλά είναι γνωστό ότι ο ίδιος είχε πάρει «πάνω του» την υπόθεση της επιστροφής του Βουό και την έφερε σε πέρας με απόλυτη επιτυχία!
Τα …λουλούδια είχαν την τιμητική τους, στο Γεντί Κουλέ!
Λουλούδια από την ΑΕ Καραισκάκης στον αείμνηστο Γκέραρντ, ως ένδειξη ποδοσφαιρικού σεβασμού.
Λουλούδια και από τον ΟΦΗ και τους οργανωμένους φιλάθλους του, στον Γιώργο Μακρή, Ο έμπειρος μέσος αγωνίζεται στην ομάδα της Αρτας, αλλά οι φίλαθλοι του ΟΦΗ δεν ξεχνούν το διπλό στη Λεωφόρο (1-2) επί του ΠΑΟ το 2014!
Φίλοι από τα παλιά αρκετοί στο Γεντί Κουλέ. Εκτός από τον Μακρή, την τιμητική του στην ομάδα της Αρτας, είχε ο Ηρακλειώτης μέσος και εξαιρετικό παιδί Νίκος Κουσίδης, ο οποίος γύρισε από τη Φιλανδία για λογαριασμό του «Καραισκάκη».
Μαζί του και ο τεχνίτης Στέλιος Μακρίδης, ο οποίος δοκιμάστηκε το περασμένο καλοκαίρι (επί εποχής Νιόπλια) στην προετοιμασία του ΟΦΗ, αλλά τελικά δεν αποκτήθηκε.
Στην ομάδα της Αρτας και ο υψηλόσωμος φορ Σωκράτης Ευαγγέλου, τον οποίο σύστησε στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο ο Εργοτέλης, ως ταλέντο.
Και ο Νιόπλιας στο Γεντί Κουλέ. Παρακολούθησε το παιχνίδι από τη θυρα 9 με φόντο τη δικαίωση του στο αρμόδιο όργανο για εκείνα τα 5 χιλιάρικα που του οφείλει ο ΟΦΗ και τα διεκδικεί δικαστικά (ο ΟΦΗ υποχρεούται να τα καταβάλει με βάση την πρόσφατη απόφαση).
Αχτύπητη η τριάδα στην επίθεση του ΟΦΗ με Βουό, Μάνο, Κουτσιανικούλη. Βρίσκονται με «κλειστά μάτια!».
Και είναι (και οι τρείς) σε τρομερή κατάσταση!
Τι γκολάρες έβαλαν! Το ένα καλύτερο από το άλλο! Δεν είναι επιθετική τριάδα ομάδας Β’ Εθνικής αυτή.
Δεν την έχουν πολλές ομάδες της Α’!
Ο φορμαρισμένος Δημήτρης Μάνος «σκότωσε» το παιχνίδι με ένα φανταστικό γκολ κάνοντας το 3-0 με το 10ο του φετινό γκολ, που τον φέρνει πρώτο σκόρερ της κατηγορίας.
Θα είχε 11, αν η πόρνη μπάλα δεν τράνταζε το δοκάρι στη Λάρισα και ο ΟΦΗ, θα είχε άλλους τρείς πόντους…
Ολο χαμόγελα ήταν ο "συγγραφέας" Κοέλιο, στη Θύρα 9 βλέποντας με ενθουσιασμό, τη νέα του ομάδα τον ΟΦΗ, αλλά και την ατμόσφαιρα στο Γεντί Κουλέ.
Ο Βουό, ο Μάνος και ο Κουτσιανικούλης, τον περιμένουν το "δεκάρι" απο την Πορτογαλία, να τους "ταίσει" με όμορφες μπαλιές...
Την ανωτερότητα του ΟΦΗ στο γήπεδο, αλλά και τη συμβολή του κόσμου του, στα εντός έδρας παιχνίδια, ανέδειξε ο προπονητής της ΑΕ Καραισκάκης Σάκης Παπαβασιλείου, στη συνέντευξη τύπου, μετά την ήττα της ομάδας του με 3-0.
"Μας πήρε κατά κράτος και μας κέρδισε ο ΟΦΗ" ανέφερε ο προπονητής της ομάδας της Αρτας και συμπλήρωσε "ο κόσμος είναι κοντά, είναι μαζί του και δίνει άλλη ώθηση στην ομάδα. Είναι ο δωδέκατος παίκτης και η δύναμη της ομάδας".
Για τη μάχη της ανόδου, τόνισε ότι "θα γίνει μάχη απο τις τρείς ομάδες μέχρι και την τελευταία αγωνιστική".
Ο επιθετικός της ΑΕ Καραισκάκης και πρώην παίκτης του Εργοτέλη Σωκράτης Ευαγγέλου, τόνισε ότι "ο ΟΦΗ είναι η πιο φορμαρισμένη ομάδα της κατηγορίας αυτήν την εποχή", ενώ συμπλήρωσε πως "ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει ΟΦΗ. Εμεινα τρία χρόνια στο Ηράκλειο, για τον Εργοτέλη, ξέρω τι σημαίνει ΟΦΗ, ο κόσμος είναι πολύ κοντά και του εύχομαι να το πετύχει».
Ο προπονητής της ΑΕ Καραισκάκης Σάκης Παπαβασιλείου, ανέφερε μετά το παιχνίδι με τον ΟΦΗ (3-0) στη συνέντευξη τύπου:
"Στο σημερινό παιχνίδι η ανωτερότητα του ΟΦΗ φαινόταν σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού.
Εμείς από την πλευρά μας δεν παρουσιάσαμε το καλό μας πρόσωπο, τουλάχιστον στην αμυντική λειτουργία της ομάδας, αυτό που παρουσιάσαμε στα τελευταία παιχνίδια.
Σε κανένα σημείο του παιχνιδιού δεν διεκδικήσαμε το θετικό αποτέλεσμα.
Ημασταν νωθροί, δεν ήμασταν όπως έπρεπε και αφοσιωμένοι στο ρόλο μας.
Μας πήρε κατά κράτος και μας κέρδισε ο ΟΦΗ.
Αυτό δεν λέει κάτι.
Είμαστε υποχρεωμένοι να γυρίσουμε σελίδα.
Για μας ο στόχος είναι η παραμονή και πρέπει να κοιτάξουμε το επόμενο παιχνίδι, που είναι τη Δευτέρα με τον Παναιγιάλειο και είναι τελικός για μας.
Αν το κερδίσουμε θα έχουμε ένα καλύτερο μέλλον και θα αισιοδοξούμε καλύτερα για την παραμονή μας.
Οσο για τον ΟΦΗ, του εύχομαι να πετύχει το στόχο του, που είναι η άνοδος στην κατηγορία.
Βλέπω ότι ο κόσμος είναι κοντά, είναι μαζί του και δίνει άλλη ώθηση στην ομάδα.
Είναι ο δωδέκατος παίκτης και η δύναμη της ομάδας.
Με ευχαρίστησε η εικόνα του ΟΦΗ στο παιχνίδι.
Αν και προηγήθηκε νωρίς και χάσαμε το ρυθμό μας και αποσυντονιστήκαμε.
Εκεί έγειρε η πλάστιγγα υπέρ του ΟΦΗ σε ότι αφορά το παιχνίδι.
Εύχομαι τα καλύτερα και να πετύχει τους στόχους του».
-Πως βλέπετε τη μάχη για τον τίτλο; Είναι οι τρείς ομάδες που θα παλέψουν μέχρι το τέλος;
«Κοιτάξτε, θα είναι ένας δύσκολος αγώνας και για τις τρείς ομάδες που είναι μπροστά.
Θεωρώ ότι η ομάδα που είναι πιο δεμένη, πιο πειθαρχημένη και θα είναι πιο ομάδα, μέχρι την τελευταία αγωνιστική, η ομάδα που θα είναι γροθιά, θα έχει τον πρώτο λόγο.
Βλέπουμε ότι και οι τρείς ομάδες έχουν τον πυρήνα τους, τη δυναμική τους την ιστορία και τον κόσμο τους. Μέχρι την τελευταία στιγμή θα παιχθεί η άνοδος».
Ο επιθετικός της ΑΕ Καραισκάκης Σωκράτης Ευαγγέλου, ανέφερε:
«Ξέραμε ότι είχαμε να αντιμετωπίσουμε μια δύσκολη ομάδα. Για μένα αυτή τη στιγμή είναι η πιο φορμαρισμένη στην κατηγορία.
Εχει δείξει ότι είναι σε πολύ καλή κατάσταση στα τελευταία παιχνίδια.
Μας έτυχαν συνεχόμενα δύσκολα παιχνίδια. Με τον Αρη αντέξαμε, σήμερα όχι.
Σκύβουμε τα κεφάλια και πάμε για τη νίκη με τον Παναιγιάλειο, για το στόχο που έχουμε να σωθούμε. Εύχομαι στον ΟΦΗ να πετύχει τους στόχους του.
Ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει ΟΦΗ. Εμεινα τρία χρόνια στο Ηράκλειο, για τον Εργοτέλη, ξέρω τι σημαίνει ΟΦΗ, ο κόσμος είναι πολύ κοντά και του εύχομαι να το πετύχει».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ