Ο Πάτρικ Βουό στο πρώτο του παιχνίδι με τον ΟΦΗ στην επιστροφή του στην κρητική ομάδα, άνοιξε λογαριασμό, καθώς σκόραρε το πρώτο γκολ στην επιβλητική νίκη με 3-0 επί της ΑΕ Καραισκάκης στο Γεντί Κουλέ.
Αξιοι συμπαραστάτες όμως, για τον Ιβοριανό επιθετικό, ο Μάνος, που σκόραρε ξανά και με 10 γκολ είναι πρώτος σκόρερ της Β'΄Εθνικής, αλλά και ο Κουτσιανικούλης, που είναι εξαιρετικά φορμαρισμένος.
Και οι τρείς επιθετικοί του ΟΦΗ σκόραραν και υπέγραψαν την σπουδαία νίκη του ΟΦΗ.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της κρατικής τηλεόρασης, τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Tου Γιώργου Κορτσιδάκη
Με φανταστικές γκολάρες ο ΟΦΗ καθάρισε την ΑΕ Καραισκάκης με 3-0, μείωσε τη διαφορά στους τρείς βαθμούς από τη δεύτερη θέση και βρίσκεται πλέον γερά στο κόλπο της ανόδου.
Σοβαρή εμφάνιση από τον ΟΦΗ, ο οποίος παρά τις αρκετές απουσίες, στηρίχθηκε στην σπουδαία ποιότητα του Βουό, ο οποίος στην πρώτη εμφάνιση με τον ΟΦΗ ανέβασε συνολικά το παιχνίδι του ΟΦΗ.
Ο Ιβοριανός επιθετικός μάλιστα, ήταν εκείνος που άνοιξε το σκορ στο 9’, μετά από εξαιρετική σέντρα και ασίστ του Κουτσιανικούλη.
Στο 32’ ο Κουτσιανικούλης, αυτή τη φορά από ωραία προσπάθεια και ασίστ του Μάνου έκανε το 2-0 για τον ΟΦΗ, ο οποίος πήγε στα αποδυτήρια με το 2-0.
Στο 74’ ο ΟΦΗ τελείωσε το παιχνίδι με ένα φανταστικό γκολ από τον Δημήτρη Μάνο, ο οποίος έφτασε τα δέκα και είναι πρώτος σκόρερ της Football league.
Αριστη διαχείριση του αγώνα από τον ΟΦΗ. Μπήκε καλά, έβαλε δυο γκολ στο πρώτο ημίχρονο και είχε σε όλο το 90λεπτο την κυριαρχία στο παιχνίδι.
Η επιθετική τριπλέτα του ΟΦΗ (Βουό, Μάνος, Κουτσιανικούλης) πετούσε φωτιές και έδειξε ότι η κρητική ομάδα είναι πλέον πολύ δυνατή στο κομμάτι αυτό.
Οι παίκτες του ΟΦΗ μετά το τρίποντο επί της ΑΕ Καραισκάκης, θα πάρουν ξεκούραστα την Κυριακή τη νίκη από τον Αχαρναικό που έχει αποχωρήσει και η τεχνική ηγεσία το προσεχές δεκαήμερο θα έχει την ευκαιρία να ξεκουράσει παίκτες και να εντάξει στην ομάδα τις νέες μεταγραφές, ενόψει του επόμενο επίσημου αγώνα.
Ο Ηρόδοτος έμεινε στο 0-0 με τον Αγιο Ιερόθεο στην Αθήνα, αλλά ευτυχώς για αυτόν το Αιγάλεω έκανε το ρεπό του και έτσι η ομάδα της Αλικαρνασού, παρέμεινε πρώτη στον 8ο όμιλο της Γ' Εθνικής.
Την ήττα απο την Κηφισιά στο Ατσαλένιο, γνώρισε ο ΠΟΑ και συνεχίζει στην 5η θέση, ενώ σημαντική ισοπαλία στην έδρα του Ηλυσιακού πήρε ο Ερμής Ζωνιανών (2-2) στην προσπάθεια που κάνει για να μείνει στην κατηγορία.
Ισόπαλο έληξε το κρητικό ντέρμπι στην Ιεράπετρα, μεταξύ του ΟΦΙ και της Παλαιόχωρας, ενώ η ΑΕ Μυλοποτάμου έμαινε στο 1-1 με το Φωστήρα.
Αναλυτικά η εικόνα μετά την 14η αγωνιστική στον 8ο όμιλο της Γ' Εθνικής:
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (14Η)
Άγιος Ιερόθεος-Ηρόδοτος 0-0
ΠΟΑ-Κηφισιά 1-2
Ηλυσιακός-Ερμής Ζωνιανών 2-2
ΟΦΙ-Παλαιόχωρα 0-0
ΑΕ Μυλοποτάμου-Φωστήρας 1-1
Ρεπό: Αιγάλεω
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1.Ηρόδοτος 26
2.Αιγάλεω 25
3.ΟΦΙ 18
4.Ηλυσιακός 18
5.ΠΟΑ 17
6.Παλαιόχωρα 17
7.Άγιος Ιερόθεος 15
8.Κηφισιά 14
9.Φωστήρας 11
10.Ερμής Ζ. 10
11. Μυλοποτάμου 9
ΕΠΟΜΕΝΗ (15Η)
Ηρόδοτος-Ερμής Ζωνιανών
Παλαιόχωρα-Άγιος Ιερόθεος
Αιγάλεω-Ηλυσιακός
Φωστήρας-ΟΦΙ
Ρεπό: Κηφισιά
ΑΕ Μυλοποτάμου-ΠΟΑ